It is currently 28 Mar 2024, 23:45

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 104 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 6 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 01 Mar 2006, 09:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
Zit nu al met papiertjes in de tram allerlei producers en bijhorende tracks uit mn hoofd te leren!

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Mar 2006, 17:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 13:39
Posts: 510
Location: Voorhout
[quote="we are ieee"]Zit nu al met papiertjes in de tram allerlei producers en bijhorende tracks uit mn hoofd te leren!



Wat een gek zeg!!!  :lol  dus je heb gewoon weer huiswerk... wanneer is de overhoor sessie?

:tune

_________________
life vest under your seat!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Mar 2006, 17:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Oct 2005, 12:35
Posts: 2670
Location: @ Home
Vind persoonlijk groei in kwaliteit beter, dan in kwantiteit!!!!

en daar zie ik veel in terug, gezien het aanbod van kwalitatief goede muziek, wat
de voornaamste reden is dat ik bij dit forum zit.

De fundering van dit forum is "Progressive House" en dat moet zeker zo blijven.
Vind het eigenlijk wel goed dat niet iedereen hier posts.
Moet ik namelijk nog meer posts lezen die vaak toch geen echte toegevoegde waarde hebben.
Deze post is hier namelijk weer een voorbeeld van  :lol

_________________
Eenieder die vecht voor de toekomst, leeft er nu al in.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Mar 2006, 21:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
[quote="Smoked Pieces"][quote="we are ieee"]Zit nu al met papiertjes in de tram allerlei producers en bijhorende tracks uit mn hoofd te leren!



Wat een gek zeg!!!  :lol  dus je heb gewoon weer huiswerk... wanneer is de overhoor sessie?

:tune

Nee, da's meer een leercurve; ga me op een gegeven moment gewoon onopvallend roeren in de tracks-discussie en dan heel langzaam uitgroeien tot de dance-guru! Radioshow; Jensen en de sky is de limiet!

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Mar 2006, 21:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 07 Feb 2006, 12:46
Posts: 46
Location: Nijmegen
complimenten heren (en dames?) vd crew... (Y)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Mar 2006, 16:27 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Gaat lekker zo!

[quote]We have [color=red]500[/color] registered users of whom 259 actually posted.
Our newest registered user TeC* registered on 16 March 2006, 16:18


:cool

_________________
have a happy period


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Mar 2006, 18:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
Aantal geregistreerde gaat hard maar het aantal dat ook post loopt veel minder hard op...

_________________
No you can't have my number.... caus i lost my phone...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Mar 2006, 19:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="lapunked"]Aantal geregistreerde gaat hard maar het aantal dat ook post loopt veel minder hard op...


Inderdaad, daar verbaas ik me ook over. Toch voor veel mensen alleen voor de downloads dus. Die mensen weten wel wie ze zijn. Ik zou zeggen: gewoon het hele music forum (en dus dit thread van ' post hier livesets') alleen voor mensen met 25 posts (of was dat al zo?).

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Mar 2006, 20:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Oct 2005, 12:35
Posts: 2670
Location: @ Home
Das 240 post X 25 X onzin. Word je denk ik niet vrolijk van!!!

Degene die willen posten, gewoon lekker hun gang laten gaan toch.

en geef ze eens ongelijk hier worden gewoon de lekkerste setjes gepost!!!  :p

_________________
Eenieder die vecht voor de toekomst, leeft er nu al in.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Mar 2006, 01:22 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
[quote="lapunked"]Aantal geregistreerde gaat hard maar het aantal dat ook post loopt veel minder hard op...


Als je op 'memberlist' bovenaan klikt en je gaat naar de laatste pages zie je dat de laatste weken bijna alleen maar buitenlanders zich aangemeld hebben. Denk dat we bekender daar worden door die podcasts die de hele wereld over gaan met de url naar hier er in verwerkt.

Zit er hard aan te denken om de English Section uit te breiden en op te splitsen in verschillende landen (á lá TA), maar weet iet of dat NU al een goed idee is.

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Mar 2006, 15:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Aug 2005, 00:46
Posts: 403
Location: afgelegen
[quote="Jerry"][quote="lapunked"]Aantal geregistreerde gaat hard maar het aantal dat ook post loopt veel minder hard op...


Als je op 'memberlist' bovenaan klikt en je gaat naar de laatste pages zie je dat de laatste weken bijna alleen maar buitenlanders zich aangemeld hebben. Denk dat we bekender daar worden door die podcasts die de hele wereld over gaan met de url naar hier er in verwerkt.

Zit er hard aan te denken om de English Section uit te breiden en op te splitsen in verschillende landen (á lá TA), maar weet iet of dat NU al een goed idee is.
Opzich is het wel raar (vooral voor buitenlanders) dat alles in het engels staat. bijv. Music discussion etc. maar dat het voor de rest nederlands is, op "the english section" na dan.

Als het wat groter word mag er van mij ook wel een tracklist forum bij voor al die setjs die hier gepost worden. :hat

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Mar 2006, 16:04 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Dat alle beschrijvingen in 't Engels zijn, komt omdat dat gewoon beter staat. Nederlandse fora zijn zo lelijk wat dat betreft en nou is het gelijk voor iedereen duidelijk. We kunnen ook gewoon allemaal alleen in 't Engels gaan schrijven natuurlijk. Probleem opgelost. :p


Tracklist forum heb al eens eerder met iemand over gehad. Wat mij betreft kan dat natuurlijk wel, maar gaat dat dan niet automatisch een live set forum worden, want mensen vragen dat toch om een downloadlink als er een tracklist (-request) gepost wordt voor zover die er al niet gelijk bij geplaatst wordt. Is dus eigenlijk dan gewoon een afsplitsing van alle setjes uit het 'Music' forum toch ??

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Mar 2006, 16:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Aug 2005, 00:46
Posts: 403
Location: afgelegen
[quote="Jerry"]Dat alle beschrijvingen in 't Engels zijn, komt omdat dat gewoon beter staat. Nederlandse fora zijn zo lelijk wat dat betreft en nou is het gelijk voor iedereen duidelijk. We kunnen ook gewoon allemaal alleen in 't Engels gaan schrijven natuurlijk. Probleem opgelost. :p

Vind het idd ook netter staan, maar t was slechts een opmerking dat het misschien verwarrend is voor buitenlandse members. Mij maakt het persoonlijk niet uit.

[quote]
Tracklist forum heb al eens eerder met iemand over gehad. Wat mij betreft kan dat natuurlijk wel, maar gaat dat dan niet automatisch een live set forum worden, want mensen vragen dat toch om een downloadlink als er een tracklist (-request) gepost wordt voor zover die er al niet gelijk bij geplaatst wordt. Is dus eigenlijk dan gewoon een afsplitsing van alle setjes uit het 'Music' forum toch ??
Daar zou je voor kunnen kiezen idd hoewel het bij bijv TA ook enkel voor tracklist is met af en toe is een link. Verder is t volgens mij hier niet echt een probleem dat er naar het setje word gevraagd toch?? Alleen zou het dan misschien wel beter zijn om dit Engelstalig te doen voor een groter bereik.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Mar 2006, 16:44 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
misschien doe ik wel een apart forum voor sets. :)
dan kunnen setjes ook een eigen topic krijgen en niet allemaal in 1 topic zoals nu in 'music' is.

Of de gesprekken dan in het engels moeten weet ik niet hoor.
Als er een downloadlink, naam van de dj en een tracklist staan,
dan snapt een buitenlander toch ook wel wat er aan de hand is.

Blijft alleen de vraag over of we de English Section ook gaan opsplitsen in losse landen,
zodat er misschien wat meer buitenlanders met elkaar gaan schrijven.

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 17 Mar 2006, 16:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 31 Jul 2005, 01:52
Posts: 123
Location: Rotterdam
In het kader van de éénwording van Europa, ben ik persoonlijk voor ondertiteling voor anderstaligen....


:p

_________________
Heb ik dat gezegd?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Mar 2006, 16:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Aug 2005, 00:46
Posts: 403
Location: afgelegen
[quote="Jerry"]misschien doe ik wel een apart forum voor sets. :)
dan kunnen setjes ook een eigen topic krijgen en niet allemaal in 1 topic zoals nu in 'music' is.

Misschien wel beter/overzichtelijker idd. (Y)

[quote]
Of de gesprekken dan in het engels moeten weet ik niet hoor.
Als er een downloadlink, naam van de dj en een tracklist staan,
dan snapt een buitenlander toch ook wel wat er aan de hand is.
Daar heb je een punt. ;)

[quote]
Blijft alleen de vraag over of we de English Section ook gaan opsplitsen in losse landen,
zodat er misschien wat meer buitenlanders met elkaar gaan schrijven.
Zou ik is bespreken met wat buitenlanders, mischien dat die weer wat meer buitenlanders kunnen aantrekken, en wat voor landen had je in gedachte? (neem aan dat er geen subforum Zimbabwe komt :lol )

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Mar 2006, 18:02 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 31 Jul 2005, 16:02
Posts: 1577
Location: Amsterdam
[quote="Jerry"]misschien doe ik wel een apart forum voor sets. :)
dan kunnen setjes ook een eigen topic krijgen en niet allemaal in 1 topic zoals nu in 'music' is.


Dat is inderdaad een goed idee! Dan kan je link, tracklist en meningen per set houden. Vergemakkelijkt het zoeken ook zodat de kans op dubbelposten, zoals nu wel eens gebeurd, ook minder wordt. Ik ben voor :)

_________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Mar 2006, 21:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Djeebie"][quote="Jerry"]misschien doe ik wel een apart forum voor sets. :)
dan kunnen setjes ook een eigen topic krijgen en niet allemaal in 1 topic zoals nu in 'music' is.


Dat is inderdaad een goed idee! Dan kan je link, tracklist en meningen per set houden. Vergemakkelijkt het zoeken ook zodat de kans op dubbelposten, zoals nu wel eens gebeurd, ook minder wordt. Ik ben voor :)

Ik sluit me aan bij Djeebie.
Maar ik zou me voor dat 'forum'overigens wel een minimum aantal posts doen. Niet voor mensen die alleen komen leechen. Ben daar echt allergisch voor. Geven, nemen.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Mar 2006, 01:54 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
[quote="Original"][quote]
Blijft alleen de vraag over of we de English Section ook gaan opsplitsen in losse landen,
zodat er misschien wat meer buitenlanders met elkaar gaan schrijven.

Zou ik is bespreken met wat buitenlanders, mischien dat die weer wat meer buitenlanders kunnen aantrekken, en wat voor landen had je in gedachte? (neem aan dat er geen subforum Zimbabwe komt :lol )

http://forum.groovecollection.nl/groupc ... 9a0d&g=422

kijk dit maar eens door, dan zie je waar de meeste vandaan komen

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Mar 2006, 11:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:17
Posts: 780
Location: Back home
Pfew, dat zijn er een paar....
Maar ik denk dat je dat beter aan hun kan vragen, of daar behoefte aan is, niet aan ons, wij hebben al wat we nodig hebben.
Berichtje sturen aan iedereen.

Maar ik denk dat je het gewoon Engels moet houden, is voor jou ook overzichterlijker. Of spreek jij ineens Spaans? :p
Het Hongaars kan ik je wel bij helpen.. :)

_________________
Shake what ya mamma gave you !!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 104 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 6 Next

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 60 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma