It is currently 27 Apr 2024, 07:43

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
PostPosted: 26 Aug 2005, 21:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 17 Jun 2005, 16:29
Posts: 78
Location: Den Haag
Sinds kort bezit ik een iPod 60Gb. Nu lukt het me niet om mix cd's en/of mixen zonder gaps, maar met de mogelijkheid om te skippen tussen de verschillende nummers op m'n iPod te krijgen (zoals met een cuesheet op de pc wel kan bijvoorbeeld). Het is dus kiezen tussen twee kwaden; of 1 lange track of losse tracks met hinderlijke onderbrekingen :mad . Is hier een oplossing voor zover iemand weet?


Top
   
PostPosted: 26 Aug 2005, 22:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:11
Posts: 53
[quote="sebastiaan"]Sinds kort bezit ik een iPod 60Gb. Nu lukt het me niet om mix cd's en/of mixen zonder gaps, maar met de mogelijkheid om te skippen tussen de verschillende nummers op m'n iPod te krijgen (zoals met een cuesheet op de pc wel kan bijvoorbeeld). Het is dus kiezen tussen twee kwaden; of 1 lange track of losse tracks met hinderlijke onderbrekingen :mad . Is hier een oplossing voor zover iemand weet?


Nope. Heb hetzelfde probleem ook al lange tijd met mn iPod, en ben nog niet tot een oplossing gekomen.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Aug 2005, 23:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 21:40
Posts: 318
Location: amsterdam
de Rio Karma is de enige mp3-hard disk speler die gapless playback ondersteunt, wat ook de reden is dat ik die gekocht heb.

maar wat is er mix met lange mp3's ?

_________________
"We're fools whether we dance or not, so we might as well dance." Japanese Proverb


Top
   
 Post subject: Helaas
PostPosted: 26 Aug 2005, 23:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Jun 2005, 18:17
Posts: 282
Location: Amsterdam
Nope, nog niets voor gevonden.

Dat is ook het enige wat Apple verkeerd heeft gedaan bij de iPod.

Laten we hopen dat ze het in de toekomst gaan fixen.....

Echt hinder heb ik er niet van, ik luister een mix gewoon van voor tot het eind.  :x


Top
   
 Post subject: ipod... hahahahahha
PostPosted: 29 Aug 2005, 13:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 16:29
Posts: 569
Zo, na lange tijd van afwezigheid op dit vlak maar weer eens wat spam.  Gezellig hè bedrocks!!!

Flikker die ipod de deur uit, en koop een iriver :)

Ik heb de iriver ihp-120 (nu meer dan 2 jaar, prijs destijds 400,euri), met in de beginne maar 20 gig. Na een dramatische fout mijnerzijds (van 5 meter naar beneden laten vallen :( ) een nieuwe 30 gig hdd gekocht voor 110 euries.

Nu bestaat er naast de updatebare firmware van Iriver ook third party software, genaamd rockbox; en dat is dus echt zeer handige shit.

[url]http://www.iriver.com[/url], [url]http://www.rockbox.org[/url], [url]http://www.misticriver.net[/url].

Eat your heart out ;)

Oh ja: ik heb in de tijd dat ik in Indonesie verbleef (paar maanden geleden voor periode van 1/2 jaar) een ipod 60 gig photo gekocht daar, voor 130 euris goedkoper dan hier; na alle spam van Bedrocks besloten dat ik me iig er voor open moest stellen. Er precies 1 nacht mee gekloot, en toen weer terug gebracht. Wat een onhandigheid; eerst dat i-tunes, dan die mp3 tags, geen root folder structuur, en ook geen bijzonder goed geluid...

Tis persoonlijk, maar voor mij nooit ipod.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Aug 2005, 13:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 16:29
Posts: 569
Oh ja: rockbox ondersteunt dus ook gapless playback :) Helemaal vergeten waarom ik dit ook al weer schreef ;)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 6 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 53 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma