It is currently 29 Mar 2024, 09:37

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
PostPosted: 19 Jun 2006, 01:04 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
De zomer komt eraan en hoe! Twisted 3Some heeft niemand minder dan Eric Entrena, de resident van Space Barcelona, geboekt voor In Progress op 30 juni. Deze tribalhouse, house, progressive DJ draait overal op de wereld: van New York tot Londen, van Parijs tot Miami, van Spanje tot Bulgarije, van Oekraïne tot Italië en nu voor het eerst in Nederland. Zijn bijzondere plaatkeuze, zijn ervaring en zijn muziekstijl zullen ervoor zorgen dat de Spaanse eilanden naar de Winkel van Sinkel in Utrecht komen. Als vaste gast op Mallorca, Ibiza en Miami weet deze wereldtopper de zomersfeer met progressive randje goed neer te zetten. Naast de Space feesten in Barcelona en Ibiza is hij regelmatig te gast bij de verschillende Pacha clubs over de gehele wereld.

In Progress staat elke laatste vrijdag van de maand in het teken van progressieve muziek, vooruitstrevende publiek en nieuwe mogelijkheden. De eerste editie werd zeer goed ontvangen door het aanwezige publiek en de media. Dit maal zal het nog beter zijn, want ook in de avonden zal vooruitgang zitten. De organisatie heeft ervoor gekozen om de SUB van de Winkel van Sinkel lekker underground te houden met vet relaxte Goatrance en Acid. De main zal in het kader staan van house in de ruimste zin des woord, maar wel met een flink progressive randje. Tribalhouse, Progressive house, Progressive trance met invloeden van electro, techno en latinhouse. Met andere woorden dansbaar en breed, maar zeker wel progressive !

Om ervoor te zorgen dat ditmaal iedereen alvast de zomerstemming meekrijgt en de vibe van Ibiza te pakken kan krijgen, heeft Twisted 3Some de line up aangevuld met andere toppers en talenten. Naast de vermaarde Eric Entrena, zal de In Progress resident Joy de la Rosa haar opwachting maken. Ook deze aantrekkelijke dame weet een bijzondere mix neer te zetten van progressive, tribal en andere housesoorten. Ze weet de platen zodanig uit te kiezen dat elke vervende progressive fan geboeid blijft, maar krijgt ze ook alle andere mensen de dansvloer op. Joy de la Rosa heeft met haar residentie bij de Pacha, haar optredens in Italie, Duitsland, Frankrijk, Azie en Zuid-Amerika laten zien dat ze terecht thuis hoort naast DJs als Roger Sanchez met wie ze in het verleden vaker gedraaid heeft.

Ook heeft Twisted 3Some Nick K uitgenodigd om de avond kracht bij te zetten. Nick K was een van de eerste Nederlanders die platen produceerde voor gerenommeerde labels als Yoshitoshi, Hoojchoons en Airtight. Inmiddels gedraaid met DJs als Deep Dish, Sander Kleinenberg, Danny Howels, Derrick May, Stacy Pullen en Darren Emerson. De avond wordt echter wederom geopend door Winston Wolf, een progressive DJ pur sang. Zonder compromis weet hij de beste en meest opzwepende progressive platen uit zijn platentas te toveren. Natuurlijk is er ook op goa en acid vlak voor de sub weer een goede line up gezocht. Dit maal wederom twee voormalig Nexus DJs. UP en Bemmel draaiden vroeger de sterren van de hemel op de in regio Utrecht legendarische Nexus feesten. Iedereen die ooit op deze feesten is geweest, weet wat ze kunnen verwachten van deze underground toppers.

So put on your sexy summer outfit, your party hat, and your sunglasses and get yourself to your own little Ibiza in the Winkel van Sinkel Utrecht!

[align=center][img]http://www.groovecollection.nl/forum/images/frontpage/inprogressfront.jpg[/img][/align]
[hr] [align=center][color=yellow]Er zijn voor dit feest 10x2 gastenlijstplekken beschikbaar.
Stuur een mailtje naar desh@twisted-3some.nl met daarin je username en je volledige echte naam en maak kans om als guest +1 op de lijst te komen te staan.[/color][/align]

[size=75]In Progress

Datum: 30 juni
Locatie: WInkel van Sinkel, Utrecht
Entrée: 9 euro a/d deur, 7,50 in de voorverkoop bij Beep!
Tijden: 23:00-05:00

Line Up:
Main (progressive, techhouse, tribal):

Eric Entrena (Space, Pacha, Ibiza, Spain)
Joy de la Rosa (Pacha, Spain)
Nick K (Ministry of Beats, NL)
Winston Wolf (Movement, NL)

SUB (Goa, Acid):

UP (4x4, Nexus, Movement)
Bemmel (Nexus)[/size]

:party


Last edited by Jerry on 23 Jun 2006, 22:21, edited 2 times in total.

Top
   
PostPosted: 20 Jun 2006, 09:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 18:20
Posts: 296
Location: Houten/ Utrecht
Eric Entrena... kan het dat ik daar vorig jaar wat platen van heb vergaard voor in mijn collectie!? geloof t wel. Naam komt me erg bekend voor! Dope shit in de WVS maar, eerst nog even kijken hoe en wat met mijn werk...

_________________
Can I please borrow your umbrella?


Top
   
PostPosted: 20 Jun 2006, 10:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Lijkt me een leuke avond, maar moet ff wat krachten sparen voor Awakenings :)


Top
   
PostPosted: 20 Jun 2006, 11:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Ik ga hier zeker naar toe. Lijkt me een muzikaal lekker feestje. En aangezien ik nooit (of misschien ooit eens, maar da's dan wel erg lang geleden) in de winkel ben geweest maakt me dat wel nieuwsgierig. Moet toch alle clubs eens gezien hebben (dus ik heb nog even te gaan :roll )


Wie van hier komen ook gezellig een dansje wagen en van de muziek genieten?? :tune


Top
   
PostPosted: 24 Jun 2006, 16:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Na het horen van zijn naam heb ik direct twee setjes van hem gedownload, te weten:

Eric Entrena - Wyspa-Ibiza.com Guest Mix 001 [Oct 05].mp3
&
Eric Entrena @ tribalero, club plazma (28.01.2006).mp3

Pompt op zich lekker door, dus met de dansbaarheid zit het wel goed, en het is ook lekker stevig (van die heaumo-prog hoor ik al genoeg de laatste tijd), maar het is wel een beetje eentonig en vlak. Totaal indruk is echter een ruime voldoende. Live kan dat zomaar een zeer goed worden. Misschien maar even een kijkje nemen volgende week.

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
PostPosted: 26 Jun 2006, 16:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 31 Jul 2005, 01:52
Posts: 123
Location: Rotterdam
[quote="Bart Integro"]Eric Entrena... Naam komt me erg bekend voor!


Eric Estrada ken ik wel.... ;)

_________________
Heb ik dat gezegd?


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2006, 13:53 
Eric Entrena kan heel bekend voorkomen, vooral van platen in je platenkoffer. Hij produceert platen die veelal door Deep Dish, Seb Fontaine, Danny Tenaglia en Roger Sanchez standaard gebruikt worden in hun sets.

Zou heel goed kunnen.
Dat Eric vlak en eentonig is, is afhankelijk van wat en waar hij draait. Ik heb hem een keer horen draaien en dat was een heerlijke mix van diepe progressive gemixt met lekkere tribal sounds en een vleugje latinritme.... dat was echt te wreed.

Maar goed, morgen dus!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 7 posts ] 

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 21 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma