It is currently 28 Apr 2024, 20:06

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 78 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4
Author Message
 Post subject: Re: IBIZA 2011
PostPosted: 26 Jun 2011, 21:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
[quote="Dansliefhebber"]2Paulus; mijn pa ligt al ruim een week in het ziekenhuis en zoals het nu is, ga ik niet lekker weg.

:oops Deze heb ik over t hoofd gezien.
Wat vervelend Chantal. Hoe gaat t nu met hem? Hopelijk is t niet iets ernstigs. Ik duim voor hem. (Y)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
 Post subject: Re: IBIZA 2011
PostPosted: 27 Jun 2011, 21:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Het komt vast allemaal goed maar de ene complicatie na de andere volgt zich op, begint wel wat vervelend te worden. Zo zie je weer even wat belangrijker is. Ibiza loopt niet weg al baal ik natuurlijk wel. Ook van het feestje in the space 5 juli.

Berteke en Jan zitten er nu heerlijk (Y) 8-)


Top
   
 Post subject: Re: IBIZA 2011
PostPosted: 16 Aug 2011, 19:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 14 May 2011, 23:59
Posts: 1189
Location: Eindhoven
Weet iemand trouwens hoelang de Ushuaia party's meestal doorgaan?

Heb namelijk deze vakantie wat geld bij elkaar gewerkt en aangezien mijn vorige tripje begin juli met Hernan niet doorging heb ik nu een vervanger op het oog. Namelijk: Never Say Never Closing (Ushuaia) en Kehakuma Closing (Space) op 29 september.

Daarnaast vroeg ik me ook af of er rond die tijd nog meer members op Ibiza vertoeven, want het is altijd leuk om daar iemand te meeten :).

_________________
In the beginning there was Jack, and Jack had a groove...


Top
   
 Post subject: Re: IBIZA 2011
PostPosted: 16 Aug 2011, 20:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
Ushuaia is tot middernacht. Ik zit er ook in de week van de closings. Ik verwacht wel dat het overal wel een beetje vol gaat zitten dus ik ga niet elke dag feesten.

_________________
It's JUST muzik


Top
   
 Post subject: Re: IBIZA 2011
PostPosted: 16 Aug 2011, 20:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 14 May 2011, 23:59
Posts: 1189
Location: Eindhoven
Oké dat is dus wel goed te combineren, helemaal omdat Ushuaia volgens mij de achtertuin van Space is :). Als het zo giga druk gaat worden schaf ik denk ik een pre ticket aan voor Ushuaia (daar wil ik namelijk heel graag bij zijn) en wacht ik wel af of Space nog kaarten heeft.

_________________
In the beginning there was Jack, and Jack had a groove...


Top
   
 Post subject: Re: IBIZA 2011
PostPosted: 16 Aug 2011, 21:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
Is er tegenover ja. Ik ga daarna naar de Monza closing, is toch wat kleinschaliger :)

_________________
It's JUST muzik


Top
   
 Post subject: Re: IBIZA 2011
PostPosted: 02 Sep 2011, 13:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 05 Sep 2007, 19:20
Posts: 241
Location: Madrid
Jaja, eindelijk is het dan bijna zover, 14 september word ik losgelaten op Ibiza :cool
Uiteraard erg veel zin in! Ik ben echter aan het twijfelen voor de dinsdag, er is dan een ´Seduction´ night in Pacha (wat dat ook mag zijn). Hoe dan ook, Frankie Knuckles draait daar. Die heb ik altijd al een keer willen zien draaien. Ik vind dat hij goeie mixes afleverd, bijvoorbeeld van Hercules & Love Affair - Blind.

Heeft iemand hem al een keer live gezien? Zo ja, reacties uiteraard van harte welkom! (Y)


Top
   
 Post subject: Re: IBIZA 2011
PostPosted: 08 Sep 2011, 16:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 05 Sep 2007, 19:20
Posts: 241
Location: Madrid
Misschien wisten enkelen van jullie het al, maar inmiddels is er dus iemand doodgegaan door een vechtpartij door het toedoen van een medewerker van het 'Ushuaia is going to change Ibiza'.. :

http://www.ibiza-voice.com/story/news/3478

Interessant artikel, commentaar welkom...


Top
   
 Post subject: Re: IBIZA 2011
PostPosted: 08 Sep 2011, 19:55 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
tsja.. triest gebeuren natuurlijk. Wel typisch zuid-europees. zelf flirten als een gek, maar als iemand het bij jouw vriendin doet over de rooie gaan.


Ik ben helaas al jaren klaar met Ibiza. Ik ben geloof ik wel 8 jaar achter elkaar geweest van 1999. Toen een paar jaar overgeslagen en in 2009 weer eens gaan kijken en is veel veranderd. Het is natuurlijk nog steeds een mooi eiland als je de juiste plekken op zoekt, maar de clubs zijn gewoon geld fabrieken. Is niet erg op zich, want dat zijn ze overal natuurlijk, maar het moet niet zo zijn dat ik als bezoeker dat ook echt zo voel en aan irriteer. Veel te druk, weet zeker dat ze 1,5 keer zoveel mensen binnen laten als wat hier toegestaan zou worden. Space, Pacha en Amnesia kon je echt totaal niet meer lopen en dansen. Naar de wc kostte je gewoon meer dan een uur duwen en trekken. Over het algemeen is het personeel onbeschoft. Portiers denken dat ze de eigenaar zijn. Barpersoneel wat uiteraard eerst de vriendjes en de vrouwen helpt en als je wat zegt krijg je een lesje Spaanse uitdrukkingen. Tenzij je natuurlijk als je aan komt zegt dat je een vip tafel hebt besteld. Dan buigen ze ineens als een knipmes en gaan alle deuren open.


In het artikel hier boven staan nog wel wat dingetjes:

Numerous Trip Advisor reviews (Read tripadvisor.co.uk reviews here) note that the staff in general is rude and unhelpful, and that the security staff in particular are arrogant, sleazy and threatening.

the general level of insecurity in clubs with pick-pocketing, broken glass on the floors, overcrowding, and disorganization

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: Re: IBIZA 2011
PostPosted: 08 Sep 2011, 20:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
[quote="Jerry"]Veel te druk, weet zeker dat ze 1,5 keer zoveel mensen binnen laten als wat hier toegestaan zou worden. Space, Pacha en Amnesia kon je echt totaal niet meer lopen en dansen. Naar de wc kostte je gewoon meer dan een uur duwen en trekken.

Ik zou eind sept. gaan maar dan is het idd heel erg druk maar ben dit jaar in juni en juli geweest en ik vond het juist erg rustig, echt nergens rijen op Cocoon na. Maar ook ik heb zeer de twijfels of ik volgend jaar nog ga......

_________________
It's JUST muzik


Top
   
 Post subject: Re: IBIZA 2011
PostPosted: 08 Sep 2011, 22:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Jer, zeker voor de Amnesia en de Pacha volg ik jouw verhaal. Space vind ik wel een ander verhaal, alleen al omdat ze die tent niet vol meer kringen. :) En het is dus inderdaad zaak om meer de strandclubfeestjes op te zoeken.

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
 Post subject: Re: IBIZA 2011
PostPosted: 09 Sep 2011, 11:47 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:17
Posts: 791
Location: Groovecollection.nl
Voor mij was het deze zomer de 1e keer Ibiza en hoewel ik me zeer heb vermaakt, had zelfs ik het gevoel dat het allemaal passé is ... allerleukste was toch een leuk huis met familie en vrienden (dat kan dus overal), mooie locaties (die moet je echt opzoeken idd en dat kan ook overal) en feestjes die om bepaalde redenen leuk zijn (free b-day beachparty kale Carl en je ouders meenemen naar ballentent Ushuaia om Sasha te horen).

Was een zeer prijzige vakanties dus ik raad mensen aan om wellicht een weekendje te doen en voor een vakantie een andere keus te maken.

Ushuaia moeten ze een bom op gooien ... precies alles wat er mis is met de 'scene'!

_________________
Proper music: [url]http://www.soundcloud.com/dwk[/url]


Top
   
 Post subject: Re: IBIZA 2011
PostPosted: 11 Sep 2011, 12:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 05 Sep 2007, 19:20
Posts: 241
Location: Madrid
[quote="Joostislost"]Jer, zeker voor de Amnesia en de Pacha volg ik jouw verhaal. Space vind ik wel een ander verhaal, alleen al omdat ze die tent niet vol meer kringen. :) En het is dus inderdaad zaak om meer de strandclubfeestjes op te zoeken.


Ik ga a.s. woensdag voor een weekje, en ik wil idd wel graag naar van die strandclubfeestjes. Zo dacht ik aan vrijdagavond bij cafe Mambo, waar hopelijk Sander Kleinenberg één van zn downtempo setjes laat horen. (zijn downtempo sets van een paar jaar geleden @ cafe Mambo klinken nog steeds heel goed namelijk!)

Hebben jullie nog goede tips voor strandclubs met geen 'Swedish house/ David Guetta achtige' muziek?

Top
   
 Post subject: Re: IBIZA 2011
PostPosted: 28 Sep 2011, 12:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 14 May 2011, 23:59
Posts: 1189
Location: Eindhoven
Morgen na de Never Say Never closing een gratis afterparty met Sasha, DJ Three, Dimitri Nakov en Nano Vergel tot 06:00 :cool .

_________________
In the beginning there was Jack, and Jack had a groove...


Last edited by Fatalfelix on 28 Sep 2011, 19:22, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject: Re: IBIZA 2011
PostPosted: 28 Sep 2011, 19:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:12
Posts: 2121
have fun ! enne we zien het verslag graag :D

_________________
Brabantse Nachtu !!


Top
   
 Post subject: Re: IBIZA 2011
PostPosted: 28 Sep 2011, 19:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 14 May 2011, 23:59
Posts: 1189
Location: Eindhoven
Ik moet bekennen dat het feestje voor mij helaas niet doorgaat :(. Had hem in augustus opgenomen in de planning, maar vanwege een aantal deadlines heb ik er toch voor moeten kiezen om hem te cancelen. Heb het geld wel opzij gezet dus ga volgend jaar wel in m'n vakantie zodat ik iig zeker ben dat er niet weer wat tussen komt.

Voor degene die morgen wel gaan is de after wel een aanrader. De closing zelf wordt opgenomen heb ik gehoord, dus dat is een kleine pijnverzachter voor mij :).

_________________
In the beginning there was Jack, and Jack had a groove...


Top
   
 Post subject: Re: IBIZA 2011
PostPosted: 29 Nov 2011, 19:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="ruubje"]Misschien wisten enkelen van jullie het al, maar inmiddels is er dus iemand doodgegaan door een vechtpartij door het toedoen van een medewerker van het 'Ushuaia is going to change Ibiza'.. :

http://www.ibiza-voice.com/story/news/3478

Interessant artikel, commentaar welkom...


Moordenaar is gepakt. In A'dam. Bleek ook een beruchte/bekende crimineel te zijn overigesn.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject: Re: IBIZA 2011
PostPosted: 29 Nov 2011, 19:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Pics or stfu. :p

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 78 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 51 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma