The Groove Collection Forums https://forum.groovecollection.nl/ |
|
Grote film topic https://forum.groovecollection.nl/viewtopic.php?f=2&t=321 |
Page 1 of 57 |
Author: | bdeiana [ 26 Aug 2005, 17:05 ] |
Post subject: | Grote film topic |
Veel over gehoord maar nog niet gezien deze maar vanavond op RTL 7 om 22.45 The swinging 70's: Studio 54 Amerikaanse (USA) dramafilm uit 1998 van Mark Christopher. Met: Ryan Phillipe, Salma Hayek, Neve Campbell e.a. De discotheek Studio 54 in New York was in de jaren zeventig een zeer beruchte club waar zowel de elite van New York als drugsverslaafden te vinden waren. |
Author: | jetset [ 26 Aug 2005, 18:47 ] |
Post subject: | |
Is leuk, maar ik vind hem geen topper. Wel toppers Saw, Requiem for a Dream, Finding Neverland, Godfather, das waar ik nu een beetje op kan komen. Weer dat geheugen ;) O en wat ik ook wel een apart film vind is Alexandra's Project, zeker de moeite waard. |
Author: | lambert [ 26 Aug 2005, 19:01 ] |
Post subject: | |
Harmen!!!!!!!!! alexandra's project :) dat was hem!! zo zie je maar, met een beetje geduld krijg je overal antwoord op haha :cool studio 54 ooit is een keer het begin van gezien toen die op bnn was, kan me niet herinneren dat het me boeide. Voor studio 54 is DISCOSHIT :hat erop :) pi is topper!! de film voor requim for a dream |
Author: | Harmen [ 26 Aug 2005, 19:05 ] |
Post subject: | |
Saw, pi, fight club, donnie darko ach ja zijn best wel veel leuke films. The machinist heb ik laatst gezien is ook erg 8) Bert thnx!! (met dank aan jetset ) |
Author: | Jordi Bouman [ 26 Aug 2005, 19:07 ] |
Post subject: | |
Pulp Fiction kan ik blijven kijken Fight club & snatch ook |
Author: | Badu [ 26 Aug 2005, 19:10 ] |
Post subject: | |
Almost Famous. |
Author: | lapunked [ 26 Aug 2005, 19:30 ] |
Post subject: | |
Shawshank redemption kan ik blijven kijken... trainspotting ook btw |
Author: | turbomartin [ 27 Aug 2005, 02:49 ] |
Post subject: | |
Ik heb saw nu 4 keer achter elkaar gezien, en vind m toch steeds meer tegenvallen. De eerste keer was fantastisch, en de spanningsopbouw is ook erg sterk. De acteurs vallen me toch een beetje tegen, evenals de dialogen. Het enige character wat echt goed uitgewerkt is, is Adam (fotograaf), de anderen komen een beetje vlakjes over. Echte klassiekers zijn voor mij Resevoir Dogs, Shawshank Redemption, Memento, Se7en en Pulp Fiction (ah, vergeet bijna Boundock Saints). Verder heb ik een zwak voor acteur Jim Carrey. Geen idee wat het is, maar hij speelt zijn rollen echt supergoed (Dumb & Dumber, Liar Liar of Eternal Sunshine.. allen top!). Shrek (en meer van dat soort films) trek ik erg slecht. Pirates of the carribean (waar velen totaal lyrisch over waren) vind ik ook echt om te janken. Tja, tis vast een kwestie van smaak. Films met fantastisch uitgewerkte thema's kan ik ook van genieten (Lord o.t. Rings, of The Matrix bijvoorbeeld). |
Author: | SnuggLe [ 28 Aug 2005, 10:50 ] |
Post subject: | |
Mijn toppers in mijn DVD-collectie: -Garden State (heerlijke feel-good film van Zach Braff met HEERLIJKE muziek! http://www.imdb.com/title/tt0333766/) - The Butterfly Effect (Ashon Kutcher in een serieuze film, maar wat voor een! Topper! http://www.imdb.com/title/tt0289879/ ) -Fight Club (duh!) -Donnie Darko (lekker vaag, na 10x kijken heb je nog niet alles door!) -Saw -Requiem for a Dream -The ShawShank Redemption (beste film die nooit een oscar heeft gehad) -The Salton Sea (leuke actie met wat humor erbij met Val Kilmer...kan me wel boeien http://www.imdb.com/title/tt0235737/ ) ....en ik hou wel heel erg van chinese cq filmhuisfilms: -Spring, Summer, Fall, Winter..and Spring ( http://www.imdb.com/title/tt0374546/ ) -Hero (ECHT een topper qua effects etc, must see! http://www.imdb.com/title/tt0299977/) -Infernal Affairs (http://www.imdb.com/title/tt0338564/ ) ..en dan vergeet ik er nu nog een aantal |
Author: | bdeiana [ 28 Aug 2005, 10:52 ] |
Post subject: | |
[quote]The Salton Sea (leuke actie met wat humor erbij met Val Kilmer...kan me wel boeien Ging toch over het gebruiken,misbruiken van SPEED :o Geweldige film :cool |
Author: | C-Jay [ 28 Aug 2005, 12:20 ] |
Post subject: | |
heren, kom op nou: HEAT!!!!! die schietscene na die mislukte bankrobbery van 20 minuten!!!!! versterker op 10 en genieten van je manzijn! pief paf poef!! |
Author: | lambert [ 28 Aug 2005, 18:25 ] |
Post subject: | |
[quote="c-jay"] die schietscene na die mislukte bankrobbery van 20 minuten!!!!! magistraal!!!!!!!!! |
Author: | Eelke Kleijn [ 28 Aug 2005, 21:10 ] |
Post subject: | |
Beetje de 'bekende hitjes' voor mij: Pulp Fiction Lock, Stock & 2 Smoking Barrels Trainspotting Snatch Donnie Darko The Big Labowski Requiem For a Dream True Romance Vanilla Sky en vele anderen [edit]Volgens mij ontdek ik een trend als ik ff naar de posts hierboven kijk |
Author: | SnuggLe [ 29 Aug 2005, 08:48 ] |
Post subject: | |
Alle films die over drugs gaan zijn goed :roll Blow, Requiem for a Dream, Trainspotting, the Salton Sea, 51st State, (Fight Club) |
Author: | Dennis-V [ 29 Aug 2005, 11:27 ] |
Post subject: | |
Ik ben lui [url=http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/dennisverzijl]Click[/url] Een overzicht van alle films die ik bezit en dus ook goed vind (meer dan 1 keer kijken), alleen Dune is een wat mindere maar ik moest mijn David Lynch - verzameling bijhouden |
Author: | doubleus [ 29 Aug 2005, 15:55 ] |
Post subject: | Ken je films... |
Welke films herken je zonder gezichten/lichaamsdelen? film1 [img]http://members.home.nl/steeg56/film1.jpg[/img] film2 [img]http://members.home.nl/steeg56/film2.jpg[/img] film3 [img]http://members.home.nl/steeg56/film3.jpg[/img] film4 [img]http://members.home.nl/steeg56/film4.jpg[/img] |
Author: | SnuggLe [ 29 Aug 2005, 15:59 ] |
Post subject: | Re: Ken je films... |
[quote="doubleus"]Welke films herken je zonder gezichten/lichaamsdelen? film1 [img]http://members.home.nl/steeg56/film1.jpg[/img] film2 [img]http://members.home.nl/steeg56/film2.jpg[/img] film3 [img]http://members.home.nl/steeg56/film3.jpg[/img] film4 [img]http://members.home.nl/steeg56/film4.jpg[/img] 1=Moulin Rouge? 4= LOTR of Planet of the Apes? |
Author: | Heidi [ 29 Aug 2005, 18:29 ] |
Post subject: | |
-The Body - Seven - Silence of the Lambs Uiteraard nog meer, maar al die titels joh.. |
Author: | des256 [ 30 Aug 2005, 00:18 ] |
Post subject: | |
1. ken ik niet, maar ziet er ook niet uit als een film die ik zou willen zien 2. Iron Eagle, DARYL, zoiets? 3. geen idee 4. Platoon --- maar goeie films wat mij betreft, in random order: Blade Runner Alien Fucking Amal A Clockwork Orange Gladiator Last Samurai Ghost in a Shell 1 en 2 The Incredibles 28 Days Later Good Bye Lenin Akira O Brother, Where Art Thou? Minority Report Apocalypse Now (redux) Eternal Sunshine of the Spotless Mind en ik was extreem blij met The Island, tot ergens halverwege de film in een aflevering van Knight Rider veranderde. Wat was dat jammer! |
Author: | bdeiana [ 30 Aug 2005, 00:42 ] |
Post subject: | |
De Zaak Alzheimer Reservoir Dogs Christine The Car Class of 1984 Bad Boys Platoon The Omen The Silence of the lambs En nog veel meer ;) |
Page 1 of 57 | All times are UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |