It is currently 28 Mar 2024, 17:03

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 15 posts ] 
Author Message
PostPosted: 04 Sep 2006, 02:28 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Renaissance is al jaren het toonaangevende internationale label voor upfront house music. Als eerste grote dance organisatie introduceerde ze artiesten als Sasha, Digweed, Dave Seaman, Nick Warren en Danny Howells op het grote platform. Naast het uitbrengen van exclusieve mixalbums en vinyl concentreert Renaissance zich momenteel op internationale album-tours en festivals. In Nederland is Renaissance naast haar cd's en platen vooral bekend door de tent op Dancevalley 2005.

[align=center][img]http://www.groovecollection.nl/forum/images/frontpage/big_renaissance.jpg[/img][/align]

Dave Seaman is de man waar het deze avond om draait. Dave is een dj legende met een grote impact op de wereldwijde dancescène. Onder aliassen als Group Therapy, Audio Therapy en Brothers in Harmony bracht hij tientallen tracks uit en remixte sterren als U2, Wacko Jacko, Kylie, Pet Shop Boys en Sting. Met 21 compilatie cd.s waaronder 8 Renaissance en 3 Global Underground albums behoort hij tot de absolute dj top. Hij compileerde zelfs een prestigieus album voor Back to Mine. Op zijn laatste Masters album, waaraan deze avond is opgehangen, ontdekt Dave Seaman zijn derde jeugd. Onder invloed van de frisse wind die momenteel door de dance waait, laat hij zien erg openminded te zijn, geen geluid te schuwen en komt zijn talent als meestermixer sterk naar voren. Op Extrema Outdoor was hij met een indrukwekkende set al één van de hoogtepunten. Dave krijgt met een drie uurs set ruim de tijd om zijn talent te laten horen.

Naast Dave Seaman staan er nog 2 absolute toppers in de grote zaal. Dj ONNO maakt een sterk jaar door, hij is resident geworden op earth, stond op de avond van sterren als Roger Sanchez en Danny Howells en maakte remixen voor The Scumfrog, Cevin Fisher en Mischa Daniels. Ook dj Per maakt zijn opwachting, Per is al jaren een zekere factor in dj land. Zijn historie gaat ruim 20 jaar terug en bracht hem al in de verste uihoeken van de wereld. ONNO.s sleazy sound en Per zijn diepe uplifting sound maken het tot een topprogramma in de hoofdzaal.

In de Basement van Outland staan Joris Voorn, Sandrien en Francesco Pico. Minimale funky techhouse en diepe acid sounds worden je om de oren geslingerd in dit ondergrondse domein. Joris Voorn komt langs voor een speciale 'Rejected back2back set' met partner in crime Edwin Oosterwal. Joris is één van Nederlands belangrijkste exportproducten met zijn extreem lekkere diepe techno sound. Nederlands heetste vrouwelijke dj Sandrien stoomt lekker door na haar Dancevalley debuut en staat al klaar om de basement te rocken. Kersverse Ginza @ B.U.M.B. voorman Francesco Pico maakt de line-up af met zijn unieke 'jackin house' geluid.

Vocale host van de avond is MC P-Pholl.

Dave Seaman Masters Tour Rotterdam wordt in opdracht van Renaissance georganiseerd door Earth en is een vervolg op de eerdere succesvolle samenwerking. Earth is de organisatie achter concepten als The BeatClub, Timemachine, Afro Acid (DJ Pierre USA), Spirit, Ginza en natuurlijk Renaissance (NL) en earth.

Club Outland zal voor deze avond om 23.00 uur de deuren openen. Een entreeticket kost in de voorverkoop .17,50. Deze kaarten zijn verkrijgbaar bij Beep!, Ticketonline, Ticketbox en alle Free Recordshop filialen. Aan de deur kost een entreeticket .22,50.

Voor meer informatie raadpleeg de website [url]http://www.earth-link.nl[/url]

[hr]
Earth stelt voor dit feest 3 x 2 gastenlijstplekken beschikbaar. Wil je kans maken op op 1 van de 3 gastenlijstplekken (+1) ? Mail voor vrijdag 8 September je forum- en je volledige naam naar: guestlist@groovecollection.nl


Top
   
PostPosted: 04 Sep 2006, 10:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Coole wedstrijd hoopte ik al op :)

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 04 Sep 2006, 11:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Very cool :cool


Top
   
PostPosted: 04 Sep 2006, 19:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Jan 2006, 20:55
Posts: 1484
Location: Hoogvliet
Voor mij een thuiswedstrijd.
Wil eigenlijk naar R Sanchez in Antwerpen,maar ik denk dat ik toch maar naar Seaman ga.Ik ben al zo'n 13 jaar niet meer in die tent geweest,wil toch wel weer eens ff checken.


Top
   
PostPosted: 04 Sep 2006, 20:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 27 May 2006, 22:36
Posts: 403
Location: Zoetermeer
Dat gaat de goeie kant op, ken alleen niemand :(
Hopenlijk na zaterdag wel!


Top
   
PostPosted: 04 Sep 2006, 23:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 10:56
Posts: 1155
Location: Rotterdam
ga zeker, maar een actie als deze is altijd welkom! (Y) :p


Top
   
PostPosted: 06 Sep 2006, 21:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 29 Sep 2005, 21:38
Posts: 85
Dit wil ik ook voor geen goud missen. Dave heeft mij nog nooit teleurgesteld en dat doet hij nu ook niet. Tot zaterdag.


Top
   
PostPosted: 08 Sep 2006, 18:10 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
En de winnaars zijn..............










....














Partyhardy
Diep
Sirtimo



:party

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 08 Sep 2006, 18:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 10:56
Posts: 1155
Location: Rotterdam
jammer maar helaas... :)

Gefeliciteerd boys! (Y)


Top
   
PostPosted: 08 Sep 2006, 18:28 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
ik hoorde net van Partyhardy dat jij zijn +1 bent ;)

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 08 Sep 2006, 19:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
hehehe

joeghee dankjewel jerry :)

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 08 Sep 2006, 19:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 10:56
Posts: 1155
Location: Rotterdam
[quote="Jerry"]ik hoorde net van Partyhardy dat jij zijn +1 bent ;)


Ik heb ook zoiets vernomen ja (Y)

Top
   
PostPosted: 08 Sep 2006, 20:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Yes! érg relaxt, vette thanks! :cool


Top
   
PostPosted: 08 Sep 2006, 21:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Jan 2006, 20:55
Posts: 1484
Location: Hoogvliet
Ja lekker hoor!!!!!!!!! bedankt namens vrouw en kinderen. (Y)


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2006, 13:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 29 Sep 2005, 21:38
Posts: 85
Heren gefeliciteerd, ik ga jullie vanavond zien. Helaas moet ik er dan 20 euro-tjes voor neertellen.

Maar ja, gisteravond was ik een van de geluksvogels.

Veel plezier.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 15 posts ] 

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 18 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma