It is currently 28 Apr 2024, 10:51

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 352 posts ]  Go to page 1 2 3 4 518 Next
Author Message
PostPosted: 01 Jun 2006, 23:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
Aangezien ik redelijk jaloers ben op de Ibiza-gangers onder ons (maar het iedereen wél gun..) open ik hier het grote vakantie-topic! :)

Dus: Waar gaan jullie heen op vakantie dit jaar? Hoe lang ga je of ga je nog lang niet, helemaal niet of alleen in je dromen? Post het hier! :cool

en... dan trap ik af:

- Ik ga in de zomer eens kijken bij de Streetparade in Zurich (gelijk beste maatje opzoeken..).

- Verder heb ik zojuist mn ticket naar Cambodja bij elkaar gespaard voor (helaas pas..) december/januari! Een schoolvriend van me woont daar en gaat (eindelijk) trouwen met z'n Cambodjaanse vriendinnetje (zeker wel -tje, want ze is +- 1.40 m.. :lol ) en zo'n huwelijk wordt traditioneel gevierd met 3 dagen FEEST, met aan de vooravond een vrijegezellenfeest in Bangkok :cool ! Een unieke ervaring dus, en na al die ceremonies gaan we nog ruim drie weken rondtrekken! Heb er enorm zin in hoewel het nog een tijdje duurt... :\

Benieuwd naar jullie plannen!


[img]http://www.mariton.nl/img/big/cambodja.jpg[/img]


Top
   
PostPosted: 01 Jun 2006, 23:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Aug 2005, 23:53
Posts: 799
Kijk! dat zijn de goeie topics :) Hebben wij iig ook ons eigen topic ja, en dan stoor ik me niet zo aan die geweldige vooruitzichten die de rest heeft :lol Alles wel gegund aan iedereen hoor ;)

Ga dit jaar 2weken met 4 vrienden naar Marmaris, Turkije... Vertrek is op 12juli
Mis ik dus heel wat feestjes door :( maar ik weet zeker dat de vakantie ook gruwelijk wordt, dus ik maak me niet echt druk erom. Volgend jaar haal ik het wel weer in 8-)


Top
   
PostPosted: 02 Jun 2006, 06:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Mijn eerste vakantie van dit jaar wordt een lang weekend naar het WK in Duitsland :D

Verder midden september naar Zuidelijk Afrika. We beginnen bij de Victoria watervallen en gaan via Botswana en Namibie naar Kaapstad in Zuid-Afrika. Veel wild & natuur bekijken.

Kost me voor een maand net zoveel als een week Ibiza :p Maybe minder nog zelfs, gezien het feit dat een maand India vorig jaar maar 1500 euro kostte :D

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 02 Jun 2006, 08:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
Niet zo lang geleden (al lijkt het wel zo...humpf) in China geweest; denk in Oktober Rome en dan met de trein terug (weet niet waarom, maar lijkt me ook wel eens leuk); Maart volgend jaar wil ik Moskou en St. Petersburg gaan bezoeken. 3 uurtjes vliegen is ook wel eens relaxed ipv hele werkdagen in zo'n ding bungelen.

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
PostPosted: 02 Jun 2006, 09:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Sep 2005, 15:11
Posts: 222
Location: i am from Holland JA
Eind september drie weken Laos (naar schoonfamilie) en twee weken Thailand :cool
Lekker aan de BeerLao, beetje chillen aan de mekong.
Weekje strandvakantie op Koh Chang, ik heb er zin an. 8-)

_________________
acid for dummies


Top
   
PostPosted: 02 Jun 2006, 09:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Zo vette plekken man, laos, cambodja. De laatste schijnt zo fascinerend te zijn vanwege wat daar politiek gebeurd is.Tikkel, als ik jou was zou ik van te voren ff een en ander erover gaan lezen, want dan ga je echt veel mee begrijpen van dat rare land.l

Ik ga volgende week naar indonesie toe voor een maand. Ga voor een maand een vriend van mij helpen, die is daar een kindertehuis aan het bouwen. Als ik aankom gaan we meteen naar Bali toe een weekje met al die weeskindjes en daar een beetje rondtrekken. Dat wordt heel wat anders dan ik gewend ben, ben niet zo van het sociaal werk :) Dus helemaal vakantie is het ook niet. Heb er wel zin in. Daarna nog 3 daagjes singapore, wat ook wel een leuke stad is.

En dan daarna ga ik even niet meer naar verweg, volgend jaar lekker met de auto naar frankrijk en italierijden met wat leuke mensen lijkt me wel weer cool, daar heb ik ook nu al zin in :)

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 02 Jun 2006, 09:31 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
jaja, schrik niet. ik schrijf ook in dit topic, want het ziet er naar uit dat ik dit jaar voor het eerst sinds 8 jaar Ibiza een jaartje over sla. :\

Ik hoop volgend jaar weer daar heen te gaan maar dan met de familie.
Huisje huren met zwembad. naar het strand met die kleine.
2 of 3 feestjes zelf meepakken.

geen echte vakantie dit jaar, daar is Kian nu nog te klein voor.
zal waarschijnlijk een paar losse dagen met die kleine naar dierentuinen enzo worden.

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 02 Jun 2006, 10:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 21:23
Posts: 270
nog geen concrete plannen hier, maar we moeten echt dit jaar....vorig jaar ook al niet wegeweest. Waarschijnlijk gaan we een dag of 10 naar mijn vader die in portugal woont en misschien nog ergens anders heen, beetje duiken maar ja eigen baas en dan neem je niet zo snel vakantie :rolleyes

_________________
------------
....RARE DAG!....
en rechts 2,3,4,5,6,7,8...


Top
   
PostPosted: 02 Jun 2006, 11:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jul 2005, 23:12
Posts: 530
Location: amst' el vain
[quote]maar ja eigen baas en dan neem je niet zo snel vakantie



:o Sorry...? Ben ik het niet mee eens... Ff een weekje weg moet altijd kunnen ;)

_________________
[size=75]"Ignorance is bliss..."[/size]


Last edited by mp3jee on 02 Jun 2006, 11:33, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 02 Jun 2006, 11:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
Cool allemaal om te lezen!

2 Sirtimo: De eerste Cambodja boekjes stromen binnen en gelukkig horen we veel achtergrond verhalen van schoolvriend die daar zit. Hij zei idd dat er een roerende geschiedenis achter de rug is daar. ;) Indonesie is cool, probeer op bali ook het noorden 'n beetje mee te pikken, niet alleen in Kuta blijven hangen he.. ;) En bizarre architectuur in Singapore, erg vet!


Top
   
PostPosted: 02 Jun 2006, 11:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Dec 2005, 20:22
Posts: 622
Location: Den Haag
In Juli naar Nice....naar me meisje voor een week....

en in September last minutje boeken als ze weer terug is 8-)


Top
   
PostPosted: 02 Jun 2006, 12:49 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 31 Jul 2005, 16:02
Posts: 1577
Location: Amsterdam
In ieder geval een weekje naar Berlijn en drie weken huis passen in Zandvoort. Hopen dat de zomer dus nog wel gaat losbarsten in Nederland :)

_________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich


Top
   
PostPosted: 02 Jun 2006, 13:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 17 Jun 2005, 16:29
Posts: 78
Location: Den Haag
In oktober/november naar Argentinie; alleen ticket naar BA en een week of 4 rondtrekken. Ben me aan het inlezen. Tips zijn natuurlijk van harte welkom (goedkope tickets, evt binnenlandse vluchten, plekken die je gezien moet hebben etc.)


Top
   
PostPosted: 02 Jun 2006, 15:03 
Offline
just started
just started

Joined: 08 Nov 2005, 14:23
Posts: 20
Location: The Hague
Begin juli naar Puerto Banus/Marbella! Wat een feest zeg... :D (Y)


Top
   
PostPosted: 02 Jun 2006, 15:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 21:23
Posts: 270
Zo dan, dit topic heeft wel wat teweeg gebracht in huize avondrood in amstelveen, kom terug van een afspraak en mp3jee zit uitvoerig op reissite te kijken, met als gevolg dat ondergetekende en mp3jee 15 dagen gaan vertoeven op fuertaventura.
over 3 weken vertrekken we al en komen een de week voor extrema terug Yiaaahhhh!!!

_________________
------------

....RARE DAG!....

en rechts 2,3,4,5,6,7,8...


Top
   
PostPosted: 02 Jun 2006, 15:56 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
als beloning mag de topicstarter mee ? :D

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 02 Jun 2006, 17:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
[quote="sebastiaan"]In oktober/november naar Argentinie; alleen ticket naar BA en een week of 4 rondtrekken. Ben me aan het inlezen. Tips zijn natuurlijk van harte welkom (goedkope tickets, evt binnenlandse vluchten, plekken die je gezien moet hebben etc.)


Ik weet alles, PM me maar :)

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 02 Jun 2006, 23:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Leuk voor jullie Lalabebe (Y)

Heb in april al een klein weekje de zonnebank verruild voor Spanje, Fuengirola. Was erg leuk, maar heb wel de "broodjes van Kootje", "Janssens patatkraam" en de urban-ellende in de discotheken geprobeerd te negeren, en dat viel niet mee :x

In juli een lang weekend kamperen in de Elzas. Heb opeens behoefte aan ooievaars :\

In september 2 weken ronddolen in binnenland van Turkije, nadat we ons eerst 3 dagen te goed hebben gedaan aan Istanbul. Clubtips welkom :)


Top
   
PostPosted: 03 Jun 2006, 01:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 08 Feb 2006, 00:03
Posts: 358
Location: Eindhoven
[quote="Tikkel"]
[img]http://www.mariton.nl/img/big/cambodja.jpg[/img]

Ik kan je vast verklappen, als je in Angkor Wat geweest bent, hoef je verder geen tempel meer te bezoeken. Fenomenaal!
Ik heb een paar maanden in ZO-Azie rondgezworven, en Cambodja heeft toch wel de meeste indruk gemaakt. Laos was ook zeer relaxed. Vanaf december tot juni is de beste tijd om te gaan. (geen regenseizoen)
Je gaat een supervakantie tegemoet. (Y)

Top
   
PostPosted: 03 Jun 2006, 11:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jul 2005, 23:12
Posts: 530
Location: amst' el vain
:lol ... huize Avondrood... :lol

idd Lalabebe... lekker met de rollator naar de Kanarische Weilanden... heb ook al een zomerkamp geregeld voor die twee harige vriendjes van ons... :cool

_________________
[size=75]"Ignorance is bliss..."[/size]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 352 posts ]  Go to page 1 2 3 4 518 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 55 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma