It is currently 24 Apr 2024, 08:49

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 24 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
 Post subject: Re: C-Jay - Forever Now
PostPosted: 13 Jul 2011, 22:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
[quote="C-Jay"]officieel had EMI namelijk nog tot 31-12-2010 recht op mijn muziekjes, en aangezien het album in 2010 "gemaakt" was, wilden ze eerst niet dat Plusquam / Peer Music Germany het album zouden publishen. Ook al zou dat 1 januari 2011 bijv. zijn. Het ging EMI erom dat de "maak" datum van de muziek onder hun contract viel.


Zo werkt het toch altijd met de publishing? Het gaat erom wanneer de muziek is gemaakt. Anders zou je kunnen wachten met uitbrengen totdat je contract voorbij is. Was je voorschot wel ingelopen? Bizar dat ze akkoord zijn gegaan met een co-publishing, behoorlijk schappelijk dan van EMI.

_________________
[url=http://djshawnfarrell.wordpress.com/]DJ Shawn Farrell Blog[/url]
[url=http://progressivehousemusic.wordpress.com/]Progresssive House Blog[/url]


Top
   
 Post subject: Re: C-Jay - Forever Now
PostPosted: 14 Jul 2011, 08:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
Jaja... ik zeg ook niet dat het vreemd is, het is volkomen logisch. Laatst een cursus publishing via mijn werk gedaan, waar ik in sept zelfs examen voor moet doen. :)
Anyhow, het ding was gewoon dat emi tegen peer had gezegd in eerste instantie dat ik vrij beschikbaar was voor hen, maar dat bleek dus niet te kloppen. Dat album wilden ze nog hebben.

Voorstel van een co-pub kwam van EMI zélf.
Peer en Plusquam lieten hen eerst met een voorstel komen. Dus inderdaad prima geregeld zo... Voorschot was gelukkig al ruim ingelopen.

Hoe dan ook... it's coming...it's coming!


Top
   
 Post subject: Re: C-Jay - Forever Now
PostPosted: 31 Jul 2011, 13:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
Vanaf afgelopen vrijdag is hij verkrijgbaar.

O.a. op psyshop.com is de cd te bestellen, voor slechts € 12,40" http://www.psyshop.com/shop/CDs/plu/plu1cd255.html betalen met paypal of creditcard, bezorging in 2 - 4 dagen. :)

Ook in mediamarkt, saturn e.d. zou hij fysiek te koop moeten zijn en een beetje platenboer moet hem kunnen bestellen. Ook de Fame krijgt hem weer, net als de vorige cd.
En vanaf eind aug op beatport en i-tunes.


Top
   
 Post subject: Re: C-Jay - Forever Now
PostPosted: 17 Aug 2011, 00:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Ik heb 'm en al beluisterd. Ik vind het een lekker album met afwisselende nummers maar erg prettig en dansbaar. Het eerste nummer vind ik bijna filmmuziek met een verhaal. Rustig dus ik moest even wennen toen ik de cd op zette omdat ik dat niet verwachtte. Ik heb 'm vorige week 2x beluisterd waarvan 1 keer bij Berteke en Jan die de CD ook erg fijn vonden.

Ik ga 'm vandeweek nog een keer luisteren om wat uitgebreider te vertellen wat ik van de nummers vind maar kort samen gevat zeg; fijne aanwinst. (Y)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 24 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 39 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma