It is currently 28 Mar 2024, 22:37

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
 Post subject: This Is™ The Beach
PostPosted: 18 May 2007, 22:14 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Cocktails, zonnebrillen, strand en bovenal zon. De zomer is inmiddels al aardig op gang aan ’t raken in Nederland en dat is duidelijk te merken. En wanneer de zon dan eindelijk doorbreekt is het natuurlijk weer tijd voor van die gezellige zwoele strandfeestjes. En This Is™ zou This™ niet zijn als ze dan ook niet gelijk flink zouden uitpakken met een groots strandfeest om zo de toon te zetten. Dus voor deze keer verhuist This Is™ even uit Amsterdam, waar de laatste feesten in de Panama* steevast uitverkocht waren, en strijken ze neer op het strand van Scheveningen.

[align=center][img]http://www.groovecollection.nl/forum/images/frontpage/This_is_beach.jpg[/img][/align]
Op Zondag 10 Juni zal in de Sapph Beach Club, de grootste en meest sfeervolle strandtent van het Zwarte Pad, This Is™ The Beach plaatsvinden. Natuurlijk weten we allemaal dat het maar afwachten is of het een zonnige, dan wel een bewolkte, zo niet regenachtige zomerdag in Juni gaat worden. Het kan natuurlijk allemaal in ons fijne kikkerlandje. Maakt niet uit, het feest gaat hoe dan ook door. Schijnt het zonnetje; dan wordt er buiten op het zonovergoten terras gedraaid en mocht het onverhoopt wat minder zomers zijn dan verhuizen we gewoon gezellig met z’n allen naar binnen en zullen de dj’s verdeeld over 2 zalen achter de decks kruipen!

Tussen 17:00 en 00:00 zullen niemand minder dan Sander Kleinenberg, Remy, Muzikjunki, Fine Taste, Patch Park en Dan Sanders hun vetste zomerse klanken ten gehore brengen.

Sander Kleinenberg en Remy zijn uitermate populair in het Haagse. Voor deze giganten is het in Scheveningen dan ook een thuiswedstrijd en dat zal zeker niet onopgemerkt voorbij gaan. Een verdere introductie van beide heren is eigenlijk overbodig.

Muzikjunki heeft tijdens This Is™ Queensnight in de studio van de Panama het publiek aangenaam verrast en het was voor de organisatie geen moeilijke keuze om hem ook voor de komende editie op het strand uit te nodigen.

Deze editie van This Is™ zal tevens een showcase zijn van enkele artiesten van Little Mountain Recordings, het platenlabel van Sander Kleinenberg. De “rising stars” van Fine Taste gaan de laatste tijd als een speer en hebben op dit moment een hit in handen met “More Grey Than Blue”. De plaat staat al wekenlang steevast in de Beatport top 10. De heren zijn deze zomer ook te bewonderen op het Extrema Outdoor festival. Patch Park is ook een neiuwe ster aan het Progressive House firmament. Zijn aankomende release op LMR, “Score a million”, onder het pseudoniem Cyro, doet het erg goed en wordt gesupport door ’s werelds grootste dj’s. Dan Sanders, label manager van LMR, zal ook acte de presence geven op het strand en de nodige zomerse tunes voorschotelen.

Reden genoeg dus om je week op Zondag 10 juni in stijl af te sluiten op het strand om zo weer fris, fruitig en energiek aan de nieuwe week te beginnen.

In de voorverkoop zijn tickets €12,50 per stuk en ze zijn exclusief verkrijgbaar bij Beep! (www.beep.nl). Kaarten zijn ook aan de deur van Sapph Beach verkrijgbaar en kosten dan €17,50 per stuk. Daar de laatste editie al in de voorverkoop was uitverkocht lijkt het raadzaam je kaarten op tijd te bestellen.

[size=75]This Is The Beach - 10 Juni 2007
Line-up: Sander Kleinenberg, Remy, Muzikjunki, Fine Taste, Patch Park, Dan Sanders
Time: 17:00 – 00:00
Entrance: € 17,50
Presale: € 12,50 via [url]http://www.beep.nl[/url][/size]

[hr]
We verloten voor dit feest 2x2 gastenlijstplekken. Mail voor woensdag 6 Juni je forum- en je volledige naam naar: guestlist@groovecollection.nl


Top
   
 Post subject: re: This Is™ The Beach
PostPosted: 03 Jun 2007, 20:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 08 Aug 2005, 03:03
Posts: 592
Location: In de Keukenhof
Met een lekker zeewindje, moet het geen probleem zijn om hier bij te zijn inclusief tampon in mijn neus(weer eens een andere decoratie), ik kan toch gewoon niet te lang zonder een leuk feestje!


Top
   
 Post subject: re: This Is™ The Beach
PostPosted: 03 Jun 2007, 22:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Ik ben er waarschijnlijk ook wel!
Zit eerst het weekend in Duitsland, maar hoop dat ik niet AL te laat terug ben.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject: re: This Is™ The Beach
PostPosted: 05 Jun 2007, 15:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Ik kom samen met dinnetje Lijn en Nicole ook hierheen 8-) :tune


Top
   
 Post subject: re: This Is™ The Beach
PostPosted: 06 Jun 2007, 01:16 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Rulestijlert en mr Snuggle zijn de gelukkigen van de twee plekjes (zijn +1)

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: re: This Is™ The Beach
PostPosted: 06 Jun 2007, 08:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Leuk! (Y)
Thanks...weer even lekker het strand op het weekend!

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject: re: This Is™ The Beach
PostPosted: 06 Jun 2007, 09:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
:dj

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
 Post subject: re: This Is™ The Beach
PostPosted: 06 Jun 2007, 09:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Dec 2005, 20:22
Posts: 622
Location: Den Haag
Ow sorry Jer....net nog ingezonden (iets te laat :\ )


Top
   
 Post subject: re: This Is™ The Beach
PostPosted: 06 Jun 2007, 12:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Jul 2006, 11:58
Posts: 185
Location: Den Haag, Maastricht
zucht kan er niet naar toe ivm tentamens :( Lijkt me namelijk wel een vet feest :)

_________________
"Sometimes I get lucky, once this guy gives me a bill and half just to eat me.
The Only Time I Ever Came." PQM - You Are Sleeping


Top
   
 Post subject: re: This Is™ The Beach
PostPosted: 06 Jun 2007, 20:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 08 Aug 2005, 03:03
Posts: 592
Location: In de Keukenhof
Ik zit nu al met mijn gedachten bij dat heerlijke zeebriesje, die meeuwen en dan ook gewoon nog Kleinenberg! thanks Jerry :)


Top
   
 Post subject: re: This Is™ The Beach
PostPosted: 08 Jun 2007, 21:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
@Rulestyler: ...en niet te vergeten een lekker roséetje in de hand om mn vakantie eens goed in te luiden :)

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 18 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma