It is currently 28 Mar 2024, 13:31

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1698 posts ]  Go to page 1 2 3 4 585 Next
Author Message
PostPosted: 19 Oct 2005, 19:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Oke, ik heb even behoefte aan een 'post-hier-al-je-frustraties'... en misschien meer mensen met mij.

De situatie is als volgt:
Je hebt een nieuwe baan en je wil een trajectkaart bus en trein kopen. Dus wat heb je nodig....een stamkaart voor beiden, waarvoor je een pasfoto nodig hebt. Dus ga ik in Leiden naar zo'n hokje. Gooi er 2 euro-stuk in (moet in totaal 4 in) pakt hij niet. Probeer het nog een paar keer: niet... hij pakt NIETS. Handig. Je rent de trein in (waarbij ik vergeet een kaartje te kopen, maar gelukkig kwam ik geen conducteur tegen) en gaat naar Den Haag Hollands Spoor.

Op dat station is ook een hokje. Gooi er een 2 eurostuk in...en hij pakt weer NIETS. Dan denk je van "misschien ligt het aan het feit dat het een 2 euro stuk in, laat ik het gaan wisselen op het station". Zogezegd zo gedaan.... Je komt bij de kiosk en wil wisselen..."Nee sorry, maar ik kan de kassa zo niet openen, je moet wat kopen".  :mad  :evil Dus..... wat een gezeik.
Je loopt naar de krantenboer en vraagt of je kan wisselen: "Wij mogen niet wisselen".

Toen knapt er kort wat.....en na een vriendelijk edoch dringend verzoek aan de dame achter de kassa met daarbij de zin die ik haar toebeet "Ja handig, moet ik zeker 10 minuten in de rij staan bij de NS, waar het heel druk is" werd er toch gewisseld.
Weer het fotohokje in met 4 losse eurostukken.... pakt hij die OOK niet. Gvd! Ik nog navragen bij de NS maar daar wordt gezegd "Nee wij huren die dingen alleen, wij weten er verder niets over".

Oftewel een half uur verder....geen pasfoto door die klotehokjes en geen trajectkaart. Lekker handig. Kan je omdat die koleredingen niet werken speciaal de stad in gaan om foto's te laten maken.

Dat moest ik effe kwijt.... :oops

Dus, post hier al je frustraties :D

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Oct 2005, 20:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 09 Jun 2005, 10:53
Posts: 1115
Location: earth
4 euro voor foto's
pfffffff.... Da's duur geworden.

Beroepsfotograaf maakt die dan zeker niet onder de 10 ofzo?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Oct 2005, 20:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
Het gigantisch druk hebben op je werk.....helaas zijn mijn collega en ondergetekende na een interne verhuizing in het kamertje tegenover de lift komen te zitten alwaar ook het koffieapparaat staat....... :x NEED I SAY MORE!!! :mad  :mad  :mad

Krankjorum van de discussies dat de warme chocolademelk gisteren toch iets beter smaakte en wat meer schuim bevatte, mensen die al 500 jaar hun afgekafferde mastodontenbast naar het zelfde koffieapparaat slepen en nog steeds niet snappen dat het knopje "Soep" niets meer oplevert dan een leeg bekertje; wat vervolgens weer een discussie oplevert...Mensen die denken dat een bakje koffie halen gelijk kan staan aan een bezoekje aan ons kamertje om even leuk te leuteren over HUN leven wat ons verder niet boeit. Dit in de gaten hebben en toch elke keer weer even binnen wippen. Verdwaasde mensen die nog steeds hun eigen verdieping na 400 jaar niet kunnen bereiken zonder ons lastig te vallen met de vraag op welke verdieping ze nu eigenlijk zijn: KIJK EENS OP HET BORDJE MET HET GROTE CIJFER 4 NAAST DE LIFT.
Mensen die het woord GOEIESMORRUGUS durven te gebruiken; mensen die elke keer dat ze daar komen roepen: "Tijd voor een gezellige koffie-break"; mensen die blijkbaar nog steeds niet weten wat voor koffie ze nu wensen te drinken en bij elk knopje wat ze proberen een geluidje maken. :mad  :mad  :mad  :mad  :mad  :mad  :mad  :mad  :mad

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Oct 2005, 20:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
hahahaha het koffieapparaat :) De hoeksteen van onze verslaafde samenleveing.

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Oct 2005, 23:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 22:19
Posts: 536
Location: Amsterdam
Ik heb alleen maar puberale frustraties eigenlijk. Niks byzonders verder dus. :roll

_________________
...Geen gespreks voor het huwelijk!...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Oct 2005, 17:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:17
Posts: 780
Location: Back home
Eehhmmm... We are ieee, hebben jullie geen deur ?

(die op slot kan) (of een waar een bordje 'niet storen' opgeplakt kan worden?)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Oct 2005, 17:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
[quote="Peric"]Eehhmmm... We are ieee, hebben jullie geen deur ?

(die op slot kan) (of een waar een bordje 'niet storen' opgeplakt kan worden?)


Ehm neen; die hebben we al een paar keer zo hard dicht getrapt dat ie niet meer dicht kan.

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Oct 2005, 19:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:17
Posts: 780
Location: Back home
Aha, en een actie-comité, 'help We are ieee aan een nieuwe deur' heeft niet gewerkt ?

:p


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Oct 2005, 19:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
Oke Frustratie.. Ik ben net verhuist naar een woonboot.. ja erg leuk.. erg fijn.. Totdat je je wilt aanmelden bij de nuon...  :mad

Wat is uw naam, adres, postcode.. meternummer en standen.. Vrouw van de nuon.. uh die meter die hangt volgens onze gegevens heel ergens anders... Nou.. ik sta er nu voor, dit is het nummer en dit is het adres.. Oh ja uh ik kan u niet aanmelden als klant. We moeten eerst een onderzoek instellen. (dit was in augustus)

Om een lang verhaal iets korter te maken... vandaag heb ik iemand van de nuon over de vloer gehad en ja ja eindelijk ben ik klant.. alleen een beetje kut dat ik nu dus over een langere periode een rekening zal krijgen... nou we zien wel hoe het gaat. Iig kwam de jongeheer met een bloemetje aan!! das dan weer aardig!!

Ook ben ik nog steeds bezig met Casema.. Een achternaam op een adres over verschillende periodes is namelijk heel moeilijk te verwerken..

Mijn aanmelding bij casema werd half op mijn broer zijn gegevens verwerkt en de andere helft op mijn gegevens... en als je dan wil wijzigen moet je 45 min in de wacht hangen om te horen te krijgen dat je wijzigingen schriftelijk moet doen...  :mad  JE MOET ALLEEN DE EERSTE LETTER AANPASSEN NAAR EEN L .... *PIEP*

Kreeg ik net een telefoontje van mijn broer dat Casema hem belde over zijn afmelding en aanmelding....  :rolleyes
Nee hij meld zich af en IK meld me aan.. weer die achternaam die hetzelfde is... wat is dat toch??? Ben benieuwd of ik niet toch volgende week een brief krijg van Casema waarin ze aangeven dat zijn "mijn" afmelding hebben ontvangen en gaan verwerken per ..........

:x

_________________
No you can't have my number.... caus i lost my phone...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Oct 2005, 20:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 14:41
Posts: 845
TIP: Neem digitenne!

Heb ik nu ook aangezien Casema in een kantoorpand (anti-kraak) onmogelijk is.

Werkt perfect + is goedkoper + scherper beeld


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Oct 2005, 20:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
Nou tv doet het prima.. dus zou het internet het ook moeten doen.. maar dat doet het dan weer niet... Morgenochtend vroeg komt er iemand langs.. vast niet met een bloemetje... Hoop wel dat het gemaakt word.. wil nu wel weer thuis internetten  :mad

_________________
No you can't have my number.... caus i lost my phone...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Oct 2005, 20:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jul 2005, 23:12
Posts: 530
Location: amst' el vain
[quote]Iig kwam de jongeheer met een bloemetje aan!!


:lol Wie weet morgen andersom...!!! :p

_________________
[size=75]"Ignorance is bliss..."[/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Oct 2005, 22:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
[quote="Peric"]Aha, en een actie-comité, 'help We are ieee aan een nieuwe deur' heeft niet gewerkt ?

:p
 Nee, werd meer: Laten we aan de andere kant van de deur maar het kopieerapparaat zetten. Vinden die 2 daar ook vast gezellig....

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Oct 2005, 23:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Ik weet het niet met die frustraties. Doe mij dat gezever van Loes en Van der Drift maar weer, als het woord creditcard nog een paar terug komt begin ik instant verliefd te worden. :)

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Oct 2005, 00:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 22:19
Posts: 536
Location: Amsterdam
Even wat controversiele frustraties dan:

- klanten die denken dat je hun slaaf bent (alle klanten dus)
- klanten die denken dat je zondagochtend om 8:00 uur bereikbaar bent (bel me dan NA de after als ik weer thuis ben en een pen en papier kan hanteren)
- klanten die denken dat je gratis werkt (bril nodig, contract lezen, isch moeilik!)
- negentig op de linker baan (I love rechts rijden?)
- meisjes die willen praten over hun onsuccesvolle en miserabele liefdesleven (dat van mij is toch onsuccesvoller en miserabeler, dus je bent niet stoer)
- meisjes die willen praten over hun exen (pas gaan vergelijken als we ook daadwerkelijk gezoend hebben dan)
- meisjes die willen praten (geen gespreks voor het huwelijk)
- reclames over huidverzorging (niet metro, sorry)
- reclames over er goed uitzien (want dat is wat we nodig hebben in deze wereld, mensen die vinden dat ze mooi moeten zijn?)
- reclames over haarverzorging (omdat ik het waard ben??)
- reclames over verzorging (ik ben namelijk hulpeloos)
- reclames over zorg (daar moeten we ons voor schamen, geen reclame over maken)
- lui die het niet snappen en vinden dat ze het ook niet hoeven te snappen
- het succes van 6-letter woorden lingo (5-letter woorden lingo was al irritant)
- idealisten die hun huiswerk niet doen (er is een gat in de ozonlaag... o nee toch niet... wacht, o jawel nu weer wel, hee het zit nu ergens anders... uhh... heeft U nog iets over voor de kinderbestrijding??)
- meelopers die hele gevatte 2e-hands opmerkingen maken (ghe! stond vanochtend bij de tramhalte... ghe!)
- mensen die zichzelf te serieus nemen (WAR ON TOURISM!!)
- woningbouwverenigingen die niet willen werken (laat maar, dit is echt te triest)
- muggen (bzzzzzz)
- 'ik hou van hobbies' (welke dan??)
- het succes van Ali B of de 3 Toppers
- Microsoft developers (want Microsoft is heilig)
- lui die Microsoft developers geloven (want ze zeggen dat Microsoft heilig is)
- lui die developers geloven (zit jij al in z'n file? ik heb het interweb aangesloten!)
- nerd wannabes (ik heb een Apple dus nu ben ik hip!)

zo. komtumaar! :roll

_________________
...Geen gespreks voor het huwelijk!...


Last edited by des256 on 21 Oct 2005, 18:26, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Oct 2005, 11:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:23
Posts: 133
hehehe grappig :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Oct 2005, 12:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
Frustratie.. dat altijd alles anders gaat dan je gedacht of gehoopt had...  :rolleyes


MAAR.. internet doet het weer!!!  :D

_________________
No you can't have my number.... caus i lost my phone...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Oct 2005, 13:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:17
Posts: 780
Location: Back home
[quote]Frustratie.. dat altijd alles anders gaat dan je gedacht of gehoopt had...  


Breek me de bek niet open...

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Oct 2005, 16:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:12
Posts: 2121
zes dagen moet werken wat ik oppak als meer cashflow  :p maar dan een zieke collega wat resulteerd in nog meer overuren. Die dan plotseling weer binnenkomt omdat ie weer " beter"is. Jij dan toch gaat stappen die avond in de veronderstelling wat later de volgende dag te beginnen. Die collega de boel weer gaat onder kotsten en mij om 5 uur s'ochtend gaat sms'en of ik weer vroeger kan beginnen. Dus wakker gebeld met kleine kater om half negen van de partij, en dan tot negen uur s'avonds door moeten gaan.... HEY laat mij met rust  :mad

_________________
Brabantse Nachtu !!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Oct 2005, 01:03 
-Ik word knetter van dat sexdate gedoe op zenders  's avonds / 's nachts
-Me nichtjes van rond de 6 /7 die voor de tv roepen 'Oh die is knap of die is lelijk'
- Waarom mag ik niet gewoon wit kamers verhuren en hier zelfs belasting over betalen?

Het is dat het vrijdag eeeeeeh inmiddels alweer zaterdag is, want op een doordeweekse werkdag was dit een flinke waslijst geweest.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1698 posts ]  Go to page 1 2 3 4 585 Next

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 41 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma