It is currently 27 Apr 2024, 10:38

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 13 posts ] 
Author Message
 Post subject: 2011
PostPosted: 15 Dec 2011, 21:40 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SAIEamakLoY[/youtube]

hoe was jouw 2011?
hoogte- en dieptepunten
club
festival
track en/of album
prive/werk
etc...

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: Re: 2011
PostPosted: 15 Dec 2011, 22:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Het was/is een nogal bewogen jaar als ik er zo over terug denk.

clubs: Het begon al verkleed op 1 jan. bij Wappie New Year met Chefke, goed begin is het halve werk. Dimitri heeft me toen eindelijk weer eens mee kunnen voeren met een geweldige set. In maart 1 van mijn beste feesten met Hernan in Cafe d' Anvers. Blijft een heerlijke lokatie, ondanks dat je soms weg geblazen wordt van de dansvloer. In mei al het mooiste, warmste en leukste strandfeest bij Woodstock waar we vooral heen gingen voor Sasha maar Fady Ferraye en Pole Folder juist degenen die waren die mijn avond maakten. De rest van de vreselijke en vooral natte zomer is er geen buitenfeest meer geweest die deze dag/avond heeft overtroffen. Nachtje Space Ibiza was ook erg fijn en vooral de directe terugvlucht vanuit The Space met aansluitend treinreis en wandeling naar huis in mijn uitgaansoutfit met koffer, zal me ook bij blijven. Earth in September weer even stabiel en heerlijk als de jaren ervoor. Voor mij was de ADE avond in de Melkweg Rabozaal wel de knaller van de afgelopen maanden. Dit waren uiteindelijk eigenlijk de feestjes die ik niet had willen missen over het hele jaar gezien.

Festivals; tja...nat vooral.Ondanks dat heb ik een top Danevalley gehad en ook een top A Day at the Park. Misschien wel dankzij de regen. In juist in September weer een bloedhete Wooferland waar ik me ook zeer vermaakt heb met de oude knallers uit de doos.

Prive is het toch wel een ietwat heftig jaartje geweest. Bijna mijn vader verloren die pas 63 is, die weken in het ziekenhuis heeft gelegen waarvan een aantal keer op de IC, met ons gezin een nacht in het ziekenhuis doorgebracht, oma's die precies in die tijd ook in het ziekenhuis belandden maar die 2 taaien zijn er nog net als mijn vader dus al met al is het wel goed afgelopen.

Sinds maandag bij een nieuwe werkgever begonnen na 4 jaar bij een andere gewerkt te hebben en ik weet sinds kort dat ik voor het eerst tante word...ssstttt is nog wat pril. Afijn, al met al best een bewogen jaar geweest kan ik wel zeggen.

Op naar een hopelijk wat minder onrustig jaar ;)


Top
   
 Post subject: Re: 2011
PostPosted: 15 Dec 2011, 22:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 14 May 2011, 23:59
Posts: 1189
Location: Eindhoven
Mijn beste avond van 2011 was de avond Reworck Invites Sasha @ Woodstock. Het was nog vroeg in het jaar en het was heerlijk weer die dag. Echt een epic event als je het mij vraagt :). Ik denk dat deze foto genoeg zegt:

[img]http://img193.imageshack.us/img193/8852/88763572.jpg[/img]

Festivals heb ik dit jaar niet echt bezocht tenzij ik ADE meereken. In dat geval was de Bedrock avond de absolute topper. Wat een platen :).

Beste track van het jaar is moeilijk. Ik heb dit jaar heel veel hele vette tracks gehoord, maar de track die denk ik het meeste indruk heeft gemaakt is Ragysh van Todd Terje. De eerste keer dat ik die plaat hoorde had ik echt zoiets van WOW WAT IS DIT!!!, rewind..., WOW WAT IS DIT!!!, rewind... Achteraf vind ik het alleen jammer dat de plaat niet helemaal bevredigend is zoals mijn favoriet van vorig jaar die dat wel was (Future Beat Alliance - Mourning). Het hoogtepunt is namelijk fenomenaal, maar daarna blijf je maar wachten op meer terwijl dit niet komt.

Een andere plaat die ik ook enorm lekker vond is Mellowmarch van Henrey Oakly. Zo gevoelig :). Of die vreselijk sexy remix van Paris Nights van Inxec en Matt Tolfrey. Enfin ik kan nog wel even doorgaan, 2011 was een jaar van een hele reeks topproducties :).

Dan persoonlijke hoogtepunten en dieptepunten. Een dieptepunt was dat ik rond juni totaal naar de klote was. Ik had mezelf compleet verkloot door veel te hard te werken voor een aantal projecten en ik was daarnaast zo stom geweest om te denken dat ik de rest (hobby's etc.) er wel bij kon blijven doen. Dit ging natuurlijk niet lang goed. In het begin uitte dit zich nog in lichte stemmingswisselingen, maar later werd dit steeds extremer en kreeg ik ook last van inkakkers.

Een hoogtepunt was dat ik er dankzij fysiotherapie en een aantal maanden fanatiek fitnessen weer bovenop ben gekomen. Rond september voelde ik me sinds een hele lange tijd weer top :). Hedendaags fitness ik nog steeds fanatiek en ik merk dat dit gewoon enorm helpt. Daarnaast drink ik ook minder. Dit mag dan volgens sommigen wel anti-student zijn, maar daar heb ik lak aan.

In 2012 ben ik van plan om door te gaan op het pad waar ik nu op zit. Wel wil ik een beter evenwicht zoeken tussen werk/studie/privé omdat ik er af en toe wel van baal dat mijn privéleven lijdt onder mijn studie. Er is namelijk veel concurrentie op mijn vakgebied en hierdoor werk ik af en toe gewoon te hard om erbovenuit te steken. Wel vind ik het overigens leuk om dat te doen, maar ik mag er in 2012 wel eens wat vaker bij stilstaan dat er meer is in het leven dan presteren. Eindelijk eens een tripje naar Ibiza bijvoorbeeld 8-).

_________________
In the beginning there was Jack, and Jack had a groove...


Top
   
 Post subject: Re: 2011
PostPosted: 25 Dec 2011, 14:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
2011 was:
Vrij Gezellig & Happy! :D
Superdag: 7 mei Woodstock
Topfestival: Loveland
Beste feesten: Manifest in Anvers en PanPot Special in Catwalk
Slechtste feest: Energy
Toppertjes: mijn vrienden en dinnen
Werk: oké
Financieel: armoe
Gewonnen: tevreden met mezelf (Y)
Verloren: mijn gehoorbeschermers :cow
Dansen en feesten: ga ik ook in 2012 nog vaak doen :tune

_________________
I love PoesUps!


Top
   
 Post subject: Re: 2011
PostPosted: 26 Dec 2011, 15:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 09 Jan 2008, 21:47
Posts: 105
Location: Almere
Terugkijkende op 2011 kan ik zeggen dat het een fijn jaar was vol muziek! Het jaar dat ik mijn eerste eigen radioshow kreeg op pure.fm!!

De mooiste herinneringen heb ik aan ALLE momenten met Hernan, Sensation! waar we VIP tickets hadden, prachtshow! ADE met als uitschieter Groovecollection Showcase waar ik eindelijk Malcolm zag draaien (maar geen hand durfde te geven LOL) en Cafe d'Anvers met Nick & Guy fckng JJJ....en meeting met 1 of mijn fav producers SEB en OoooO natuurlijk ook Sasha @ Woodstock :)

Topfestival: Myseryland....men dat had ik binnen 2 uur bekeken....we zijn asap naar huis gereden....he Jer!

Qlimax: mijn allereerste gig in "Subsonic" Groningen!!!
[url]http://youtu.be/4bXMNYrZtq4[/url]

Met heel veel zin kijk ik uit naar 2012!

_________________
[color=#FF00BF]i am music![/color]


Top
   
 Post subject: Re: 2011
PostPosted: 27 Dec 2011, 18:27 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
2011 was een druk jaar, switch qua werkzaamheden was positief kwa salaris en uitdaging maar ook behoorlijk wat meer verantwoording en druk. Heeeeel weinig feestjes gedaan. Voorlopig blijft dat nog wel even. Over 8 weken krijgen we de sleutel van ons koophuis in Amsterdam en daar gaat aardig wat eigen geld in dus ff sparen :) Eind april is dat wel klaar en kunnen we weer los 8-)


Top
   
 Post subject: Re: 2011
PostPosted: 27 Dec 2011, 20:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
2011 was voor mij ook een bijzonder jaar: in mei werd mijn tweede zoon geboren en sindsdien is het af en toe redelijke chaos thuis en vooral hard werken. Door al het slaapgebrek in de tweede helft van 2011 weinig meer aan feesten toegekomen. Wel wat festivals gepakt, maar om nou te zeggen van wauw wat geweldig waren ze...neuh, dat niet. Garnier in de Paradiso was daarentegen wel weer top en Sasha op het strand natuurlijk ook.

In 2012 gaan er weer leuke dingen gebeuren: we gaan wsl wel een mooi nieuw huis kopen, hebben al een verlengde voorseizoensplek geboekt op camping de Lakens in Bloemendaal aan Zee. De caravan (met stapelbed) is aangeschaft:-), dus lekker vaak naar het strand :p . Verder op vakantie naar Griekenland en Ibiza als het aan mij ligt.

En uiteraard heel veel sporten tussendoor, want daar voel ik me ook lekker bij.

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
 Post subject: Re: 2011
PostPosted: 29 Dec 2011, 20:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Oct 2005, 12:35
Posts: 2670
Location: @ Home
2011 ging in rap tempo voorbij....

mooiste gebeurtenis: toch wel de geboorte zien van mijn eigen zoon.
Daarna is je leven anders..... heel anders.

Lekkerste nummer van dit jaar:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=IZkNhKBeMlE[/youtube]

ondanks het lage tempo (en dat moet je ook zo laten), zo een super nummer.... :hat

beste setjes vind ik toch wel de proton setjes van mijnheer Van Schie.
Altijd kwaliteit..... een goede lijn omhoog in de gehele mix.

Beste CD.... Henry Saiz...... Balance.
Wat een experience :tune

Enige feest... :lol Dancevalley...... Beste DJ.... Radio Slave

Voor de rest veel geluisterd en zelf een paar lekkere mixjes in elkaar gezet.

gemiste kans... die te vette BBQ feestjes bij Paulus :p, maar wie weet voor 2012? met een betere zomer moet dat zeker lukken.

voor de rest aan iedereen de beste wensen,

_________________
Eenieder die vecht voor de toekomst, leeft er nu al in.


Top
   
 Post subject: Re: 2011
PostPosted: 29 Dec 2011, 20:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
[quote="Smiley"]gemiste kans... die te vette BBQ feestjes bij Paulus :p, maar wie weet voor 2012? met een betere zomer moet dat zeker lukken.

Whaha! :lol Ja, die zijn er niet echt van gekomen dit jaar. Ben nog druk bezig met mn Balinese strandhuisje iets zoals dit:
[img]http://media.reismee.nl/1463/fotos/12943/12943_1235451414_500.jpg[/img]
Die moet eerst af. :)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
 Post subject: Re: 2011
PostPosted: 30 Dec 2011, 02:52 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
[quote="Smiley"]beste setjes vind ik toch wel de proton setjes van mijnheer Van Schie.
Altijd kwaliteit..... een goede lijn omhoog in de gehele mix.


thanks, Almar. Hoop dat in 2012 vol te houden :)

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: Re: 2011
PostPosted: 30 Dec 2011, 15:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Jan 2007, 13:46
Posts: 676
Location: T.B.C.
2011.. Het meest bewogen jaar tot op heden!

Hoogtepunten:
Uiteraard met stip bovenaan de geboorte van onze dochter (het lijkt wel een creche hiero). Maar 2011 was ook het jaar waarin mn eerste solo releases en remixes gereleased werden, dus dat met stip op 2!

Dieptepunt:
Sasha op Woodstock moeten missen :mad


Goeie platen:
Waarom het is weet ik niet maar als ik deze plaat ergens heb gedraaid en snachts op mn nest lig is dit de plaat (van de 60/70 platen die gebruikt zijn) die in mn trommelvlies gebrand zit.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=chEACUQiZSY[/youtube]

De plaat waarbij het ALTIJD los gaat is deze:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qMDOwZZylyI[/youtube]


Beste feesten:
Dancevalley was bijzonder, mede door het openen door Chris uiteraard. Vond het wel een beetje tam, afgezien van de laatste 3 uur die alles goedmaakten! Hernan in Paradiso was ook vetjes.

Voornemens:
Stoppen met roken!! Plus meer tijd voor vrienden en ook meer tijd in de studio doorbrengen. Dat wordt mezelf opsplitsen dus.....

Iedereen een goed uiteinde, maar vooral.. een goed begin!! (Y)


Top
   
 Post subject: Re: 2011
PostPosted: 30 Dec 2011, 19:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
Wat een achtbaan dat 2011!

Weg bij m'n ex > haarlem verlaten
Nieuw huisje in beverwijk
Liefde van m'n leven gevonden in februari
Gescheiden in september
Nieuw huisje gevonden (deze maand, verhuizen in januari)
Gestopt met roken in september (woohooo! eindelijk!)
Begonnen met hardlopen in september (gaat nog steeds heel goed!)
Eerste keer op Dance Valley gedraaid in augustus (woohoo!)
Erachter gekomen enkele van mijn grote helden, fan van mij bleken te zijn!
Fijne gig op Amsterdam Dance Event in oktober
Jean Michel Jarre die muziek van mij luistert :cool
Tweede album op CD verschenen eind juli
Lowlands (topfestival!)
Vakantie in Drenthe (heel leuk!)

........etc. etc.

Pfff.. op naar 2012!

Geen verdere voornemens..het stoppen met roken en beginnen met hardlopen is gelukt... mijlpaal! En na 4 maanden durf ik te zeggen dat de truc dit keer gelukt is. Dus het voornemen is om dit vol te houden..


Top
   
 Post subject: Re: 2011
PostPosted: 30 Dec 2011, 20:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
2011 was qua werk/studie een beetje een slap jaar. Heb veel te lang over mn scriptie gedaan... correctie, ik doe veel te lang over mn scriptie. Maar die is nu dan gelukkig zo goed als af. 2012 aan het werk.

Minder uit geweest. Een aantal vrienden zijn een beetje gesetteld en andere moeten vaak werken in het weekend. Daar staat wel tegenover dat als we dan ergens heen gaan, we dit wel uitgebreid doen. Bijvoorbeeld naar Belgie ofzo.

Openbaring van 2011 was woodstock69. Wat een vette tent is dat, echt een hoop leuke feestjes meegemaakt deze zomer. Met als beste feest de dag na ehhh dancevalley of awakefest. Een aantal Noorse partymaatjes waren over gekomen en het hele weekend uit ons bolletje gegaan met woodstock als afsluiter. Jammer alleen dat het toen niet langer buiten doorging met de lasers zoals bij sasha.

Muziekaal helemaal fan geworden van Henry saiz (of was ik dat daarvoor al?) In ieder geval hem eindelijk eens een paar keer live mee gemaakt.

Ben veel minder zelf op zoek gegaan dit jaar naar muziek, maar wel actiever geworden met zelf muziek maken. Verder ben ik me dit jaar wat meer gaan verdiepen in filmmuziek.

Mja, het is een beetje een rustig jaar geweest voor me. Een goede uitgangspositie om uit de startblokken te schieten in 2012 :)

_________________
[url=http://soundcloud.com/delodic]Delodic soundcloud[/url]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 13 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 168 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma