It is currently 27 Apr 2024, 10:39

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 17 posts ] 
Author Message
 Post subject: Welkom in 2012
PostPosted: 02 Jan 2012, 12:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
Zo.. 2012 verdient toch ook wel z'n eigen topic. :)
Ik zeg, gelukkig nieuwjaar allemaal!! En dat we allemaal maar gezond mogen blijven...

WAT een feest was dat trouwens..pfff.. Bij Jerremy thuis een mannetje of 40 in huis, soundsystem neergezet , drank volop in voorraad, mega lopen zuipen tot 06 uur (en geen drugs, ook wel us lachen), kacheltje lam vreemde hippies op het einde van de stoep gejaagd, lekker gedraaid, supermooi vuurwerk gezien (inclusief omvallende pot waardoor 20 man moest rennen voor z'n hachje!), en enorm gelachen... en WAT een kater...pfrt... Beste NYE in jaren... hulde! Nog steeds brakjes..

Wegens geen oppas ging Moshi ook mee, die gek heeft gewoon niet geslapen.. haha! Was helemaal hyper van al die mensen om hem heen en week niet van mijn zijde. Ook tijdens het draaien niet. Arme beest heeft zondag de hele dag stukgeslapen..held!

Super veel zin in mijn nieuwe huisje in Amsterdam ook.. 21 jan verhuizen..woohoo!
Weinig in de planning music wise, behalve dat ik al een maand kaarten voor Orbital in de pocket heb, 13 april in de Melkweg..zin an! En productionwise: ik ga dit jaar veel meer downtempo / ambient dingen maken.. fijn..


Last edited by C-Jay on 02 Jan 2012, 15:34, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject: Re: Welkom in 2012
PostPosted: 02 Jan 2012, 15:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Een bijzonder mooi 2012 gewenst. :)

Van 9 tot 9 heel gezellig gefeest met 15 vriend(inn)en en de champagnekater is lekker weggebleven :D

Daarna nog tot op het laatste moment getwijfeld of ik toch niet naar Awakenings zou gaan.... toch maar niet... heb er nu al weer spijt van, want t schijnt geweldig geweest te zijn :rolleyes

Morgen stoppen met roken! En nu definitief :)

_________________
I love PoesUps!


Top
   
 Post subject: Re: Welkom in 2012
PostPosted: 02 Jan 2012, 15:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
Meen je? Goed zo... ga je geen spijt van krijgen!! Hou vol!


Top
   
 Post subject: Re: Welkom in 2012
PostPosted: 02 Jan 2012, 18:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
Met oudjaar lekker gegeten met wat vrienden. Daarna als een malle richting de maassilo gereden voor awakenings. Prima feestje, in de 'ondergrondse' zaal dan. De andere twee zalen was me iets te veel muziekgeweld.

Opmerkelijk: Op de terugweg kwamen we op de a13 middelste baan een stilstaande auto tegen en een man die 'm met z'n billen aan het aanduwen was. Zo te zien werd ie al geholpen. Hoop dat deze wappie toch nog heel thuis is gekomen :lol

Ik ben ook gestopt met roken, al 6 jaar nu. Zet 'm op, tis de moeite waard :)

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
 Post subject: Re: Welkom in 2012
PostPosted: 02 Jan 2012, 18:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 14 May 2011, 23:59
Posts: 1189
Location: Eindhoven
Heb ook een top NYE gehad ondanks dat alles eerst in duigen leek te vallen :).

Vorig jaar hadden we namelijk een café afgehuurd waar we voor een leuke prijs feest konden vieren en waar ik voor het eerst in m'n leven tijdens de jaarwisseling mocht draaien. Het was een leuk feest, alleen had er dusdanig veel organisatie ingezeten dat iedereen dit jaar zoiets had: "mwa iemand anders zoekt maar wat uit". Dit gebeurde helaas niet en daarom was het tot oudjaarsdag zelf eigenlijk onbekend wat precies de plannen waren. Daarom aan het eind van de middag maar wel belletjes gedaan en uiteindelijk wat kaarten geregeld voor een all in feest op 15 minuutjes afstand.

Tja wat moet ik daarvan zeggen: het schijnt leuk geweest te zijn :lol. Ben in geen tijden zo hard van de kaart geweest, en het leuke was dat die hele tent van de kaart was. Gister had ik alleen even het idee dat 2012 voor mij niet zou lang zo duren. Wat voelde ik me slecht zeg. Van bier krijg ik nog wel eens koppijn, maar die sterke drank zorgde ervoor dat het net leek alsof ik een bad trip doormaakte. Helaas heeft m'n fiets NYE niet overleefd. Kwam vanmiddag in de garage en er was weinig wat nog werkte :oops.

_________________
In the beginning there was Jack, and Jack had a groove...


Top
   
 Post subject: Re: Welkom in 2012
PostPosted: 02 Jan 2012, 21:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
Voor het eerst Berlijn met O&N. Rustig gevierd op de Potsdamer Platz en op tijd gaan slapen. Om 10 uur richting de Panoramabar gegaan en kon met kaartje zo doorlopen. 8 uur de volgende ochtend was ik moe en ben ik wat gaan slapen. s'avonds weer terug maar het was na 2 uurtjes alweer voorbij. Muzikaal gezien geen topper, qua sfeer uiteraard wel. Onno en consorten ook nog tegengekomen :)

Voornemen: minder feestjes :)

_________________
It's JUST muzik


Top
   
 Post subject: Re: Welkom in 2012
PostPosted: 02 Jan 2012, 22:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
feest

_________________
[url=http://soundcloud.com/delodic]Delodic soundcloud[/url]


Top
   
 Post subject: Re: Welkom in 2012
PostPosted: 03 Jan 2012, 04:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
Een aantal Noorse vrienden waren overgevlogen voor deze jaarwisseling en daarom begon het feest bij ons al de 30e. Een van hen, mn oude huisgenoot, was 5 dagen eerder jarig geweest en we hadden als verrassing een stripper gehuurd. De verrassing was er alleen een beetje af omdat ze een kwartier lang moest omkleden nadat ze aangebeld had.

Anyway, daarna naar chymera geweest in studio 80. Laatste keer dat ik hem had gezien was op de stubnitz een tijd geleden, maar hij draaide weer heerlijk. Als je hem live hoort klinkt het veel harder en uplifting dan wanneer je thuis zn plaatjes opzet.

Na de jaarwisseling gauw naar Trouw gegaan waar Dimitri volgens mij al stond te draaien. Heerlijke tunes en veel bekenden, dus ik heb uiteindelijk niet de moeite genomen om beneden te kijken.

1 januari mn eerste awakenings in de gashouder meegemaakt. Dikke visuals natuurlijk en naast de bekende lasers hadden ze ook een schuimkanon dat het deed lijken alsof het sneeuwt. Qua muziek was het een beetje wat ik verwachtte. Met de nodige stimulerende middelen is het prima, maar ik kan me toch moeilijk voorstellen dat mensen thuis even lekker een setje daarvan opzetten.

We kwamen vlak voordat pan pot begon binnen. Na alle positieve verhalen die ik gelezen had over hem was ik erg benieuwd, maar ik vond het niet zo bijzonder eigenlijk. Daarna kwam Egbert die ik samen met Ben Sims het best vond draaien. Len Faki vond ik het minst.

De taxi's na awakenings waren wel heel slecht geregeld. Eerst uit respect voor de taxichauffeurs nog de lading illegale taxichauffeurs afgeslagen, maar als alle officiele taxi's je weigeren als je zegt waar je heen gaat (zover ik kon zien iedereen trouwens) dan ben ik er ook wel snel klaar mee.

_________________
[url=http://soundcloud.com/delodic]Delodic soundcloud[/url]


Top
   
 Post subject: Re: Welkom in 2012
PostPosted: 03 Jan 2012, 09:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
Amsterdamse taxi chauffeurs...echt he? Het doodschoppen nog niet waard..wat is er toch mis met die mensen man? Pffff...gisteren had Lebbis in zijn show op tv er nog een mooi stukje over. Dat wij ook het enige land zijn waarbij het hoofdstedelijke CS bewaking en slagbomen staan, om de chauffeurs......................tegen elkaar te beschermen! Elkaar! haha..

En dat ritjes weigeren, doe ff normaal man. Wordt dan lekker groenteboer met je lagere school die nog net is afgemaakt en Steven Seagal dvd collectie.. prutsers..

Wat ik nog het meest irritant vind als ik Saithn's verhaal lees: je kiest er zelf voor om bij awakenings te gaan staan met je kut taxi, maar als mensen mee willen ga je weigeren omdat het niet naar Groningen is? (N)


Top
   
 Post subject: Re: Welkom in 2012
PostPosted: 03 Jan 2012, 12:59 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
Die taxi's na afloop van awakenings dat is altijd gezeik. Korte ritjes weigeren ze altijd. Gewoon ff tca bellen of appen en binnen een paar minuten heb je een taxi die je niet weigert (wel ff bij de andere taxis weg gaan want die zijn daar minder blij mee)


Top
   
 Post subject: Re: Welkom in 2012
PostPosted: 03 Jan 2012, 13:24 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Wij waren met 30 man in Club NL
Heerlijk gedraaid van 23:30 tot 02:00 en daarna zelf feestje vieren.
Marcello mocht overnemen maar dat was niet zo bijzonder verder.
Als ik de mensen mag geloven heb ik er weer veel fans bijgekregen. :)

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: Re: Welkom in 2012
PostPosted: 03 Jan 2012, 19:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Wat is veel als je daar al met 20 fans bent ;)

_________________
I love PoesUps!


Top
   
 Post subject: Re: Welkom in 2012
PostPosted: 03 Jan 2012, 19:04 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
moet je even opzoeken hoeveel er in club NL passen :p

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: Re: Welkom in 2012
PostPosted: 03 Jan 2012, 20:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Zoveel als haringen in een ton, heb ik laatst ontdekt... Maar jij zegt dat er maar 30 waren :p

_________________
I love PoesUps!


Top
   
 Post subject: Re: Welkom in 2012
PostPosted: 03 Jan 2012, 23:48 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
dat is waar ja
maar als jij zo blijft hier kan je beter weer gaan roken :p

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: Re: Welkom in 2012
PostPosted: 04 Jan 2012, 01:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
:lol

_________________
[url=http://soundcloud.com/delodic]Delodic soundcloud[/url]


Top
   
 Post subject: Re: Welkom in 2012
PostPosted: 04 Jan 2012, 19:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
[quote="Jerry"]dat is waar ja
maar als jij zo blijft hier kan je beter weer gaan roken :p


:cool

_________________
I love PoesUps!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 17 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 168 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma