It is currently 28 Mar 2024, 14:51

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 124 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 6 7 Next
Author Message
 Post subject: Re: History Of House
PostPosted: 18 Oct 2011, 19:24 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
mooi verhaal, Bram :cool

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: Re: History Of House
PostPosted: 18 Oct 2011, 19:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Die feesten in Scheveningen waren zeker top (Y)

_________________
I love PoesUps!


Top
   
 Post subject: Re: History Of House
PostPosted: 18 Oct 2011, 21:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
Gave verhalen Bram en veel overeenkomsten met mijn ervaringen. Bijzonder dat je de exacte data nog kent, ik kan met wat rekenwerk vaak net aan het jaartal ophoesten.
En tja 'hoogtijdagen'. Ik denk dat we met zijn allen erg bewust zijn dat prog toen op zijn grootst was, commercieel gezien. Het contrast met andere stromingen was toen ook een stuk sterker, misschien dat het daarom als zo'n hechte club aanvoelde. Ik ging ook regelmatig in mijn uppie naar de melkweg, waren inderdaad genoeg mensen die je standaard tegenkwam.

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
 Post subject: Re: History Of House
PostPosted: 19 Oct 2011, 08:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Qua data helpt een partyflock-profiel wel ;)

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject: Re: History Of House
PostPosted: 19 Oct 2011, 11:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Jan 2007, 13:46
Posts: 676
Location: T.B.C.
Super leuk om te lezen allemaal zeg. Al wordt ik toch ook wel flink jaloers als ik sommige dingen lees... Ik kom uit 85 en heb van al dat moois dus helemáál geen reet mogen meemaken.

Het grootste deel van mn jonge jeugd was ik namelijk 'skater' en elk vrij uurtje op de Barneveldse skatebaan te vinden. Ik luisterde vooral Punk/Rock/Metal: van Linkin Park/Limp Bizkit tot de Heideroosjes en van Metallica/The Offspring tot Rammstein en System of a Down.. (en die paar laatste nog steeds wel trouwens)

Iets later kreeg ik een vriendinnetje die me aanstak met het Hardstyle/Hardcore virus en ben ik naar feesten als in Qontrol en dergelijke geweest. Als ik terugkijk was die korte periode ook precíes lang genoeg :\

In aanraking met prog/trance kwam ik eigenlijk pas in 2001/2002 na een CD van Mike Hiratzka - World in Progress en Cape Town van Dave Seaman te horen bij een kennis. Aangezien ik nogal een muzikale achtergrond had (philharmonisch orkest sinds mn 8e) ook direct begonnen met vinyl kopen (ook bij winkel van C-Jay in Amersfoort die ik pas veeel later nota bene in Amsterdam leerde kennen op The Sessions feessies), plaatjes mixen, demotjes maken en Reason 1.0 installeren. Dat wou ik ook maken! Echt heel veel prog feesten heb ik niet meegemaakt. Ik was vooral bezig met luisteren, mixen en liedjes maken :D

Huh? Ik dacht ik zet ff neer hoe leuk het is om te lezen allemaal en 15 minuten later staat er ineens dit! Best lache eigenijk om eens terug te rekenen...


Top
   
 Post subject: Re: History Of House
PostPosted: 19 Oct 2011, 11:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
Alles is ongeveer en de dj's zijn meer een 'ontdekking' van die tijd ;)

Jaar: 99-00
Soort: Hardhouse,
DJ's: JP, Tom Harding enz.
Feesten: De lokale

Jaar: 00-04
Soort: Techno, Trance, Prog/Breaks.
DJ's: Dave Clarke, Richie Hawtin, Carl Cox, Umek, Garnier, Tiesto, AvB, Ferry Corsten, PvD, Sasha, Digweed, Satoshi Tomiie, Jon Lisle, Chris Fortier, JvM, Zabiela, Kleinenberg, Tenaglia, Lawler, Warren, Deep Dish, Timo Maas, Underworld, Chemical Brothers, Infusion.
Feesten/clubs: Creamfields, Gatecrasher, Innercity, Impulz, Mayday, Everybody, Earth, We Love Sundays, Renaissance, Circoloco, Bedrock.

Jaar: 04-06
Soort: Deep/Tech house
DJ's: Layo & Bushwacka, Terry Francis, Craig Richards, Lee Burridge, Danny Howells.
Feesten/clubs: Fabric

Van 2006-2010 had ik een break.

Jaar: 2010-heden
Soort: Deephouse/Disco/Techno/Minimal
DJ's: Ame, Dixon, Henrik Schwarz, Worgull, Gerd Janson, Prosumer, Prins Thomas, Visionquest, Kerri Chandler, Gaiser, Ben Klock, Marcel Dettman, Max Cooper, Marcel Fengler, Raresh, Villalobos, James Holden, Loco Dice, Luciano.
Feesten/clubs: Trouw, Berghain/PBar

_________________
It's JUST muzik


Top
   
 Post subject: Re: History Of House
PostPosted: 19 Oct 2011, 13:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 09 Nov 2005, 21:45
Posts: 41
Heerlijk om al die verhalen van ieder1 hier te lezen.

Bij deze ook mijn bijdrage;

Het zal ergens in 1991-1992 zijn geweest, Dominator, PullOver en poing bestormden de hitlijsten. Damm wat werd ik gepakt door deze muziek. Volgens mij kwam in deze periode ook House Party II uit. Deze heb ik echt kapot gedraaid thuis. Ik zat in de brugklas en oudere jongens die je kende hadden heb over Rave the City in Houtrust en de Statenhal, dat zat er op 13 jarige leeftijd nog even niet in. Regelmatig gingen we in die tijd naar Stad Den Haag records op de Apeldoorselaan in Den Haag, flyers halen en muziek luisteren. Daar ook voor het eerst Gizmo en Darkraver gezien, en geloof me die waren toen heel groot.

En de periode 1992-1994 was er echt een hele duidelijke splitsing, Mellow of gabber. Gek genoeg kon ik beide erg waarderen en ik luistere dan dus naar meerdere stromingen toen. Begon toen ook met platen kopen bij Rythem Import aan de Torenstraat, Airscape-Cruising, Dominica - got to let u go etc etc draaide ik thuis grijs en mixte af en toe een tape thuis met een vriend. Ben toen ook eind 1994 voor het eerst uit gegaan. De LaDS was toen in Den Haag echt een begrip, kleine tent, denk max 700 man maar wat een vibe daar. Ramon draaide hier elke week en regelmatig waren er guests aanwezig, ik herinner me de naam steve cop nog van een flyer. Entree was toen 5 gulden, ongekend eigelijk. Denk wel n half jaar lang ieder weekend geweest.

Naast mellow had ik toch ook wel een passie voor de harder styles: hardcore/gabber. Keertje meegeweest naar de Hakkuh party laatste vrijdag van de maand in Locomotion te Zoetermeer, ook dit was weer een hele nieuwe wereld, toen ook voor het eerst gesnoept. Ongekend hoe intens ik die avond heb beleefd. In juni 1994 met n maatje op 16 jarige leeftijd naar Mysteryland op de Maasvlakte geweest, 1e big one dus en wat voor 1. Vergeleken met nu was het natuurlijk niet al te bijzonder maar om met 15.000 zielverwanten los te gaan was wel ongekend.

In de jaren 1995-1999 volop gabber geweest inc campingsmoking en maxxies. Nightmare in de Energiehal, Ghosttown in Vechtsebanen, Mysteryland Indoor in de Jaarbeurs, Shadowlands in Thialf en Thunderdome in Antwerpen zijn o.a. feesten die ik toen bezocht.
Vooral de Thunderdomes in het Sportpaleis waren in die tijd ongekend.

Vanaf eind 1999 meer richting de trance gegaan, was toe aan wat nieuws en gabber lag volledig op z'n gat. Eerste kennismaking met een nog heel jonge Armin was in de <<0>> in Den Haag ook Tiesto hier voor het eerst gezien. Man wat werd ik geraakt door deze muziek. Legendarisch Tiesto solo's meegemaakt en de <<0>> echt platgelopen tussen 1999 en 2002.

_________________
Witch part of no didn't u understand??


Top
   
 Post subject: Re: History Of House
PostPosted: 19 Oct 2011, 13:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 09 Nov 2005, 21:45
Posts: 41
In 2000 naar de 1ste Sensation, Massive, 4 Elements en Impulz geweest, heerlijke tijd. Kan me nog herinneren dat John Digweed tussen Tiesto en Armin stond in de Jaarbeurs. Ook Dance Valley en Lowlands stonden in 2000 voor het eerst op het programma. Ben toen zelf nog op een Earth geweest in 2001 met Paul van Dyk in de Melkweg.

Ook bezocht ik in deze periode regelmatig feesten van Silly's met remy in oa Nighttown, waren ook erg leuk toen.

Vanaf 2002 meer richting de progressive gegaan. Global Underground ontdekt, Deep Dish Moskou is nu nog tijdloos, gisteren nog gedraaid.
Sasha op die bewuste november avond in het Paard ook meegemaakt net als de maart 2004 editie met Deep Dish. Mooie tijd was dat. je had toen ook nog de Smirnoff Experience feesten die altijd erg goed waren, werden volgens mij door Het haagsche Full Circle gedaan, jammer dat dit soort feesten er niet meer zijn. Ook erg veel muziek verzameld in deze periode. Veel Nubreed, GU's en overig gekocht en deze luister ik nog steeds. Ook in deze periode (2002-2006) ieder jaar de bedenvaart naar Spaarnwoude ondergaan wat helaas elk jaar slechter werd met als uitzondering 2004, 10 jarig jubileum, check die mainstage line up op Partyflock.

De jaren daarna werd het uitgaan steeds minder maar de liefde voor de muziek bleef. Lowlands en toch DV bleven ieder jaar vaste prik en ook techno (Dave Clarke) ging ik een warm hard toedragen.

De afgelopen twee jaar weinig uit geweest, mede door de komst van de kleine en drukke baan. Vorige maand n overheerlijk cdtje van Dave Seaman gekregen, Renn. Master vol 10 uit 2008. Ik waan me weer helemaal terug in 2002-2005 als ik deze magische klaken luister sávonds.
Nu langzaamaan weer wat meer aan het verdiepen in deze sound. Binnenkort maar eens een leuk feestje pakken ergens met een Hernan/sasha/digweed.

Dit was in redelijke vogelvlucht mijn history of house.

_________________
Witch part of no didn't u understand??


Top
   
 Post subject: Re: History Of House
PostPosted: 19 Oct 2011, 19:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 14 May 2011, 23:59
Posts: 1189
Location: Eindhoven
Leuk verhaal, en wat betreft dat laatste, friday is your day @ the ADe :cool. Alleen Sasha moet je er bijdenken.

_________________
In the beginning there was Jack, and Jack had a groove...


Top
   
 Post subject: Re: History Of House
PostPosted: 24 Oct 2011, 08:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Sep 2005, 15:11
Posts: 222
Location: i am from Holland JA
Ik ga eens graven in mijn geheugen om herinneringen op te halen en gegevens te verzamelen zal ze daarna posten.

_________________
acid for dummies


Top
   
 Post subject: Re: History Of House
PostPosted: 24 Oct 2011, 22:16 
Offline
Moderator
Moderator

Joined: 08 Jun 2005, 22:46
Posts: 404
Location: Den Haag
Allright, ook uit mijn muziekale herinneringen en ontwikkelingen maar eens opgegraven:

88-90: Ondergetekende begon met het stappen in eind jaren tachtig. Ik was toen nog een knulletje, die verlegen zijn eerste stappen in het nachtleven zette. Dat was in Den Haag, in een discotheek die toen vrij bekend was: De Marathon. [url]http://www.discotheekdemarathon.nl/Home.html[/url] (check die foto's!) Wat er allemaal op zo'n avond gedraaid weet ik niet.Radio Stad Den Haag had daar dacht ik een flinke vinger in de pap. Denk dat het een mix was van Italo, top 40 en de eerste chicago house platen. Heel veel boeide het toen allemaal niet..ging meer om de gezelligheid, bier (en de meisjes!)

88-92: daarnaast begon ik steeds meer tijd door te brengen in allerhande koffieshops/thee-huizen. Ik deed toen vrij fanatiek het spelletje tafelvoetbal. Tournooitjes overal, super gezellig. En je staat verbaast hoe goeie muziek keuze in die tenten konden hebben! Wel lekker chill en veel Bob Marley uiteraard ;-)

92-94: zo rond deze tijd was ik de wat meer alternatieve/new wave kant opgegaan qua uitgaan/muziek. Bandjes kijken, illegale kraakfeestjes (Blauwe Aanslag, Iets Vrijers, St Jacobstraat etc). Wel leuk, maar uiteindelijk was dat het toch ook niet helemaal voor mij. Altijd topsfeertje, maar het "teveel anders willen zijn" van iedereen begon me beetje tegen te staan. Qua muziek dus ook de wat meer rock- alto kant. Vergeet niet, in '91 kwam Nevermind van Nirvana uit en dat introduceerde een hele nieuwe muziekstroming. Verder natuurlijk veel Cure, New Order en dat soort muziek

94-97: Zo rond 94 begon voor mij de eerste bewuste kennismaking met en liefde van House. Bij toeval raakte ik weer in contact met Remco, Jerry en Dan en zo begonnen de 4 musketiers denk ik echt met stappen. Toen was het toch veel 'mellow' waar we heen gingen. Eigenlijk de meest leuke feestjes overal af met Marcello, Dimitri en Remy.Vaste feesten / locaties waren hier: Silly Symphonies (zekerheidje), Gaultier (meervaart), (Mellow Moods op dinsdag!), MTC in Rdam e.o. Maastheater, Waakzaamheid, Asta, Nightown, Escape, Roxy, zomers allerhande strandfeestjes (Karavaan), Exposure, LadS, Mazzo en weet ik niet wat al meer. Maar wat eigenlijk nog veel en veel leuker was: de aparte locaties, omgebouwd tot "club" voor 1 nacht. zwembaden, kerken, loodsen, kantines, lege kantoren, fabrieken, visafslag..kan het zo gek niet bedenken! Dat gaf toch altijd wel een apart gevoel. toen kon dat denk ik veel meer dan nu. Het was toch een heel concept wat er werd neergezet.
In 96 ook voor het eerst naar Dance Valley en toen sloeg ook het festival gevoel toe. In alle jaren erna zo'n beetje op ieder festival wat er toe doet wel geweest in NL. Denk dat ik op een gemiddelde van zo'n 6 a 7 festivals per jaar zat..Het kon dus, nachtmuziek overdag!

97-heden: Tot 97 was het dus vooral de house/mellow zoals dat toen heette. Vrij nette muziek, veel vocalls en herkenbare deuntjes. Top muziek. Echter, in oktober 97 stond er een feest op het programma genaamd Awakenings.Zei me niet zoveel, maar er draaide 2 dj's die we wel kenden: Remy&Angelo. Verder nog Nick Rappacioli, Billy Nasty en Sven Vath. Deze laatste 3 had ik nog nooit van gehoord. We kwamen aan bij de gashouder (vrij laat dacht ik..eerst nog ergens anders heen geweest). Was geen rij, en in de tenten aan de buitenkant de jassen ophangen. Je had toen een trappetje links bij de wc's om binnen te komen. Dus ik loop dat trapje op, en loop een volle gashouder in waar op dat moment voor mij Techno geboren werd. Kippevel als ik er nog aan terugdenk. Sven in z'n hoogtijdagen, een Billy Nasty die knaldde als een maloot! Briljant!
Sindsdien is de techno muziek een oude liefde.

Daarnaast:
98- heden: Naast techno, begon eind jaren 90 ook voor mij de kennismaking met de sound uit Engeland. Oud collega van me had me eens een Renaissance CD gegeven waar muziek gedraaid werd die ik hier toch nooit hoorde (en dan was ik toch meerdere keren per week op pad). Niet veel mee gedaan, en ik kan me ook niet meer voor me halen wanneer ik dat voor het eerst live hoorde. Ik denk dat het bij toeval allemaal beetje samenviel. Ik ben toen 3x naar Ibiza geweest..daar de eerste keren Digweed, Sasha, Howells etc gezien. Volgens mij begon Earth ook in die tijd met die stroming te introduceren in NL. Voor mij dan in ieder geval. Die eerste jaren waren super, muziek zo mooi gehoord! De mazzel was dat degene met wie ik altijd wegging, allemaal dat zelfde idee hadden. Dus je ging vervolgens meer die kant op. Legendarisch zijn uiteraard de feestjes met de heren die toen voor progressive stonden. Ik noem Sasha/Digweed in Melkweg, Deepdish Paard maar eigenlijk teveel om op te noemen.

2 muziekstromen dus voor mij. Als ik zo's terugdenk is dat al meer dan 10jr een beetje hetzelfde. Dat kan betekenen dat ik me te weinig interesseer in nieuwe stromingen, of dat er te weinig beweging in de scene zit..of, en ik denk dat dit het is, dat er een 'ontzuiling'heeft plaatsgevonden. Zeker waar het 'techno en progressive' betreft denk ik dat de lijnen heel kort zijn.


Top
   
 Post subject: Re: History Of House
PostPosted: 25 Oct 2011, 00:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Helder verhaal, lekker kort. (Y)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
 Post subject: Re: History Of House
PostPosted: 25 Oct 2011, 00:12 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Freezz, mooi verhaal en goede uitleg.
it was a pleasure :cool

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: Re: History Of House
PostPosted: 25 Oct 2011, 14:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 14 May 2011, 23:59
Posts: 1189
Location: Eindhoven
Die zwembad party's doet me denken aan het einde van dit filmpje :lol (5:20). Lijkt me altijd nog leuk om eens heen te gaan :).

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=EVWNiP2udWE&feature=related[/youtube]

Lekkere epic platen trouwens die Yvette - Pump Me (Mayday mix) gevold door Dance2Trance - We Came In Peace

_________________
In the beginning there was Jack, and Jack had a groove...


Top
   
 Post subject: Re: History Of House
PostPosted: 25 Oct 2011, 16:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Jan 2006, 20:55
Posts: 1484
Location: Hoogvliet
Heb een keer een zwembadfeest in Gran Dorado Zandvoort gehad, dat was in 1996/97 ofzo. Hadden we allemaal flessen shampoo meegenomen, die tegelijk in het bubbelbad leeggespoten........je raadt het al: er is nooit geen feest meer gegeven haha. Was een dik feest trouwens, met Dimitri & Marcello.


Top
   
 Post subject: Re: History Of House
PostPosted: 25 Oct 2011, 19:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Bij dat zwembadfilmpje zou je bijna zeggen dat dat Ome Jerry is op 5:34 :lol

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject: Re: History Of House
PostPosted: 25 Oct 2011, 20:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 14 May 2011, 23:59
Posts: 1189
Location: Eindhoven
Das dezelfde toch als op 5:26? :lol

_________________
In the beginning there was Jack, and Jack had a groove...


Top
   
 Post subject: Re: History Of House
PostPosted: 16 Nov 2011, 21:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 14 May 2011, 23:59
Posts: 1189
Location: Eindhoven
Zag trouwens dat er dit jaar een film is gemaakt over de club Limelight (nu Avalon) en Tunnel in NYC.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=cXKNBn5iUYs[/youtube]

_________________
In the beginning there was Jack, and Jack had a groove...


Top
   
 Post subject: Re: History Of House
PostPosted: 05 Dec 2011, 12:44 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
deze nog maar even compleet posten:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gnoJxDAAXeY[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XTPaso2jWhw[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4bi8InG3R9A[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=CM6548DfRAE[/youtube]

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: Re: History Of House
PostPosted: 14 Dec 2011, 13:33 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Ik denk dat ik hier alleen Paulus een plezier mee doe.
Italo mix uit 1989, 59 min, 115 tracks. Alles gedaan met ouderwets mixen van vinyl, knippen en plakken, zonder computer. Oudste track is uit '79, nieuwste uit '89

Vond deze mix weer terug. Ik heb hem niet gemaakt (helaas). Ik heb alleen de hoezen erbij gezocht om deze video ervan te maken.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ugA1IEz0HiE[/youtube]

1. THE CREATURES - Spacefly
2. RIC FELLINI - Welcome to Rimini
3. TOPO & ROBY • Under the Ice
4. CASCO - Cybernetic love
5. MOONRAY - Cornanchero
6. DEN HARROW • Mad desire
7. VIRGIN • Tell me why
8. DEN HARROW • Catch the fox
9. PANORAMA - War in love
10. SAVAGE- Don't cry tonight
11. JIMMY & SUSY - Come back
12. WISH KEY - Last summer
13. RADIORAMA - Hey hey
14. MARTINELLI - Cenerentola
15. MARTINELLI - Voice in the night
16. TOMMY KERISCH - Speedy life
17. ATRIUM • Dr. Jeckyll
18. THE CREATURES - Inspiration
19, GAZEBO - I like Chopin
20. DANNY KEITH - Keep on music
21. LEE MARROW - Shanghai
22. SCOTCH - Discoband
23. KOTO - Chinese revenge
24. THE CREATURES - Japan
25. VALERIE DORE - Get closer
26. MIKE ROGERS - Just a story
27. SANDY MARTON - Camel by camel
28. PETER JAQUES BAND - Going dancing down
29. M. BASIC - O.K. Run
30. MALCOLM & THE BAD GIRLS - Shoot me
31. KOTO - Japanese wargame
32. SWAN - Don't talk about it
33. CEYX - Ma-la-vi-ta
34. PAUL SHARADA - Dancing all the night
35, ORLANDO JOHNSON - With Just a kiss
36. THE CREATURES - Believe in yourself
37. ALBERT ONE - Secrets
38. FABIAN NESTI - Heigh ho
39. MIRAGE - Change your life
40. TOM HOOKER - Looking for love
41, JOE MARAN - Give me a break
42. TORREVADO - Living in the shuttle
43. GLENN WHITE - TV Lover
44. MIKO MISSION - How old are you ?
45. BO BOSS - Tequila
46. MIRAGE - Woman
47. DOCTOR'S CAT - Feel the drive
48. DOCTOR'S CAT - Watch out
49. FRED VENTURA - Streets alright
50. VIA VERDI - Diamond
51. VIDEO - Somebody (hey girl)
52. PATRICK COLBY - Mandrill
53. MY MINE - Zorro
54. CHANGE - A lover's holiday
55. PATTY JOHNSON - I'm in love
56. DHARMA - Plastic doll
57. KANO - Another life
58. SANDY MARTON - People from Ibiza
59. ALBERT ONE - Hopes & dreams
60. ALBERT ONE - Heart on fire
61. MR. FLAGIO - Take a chance
62. RUDY & CO - Mamma radio
63. BABY'S GANG - Challenger
64. MIDNIGHT'S MOSKOW - Tovariac Gorbaciov
65. MATIA BAZAR - Ti sento
66. BABY'S GANG - Happy song
67. BRANDO - Rainy day
68. EXECUTIVE CLUB - Executive dance
69. DUKE LAKE - Do you
70. MY MINE - Hypnotic tango
71. B. BLASE - Shame
72. MAX HIM - No escape
73. SOME BIZARRE - Don't be afraid
74. THE WINNERS - Freedom
75. SCOTCH - Penguin's invasion (vocal)
76. B. ROSE - Hey DJ
77. DEBLANC - Mon amour
78. TIME - Shaker shake
79. FOKEWULF 190 - Gitano
80. RYN'O - Gigolo
81. STYLOO - Pretty face
82. CAPRICORN - I need love
83. SABRINA - Boys
84. SABRINA - Hot girl
85. TAFFY - Midnight radio
86. DEN HARROW - Future brain
87. MALI CARVALNO - Fuego
88. MOSES • We Just
89. KLEIN & MBO - Dirty talk
90. BRAND IMAGE - Love in a summernight
91. CARIOCAS - Batida
92. STYLOO - Miss you
93. RYAN PARIS - Dolce vita
94. SABRINA - Sexy girl
95. SANDY MARTON - Exotic & erotic
96. MAX HIM - Lady fantasy
97. ALTER EGO - Just like a star
98. SUN LA SHAN - Catch
99. BLACKBOX - Ride on time
100. DEN HARROW - A taste of love
101. GARY LOW - You are a danger
102. GARY LOW - I want you
103. CRUISIN GANG - On the beach tonight
104. VIVIEN VEE - Give me a break
105. KOMA-BAND - Cavrones (du tu vu ndu)
106. 'LECTRIC WORKERS - Robot is systemathic
107. KEN LASZLO - Hey hey guy
108. MIDNIGHT PASSION - I need your love
109. JOE YELLOW - Lover to lover
110. JOE YELLOW - Take my heart
111. SPHINX - When I'm in love
112. THE BREAKOUT CREW - Breakout theme
113. DEN HARROW - To meet me
114. LOS ANGELES TF - Let your body dance
115. K. BARRE - Right by the moon

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 124 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 6 7 Next

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 60 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma