It is currently 29 Mar 2024, 13:08

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 9 posts ] 
Author Message
 Post subject: Dig Deeper is Back
PostPosted: 27 Apr 2007, 01:38 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
“Deepsexyfuturistictechfunkhouse” is back! Danny Howells komt wederom naar Panama* voor zijn 3 maandelijkse residentie. Op vrijdag 4 mei staat de club weer geheel tot zijn en Danny tot jullie beschikking. Dig Deeper is in het leven geroepen door Danny om de veelzijdigheid van house inhoudelijk bloot te leggen. De voorgaande edities waren stuk voor stuk een groot succes, gegarandeerd dat 4 mei er eentje wordt om een mooi lijstje omheen te doen.

[align=center][img]http://www.groovecollection.nl/forum/images/frontpage/digdeeper4may.jpg[/img][/align]
Dig Deeper -> graaf dieper! Bij de meeste mensen gaat alleen al een belletje rinkelen bij de naam zelf. Jarenlang heeft Danny heerlijke muzikale traktaties uitgedeeld op alle continenten die onze wereld bevat. Geheel bevredigd was Danny echter niet met zijn traktaties. Dig Deeper moet hier verandering in brengen en volgens Danny werkt zijn concept dan ook! Het remedie ‘Dig Deeper’ houdt in dat Danny mensen meeneemt op een trip door zijn dikke platencollectie. Antwoord van Danny op de vraag waarom hij ‘Dig Deeper’ in het leven heeft geroepen: “I am at a stage where the usual 2 hour sets are becoming a bit uninspiring for me personally. I always feel a lot stronger when I am in control of the entire night. It’s what I enjoy the most, and it is the most rewarding experience for a DJ. That’s why I like the concept of Dig Deeper so much”.
Verwacht een diepgaande trip langs alle facetten van house en daarbij natuurlijk het altijd vrolijke hoofd van Howells, dat op zich al entertainenment is.

Al jaren lang is Danny Howells een zeer gerespecteerde DJ en hij heeft zichzelf weten te scharen tussen ‘The Big Boys’. Lounge, Deephouse, Progressive, Techhouse, Minimal of Techno, Howells mixt alles feilloos strak, maar altijd in de juiste volgorde door elkaar heen. Zijn weergaloze 10 uur durende sets @ Arc NYC staan nog steeds regelmatig op repeat. Op 4 mei mag je dan ook van Danny verwachten dat hij gaat opbouwen en dat kan hij als geen ander.

Roger Gerressen en Sinan Alakus verzorgen vanavond namens het nieuwe initiatief KørKnapen de muzikale inbreng in de Studio. KørKnapen is een initiatief dat kansen biedt aan opkomende talenten uit de (Deep/Tech)house scene. Deze keer staan deze 2 Nijmeegse talenten geprogrammeerd en zij hebben hun strepen al verdiend in Nijmegen en omstreken. Ze zijn graag geziene gasten bij de Planet Rose avonden in Doornroosje. Verwacht veel diepe grooves en pompende beats met een minimale inslag!

5 uur lang Danny Howells Solo en diepe grooves in de studio met KørKnapen . En dat op één dag, onder één dak en onder één motto: ‘Dig Deeper’. Deze mag je niet missen. Vrijdag 4 mei 2007 te Panama*…

[size=75]PANAMA pres. DIG DEEPER with Danny Howells – vrijdag 5 Mei 2007
Line-up: Theatre: Danny Howells (UK – 5 HRS)
[color=black]Line-up:[/color] Studio: hosted by KørKnapen : Roger Gerressen vs. Sinan Alakus (Planet Rose residents)
Time: 23.00 uur
Entrance: € 15,-
Presale: € 13,- (ex. fee) via [url]http://www.aub.nl[/url][/size]

[hr]
We verloten voor dit feest 3x2 gastenlijstplekken. Mail voor donderdag 3 Mei je forum- en je volledige naam naar: guestlist@groovecollection.nl


Top
   
 Post subject: re: Dig Deeper is Back
PostPosted: 01 May 2007, 11:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 24 Oct 2005, 18:40
Posts: 782
Location: Ergens
Vet!


Top
   
 Post subject: re: Dig Deeper is Back
PostPosted: 02 May 2007, 20:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 03 Aug 2006, 21:33
Posts: 156
Location: holland
super,hier zou ik wel heen willen want danny is toch 1 van de helden van de scene!!!
Dj Pascal :D


Top
   
 Post subject: re: Dig Deeper is Back
PostPosted: 03 May 2007, 12:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 26 Jun 2005, 12:58
Posts: 334
Location: Amsterdam
Gastenlijst is al geregeld... :cool

_________________
Think anal sex hurts? Try having a kid


Top
   
 Post subject: re: Dig Deeper is Back
PostPosted: 04 May 2007, 01:52 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
winnaars:

dj pascal
Joostislost
Matthew B


allen +1


Have fun (Y)

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: re: Dig Deeper is Back
PostPosted: 04 May 2007, 12:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 03 Aug 2006, 21:33
Posts: 156
Location: holland
Echt super ik kan niet wachten om er heen te gaan!!!!
Bedankt voor de gastenlijstplek.


Top
   
 Post subject: re: Dig Deeper is Back
PostPosted: 04 May 2007, 14:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Jun 2005, 19:07
Posts: 371
Location: Amsterdam
What?! Yeah! gaat weer een mooie partij worden :tune

_________________
'If Something Makes You Stop, Its Worth Looking'


Top
   
 Post subject: re: Dig Deeper is Back
PostPosted: 04 May 2007, 16:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Potverdikkie, begon net in te kakken hier op mijn werk, maar nu moet ik wel. Rocken !!!

En thanks Jer..

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
 Post subject: re: Dig Deeper is Back
PostPosted: 04 May 2007, 21:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Nov 2005, 10:00
Posts: 161
8-)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 9 posts ] 

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma