It is currently 28 Mar 2024, 15:33

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
PostPosted: 06 Dec 2006, 14:54 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Het maandelijkse ‘Houseplay’ in Panama* staat in de feestmaand december garant voor een heerlijke avond clubhouse met een zeer aantrekkelijke line-up. In de theaterzaal gaan de Engelse Shapeshifters samen met MTV, oftewel Martijn Ten Velden, voor moddervette grooves zorgen. Het duo Mason & The Maker komt langs voor een ‘booming’ live-act waarbij alle frequenties van je gehoor gekieteld zullen worden. In de studio kun je genieten van de warme diepe house sounds van Panama* residents El Sandro en Jan Boom.

[align=center][img]http://www.groovecollection.nl/forum/images/frontpage/houseplay22-12.jpg[/img][/align]
De namen Simon Marlin en Max Reich zullen waarschijnlijk niet direct een lichtje doen branden. Als we het echter over het Engelse DJ & producer duo ‘The Shapeshifters’ hebben dan zullen de melodieën van ‘Lola’s Theme’, ‘Back to Basics’ en ‘Incredible’ waarschijnlijk door het hoofd gaan dwalen. Met ‘Lola’s Theme’ bracht het duo in de zomer van 2004 alle clubbers op Ibiza in extase, gevolgd door de rest van wereld. Afgelopen zomer hebben de heren een Essential Mix verzorgd voor Pete Tong’s BBC Radio 1 show waarvoor ze alle skills uit de kasten hebben gehaald. 2 uur lang knallende clubhouse in het ‘Ministry of Sound’ genre. Voorgaande Shapeshifters sets aan Panama* staan als ‘knallend’ in het geheugen. De club heeft daarom besloten om de heren op 22 december als headliner van ‘Houseplay’ te boeken.

Martijn Ten Velden ruilde op zijn 18e Nederland in voor zijn huidige thuisbasis London. In de tussentijd heeft Martijn het hiphop werk met Postman Shyrock ingeruild voor het producen en draaien van house muziek. Sinds de start van zijn samenwerking met de Engelse DJ/producer Mark Knight is hij niet meer weg te denken uit de hedendaagse house scene. Jaarlijks komen er tientallen eigen tracks en remixes van de handen van Knight en MTV die keer op keer voor pompende, kolkende en uitzinnige dansvloeren zorgen. Dat Ten Velden ook als DJ de clubs in gekkenhuizen kan veranderen zal hij in Panama* bewijzen.

Mason en zijn compagnon The Maker zijn afgelopen zomer als een komeet de dance-wereld in geknald met hun monsterhit ‘Exceeder’. Iedereen kent inmiddels de impact van deze track op de dansvloeren. Voorheen stond Mason met zijn electronische viool en DJ set in clubs over de gehele wereld. Zijn viool is inmiddels overruled door synths, FX, mengtafels en andere apparatuur die de basis leggen voor zijn enorm energieke live acts……..

Kort samenvattend: The Shapeshifters, Martijn Ten Velden, Mason & The Maker, El Sandro en Jan Boom zorgen op vrijdag 22 december tijdens Houseplay voor moddervette funky house op de dansvloer van Panama*. Zet thuis de iPod of CD-speler even op pauze, scoor je ticket bij AUB en verzeker jezelf van een heerlijke avond clubben in Panama*.


[size=75]HOUSEPLAY – vrijdag 22 december
Line-up: Shapeshifters (Positiva - UK)
[color=black]Line-up:[/color] Martijn Ten Velden (Toolroom Rec. - UK)
[color=black]Line-up:[/color] Mason & The Maker (Live)
[color=black]Line-up:[/color] El Sandro, Jan Boom
Time: 23.00 uur
Entrance: € 15,-
Presale: € 12,50 (ex. fee) via [url]http://www.aub.nl[/url][/size]

[hr]
We verloten voor dit feest 3x2 gastenlijstplekken. Mail voor donderdag 21 December je forum- en je volledige naam naar: guestlist@groovecollection.nl


Top
   
PostPosted: 06 Dec 2006, 19:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Klinkt heel erg leuk.
Jammer dat dit soort feessies meestal samenvallen met n feest waar ik al kaartjes voor heb (Sven Väth).
Anders was ik dit ckah wel gaan tjekken.
Veel plezier voor diegene die wel gaan! (Y)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2006, 13:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Sep 2006, 20:59
Posts: 252
Location: adam
Klinkt goed, vond de vorige x ( met een super geconcentreerde ToddyTerry, die (daardoor?) niet op mijn lijstje "i shook hands with the DJ" kwam te staan ) erg gezellig en komende line-up spreekt zeker aan.
Jan Boom draaide toen superlekker, wel jammer dat ie in de studio staat!


Top
   
PostPosted: 09 Dec 2006, 10:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 03 Aug 2006, 21:33
Posts: 156
Location: holland
Lijkt me ook een heel gezellig avondje!
Ga ik waarschijnlijk wel heen om eens te checken wat dat voor feestje is.
In ieder geval kom ik dan voor Jan Boom om te horen wat hij gaat brengen!!!! :tune
Groetjes
Dj Pascal


Top
   
PostPosted: 21 Dec 2006, 01:20 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
any takers for the guestlist ? :D

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 21 Dec 2006, 15:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
Heeft er niemand gereageerd????

_________________
No you can't have my number.... caus i lost my phone...


Top
   
PostPosted: 21 Dec 2006, 17:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Ik ben bang dat ze allemaal bij Ven Zweet aan t knalluh zijn.
En anders moet men mijn ongelijk maar laten inslikken. :rolleyes
T zal iig wel jammer zijn, want zoals ik al eerder zei klinkt dit feest als n topper.
Snel aanmelden dus people! :)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 22 Dec 2006, 13:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 03 Aug 2006, 10:22
Posts: 54
Location: Amsterdam
Ben met een aantal andere mensen op stap... Maar ga ervoor zorgen dat ze het niet willen missen. Sta al op de lijst bij Jan Boom :hat . Weet zeker dat Jan een lekkere set gaat neerzetten :tune . Keep 'm grooving my dj-brother....


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 20 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma