It is currently 28 Mar 2024, 15:57

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 23 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
 Post subject: 16 Bit Lolita's
PostPosted: 03 May 2007, 14:05 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
GC’s favorites Peter Kriek en Ariaan Olieroock worden al vanaf het eerste uur gesupport hier op het forum. En niet onterecht, want Peter en Aad hebben een enorme groei doorgemaakt en worden groter en groter. Hun tracks worden niet alleen gedraaid door de usual suspects als Sasha, Digweed, Deep Dish en Nick Warren maar verschijnen ook bij bosjes op de meest gerespecteerde compilaties van labels als Renaissance, Global Underground en EQ Recordings. Ook onder bedroom en lokale dj’s zijn de heren favoriet getuige de vele berichten op de verschillende fora. Na twee exclusieve promo mixen voor Groovecollection (de meest recente staat in de Specials) werd het ook wel eens tijd voor een uitgebreid interview. Veel plezier met het lezen van de antwoorden van beide heren!

[color=yellow]Wie en wat zijn de 16 Bit Lolita’s?[/color]
Peter: Twee jongens die dance muziek proberen te maken en te vertegenwoordigen.
Aad: Veel meer proberen we ook niet als 16 Bit Lolita’s. We proberen zo goed mogelijk muziek te maken, dingen die we zelf cool vinden en dat over de wereld te laten horen. En dat lukt aardig.

[color=yellow]Uit wat voor gezin kom je en wat vindt je familie van je keuze voor dj/producer?[/color]
Aad: Ik kan voor mezelf zeggen dat ik denk dat geen enkele ouder blij is wanneer je kind de muziek ingaat. En zeker niet als dj of producer. Voor andere landen zal het misschien anders liggen. Iemand in Brazilië bijvoorbeeld zal er minder last van hebben, omdat daar alles wat geld oplevert goed is. Maar in Nederland willen ouders in principe gewoon dat je een 40-urige werkweek draait en daarmee voor je huisje, boompje, beestje zorgt. Je kan je dus voorstellen dat m’n ouders er in eerste instantie niet blij mee waren. Ondertussen zijn ze wel omgeturned.
Peter: Dat geldt voor mij eigenlijk ook. Toen we begonnen waren ze er niet blij mee, maar ondertussen zijn ze wel bijgedraaid.

[color=yellow]Wanneer en hoe kreeg je het idee/voelde je de drang andere mensen naar jouw favoriete muziek te laten luisteren?[/color]
Aad: Ik draaide al een hele tijd, vooral in Nederland. Maar dat was een hele andere stijl dan wat we nu doen. Dat sloot misschien een klein beetje aan op wat we nu doen. Uiteindelijk moet je als producer/dj team je eigen sound ontwikkelen en brengen en dat duurt gewoon een paar jaar.

[color=yellow]Ben je achter de decks dezelfde persoon als in het echte leven of ben je dan meer entertainer/performer/iemand anders?[/color]
Peter: Achter de decks kun je niet volledig jezelf zijn. Je moet dus een bepaalde energie en passie voor je muziek uitstralen. Als dj is het belangrijk om te laten zien dat je echt in de muziek gelooft die je brengt en dat vraagt een wat meer extroverte houding.
Aad: Klopt helemaal.

[align=center][img]http://www.groovecollection.nl/forum/images/interviews/16bitlolitas.jpg[/img][/align]
[color=yellow]Er wordt vaak gezegd dat het voor een dj belangrijk is een eigen stijl te hebben, maar uiteindelijk ben je afhankelijk van hetgeen geproduceerd wordt en vist elke dj min of meer in dezelfde vijver. Hoe heeft jouw draaistijl zich ontwikkeld over de jaren en hoe onderscheidt je jezelf van anderen?[/color]
Peter: Het is natuurlijk zo dat de scene op zich door de jaren heen evolueert. In die flow ga je min of meer mee. Toen wij vier jaar geleden begonnen waren we als dj’s in onze sound nog niet ervaren, maar ondertussen zijn we zowel als dj en producer gegroeid. We zijn een stuk dichter bij de scene komen te staan en weten ook veel beter wat wel en niet werkt op een dansvloer. Daarbij hebben we ook echt een klein spectrum in de totale scene weten te vinden waar we thuis zijn. De combinatie van die dingen heeft ervoor gezorgd dat we gegroeid zijn en nu goed weten wie we zijn en wat we doen.
Aad: Qua onderscheiden is het natuurlijk zo dat er altijd wel een bepaalde overlapping zit tussen ons en anderen. Maar wij kunnen natuurlijk wel zelf drie uur van onze eigen muziek draaien. Dat is wel hetgeen dat de 16 Bit Lolita’s uniek maakt. Een andere dj zou dat niet kunnen doen. Hij kan het wel willen om al onze platen te draaien, maar dat kan je gewoon niet maken. Support is goed, maar het moet geen oversupporten worden.

[color=yellow]De huidige generatie dj’s heeft de beschikking over internet en zijn gigantische, nog steeds groeiende, aanbod van muziek als digitale download. In hoeverre is dit een voordeel voor de kansen van beginnende dj’s als je bedenkt dat het nu voor iedereen vrij laagdrempelig is geworden?[/color]
Peter: Het lijkt erop dat er veel is veranderd, maar volgens mij is er niet veel veranderd. Vroeger ging je naar de platenwinkel en daar had je keuze uit duizenden platen en dat is nu het geval met de online digitale markt. En verder is het ook zo dat als je niet de juiste mensen kent je bepaalde muziek ook niet krijgt. Dat was toen zo en dat is nu nog steeds.
Aad: Het enige verschil is dat er toen bijv. 100 white labels waren en dat waren er ook echt 100. Nu kun je natuurlijk makkelijker kopiëren. Maar het is gewoon zo dat je bepaalde mensen moet kennen om aan bepaalde tracks te kunnen komen. Als Hernan Cattaneo een plaat draait dan kan je daar niet zomaar aankomen. Het is ook zo dat de waarde van een mp3 minder is. Je bent sneller uitgekeken op een een gebrand cd’tje dan een vinyl. Dat is heel anders dan toen.

[color=yellow]En daarop voortbouwend: in hoeverre is er sprake van een toename van dj’s die slechts imiteren wat anderen doen?[/color]
Peter: Dat denk ik wel ja. Er is veel identiteit verloren gaan. Dat kun je ook merken aan producers. Er bestaat een enorme rits aan producers die inwisselbare electro house produceren. Geen enkele identiteit meer dus.
Aad: Er zijn meer dj’s, dus dat denk ik wel.

[color=yellow]Sommige platen hebben de kracht om gedraaid te worden door dj’s die normaal gesproken andere genres (techno/(tech)house/electro/progressive/trance) draaien. Kun je dit zien als het definitieve verdwijnen van hokjes en genre-typeringen?[/color]
Aad: Er zullen altijd mensen blijven bestaan die muziek in hokjes blijven duwen. Je kan een plaat maken die iedereen draait, maar mensen blijven er een label opplakken. Eigenlijk is het ook voor iedereen persoonlijk. Zo’n Fedde Le Grand plaat bijvoorbeeld is door iedereen gedraaid, maar ik heb hem nog niet eens in m’n handen gehad.

[color=yellow]Je ziet volgens mij ook steeds vaker verschillende stijlen op één avond geboekt: het gebeuk van Carl Cox naast de tribal van Danny Howells in de Space en James Holden in Cocoon naast Sven Väth etc. Kun je dat vervlakking, vervaging of samensmelting noemen?[/color]
Peter: Over het algemeen vind ik dat soort avonden niet het coolste. Het gaat steeds verder weg van het underground gevoel. Het was gewoon één dj op een avond met het publiek en daar ging het om. Nu is een gast niet meer genoeg en moeten er zes op een avond staan. Ik heb daar niet zoveel mee.
Aad: Klopt. Ik draai ook liever in een kleine club voor 200, 300 man voor weinig geld. Je hebt er niet zoveel aan als je voor veel geld in een grote club staat en mensen pakken het niet op. Natuurlijk heb je het geld wel nodig, maar het is minstens zo belangrijk om een goed feest mee te pakken.

[color=yellow]Naast enkele geslaagde voorbeelden wil het echte combineren van live muzikanten naast de dj op het podium nog niet echt lukken. Zijn de twee werelden echt té verschillend? [/color]
Peter: Nee helemaal niet. Maar je hebt gewoon hele talentvolle mensen nodig om het te doen en ook een goede combinatie van muzikaal en technisch inzicht hebben. Je kunt niet een plaatje opzetten en een gitarist er wat doorheen laten pielen. Het moet wel kloppen en ik denk dat de integratie van muziek en techniek nog niet optimaal is.
Aad: Mee eens.

[color=yellow]Jullie tracks verschijnen op steeds meer compilaties, jullie worden steeds meer geboekt over de hele wereld, mensen draaien jullie tracks, fora op internet hebben het volop over jullie. Zou 2007 het jaar van jullie ‘grote’ doorbraak kunnen worden?[/color]
Peter: Wanneer is het een grote doorbraak? Wat je natuurlijk niet zozeer merkt is dat onze tracks al zo’n anderhalf tot twee jaar door enorm veel dj’s gedraaid worden, zowel groot als klein. Wat dat betreft is de doorbraak er dus al. We kiezen ervoor heel rustig steeds wat commerciëler te gaan.
Aad: Als je een doorbraak bedoeld in de DJ Mag Top 100 bijvoorbeeld, dat je binnenkomt op plek 20, dat zie ik niet zo snel gebeuren eigenlijk. Maar we maken nu ons geld, we hebben een leuke studio, we komen rond en leven allebei nog, dus eigenlijk is dat voor ons al de doorbraak. We leven er wel van en doen niks anders. Het streven is er wel om hoger te komen en groter te worden.
Peter: Maar dat moet wel op een natuurlijke manier gaan.
Aad: Inderdaad. Je moet het niet gaan forceren. Je kunt er wel heel veel marketing tegenaan gooien, maar het gevaar daarvan is dat je een bepaald verwachtingspatroon schept en het niet kunt brengen op dat moment. Het gevolg daarvan is dat je alleen maar kan vallen in plaats van stijgen. Wij kiezen liever voor natuurlijke progressie.

[color=yellow]Jullie draaien op dit moment steeds meer en op steeds meer plekken over de hele wereld. In hoeverre kun je je jullie producties en remixes daarvoor verantwoordelijk houden?[/color]
Aad: Je krijgt voornamelijk gigs doordat mensen zeggen dat een avond goed is geweest en dat andere dj’s of promoters over je gaan praten. Zo gaat dat balletje rollen. Deep Dish heeft bijvoorbeeld veel voor ons gelobbyd, maar ook Jimmy van M, Sasha, Digweed en een aantal promoters rond Excession. Het gaat erom dat er over je geluld wordt. Als een dj een plaat van ons draait en er staan ineens tien man om de dj booth en de promoter komt aanlopen om te vragen van wie die track is dan heb je gewoon meer kans om geboekt te worden. Maar zoiets moet groeien. Dat kun je niet forceren.
Peter: Nou, je kunt het forceren door hele commerciële dance te maken. Maar dat is niet de weg die wij gekozen hebben. Het gevaar daarvan is dat je geen wortels hebt en daardoor heel snel hoog kan zitten, maar ook net zo snel weer naar beneden kan vallen. En de ervaring leert dat mensen die ineens hoog zitten een paar jaar later aan de grond zitten.

[color=yellow]Jullie zijn behalve als 16 Bit Lolita’s ook nog actief met andere projecten. Hoe ziet jullie werk er op dit moment eigenlijk uit?[/color]
Peter: Nou, mijn persoonlijke historie is in ieder geval dat dance nooit het hoofdbestanddeel is geweest. Ik maak nu sinds een jaar of vier dance, maar daarvoor was ik gewoon altijd bezig met muziek. De bedoeling van ons bedrijf is dan ook om niet alleen maar dance te doen. 16 Bit Lolita’s is daarom eigenlijk ook strikt een project van ons bedrijf. Een ander project is Jennifer Horne waarmee ik een meer poppy ding doe, dus meer gitaar/bass muziek. Daarnaast doen we ook opdrachten voor wat commercials en hebben we ook nog steeds het Lost Orchestra project. Dat is eigenlijk ook een project dat niet zozeer bedoeld is voor andere mensen, maar meer voor onszelf. Dat loopt ook gewoon door en dat is zo langzamerhand al een behoorlijk groot archive geworden. Hoe meer we ook peaktime dance muziek maken hoe meer we als tegenhanger vage muziek maken. Puur om te compenseren.
Aad: Op het moment neemt 16 Bit Lolita’s natuurlijk wel het meeste tijd in beslag. Ook omdat we merken dat het wel de potentie heeft om iets te worden en te zijn. En wat het nu is natuurlijk.

[color=yellow]Hoe is jullie rolverdeling in de studio en met dj gigs?[/color]
Aad: Op het moment is het zo dat Peter heel veel in de studio zit, omdat ik heel veel in het buitenland zit. Het afgelopen half jaar ben ik zo’n beetje elk weekend onderweg geweest. Laatst bijvoorbeeld zat ik een kleine twee weken in Australië, daarvoor in Peru en daarvoor weer in Singapore. Dan heb je zo’n jetlag dan komt er niet echt wat van muziek maken. Maar Peter maakt gewoon heel veel muziek en dat stuurt hij dan aan me door. Dan draai ik het in de club en kan ik daarna weer vertellen van dit of dat moet anders of hier moet iets aan gebeuren. Zo werkt het eigenlijk op het moment. Verder doen we ook veel aan sounddesign. Dan zitten we gewoon een paar dagen in de studio alleen maar geluiden te maken en ga ik aan het werk met de geluiden van Peter en hij met die van mij. Dat is ook nodig om je producties fris en uniek te houden. Als er bijvoorbeeld een keer een nieuwe sample cd of nieuwe hardware uit is dan hoor je gelijk een hele stroom aan muziek die hetzelfde klinkt.

[color=yellow]Wat kunnen we dit jaar allemaal verwachten van jullie qua releases?[/color]
Aad: We hebben net een contract getekend voor twee platen op CR2. Dat zijn “Difficult is not Impossible” en een plaat die “The Break” heet. Verder gaan we ergens vanaf juli ons eigen label doen. Dat gaat Bits ’n Pieces heten en de eerste release is van onszelf met vier platen “Goodbye Pluto” versie 1 en 2, “Good Voodoo” en een track die “Anonymous but Hypnotic” gaat heten. Die laatste twee platen worden al gesupport door Sasha en Nick Warren.
Peter: En we zijn bezig met een mix compilatie voor Warung in Brazilië. Dat wordt een dubbel cd waarvan wij er een doen en Rowan Blades de andere.
Aad: Die gaat alleen uitkomen in Brazilië. Rowan Blades doet echt een compilatie en wij gaan zoveel mogelijk eigen werk te gebruiken. Onze sound is behoorlijk groot daar en de mensen verwachten dan ook dat wij dat doen.
Peter: Wat we gaan doen met die mix is best wel cool. We gaan meer aan de gang met aparte elementen die we samenvoegen tot één organisch geheel. Dus niet eerst nummer 1 en dan is die afgelopen en dan naar nummer twee, maar een grote flow van begin tot eind. Ook geen tracklist dus, maar een lijst met dingen die we gebruikt hebben.

[align=center][img]http://www.groovecollection.nl/forum/images/interviews/16bitlolitas2.jpg[/img][/align]
[color=yellow]Iedereen gaat een keer met pensioen. Denk je daar al over na?[/color]
Peter: Nou zolang het leuk gaat gaan we door. Het is natuurlijk wel een long-term plan dat we doen. Ik ben niet van plan ooit te stoppen eigenlijk. Ik ga gewoon door tot ik niet meer kan.

[color=yellow]Alle muziekstromingen zijn vergankelijk. Ben je nooit bang voor een nieuwe stroming die de totale scene overhoop gooit en waar jij je niet in kan vinden?[/color]
Peter: Nee, een ding is constant gebleven en dat is dat goeie muziek verkoopt. Je moet muziek maken dat uit je hart komt en je niet hechten aan een stroming. Natuurlijk verandert de sound wat over de jaren, maar je intentie en idee blijven hetzelfde.


[color=yellow]Welke muziek kan je echt niet uitstaan?[/color]
Aad: Van die domme electro! Haha.
Peter: Een lange lijst, haha! Nee, ook binnen de electro zitten goeie dingen, maar het moet wel iets unieks hebben. Niet alleen maar dezelfde dingen. Een plaat moet iets hebben waardoor je als je uitgaat er drie uur later nog even op terugkomt van “die plaat was vet!”. Als dat er niet is dan is het dus het ene oor in en het andere er weer uit. Eigenlijk gewoon alles wat snel en zonder idee geproduceerd wordt, maar dat geldt dus ook voor de pop wereld.


[color=yellow]Wat zou je willen zeggen tegen mensen die de 16 Bit Lolita’s nog niet kennen?[/color]
Aad: Kom een keer langs op een avond waar we draaien, luister eens een online mixje of surf naar onze myspace. Als je het cool vindt dan is het mooi en als je het niet cool vindt dan vindt je het niet cool.

[color=yellow]Er is genoeg ellende in de wereld, dus laten we vrolijk afsluiten. Vertel eens een goeie mop.[/color]
Peter: Wacht even, ik heb er wel een.
Aad: Het is toch geen ouwe mop hè?
Peter: Wat is het grootste probleem waar je tegenaan loopt als je je hockey carrière wilt beginnen?
Je ouders vertellen dat je homo bent.


related sites:
www.myspace.com/16bitlolitas
www.16bitlolitas.com


Top
   
 Post subject: re: 16 Bit Lolita's
PostPosted: 03 May 2007, 16:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
leuk leesvoer :)

hoop dat we nog lang van hun sound kunnen genieten (Y)

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
 Post subject: Re: re: 16 Bit Lolita's
PostPosted: 03 May 2007, 16:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 30 Apr 2007, 22:57
Posts: 1213
Location: Dorst, omg. Breda
Top interview, topmuziek


Top
   
 Post subject: re: 16 Bit Lolita's
PostPosted: 03 May 2007, 17:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
[quote]Verder gaan we ergens vanaf juli ons eigen label doen. Dat gaat Bits ’n Pieces heten


Gaaf (Y)

Top
   
 Post subject: re: 16 Bit Lolita's
PostPosted: 03 May 2007, 17:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
hulde!


Top
   
 Post subject: re: 16 Bit Lolita's
PostPosted: 03 May 2007, 18:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[img]http://static.partyflock.nl/images/light/smileys/worshippy.gif[/img][img]http://static.partyflock.nl/images/light/smileys/worshippy.gif[/img][img]http://static.partyflock.nl/images/light/smileys/worshippy.gif[/img] 16 Bit Lolita's[img]http://static.partyflock.nl/images/light/smileys/worshippy.gif[/img][img]http://static.partyflock.nl/images/light/smileys/worshippy.gif[/img][img]http://static.partyflock.nl/images/light/smileys/worshippy.gif[/img]

Top interview ook weer Djeebie!

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject: re: 16 Bit Lolita's
PostPosted: 03 May 2007, 19:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:17
Posts: 780
Location: Back home
Ik dacht Peter al veel langer bezig was met dance-muziek... Ik dacht 'm te kennen als Snafu. Of is dat niet hetzelfde??

Verder.. leuk interview, met leuke gasten!

_________________
Shake what ya mamma gave you !!


Top
   
 Post subject: re: 16 Bit Lolita's
PostPosted: 03 May 2007, 19:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 03 Aug 2006, 21:33
Posts: 156
Location: holland
Wat een cool interview.Ben erg blij met de sound die de 16 bit lolita's maken!!!
Ga vooral zo door.
:D


Top
   
 Post subject: re: 16 Bit Lolita's
PostPosted: 03 May 2007, 23:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Leuk en leerzaam interview! (Y)
Zeer benieuwd naar die mix compilatie; klinkt vernieuwend.
Gasten zijn goed bezig; in de internationale top. _O_

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
 Post subject: re: 16 Bit Lolita's
PostPosted: 04 May 2007, 09:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Dec 2005, 13:18
Posts: 494
Location: Amsterdam
Leuk interview... :). Maar zijn er niet een aantal vragen hetzelfde als in een eerder interview met een andere dj?


Top
   
 Post subject: re: 16 Bit Lolita's
PostPosted: 04 May 2007, 11:25 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Je bent de eerste die er over begint, Leon :)
Veel vragen zijn alle interviews al hetzelfde.
Dat is juist de opzet van al onze interviews.

75% van de vragen zijn elke keer hetzelfde zoals zeg maar de 10 Questions off.. van een andere site, alleen doen wij er dan een paar losse vragen bij die per persoon verschillend zijn en over iets actueels gaan.

Het moeilijkste is elke keer goede vragen verzinnen (zeker als je bijna elke 2 weken weer een nieuwe probeert te doen), dus dachten we dat het beter was om een paar goede vragen te verzinnen die we iedereen kunnen vragen.

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: Re: re: 16 Bit Lolita's
PostPosted: 04 May 2007, 12:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Dec 2005, 13:18
Posts: 494
Location: Amsterdam
Dat verklaart een hoop ;)


Top
   
 Post subject: re: 16 Bit Lolita's
PostPosted: 04 May 2007, 15:05 
Leuk interview met deze 2 topproducers. 8-) Ook erg down-to-earth antwoorden (Y)


Top
   
 Post subject: re: 16 Bit Lolita's
PostPosted: 04 May 2007, 15:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Aug 2005, 23:53
Posts: 799
idd goed interview
dat down-to-earth aan de interviews vind ik sowieso erg fijn om te lezen... geeft zon lekker onder ons sfeertje :) (Y)


Top
   
 Post subject: Re: re: 16 Bit Lolita's
PostPosted: 04 May 2007, 21:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Jerry"]
Het moeilijkste is elke keer goede vragen verzinnen (zeker als je bijna elke 2 weken weer een nieuwe probeert te doen), dus dachten we dat het beter was om een paar goede vragen te verzinnen die we iedereen kunnen vragen.


(Y)

Het viel mij ook al op, maar iedere keer originele vragen is best lastig. Dit is wel leuk voor de vergelijkbaarheid zo. Wat ook een idee (zou kunnen zijn/)is, is om leden vragen te laten verzinnen?

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject: re: 16 Bit Lolita's
PostPosted: 04 May 2007, 23:36 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 31 Jul 2005, 16:02
Posts: 1577
Location: Amsterdam
Zou kunnen inderdaad. Maar het leuke van de interviews nu is dat we inderdaad een vaste lijst hebben zodat je kunt vergelijken (zoals je zei) plus het feit dat het iedere keer weer een verrassing is wie er geinterviewd is.

Daarbij komt dat het behoorlijk wat werk is om ieder interview te doen. Het is af en toe al lastig om vier of vijf actuele/persoonlijke vragen te stellen. Maar het meeste werk gaat nog zitten in het vertalen of het uittikken van telefonische interviews. Het moet wel leuk blijven, want ik doe alles voor GC er ook maar gewoon bij ;)

Anyway, thanks voor alle reacties tot nu toe! Daar doen we het voor :cool

_________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich


Top
   
 Post subject: re: 16 Bit Lolita's
PostPosted: 05 May 2007, 18:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
ga zo door Peter & aAd (Y) ik ben al fan van jullie sinds het nummer Trading Places uitkwam :D ik ben benieuwd naar die andere nieuwe nummers van jullie :p


Top
   
 Post subject: re: 16 Bit Lolita's
PostPosted: 05 May 2007, 20:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Goed bezig (Y)

_________________
I love PoesUps!


Top
   
 Post subject: re: 16 Bit Lolita's
PostPosted: 06 May 2007, 13:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Nov 2005, 08:30
Posts: 297
Location: Amsterdam
Erg leuk interview van gasten met het hart op de juiste plaats.

Ga zo door :tune


Top
   
 Post subject: re: 16 Bit Lolita's
PostPosted: 06 May 2007, 14:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Feb 2006, 15:23
Posts: 417
Location: Den Haag
Leuk om te lezen.....

Zeer goede muziek en allebei gewoon met de voetjes op de grond.

hulde!! (Y)

_________________
courtesy of ISC music 2002


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 23 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma