It is currently 28 Mar 2024, 11:14

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 728 posts ]  Go to page Previous 14 5 6 7 837 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 26 Aug 2005, 00:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Aug 2005, 23:53
Posts: 799
Ja... halleej
Ik ben er ook nog... had me maar aangemeld weer
Ja Jerry ik beloof om wat meer te posten nu... ben lately alleen niet echt veel achter de pc

De naam is Jasper en alweer een tijdje verslingerd aan prog en ik kom ook van TA af btw...
Favo's zijn hier ook o.a. Hernan, Sasha, Sander K, Diggers, Zabiela maar ook Luke Fair, Desyn Masiello, Dekay, Holden, Infusion, Pole Folder en vast nog wel wat vergeten maar goed dat merken jullie dan wel :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Aug 2005, 08:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Zo he , komt anders even de hele TA-clan hierheen.
He Jerry, boven de 10 aangebrachte leden werd de commissie hoger toch?

[quote="eXos"][quote="Anonymous"]Dag dames & heren,

Op dit forum ben ik nieuw maar heb al aardig wat sporen achtergelaten op andere fora's (Samen met Snukkel MOD geweest op TA.com :P).  Na een periode van 2 jaar van niet feesten (some will know why) begin ik langzaam weer de draad op te pakken. :D




Ik lijk wel een n00b haha!!

LoL, je bent ook een n00b Peter :p En herinner me niet aan die duistere tijd van vroegah ;)

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Aug 2005, 14:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 25 Aug 2005, 10:50
Posts: 247
Location: Oss
[quote="snuggle"]Zo he , komt anders even de hele TA-clan hierheen.
...


Begint er wel verdacht veel op de lijken zo ;)

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Aug 2005, 19:16 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
tis allemaal wel mijn werk dat die kerelties van TA nu een beetje naar goede muziek luisteren  :sleep  :p


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Aug 2005, 17:05 
Offline
just started
just started
User avatar

Joined: 28 Aug 2005, 16:47
Posts: 7
Location: A'veen / A'dam
Hey allemaal,

Ik moest van chamacie hier komen kijken :p Ik ben inmiddels een aardige prog fan geworden en ben meestal in Amsterdam te vinden.

Euh, wat DJ's die ik lekker vond draaien:
Holden
Seaman
Lemon
Schulz
Cattáneo

Als de prog vaag is vind ik het geweldig.
Als er dan ook nog vage vocals bijkomen is het perfect :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Sep 2005, 12:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Sep 2005, 09:58
Posts: 479
Location: Near Utrecht
Hey allemaal,

Op aanraden van een hoop mensen van TranceAddict heb ik me hier ook maar eens geregistreerd. Ik ben 20 jaar oud en Progressive (anders zat ik hier niet) en Techno-liefhebber :)

/Jasper/Phor


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Sep 2005, 21:18 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Welkom Jasper :D

en veel plezier zaterdag bij Snapshot

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Sep 2005, 16:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Sep 2005, 15:11
Posts: 222
Location: i am from Holland JA
naam: jeroen

fav. dj's: het hele cliche rijtje.... c-jay omdat ie enorm is gegroeid als dj en producer
welke feesten kunnen we je tegenkomen: extrema, sessions, earth, vroegah kremlin laatste jaar weinig zin meer om te feesten (wel genieten van de muziek)  :sleep
hoe ben je op dit board terecht gekomen: tip van C-Jay dat de site een opfrisbeurt had gekregen
welke andere boarden ben je actief: hmm af en toe op proton
wat je nog meer kwijt wilt: gezellige klup hier met liefhebbers van het eerste uur  :hat

Bezigheden: druk met produceren en masteren samen met C-Jay

_________________
acid for dummies


Top
   
PostPosted: 15 Sep 2005, 22:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 02 Sep 2005, 16:35
Posts: 59
Location: Depends on the party and the mood.
Howdy, mijn naam is peter petersen en vandaar mijn nick; pepe. Een aantal boarders kennen mij al en lijkt me tof om de anderen ook allemaal eens life te leren kennen. M'n meissie connie gaat meestal mee om lekker samen te kunnen (na)-genieten van een topset van dezen en genen.

Ben via Chris (who didn't) op deze site gekomen en eerst ff de kat uit de boom gekeken. Inmiddels al enkele berichtjes achtergelaten.

Je zult me soms treffen op feesten als theSessions, soms earth en Xposure en zo. Regelmatig zijn we ook op wat kinky gerichte feesten, maar dat is meer voor de fun dan voor de muziek.

Ook deze wat oudere knakker is sinds een jaartje met vinyl en CD's aan het stoeien en hoop snel m'n tiende post te kunnen doen. Kan ik ook een mixie dumpen.
Heb inmiddels tweemaal een drie uur set gedaan op eigen feesten in Hoofddorp met een maatje van me. Interesse naar de foto's, check www.pr-events.nl. Eerste set had ik 18 red bull op en geen druppel alcohol. Vandaar m'n zwaar geconcentreede koppie,LOL. :o Tweede ging echt beter, wat drank allemaal niet met je kan doen.

Hope to see you'all soon,

pepe

_________________
What others dream of, i did and still do.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Sep 2005, 00:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
Oké, was al een tijdje op zoek naar een progressive board, denk dat ik m nu gevonden heb  :D

- naam: Koen, nick Tikkel
- fav. dj's: Sasha, Zabiela, Hernán Cattaneo, Richie Hawtin, Wighnomy Bro's, Nick Warren e.v.a.
- welke feesten kunnen we je tegenkomen: duitse festivalletjes en tegenwoordig de kleinere feestjes
- hoe ben je op dit board terecht gekomen: via lid Partyhardy!  :)
- welke andere boarden ben je actief: phono, partyflock (alleen voor agenda en functies..  ;)  )
- wat je nog meer kwijt wilt: heb net mn eerste progressive plaatjes gekocht, nu nog draaitafels..


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Sep 2005, 01:29 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Welkom jullie :cool



[quote="Tikkel"]Oké, was al een tijdje op zoek naar een progressive board, denk dat ik m nu gevonden heb  :D


:hat

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Sep 2005, 22:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Hello,

Dit schijnt allemaal prog te zijn, en mocht ik dat nou net heeeel erg leuk vind :)
kwam hier via via terecht, ben timo, en ben wel een beetje progressive freak. k ga me hier vast wel vermaken


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Sep 2005, 08:25 
Offline
Moderator
Moderator

Joined: 08 Jun 2005, 22:46
Posts: 404
Location: Den Haag
welkom allen !


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Sep 2005, 10:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:23
Posts: 133
hallo

ik ben roland, progressive dj onder andere en dit is wel een leuke site omdat het nederlands is. en ook wel cool dat het nu nog lekker klein en knus is, dan ben je er vanaf het begin bij.

ik zal wel ooit een mixje posten

cheers aan iedereen hier


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Sep 2005, 10:39 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
[quote="TheFreezz"]welkom allen !


x2

:hat

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Sep 2005, 11:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 10:56
Posts: 1155
Location: Rotterdam
He groove collectioners!

Ik ben Tijs (mattijs) en kom hier op aanraden van Groove Collection 'the man himself' & Partyhardy mijn vaste (stap)maat!

Ik zit al een aantal jaren op het forum van Tranceaddict, ken daar ook vrijwel alle relaxte mensen die ook de parties afgaan. 'Trance'addict omdat ik vroeger  into die stijl was, maar dat is al zo'n 3 jaar geleden vervangen door Progressive! Stijlen die ik ook erg vet vindt zijn breakbeat ala Chable & Shiloh, maar ook de wat hardere Evil Nine & Breakfastaz :)
Daarbij is na afgelopen vakantie op Ibiza ook nog de funky house bijgekomen van Roger Sanchez, vrij breed dus allemaal.

Ik kom ook vaker op Partyflock en MerceryServer. Btw op alle andere boarden onder de naam Tijs08 en ben 24 :)

Mijn favo Djs zijn: Sasha, Hernan, Digweed, Shiloh, Sander Kleinenberg, Roger Sanchez, Redanka, Max Graham, Nick Warren enz :p

Ik ben een echte music addict en draai dus ook al zo'n 4 jaar. Eerst begonnen met platen maar 2 jaar geleden overgestapt op de cdj-800's. Ik draai af en toe op een feestje, meestal via via natuurlijk, zoals het altijd gaat. Vooral een bedroom dj dus. Mijn dj naam is Dj Teagle (de T van Tijs voor de Eagle)
Echte music addict die dus veel over heeft voor vette feesten, zo ben ik in afgelopen mei met oa. PartyHardy naar Sasha in de Fabric in Londen geweest en ligt de volgende trip daarheen voor de Bedrock party met Digweed (13 oktober) alweer te wachten :)
Oja en wat ik verder nog kwijt wil: Ik studeer Media & Entertainment Management in Rotterdam en zou graag in de muziek business mijn toekomst vinden!

Ga het hier zeker goed naar mijn zin hebben, zo te lezen alleen maar liefhebbers en kenners! Waarschijnlijk tot de eerst volgende meeting  8-)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Sep 2005, 13:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 05 Aug 2005, 12:28
Posts: 55
Location: Den Bosch
Hoi,

Ik zal me ook even voorstellen, mijn naam is Ivo, ik ben 28 jaar en doe Miep Miep na  :p
Mijn dj naam is e-vo en ik draai nu alweer bijna 10 jaar met vinyl waarvan de eerste 5 jaar trance en de laatse 5 progressive. Daarvoor zelfs nog even met cd spelers hardcore gedraaid  :8o

De laatste tijd ben ik een stuk minder bezig met draaien maar probeer het wel allemaal een b-tje in de gaten houden. Maak ook af en toe mixjes die ik dan een b-tje verspreid, ik heb zelfs al een pm-metje gehad van een boardmember of ik die dj e-vo ben waarvan hij een cd-tje heeft  8-)

Heb niet echt favo dj's hoewel Digweed me nog nooit heeft teleurgesteld maar ook naar de rest van de hier reeds genoemde rijtjes luister ik graag. Naast prog vind ik breaks trouwens ook errug vet (zelfs vetter als prog de laatste tijd) en 'minimal' a la Holden kan ik ook zeker waarderen.

Viel trouwens met m'n neus in de boter met de actie voor a.s. vrijdag in Panama dus da's een mooie binnenkomer op dit board met liefhebbers  :cool

Greetz,
e-vo


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Sep 2005, 17:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:12
Posts: 2121
[quote="E-VO"]Hoi,

Ik zal me ook even voorstellen, mijn naam is Ivo, ik ben 28 jaar en doe Miep Miep na  :p
Mijn dj naam is e-vo en ik draai nu alweer bijna 10 jaar met vinyl waarvan de eerste 5 jaar trance en de laatse 5 progressive. Daarvoor zelfs nog even met cd spelers hardcore gedraaid  :8o

De laatste tijd ben ik een stuk minder bezig met draaien maar probeer het wel allemaal een b-tje in de gaten houden. Maak ook af en toe mixjes die ik dan een b-tje verspreid, ik heb zelfs al een pm-metje gehad van een boardmember of ik die dj e-vo ben waarvan hij een cd-tje heeft  8-)

Heb niet echt favo dj's hoewel Digweed me nog nooit heeft teleurgesteld maar ook naar de rest van de hier reeds genoemde rijtjes luister ik graag. Naast prog vind ik breaks trouwens ook errug vet (zelfs vetter als prog de laatste tijd) en 'minimal' a la Holden kan ik ook zeker waarderen.

Viel trouwens met m'n neus in de boter met de actie voor a.s. vrijdag in Panama dus da's een mooie binnenkomer op dit board met liefhebbers  :cool

Greetz,
e-vo


dan ben jij de plaatjes verkoper bij rare geweest  :) Jij was mijn enigste aanknopingspunt voor goede muziek daar. Jammer dat weg ben gegaan. Moet zeggen dat ik er in geen tijden meer ben geweest  :sleep

_________________
Brabantse Nachtu !!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Sep 2005, 23:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 05 Aug 2005, 12:28
Posts: 55
Location: Den Bosch
[quote]
dan ben jij de plaatjes verkoper bij rare geweest  :) Jij was mijn enigste aanknopingspunt voor goede muziek daar. Jammer dat weg ben gegaan. Moet zeggen dat ik er in geen tijden meer ben geweest  :sleep


Hey Bart,  ik had je zal gezien hier op het forum. Misschien zien we elkaar vrijdag ook?

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Sep 2005, 09:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:12
Posts: 2121
helaas, Zit dubbelgevouwen achter men flaptop ivm afstuderen  :x We pakken een borrel bij desyn in de melkweg  :p

_________________
Brabantse Nachtu !!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 728 posts ]  Go to page Previous 14 5 6 7 837 Next

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 75 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma