It is currently 28 Mar 2024, 20:18

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 398 posts ]  Go to page Previous 114 15 16 17 1820 Next
Author Message
PostPosted: 09 Apr 2009, 18:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
[quote="YvonnY"]De vraag is veel te groot voor het flink uitgedunde goede aanbod.


Heeft er helaas niks mee te maken. Waar t wel mee te maken heeft, is dat door de strenge controles de grondstoffen niet meer uit bijv. China geimporteerd kunnen worden.

[quote="YvonnY"]Ik hoorde pas trouwens waarvan GHB o.a. gemaakt is: gootsteenontstopper
Het hoofdbestanddeel is GBL en dat is idd een schoonmaakmiddel.
GBL wordt door je lever omgezet in GHB, wat een lichaamseigen stof is trouwens.

(Heb ik me allemaal laten vertellen hoor, niet dat ik er enige ervaring mee heb.)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 09 Apr 2009, 18:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Jan 2007, 13:46
Posts: 676
Location: T.B.C.
aha.. dat biedt perspectieven....
kun je ook meisjes ontvoeren met CLIT BANG [size=85]-en het vuil is weg-[/size] dan?

of anders hiermee?
http://static.manutangroup.com/OIN/pict ... 141601.jpg

scheelt me toch enorm in de kosten....


Top
   
PostPosted: 09 Apr 2009, 18:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Jan 2007, 13:46
Posts: 676
Location: T.B.C.
het gaat om een olie die uit china moet komen inderdaad.. sinds de olympische spelen is het allemaal erg lastig geworden..

-ook ik laat het me allemaal vertellen hoor-


Top
   
PostPosted: 09 Apr 2009, 18:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Met dat stuk speelgoed kan je weer hele andere spelletjes doen. ;)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 09 Apr 2009, 18:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Jan 2007, 13:46
Posts: 676
Location: T.B.C.
oei leuk leuk, spelletjes.. kun je dat wat verder toelichten?


Top
   
PostPosted: 09 Apr 2009, 19:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Als je blond bent, cupmaat D en over n lekker bekkie beschikt wel.
Nah heb ik jou weleens gezien, dus.......nee. :evil

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 09 Apr 2009, 19:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Jan 2007, 13:46
Posts: 676
Location: T.B.C.
blond en cupmaat d valt te realiseren.. maar een lekker bekkie wordt in mijn geval een wat lastiger verhaal....


Top
   
PostPosted: 09 Apr 2009, 19:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
:lol

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 09 Apr 2009, 23:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
:roll

[quote="MvB"]aha.. dat biedt perspectieven....
kun je ook meisjes ontvoeren met CLIT BANG [size=85]-en het vuil is weg-[/size] dan?



Hoop toch dat je eigenlijk CilLIT Bang bedoelt, anders wordt t n heel ander verhaal :p

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 30 Apr 2009, 14:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
van nu.nl

AMSTERDAM - Alle Koninginnedagfestiviteiten in Apeldoorn zijn per direct afgelast. Een personenauto die dwars door de menigte reed, heeft even voor twaalf uur twee doden en minstens twaalf gewonden veroorzaakt, dat zegt de NOS.
ANP
Aanrijding tijdens koninklijke rit

Zes gewonden zijn er ernstig aan toe. De auto raakte in totaal 23 mensen.

Diverse mensen beweren dat ze schoten hebben gehoord. Het is niet duidelijk of er vanuit de auto is geschoten of dat politie of beveiligingsmensen hebben geschoten.

Mensen hangen hun vlaggen halfstok.

Zwarte Suzuki

Het bezoek van de koninklijke familie aan Apeldoorn werd donderdagochtend ruig verstoord door een zwarte Suzuki die de afgezette wegen was opgereden.

De wagen reed met hoge snelheid dwars door de mensenmassa. Toeschouwers moesten letterlijk aan de kant springen.

De donkere wagen, die toen al beschadigd was, knalde vervolgens tegen het Apeldoornse monument 'De Naald' aan bij Paleis het Loo.

Zeker tien mensen vlogen door de lucht nadat zij van achteren aangereden werden door de zwarte auto, die de route van de koninklijke bus op reed in Apeldoorn. Ze zouden zeker vier tot vijf meter weggeslingerd zijn.

Menigte

De koninklijke familie reed op dat moment juist in een 'historische optocht' op de Loolaan richting het Paleis en de straten stonden vol met publiek.

Omstanders werden geraakt, verslaggevers zouden mensen met open wonden en beenwonden hebben zien liggen. Op de televisie was te zien hoe er slachtoffers gereanimeerd werden.

Man

De wagen werd bestuurd door een man. Hij zat klem in het autowrak en is door de brandweer bevrijd. De bestuurder is naar het ziekenhuis gebracht .

Politie en gemeente hebben tegen vier uur een persconferentie belegd in Apeldoorn. De Explosieven Opruimingdienst (EOD) en de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) zijn betrokken bij het onderzoeken van het wrak van de zwarte Suzuki Swift.

Koninklijke familie

De koninklijke familie zag het incident vanuit de bus waarin zij zaten. Onduidelijk is of het de bedoeling van de chauffeur was de bus te raken.

Burgemeester Fred de Graaf van Apeldoorn heeft alle activiteiten in zijn stad direct afgelast.
Daarbij is ook een hond ingezet. Het dak is van de auto gezaagd. De zwarte personenauto, een oud type Suzuki Swift, is totaal verwoest. Het kenteken is geregistreerd in 1992.

Rond de ongevalsplaats zijn overal schermen geplaatst. Het publiek en de pers worden op afstand gehouden.

Gevolgd

De bestuurder van de zwarte auto die De Naald in Apeldoorn ramde, heeft de route van de koninklijke familie precies gevolgd. Het programma liep twintig minuten uit, maar hij reed exact op het tijdstip dat de koninklijke bus het kruispunt bereikte door de afzettingen heen.

Dat heeft voorzitter Cor Visser van de stichting Koninklijk Apeldoorn gezegd. De stichting is een van de organisatoren van de Koninginnedag, die zo onverwacht afgebroken is.

Hulpverleners

Inmiddels zijn er hulpverleners op de been om de gewonden te helpen. Ziekenwagens komen aanrijden en er vliegen helikopters boven Apeldoorn. Er is ook een traumahelikopter ingezet.

Mensen worden afgevoerd naar verschillende ziekenhuizen in de omgeving.

In het publiek stonden ook mensen van politie en veiligheidsdiensten, zij waren gekleed in burgeroutfit, in het oranje, zodat ze niet op zouden vallen. Zij schoten onmiddelijk te hulp en inventariseerden het aantal gewonden.

Opzet of ongeluk

Of het om een ongeluk of opzet gaat, is onduidelijk, net als hoe het kon gebeuren dat een auto door de afzettingen rijdt. Want bij koninklijk bezoek worden strenge veiligheidsmaatregelen in acht genomen.

De Koninklijke familie is in Paleis het Loo en is in veligheid. "De schrik en de beelden die de familie hebben meegekregen, zijn aanleiding om alle festiviteiten voor de rest van de dag af te lassen", aldus de Apeldoornse burgemeester.

In Apeldoorn zijn de reacties vooral ontredderd en geschrokken.

De koningin heeft haar medeleven betuigd.

Om kwart voor vier is er een persconferentie.


fucking hel :mad (N)

_________________
"We MKN er een groot feest van!"
"MKN Like No One Can"


Top
   
PostPosted: 01 May 2009, 00:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Heel erg dat dit gebeurd is en logisch dat alle festiviteiten in Apeldoorn afgelast werden, maar waarom er her en der in t land andere feesten niet door gingen of halverwege gestaakt werden vind ik onbegrijpelijk... angstzaaiers :(

Edit: aanvulling...

A12 al uren geheel afgesloten door ongeval, waarbij een 'verdacht' pakketje in die gevelde auto is gevonden.......

Die terroristen of whatever hoeven helemaal niks meer te doen, we maken het zelf al onmogelijk om nog normaal te functioneren......
Nogmaals: angst is een hele slechte raadgever!

_________________
I love PoesUps!


Last edited by YvonnY on 01 May 2009, 01:05, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 01 May 2009, 00:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
in groningen werd het om 6 uur stop gezet en nu is er in de stad ook helemaal niks meer te doen want iedereen is naar huisgegaan :( voordeel is da ik zo vroeg tuis is is dat ik wat meer kan slapen want moet om 8 uur al op :P

_________________
"We MKN er een groot feest van!"
"MKN Like No One Can"


Top
   
PostPosted: 01 May 2009, 11:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 19:43
Posts: 597
Location: Utrecht
[quote="Paulus de Kalebouter"][quote="YvonnY"]De vraag is veel te groot voor het flink uitgedunde goede aanbod.


Heeft er helaas niks mee te maken. Waar t wel mee te maken heeft, is dat door de strenge controles de grondstoffen niet meer uit bijv. China geimporteerd kunnen worden.

[quote="YvonnY"]Ik hoorde pas trouwens waarvan GHB o.a. gemaakt is: gootsteenontstopper
Het hoofdbestanddeel is GBL en dat is idd een schoonmaakmiddel.
GBL wordt door je lever omgezet in GHB, wat een lichaamseigen stof is trouwens.

(Heb ik me allemaal laten vertellen hoor, niet dat ik er enige ervaring mee heb.)

klopt niet, GBL kan je met behulp van een sterke base (bv gootsteenontstopper) omzetten in GHB. GBL is zelf dus geen schoonmaakmiddel

Top
   
PostPosted: 01 May 2009, 11:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 11:05
Posts: 139
[quote="YvonnY"]Heel erg dat dit gebeurd is en logisch dat alle festiviteiten in Apeldoorn afgelast werden, maar waarom er her en der in t land andere feesten niet door gingen of halverwege gestaakt werden vind ik onbegrijpelijk... angstzaaiers :(

Die terroristen of whatever hoeven helemaal niks meer te doen, we maken het zelf al onmogelijk om nog normaal te functioneren......
Nogmaals: angst is een hele slechte raadgever!


Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar nadat dit drama zich afspeelde op live televisie, de eerste doden en gewonden gemeld werden en de eerste verschrikkelijke foto's en filmpjes 15 minuten later al online stonden en op het nieuws te zien waren, gaat de lol bij het feesten bij mij er wel snel af.

Ik was in de stad, nadat het gebeurd was, en je kon gewoon zien dat bij de mensen die het wisten, de party-vibe maar ten dele aanwezig was.

Tuurlijk, ontzettend jammer van alle kostbare investeringen die er door organisaties door het hele land gedaan zijn, maar met de wetenschap dat Koninginnedag een zeer dramatische wending heeft genomen (en die ook levens heeft gekost) voelen weinigen zich 100% lekker onbezorgd. Jammer van de afgelaste feesten overal in het land, maar wel logisch. Al was het alleen maar uit respect.

Top
   
PostPosted: 14 May 2009, 14:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 09 Aug 2006, 21:50
Posts: 1104
Location: Delft
Illegaal Windows 7 creëert botnet

AMSTERDAM - Illegale kopieën van Windows 7 zijn besmet met kwaadaardige software, waarmee cybercriminelen een botnet van duizenden pc's hebben gecreëerd.

Dat melden onderzoekers van beveiligingsbedrijf Damballa tegenover eWeek. Damballa zegt het netwerk inmiddels te hebben uitgeschakeld.

Botnets zijn netwerken van pc's die zijn geïnfecteerd met bijvoorbeeld een virus. De pc's, ook wel 'zombies' genoemd, kunnen vervolgens door hackers worden misbruikt voor illegale activiteiten als de verspreiding van spam of het onderscheppen van bankgegevens.

Windows 7

Dergelijke virussen liften vaak mee met illegale kopieën van software. Sinds eind april circuleren op downloadsites besmette piratenversies van Windows 7, het nieuwe besturingssysteem van Microsoft dat in het najaar op de markt moet komen.

Tripp Cox van Damballa zegt tegen eWeek dat het botnet voordat het werd uitgeschakeld uit tenminste 27.000 zombies bestond.


Onnodig

Het bedrijf waarschuwt dat besmette versies van Windows 7 erg gevaarlijk kunnen zijn, omdat veel antivirussoftware nog niet of niet volledig werkt op het nieuwe systeem.

Het is overigens niet nodig toevlucht te nemen tot piraterij om Windows 7 uit te proberen. Een legale proefversie van Windows 7 is sinds deze maand gratis te downloaden van de website van Microsoft, en kan een jaar worden gebruikt.

© NU.nl/Wieland van Dijk

_________________
Nothing ventured, something lost.


Top
   
PostPosted: 05 Jul 2009, 13:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
DJ Fokko Versloot overleden

De Leidse DJ Fokko Versloot, bekend van DJ-duo Fokko Versloot & Koen Lebens, is op zaterdag 4 juli op tragische wijze overleden. Bij een ongeluk thuis raakte Fokko zodanig zwaar gewond dat hij overleed, waar hij later werd aangetroffen. Fokko en Koen waren zeer nadrukkelijk aan de weg aan het timmeren als DJ's en producers en deden vrijwel alles samen. Fokko draaide vrijdagavond nog op KLIKK bij Annie's Verjaardag in Leiden en Babylon in Studio 80 in Amsterdam. Aanstaande zaterdag zou hij een optreden verzorgen op Dance Valley Festival op de Radio stage. Fokko Versloot werd 27 jaar.

Onze gedachten gaan uit naar de nabestaanden en vrienden van Fokko. Wij wensen iedereen veel sterkte met dit grote verlies.

Ik hoorde het gister. Ik was nog van plan om ze te zien tijdens DV. Zo jammer dat zo'n talent vroeg overlijd. mijn medeleven gaat uit naar de nabestaanden en de directe omgeving.

R.I.P Fokko

_________________
"We MKN er een groot feest van!"
"MKN Like No One Can"


Top
   
PostPosted: 05 Jul 2009, 14:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 26 Sep 2005, 13:09
Posts: 744
Location: Rotterdam
Las het ook net....bizar :\
RIP

_________________
Soundcloud (My mixes): http://soundcloud.com/rhorjus


Top
   
PostPosted: 05 Jul 2009, 14:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Echt heel bizar, kippenvel toen ik het las. Heel triest dit :(

_________________
[url=http://djshawnfarrell.wordpress.com/]DJ Shawn Farrell Blog[/url]
[url=http://progressivehousemusic.wordpress.com/]Progresssive House Blog[/url]


Top
   
PostPosted: 05 Jul 2009, 17:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 26 Sep 2005, 13:09
Posts: 744
Location: Rotterdam
Wat ik ervan heb begrepen is hij door een epileptische aanval door een glazen tafel gevallen en hierdoor overleden aan een slagaderlijke bloeding.....hoe tragisch... :\

_________________
Soundcloud (My mixes): http://soundcloud.com/rhorjus


Top
   
PostPosted: 05 Jul 2009, 18:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Dec 2005, 13:18
Posts: 494
Location: Amsterdam
http://www.telegraaf.nl/binnenland/4327 ... fel__.html

Gasten waren net goed aan de weg aan het timmeren... :x


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 398 posts ]  Go to page Previous 114 15 16 17 1820 Next

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 50 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma