It is currently 28 Mar 2024, 13:32

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 24 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 22 Feb 2010, 13:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
http://partyflock.nl/news/16056:Isis_ni ... erdam.html

verrassend... en goeie zaak denk ik.


Top
   
PostPosted: 22 Feb 2010, 16:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
en terecht (Y)

_________________
"We MKN er een groot feest van!"
"MKN Like No One Can"


Top
   
PostPosted: 22 Feb 2010, 17:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Klein stukje voor Flock hierover gedaan en even met Isis gesproken. Had al eerder een [url=http://partyflock.nl/interview/114:DJ_Isis_100_in_balans.html]interview voor Flock[/url] met haar gedaan.

[quote]Genoeg reden voor Partyflock om even op een kort interview met 1 van de kandidaten af te nemen. Wij zochten Isis op en stelde haar een aantal vragen.

Isis voor president!", eh.nachtburgemeester! Wat waren de reacties van je omgeving toen je bekend maakte dat je je kandidaat stelde?
Mensen zijn heel enthousiast, blijken allemaal een bijdrage te willen leveren, dat sterkt me enorm deze stap te nemen. Al jaren vraagt men me om me verkiesbaar te stellen, maar ik ben er nu klaar voor.

De fijne kneepjes van het vak afgekeken van je moeder? Nog tips gekregen van je moeder?
Mijn moeder is nu 20 jaar burgemeester. Het belangrijkste wat ik van haar heb geleerd is dat een burgemeester iemand is die over alle bewoners van een stad waakt en dat er vooral veel verantwoordelijkheid aan te pas komt. Het lijkt mij een uitdaging het begrip burgemeester wat meer op de voorgrond te schuiven in de periode die komen gaat.

Je voorvangers, Josine Neyman en Kristel Mutsters, wilden de stad "ontfilteren" en "Amsterdam als vuigste stad op de kaart zetten en ook het feest teruggeven aan het volk!". Toch hoor je de laatste jaren dat Amsterdam alleen maar truttiger is geworden en Amsterdam niet meer is. Wat ga jijanders doen om dat te stoppen?
Om echt dingen te kunnen veranderen wil ik, samen met de Nachtraad (enkele leden zijn: Ellen ten Damme, Stanja van Mierlo, Def P en Roy Avni), een dialoog aan gaan met de politiek. Daarnaast vind ik dat je als nachtburgemeester verantwoording moet afleggen voor je acties. Dit betekent dus regelmatig overleg met de gemeente, verslagen bijhouden en actief op de bres voor alle bewoners uit de nacht. Door het heel serieus aan te pakken verwacht ik meer begrip bij de beslissingnemers te kunnen creeren.

De 19e is de uitslag van de verkiezing. Wat ga je als eerste doen als je het wordt die avond?
Het zal dan wel een latertje worden, de nachtburgemeester kan moeilijk vroeg gaan slapen!!

Any last words voor je concurrentie?
Ik geloof zelf meer in samenwerking, als ik nachtburgemeester word krijgt iedereen een stem, ook de andere kandidaten dus.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 23 Feb 2010, 11:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
Goede keuze. Isis is niet dom en weet hoe ze met instanties en de gemeente moet praten.


Top
   
PostPosted: 23 Feb 2010, 12:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Nov 2008, 12:16
Posts: 109
Location: Damsko
Hoorde dat ze uitgejouwd werd, ze is door de jury gekozen, het publiek stemde anders.

Vind de plannen van Isis lame, na de slechtste nachtburgemeesters ooit afgelopen 2 jaar is het van de regen in de drup, hoewel, het had ook Jennifer Hopelezz of Duncan kunnen zijn, dan is het toch wel de minst erge.

_________________
99,99 % of all EDM is crap!


Top
   
PostPosted: 23 Feb 2010, 14:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Nov 2005, 08:30
Posts: 297
Location: Amsterdam
Jammer :(

Was persoonlijk meer voor De vereniging van de Nachtcultuur.


Top
   
PostPosted: 23 Feb 2010, 15:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Zit Tom (ex-GZG) daar niet in?

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 23 Feb 2010, 19:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Isis lijkt me prima. Mijn voorkeur ging overigens uit naar Duncan, heeft volgens mij de meeste ervaring met het dealen met ambtenaren e.d. en een groot netwerk.

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
PostPosted: 24 Feb 2010, 01:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
[quote="Theseus"]
Vind de plannen van Isis lame, na de slechtste nachtburgemeesters ooit afgelopen 2 jaar is het van de regen in de drup, hoewel, het had ook Jennifer Hopelezz of Duncan kunnen zijn, dan is het toch wel de minst erge.


Ik ben het wel met Joost eens.. Waarom zou Duncan een slechte keuze zijn geweest?? Die zit al jaren met die lui om de tafel.

Top
   
PostPosted: 24 Feb 2010, 12:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Nov 2005, 08:30
Posts: 297
Location: Amsterdam
[quote="Paulus de Kalebouter"]Zit Tom (ex-GZG) daar niet in?


Ja klopt!!

En Duncan zit inderdaad al lang met politieke lui om de tafel. Hun plannen waren wel vooruitstrevend, maar ook realiseerdbaar. Jammer maar helaas. Hopen dat Isis het beste met ons allen voor heeft ;)

Top
   
PostPosted: 25 Feb 2010, 12:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Nov 2008, 12:16
Posts: 109
Location: Damsko
[quote="Mistik"]

Ik ben het wel met Joost eens.. Waarom zou Duncan een slechte keuze zijn geweest?? Die zit al jaren met die lui om de tafel.


Omdat Duncan mijnszins teveel op safe speelt qua event-innovatie. Het is tevens ID&T wat er voor heeft gezorgd dat wij Nederlanders verwend zijn; een event zonder lasers, dansers, vuurwerk en show kan niet meer - voor minder doet de massa het niet. Een feest met enkel zoveel mogelijk boxen en 2 draaitafels is anno 2010 -met uitzonderingen daargelaten- ondenkbaar.

Wat waren zijn plannen? Nog een Sensation erbij? Nog een Mysteryland? Zit toch niemand op te wachten? Duncan staat te ver af van wat er speelt in de stad - en misschien zelfs in het land. In ieder geval zie ik hem geen non-profit / kleinschalige projecten opzetten waar íedereen beter van wordt.

_________________
99,99 % of all EDM is crap!


Top
   
PostPosted: 25 Feb 2010, 13:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Ik denk dat je daar nog geeneens gek ver vandaan zit kwa gedachtegang.

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 25 Feb 2010, 17:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Ik denk het wel. :)

De rol die Duncan als nachtburgemeester zou vervullen is totaal anders dan zijn rol als CEO van ID&T. In de laatste rol gaat hij vooral voor de grote evenementen, maar in mijn ogen is Duncan goed genoeg ingevoerd in de dancescene om als nachtburgemeester een totaal andere bril op te kunnen zetten, waardoor hij met name de kleine / non-profit initiatieven ziet.

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,

ik ken de regels van het spel,

ik ken de zin van het bestaan,

maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
PostPosted: 26 Feb 2010, 01:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
Ik ben het weer helemaal met Joost eens. Het wordt eng nu :p

Ik dnek dat hij die dingen prima kan scheiden


Top
   
PostPosted: 26 Feb 2010, 08:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
ook ik met joost eens. ik was gevoelsmatig ook voor de kliek van duncan...
en over lokaal / kleinschalig gesproken: vergeet ook niet dat ome duncan achter studio 80 zit.. dus.


Top
   
PostPosted: 26 Feb 2010, 13:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
@Mistik: dit is inderdaad erg verontrustend. Laten we het houden op een extreem toevallige samenloop van omstandigheden. :)

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,

ik ken de regels van het spel,

ik ken de zin van het bestaan,

maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
PostPosted: 26 Feb 2010, 14:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
[quote="Joostislost"]zijn rol als CEO van ID&T.

[quote="C-Jay"]vergeet ook niet dat ome duncan achter studio 80 zit..
Een commercieel menneke dus. ;) Weliswaar één met n hoop bagage, maar toch....grote kans dat het bij hem om de centen draait.
Ach ja....je kan mensen toch alleen maar beoordelen naar de dingen die ze hebben gedaan (of juist niet), dus hier blijft het bij gissen.
In dit geval dus niet Duncan, maar Isis. :)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 26 Feb 2010, 22:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jul 2005, 23:12
Posts: 530
Location: amst' el vain
Ach ja... die Isis.
Zie d'r nog zo staan, met d'r roze 100% Tshirtje in de Roxy! 8-)

Prima keuze van de jury, maar waarom laten ze het publiek eigenlijk stemmen???

_________________
[size=75]"Ignorance is bliss..."[/size]


Top
   
PostPosted: 27 Feb 2010, 09:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
Das mij ook een raadsel, als de jury toch al beslist, waarom dan nog het publiek raadplegen.

Anyway, vind het wel een goede keuze. Denk dat Isis wat breder in zal zetten dan Duncan die wat meer dance/club georienteerd is dan Isis. Het nachtleven bestaat natuurlijk meer dan alleen uit clubs en ik denk dat Isis dat als nachtburgemeester wat meer beseft en en naar zal handelen.

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
PostPosted: 28 Feb 2010, 15:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
En haar moeder is Burgemeester van mijn dorpje, dus ze heeft een goed voorbeeld!

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 24 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 40 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma