It is currently 28 Mar 2024, 13:02

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 728 posts ]  Go to page Previous 129 30 31 32 3337 Next
Author Message
PostPosted: 16 Dec 2007, 22:02 
Offline
just started
just started

Joined: 12 Dec 2007, 14:51
Posts: 2
Location: Groningen, The netherlands
Wat een warm welkom! :-)
Thanks!


Top
   
PostPosted: 04 Jan 2008, 14:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 04 Jan 2008, 13:58
Posts: 53
Location: Near Bruges - Belgium
Yo, ik ben Config, wonende te Beernem nabij Brugge in België. Ben dj op zowel AH.FM als Danceradio.gr waar ik meer progressive draai, mijn fav genre is progressive house maar eigenlijk kan ik alle stijlen die iets progressive hebben allemaal wel appreciëren. Ik ben een hele tijd geleden in progressive gerold toen ik een nieuwe maat leerde kennendie progressive draaide, via hem heb ik progressive house leren kennen en dat is sindsdien altijd men fav genre gebleven.. fav producers uit de vroegere tijd: Matthew Dekay (old style), Bart Van Wissen (oude EN nieuwe stijl), Madoka, Graham & Blades, Eelke Kleijn , 16 Bit Lolita's natuurlijk, Sultan & Tone Depth en nog een heel deel andere

en de vraagjes:

- fav. dj's: doet er weinig toe, zolang ze maar goeie producties draaien
- welke feesten kunnen we je tegenkomen: Trance Energy, Tomorrowland, I love Techno..
- hoe ben je op dit board terecht gekomen: op aanraden van Jasper
- welke andere boarden ben je actief: Tranceaddict, trance.nu, Rotationz forum (Belgisch)
- wat je nog meer kwijt wilt: niet zo veel meer, vraag gerust meer


Last edited by Config on 04 Jan 2008, 16:12, edited 2 times in total.

Top
   
PostPosted: 04 Jan 2008, 16:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Oct 2005, 22:34
Posts: 880
Location: Hoboken, Belgium
Welkom Wouter ;)


Top
   
PostPosted: 04 Jan 2008, 18:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
hallo Config

[quote="Config"]Ik ben een hele tijd geleden in progressive gerold toen ik een nieuwe maat leerde kennendie progressive draaide, via hem heb ik progressive house leren kennen en dat is sindsdien altijd men fav genre gebleven.


bij mij was het presies ook zo.

[quote="Config"]fav producers uit de vroegere tijd: Matthew Dekay (old style), Bart Van Wissen (oude EN nieuwe stijl), Madoka, Graham & Blades, Eelke Kleijn , 16 Bit Lolita's natuurlijk, Sultan & Tone Depth. (op welke feesten kunnen we je tegenkomen: Trance Energy, Tomorrowland, I love Techno)

lol je houd van prog maar gaat niet naar dat soort feesten. verklaaring misschien?

ps. welkom op groovecollection :lol

Top
   
PostPosted: 04 Jan 2008, 20:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 04 Jan 2008, 13:58
Posts: 53
Location: Near Bruges - Belgium
haha, thanks, en ja, ik weet het. In West-Vlaanderen zelf heb je 0% kans om naar zo'n feesten te gaan en bovendien lig ik ver verwijderd van de clubs en plaatsen die WEL goeie feesten organiseren in België. Ook een verplaatsing vanuit West-Vlaanderen naar Nederland is voor mij op dit moment nog ietsje te ver. Waarom ik Trance Energy dan wel doe? Wel, ik zit nog altijd wat in de trance scene ook en ik ken veel meer mensen die van trance houden dan mensen die van progressive houden. Alleen naar Nederland gaan om op mijn eentje een goed feest mee te maken zie ik voorlopig niet zitten, maar ik ben er zeker van dat het ervan zal komen eenmaal ik afgestudeerd ben en een vast inkomen heb, én wat meer connecties heb kunnen leggen met mensen die ook progressive volgen. Ik heb trouwens wel al enkele progressive feestjes meegemaakt hier maar niet echt direct namen (van de feesten zelf dan bedoel ik) waarvan ik denk dat Nederlanders die ook zullen kennen.. Ik weet niet of jullie op de hoogte zijn van de Club Elite feesten, maar daar heb ik al verscheidene keren progressive gehoord, Jasper kan daar volgens mij wel mee akkoord gaan :D


Top
   
PostPosted: 04 Jan 2008, 23:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
Club Elite: m.i.k.e. ???


Top
   
PostPosted: 04 Jan 2008, 23:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 04 Jan 2008, 13:58
Posts: 53
Location: Near Bruges - Belgium
onder andere. maar tijdens die avonden ook al Harry Lemon, Jericho, Perry O'Neil en nog een paar anderen gezien..


Top
   
PostPosted: 05 Jan 2008, 01:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Oct 2005, 22:34
Posts: 880
Location: Hoboken, Belgium
Tijdens Club Elite nights ga je inderdaad weinig echte trance horen. ;)


Top
   
PostPosted: 05 Jan 2008, 02:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 04 Jan 2008, 13:58
Posts: 53
Location: Near Bruges - Belgium
ja ok, voor mij vallen enorm veel stijlen onder het brede spectrum van progressive :p maar zelfs indien ik progressive ruim zou beschouwen dan nog kan ik moeilijk een handvol feestjes geven waar dit in België echt aan bod zou komen.. jullie Nederlanders mogen echt nog tevreden zijn met het aanbod dat jullie voorgelegd wordt, ik zou direct willen ruilen :)


Top
   
PostPosted: 05 Jan 2008, 03:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Oct 2005, 22:34
Posts: 880
Location: Hoboken, Belgium
[quote="Config"] jullie Nederlanders mogen echt nog tevreden zijn met het aanbod dat jullie voorgelegd wordt, ik zou direct willen ruilen :)

Ik ook! ;)

En niet alleen qua aanbod van dj's en thema-avonden, maar ook qua openheid van het publiek...

Top
   
PostPosted: 22 Jan 2008, 00:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jan 2008, 23:26
Posts: 29
Location: windmolen
Hallo ik ben nieuw.
Voor sommige dan, ik ken wel wat mensen die hier zitten (op dit forum). Timo, marty, aad, gilles, geo (?), misschien ken je ze. Misschien ken je mij, en ken ik jou niet.
Doei.


Top
   
PostPosted: 22 Jan 2008, 09:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
welkom zep


Top
   
PostPosted: 22 Jan 2008, 13:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 29 Dec 2005, 09:45
Posts: 396
Location: Antwerp
[quote="Jasper"][quote="Config"] jullie Nederlanders mogen echt nog tevreden zijn met het aanbod dat jullie voorgelegd wordt, ik zou direct willen ruilen :)

Ik ook! ;)

En niet alleen qua aanbod van dj's en thema-avonden, maar ook qua openheid van het publiek...

Daar denk ik toch anders over, vooral dat laatste. Nederlanders moeten altijd klagen over iets. Hier in Antwerpen is het gewoon echt feest. Dat is dus de conclusie van een Nederlander in België ;)

Anyway: welkom :)

_________________
[url=http://www.myspace.com/flavonoides][color=#000080]Myspace[/color][/url] | [url=http://www.soundcloud.com/sandji][color=#BF0080]Soundcloud[/color][/url] | [url=http://www.flickr.com/photos/sandji][color=#8080FF]Flickr[/color][/url]


Top
   
PostPosted: 31 Jan 2008, 23:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 04 Jan 2008, 13:58
Posts: 53
Location: Near Bruges - Belgium
ja er komen dit voorjaar opeens dikke namen naar Antwerpen; Sasha, Digweed... kijk er naar uit! :)


Top
   
PostPosted: 01 Feb 2008, 21:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Oct 2005, 22:34
Posts: 880
Location: Hoboken, Belgium
Ze hebben hier eindelijk het licht gezien :lol


Top
   
PostPosted: 02 Feb 2008, 04:03 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
[quote="Config"]ja er komen dit voorjaar opeens dikke namen naar Antwerpen; Sasha, Digweed... kijk er naar uit! :)


post ze in 'upcoming events' aub. :)
er zijn hier zat mensen die ervoor naar Antwerpen af willen reizen.

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 02 Feb 2008, 13:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Oct 2005, 22:34
Posts: 880
Location: Hoboken, Belgium
De data zijn helaas nog niet bekend. Het zou in ieder geval in de Noxx te doen zijn :)


Top
   
PostPosted: 02 Feb 2008, 17:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
Naar Belgie afrijden voor Sasha? Dat is toch die plaatjesdraaier? :rolleyes


Top
   
PostPosted: 07 Feb 2008, 23:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
volgens de excession site zit Sasha tot eind april nog in de VS, daarna weer wat gigs in europa o.a. warehouse project in mei. Even in de gaten houden :)


Top
   
PostPosted: 29 Feb 2008, 14:43 
Offline
just started
just started

Joined: 26 Feb 2008, 16:03
Posts: 9
Location: Antwerpen
[quote="Jerry"]Tis wel leuk zo'n nieuw board. Trekt ook duidelijk veel nieuwe mensen.
Maar eerst kende ik iedereen persoonlijk. Niet dat dat nu noodzakelijk is. :)

Om het toch wat gezelliger te maken....

Vul ff wat in hier achter

- naam:Ugur
- fav. dj's:Pole Folder, John Digweed,16 Bit Lolitas,Hernan Cattaneo,Jimmy Van M,Eelke Kleijn,Philip Michael Andersson.
- welke feesten kunnen we je tegenkomen:WMC, Extrema outdoor.
- hoe ben je op dit board terecht gekomen:Via Eelke Kleijn hij vertelde me dit toen ik hem geboekt had op mijn feestje.
- welke andere boarden ben je actief:
- wat je nog meer kwijt wilt:

:hat


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 728 posts ]  Go to page Previous 129 30 31 32 3337 Next

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 65 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma