It is currently 28 Mar 2024, 18:11

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 28 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 01 Dec 2006, 02:48 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Na meer dan 5 jaar feesten organiseren door heel Nederland, met internationale gast dj’s als Jonathan Lisle (Bedrock), Chris Fortier, Jaydee, Fred Numf, Anthony Pappa, Mick Wilson (TILT), James Holden en John Graham (Perfecto), is het nu tijd voor The Sessions om neer te strijken in een intieme top locatie in Amsterdam, waar deze feesten maandelijks zullen plaatsvinden. Opperhoofd van The Sessions, C-Jay, is namelijk sinds enige tijd zelf Amsterdammer en heeft de perfecte locatie gevonden, vlakbij zijn nieuwe huis.

Zaterdag 9 December begint het nieuwe hoofdstuk voor deze serie feesten waarbij de grotere locaties verruild worden voor een intiem samenzijn in Beachclub Strand West, gelegen op 5 minuten vanaf het CS in het Westelijk Havengebied. Elke 2e Zaterdag van de maand zullen deze feesten ondergaan kunnen worden in Strand West en de 2e editie staat nu al gepland voor 13 Januari 2007.
De line ups zullen bestaan uit een mix van nationale en internationele gevestigde namen, vergezeld van lokaal talent die zichzelf al bewezen hebben in- en om de stad Amsterdam. De nadruk zal liggen op de kwaliteit van de muziek en de locatie, en de vaste dj’s zijn C-Jay en Paul Sparkes. Ook zal de Australische Kasey Taylor regelmatig langskomen voor gast optredens. Kasey is bekend van zijn Vapour Recordings platenlabel en van zijn legendarische optredens op de Earth feesten in Amsterdam.

[align=center][img]http://www.groovecollection.nl/forum/images/frontpage/Sessions_9-12.jpg[/img][/align]
DE DJ’s
De eerste editie op 9 December zal C-Jay zelf de hoofd act zijn. De laatste tijd zijn producties van hem o.a verschenen op labels als Vapour, Plastik Park, Cyber en het Japanse 19Box en zijn releases zijn te vinden in sets van dj’s als Hernan Cattaneo, Paul Van Dyk, Kasey Taylor en Anthony Pappa.
Sinds 2006 is C-Jay meer op de podia in het buitenland te vinden dan in Nederland en dan met name in het Oostblok. In 2006 heeft hij o.a. gedraaid in Griekenland, Polen, Duitsland, Belgie en Roemenie. Met oud en nieuw zal hij ook in Roemenie draaien en een dag later ook in dat land een nieuwjaars set doen. C-Jay staat ondertussen bekend om zijn opzwepende en pompende progressive sets met zware techno en tech-house invloeden. Geen suffe tracks bij deze man, maar feesten staat voorop!

Paul Sparkes (uk) is al jarenlang een vertrouwde naam in dj land. Deze Engelsman die woonachtig is in Amsterdam schrijft journalistieke stukken en reviews voor dance site www.365mag.com en draaide daarnaast als dj in o.a. panama, escape, patronaat, de mansion en het rockit festival. In het buitenland heeft hij getourd in o.a. Israel en de USA en later dit jaar brengt hij als producer een plaat uit op het beroemde Silver Planet Recordings, het label waar o.a. James Holden ook groot is geworden, en zijn eerste releases op tekende. Naast zijn dj- en dance journalistiek werkzaamheden heeft hij ook een maandelijkse radioshow op ProtonRadio.com. Hou zijn nieuwe producties in de gaten volgend jaar, want die zitten nu al in de platentassen van o.a. Sasha en Paul Van Dyk die lovend zijn over zijn productie skills.

Adam Yehiel is de derde dj deze avond. Deze Israelier heeft in 2005 de Twst DJ Competition gewonnen, en heeft daardoor enkele malen op 3Fm gedraaid en o.a. in Hotel Arena. Adam is ook eigenaar van zijn eigen dj cafe in het centrum van Amsterdam, DJ CAFE Max, waar elk weekend een grote groep vaste bezoekers van zijn kunsten geniet. Verwacht van deze man warme minimal en diepe progressive op de vroege avond; hij weet als geen ander hoe je de sfeer zet voor een avond. Geen suffe opwarmhap, maar gelijk voor het feest en de dansvloer gaan en je warm maken voor wat komen gaat.

DE LOCATIE
Strand West staat bekend om zijn smaakvolle- en tevens underground uitstraling. Veel hout, veel zit- / loungeplekken met lekkere banken, een ruime dansvloer en supergeluid. Eerder werden hier al feesten gegeven met dj’s als Roog en Marnix. Strand West ligt op ongeveer 5 minuten ten Westen van het CS en is goed te bereiken met het openbaar vervoer en met de auto. Net buiten de stad, dus gratis parkeren! Een perfecte locatie om te genieten van vooruitstrevende house en een avond goed feestvieren! Want; er zijn ook geen omwonenden die last kunnen hebben van geluidsoverlast of bezoekers.


Voor meer informatie kan je naar:
www.thesessions.nl
www.paulsparkes.com
www.365mag.com
www.strand-west.nl


[size=75]The Sessions @ Strand West, Amsterdam– Zaterdag 9 December
Line-up: C-Jay, Paul Sparkes, Adam Yehiel
Tijd: 22.00 uur - 04.00 uur
Entrance: € 10,-[/size]

[hr]
We verloten voor dit feest 5x2 gastenlijstplekken. Mail voor vrijdag 8 December je forum- en je volledige naam naar: guestlist@groovecollection.nl


Top
   
PostPosted: 01 Dec 2006, 02:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Jammer dat ik 9 december niet kan, maar ik ga ckah wel n x kijken.
Klinkt heel erg interessant, als ik dat zo lees! (Y)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 01 Dec 2006, 08:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 03 Aug 2006, 21:33
Posts: 156
Location: holland
Dat lijkt me weer een heel leuk feestje,daar ga ik zeker heen!!!
Super dat c-jay weer hier leuke feestjes geeft.
De locatie ziet er ook weer helemaal te gek uit.
Nou,ik zie iedereen wel op dit topfeestje.
Groetjes
Dj Pascal :D


Top
   
PostPosted: 01 Dec 2006, 09:45 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Denk dat ik hier ook wel bij ga zijn :)

_________________
have a happy period


Top
   
PostPosted: 01 Dec 2006, 10:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Nov 2005, 08:30
Posts: 297
Location: Amsterdam
Klinkt goed!!

Kan er helaas ook niet bij zijn. Succes in ieder geval!


Top
   
PostPosted: 01 Dec 2006, 17:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Echt wel dat we hier bij gaan zijn! :cool

Gelukkig weer een goed maandelijks feest, tussen al die armoe van de laatste tijd :x

En die lokatie lijkt me echt super!


Top
   
PostPosted: 01 Dec 2006, 19:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
Weg met de armoe!!!
mooi nieuw thema voor de Sessions van 2007...dank yvonny...

ik vind het zelf ook hard tijd voor een maandelijks prog avondje, met een sausje techy dingen en ........ach, je weet wel... The Sessions!

er staan een paar alleraardigste gast djs gepland voor de komende tijd, dus laten we er met zun allen een leuk bezocht avondje van maken, dan kan ik voorlopig mijn ding blijven doen hier! hou 538 en 3fm ook in de gaten voor guestlist acties....

op naar 2007, en laten we dit jaar nog even afsluiten met een hele leuke, gezellige Sessions met veel bekenden......ik reken erop!


Top
   
PostPosted: 02 Dec 2006, 12:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
9 dec kan ik niet lemon 8 is dan in groningen en dat wil ik dan echt niet misschien. mischien kom ik 13 januari wel. hangt ook een beetje van de line up af. we zien wel wat er komt. in iedergeval goed bezig c-jay (Y) ga zo door :tune


Top
   
PostPosted: 02 Dec 2006, 14:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Ik ben van de partij. Lokatie ziet er op de foto's erg leuk uit, ben wel benieuwd. En met als ingrediënt sowieso lekkere muziek, gaat het helemaal goed komen.


Top
   
PostPosted: 03 Dec 2006, 11:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 20 Jun 2005, 19:13
Posts: 55
Location: Gouda
Dat gaat zeker erg goed worden :o en wat ook zo fijn is dat er ook altijd heel gezellige
en leuke partypeeps de Sessions.... waar dan ook gehouden...bezoeken.

Ik heb er dus VEEL zin in :cool

_________________
Happy Party Bird !!!!!


Top
   
PostPosted: 03 Dec 2006, 13:32 
Het wordt idd de hoogste tijd dat er eindelijk een maandelijks terugkerend progressive feest komt, het is wel heel erg rustig de laatste tijd.
Zoals ik het lees ziet het er wel goed uit ja, dit gaat zeker een feestje worden wat we gaan proberen. De locatie kennen we niet en wanneer we komen weten we ook niet maar laten we hopen dat er met de jaarwisseling iets goeds wordt georganiseerd door deze organisatie.
Tot later.


Top
   
PostPosted: 06 Dec 2006, 15:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 07 Jun 2005, 13:26
Posts: 140
Location: Zaandam
:)(Y)

_________________
Was ik maar rijk.. en iets minder gelukkig.


Top
   
PostPosted: 06 Dec 2006, 17:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 09 May 2006, 13:32
Posts: 96
Location: Amsterdam
wie weet ff buurten :D


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2006, 01:32 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
winnaars:


- Matthew B
- EL-Jay
- Chane
- dj resonate
- we are ieee


allen +1 op de lijst


Veel plezier zaterdag :D

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2006, 08:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
Jerry; ontzettend bedankt! Ware het niet dat Ieee momenteel niets kan horen ;-P; loop met een dikke vette oorontsteking sinds 2 dagen; evenwicht kwijt e.d............

Boarders: PM me even wie er gaarne onder mijn echte naam naar The Sessions wil; kan natuurlijk niet die plekken ongebruikt laten. Zou erg onbeschoft zijn!

Selectie-procedure laat ik achterwege; maar input op dit board maakt zeker uit :p

Nee, ik lul; selectie op basis geslacht!

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2006, 09:04 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Super! (Y)
Ben ook erg benieuwd naar de locatie.

_________________
have a happy period


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2006, 09:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Jun 2005, 19:07
Posts: 371
Location: Amsterdam
Thanks :) ! Zie jullie daar! :tune

_________________
'If Something Makes You Stop, Its Worth Looking'


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2006, 12:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
[quote="we are ieee"]Nee, ik lul; selectie op basis geslacht!

:roll Whoehahaha! Gruwelijk!

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2006, 14:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
En de kaarten zijn weg; weet niet wat de connectie tussen DJ Pascal en Ome Jerry is; maar werd zwaar onder druk gezet om deze jongen te laten gaan; beetje dreigen met uitsluiting van de download-areas; gele kaarten; rode kaart etc etc...

Pascal : VEEL PLEZIER!

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2006, 16:05 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
:p

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 28 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 25 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma