It is currently 28 Mar 2024, 09:38

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 21 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 18 Sep 2013, 23:38 
Offline
just started
just started

Joined: 15 Sep 2013, 22:39
Posts: 11
Zijn er nog mensen die hierbij waren?

Het was alweer een lange tijd geleden dat ik Sasha heb gezien. Nadat ik zijn Mixmag Live setje van laatst had gehoord ([url]http://www.youtube.com/watch?v=ryGRT5w9r8A#t=1070[/url]), was ik weer helemaal enthousiast geworden over Sasha. Wat een heerlijke set is dat. Geen Invol<3r-prul.

Het was de eerste keer dat ik Oliver Weiter hoorde draaien. Hij draaide een paar platen die erg aardig klonken, maar de flow van de set was niet echt logisch (vooral zo tegen het einde aan). Daarna begon Sasha aan zijn 2hr set. Hij begon pas om 2u, dus ik was bang dat hij wat harder zou draaien, maar dat deed hij gelukkig niet, en het was een waar genot om te luisteren naar zijn subtiele lush en melodieuze sound die ik juist zo kan waarderen. Hij bouwde het aardig op en mensen gingen er aardig op los. Het laatste half uurtje vond ik wel wat minder met een minder sterke platenkeuze, maar al en met al een hele goede clubnight gehad.

[img]http://s12.postimg.org/oc0a4lopp/Sasha_club_Air.jpg[/img]


Top
   
PostPosted: 18 Sep 2013, 23:49 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
:cool

ik kon helaas niet, maar de week ervoor draaide hij ook sterk in Ibiza

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 19 Sep 2013, 09:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
Grappig, ik was er dus ook en vond hem totaal niet sterk... hij had er duidelijk geen zin an (geen 1 keer een glimlach) en draaide veel vlakker dan bijv. Loveland. Na een uurtje had ik het dan ook wel gezien. Was met een mannetje of tien, (ervaren stappers en Sasha fans) die dit ook vonden.. toch leuk hoe een avond anders ervaren kan worden. En Olivier Weiter voor het eerst gehoord, die ik juist heel sterk vond. Haha.. precies andersom dus. :cool Hij blijft 1 van de betere dj's, maar dit was toch echt minder.

Ik vond de Air wel heel, heel, heeeeel erg donker trouwens. Bijna geen licht(show) en ook geen VJ. Moest op sommige momenten echt op de tast aan de wandel.. :cow Was mijn eerste keer, weet niet of het altijd zo duister is daar?


Top
   
PostPosted: 19 Sep 2013, 10:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
1 Relevante opmerking op PF en die is inhoudelijk hetzelfde als die van Chris.

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 19 Sep 2013, 11:11 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Vind deze wel vet :lol

[rimg]https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1292877_735573803135658_774903340_o.jpg[/rimg]

_________________
have a happy period


Top
   
PostPosted: 19 Sep 2013, 11:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
:lol Hawtin wannabee. (zie 7:57)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=v3Jcl2CVWvY&feature=player_embedded[/youtube]

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 19 Sep 2013, 22:59 
Offline
just started
just started

Joined: 15 Sep 2013, 22:39
Posts: 11
[quote="C-Jay"]Grappig, ik was er dus ook en vond hem totaal niet sterk... hij had er duidelijk geen zin an (geen 1 keer een glimlach) en draaide veel vlakker dan bijv. Loveland. Na een uurtje had ik het dan ook wel gezien. Was met een mannetje of tien, (ervaren stappers en Sasha fans) die dit ook vonden.. toch leuk hoe een avond anders ervaren kan worden. En Olivier Weiter voor het eerst gehoord, die ik juist heel sterk vond. Haha.. precies andersom dus. :cool Hij blijft 1 van de betere dj's, maar dit was toch echt minder.

Ik vond de Air wel heel, heel, heeeeel erg donker trouwens. Bijna geen licht(show) en ook geen VJ. Moest op sommige momenten echt op de tast aan de wandel.. :cow Was mijn eerste keer, weet niet of het altijd zo duister is daar?


Hij had gedurende de hele set problemen met zijn monitoren of iets anders, hij stond te schreeuwen naar een vd jongens vd technici en wild te gebaren. Dan kan ik me best voorstellen dat je daar niet een ander moment weer met een brede glimlach staat voor het publiek..

Haha, zo donker vond ik het niet in de Air. Ik vind de meeste clubs juist een beetje te belicht. Het was mijn tweede keer in de Air. De keer daarvoor zag het er iets anders uit. Er was een brede verlichte trap aan de eind vd dansvloer die semi fungereerde als dansvloer/platform, vond het wel iets hebben.

Top
   
PostPosted: 19 Sep 2013, 23:00 
Offline
just started
just started

Joined: 15 Sep 2013, 22:39
Posts: 11
[quote="Chane"]Vind deze wel vet :lol

[rimg]https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1292877_735573803135658_774903340_o.jpg[/rimg]


:D

Top
   
PostPosted: 20 Sep 2013, 09:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
sja, eigelijk moet je altijd een technische man bij de hand hebben van de club, vooral het eerste half uur en vooral met zo'n dure dj.

on the other hand: juist als "dure bekende" dj vind ik toch ook dat je een verantwoording naar je publiek hebt, waarvan veel mensen speciaal voor jou komen... dan doe je maar alsof je het naar je zin hebt. vibe / uitstraling van de dj slaat toch altijd beetje over op je publiek vind ik.. zo had ik ooit steve lawler geboekt in patronaat en man man man, wat een zure, zure bek had 'ie.. niet normaal. voor bedragen boven de 5 ruggen, dan DOE je maar alsof je die twee uurtjes lol hebt. het is toch potdrie ook je werk? 2 uurtjes en met zulke bedragen? ga je maar lekker zuur doen in je kleedkamer, vliegtuig of hotel, maar niet in de dj booth.... flikker op.

dan moet je maar lekker minder boekingen aannemen of minder drugs nuttigen als het allemaal teveel is / als je het niet leuk vindt / niet aankan / teveel moet vliegen...what ever.

fabrieksarbeiders in de Hoogovens, met minimumloon, een auto die uit elkaar valt, en die amper rond kunnen komen, DIE mogen zuur kijken, 2 uurtjes per dag. en niet een superstar dj die z'n monitortjes niet exact op smaak zijn afgesteld en de volgende dag weer naar ibiza vliegt.

zo, dat is eruit. :lol


Top
   
PostPosted: 20 Sep 2013, 09:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Feb 2006, 15:23
Posts: 417
Location: Den Haag
Amen

_________________
courtesy of ISC music 2002


Top
   
PostPosted: 20 Sep 2013, 09:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 14 Jul 2008, 15:42
Posts: 115
Location: Netherlands
Inderdaad C-Jay (Y)


Top
   
PostPosted: 20 Sep 2013, 11:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Jan 2006, 20:55
Posts: 1484
Location: Hoogvliet
Eens (Y)


Top
   
PostPosted: 20 Sep 2013, 12:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:12
Posts: 2121
(Y) (Y) well said.

_________________
Brabantse Nachtu !!


Top
   
PostPosted: 20 Sep 2013, 14:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Jan 2006, 20:55
Posts: 1484
Location: Hoogvliet
Ik weet nog wel dat het paard net verbouwd was, en Kleinenberg een feest gaf met oa Lawler. Toen stond Lawler in de kleine zaal geprogrammeerd, maar daar nam hij geen genoegen mee. Z'n ego was te groot voor de kleine zaal, dus ging hij de grote zaal maar even opwarmen.....Dit terwijl hij de kleine zaal de hele avond tbs kon krijgen....superstar dj's met superstar ego's!


Top
   
PostPosted: 20 Sep 2013, 14:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
Heeft ie in de kleine 'zaal' now en wow ook een keer geflikt toch? Althans, toen zette hij een mix cd op en ging hij aan de bar staan kantelen :)

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
PostPosted: 20 Sep 2013, 14:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
De tering... da's helemaal erg..
Of wat te denken van Darren Emerson die de hele zaal patronaat (grote zaal) leegdraaide.. Ik 3 uur lang opgewarmd, volle zaal, en meneer komt zo lam binnen dat hij aan mij vraagt (?) hoe hij serato aan moet sluiten...hahaha.. kon amper lopen.

Vervolgens een kutset die zijn weerga niet kent, echt een belediging van het publiek.
Op een gegeven moment zegt mijn vriendin na een uur "goh, ik zie Darren al minutenlang niet meer in de booth" .. wij zoeken, zit meneertje in de kleedkamer (!!) toch zeker 80 meter verderop, rustig e.e.a. te nuttigen door neus en mond. Wij over de zeik (want ja, hij kost best knaken) en hij zegt doodleuk dat hij een lange track heeft opgezet, dus hij had ff tijd voor een versnapering... zodat hij nog meer wasted werd.

En de avond eindigde ermee dat hij niet om 4 uur wilde stoppen. Wat in Patronaat gezien de vergunning toch heel erg nodig is. 5 of 10 minuten prima, maar dan echt nokken. En hij kreeg ruim op tijd een heads up.. anyhow, om kwart over werd toch ECHT heel dringend door de bedrijfsleider gevraagd te stoppen........meneer stopt abrupt de plaat, wordt boos, smijt zijn koptelefoon keihard op de grond en loopt weg.. het publiek dat er nog was verbijsterd achterlatend.. sommigen wilden hem nog de hand schudden als fan zijnde, maar nee hoor.. snel naar de kleedkamer voor nog meer goodies.
Oh ja, en om een bevriende vrouwelijke journaliste oneerbaar mee te vragen naar het hotel, voor een trio met hem en zijn "manager" ..

Waarop zij fijntjes antwoordde: zal je pas bevallen vrouw leuk vinden, waar je het het nog over had....
*druipt af*

Dat was echt een avond dat ik en Patronaat behoorlijk pissig waren. Dit was gewoon een belediging recht in je face, voor maar liefst 5 ruggen + reis en verblijf van die vriend van hem. DJ's die wat nuttigen, prima. Maar dit was echt zo enorm onbeschoft.


Last edited by C-Jay on 20 Sep 2013, 14:58, edited 2 times in total.

Top
   
PostPosted: 20 Sep 2013, 14:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Lachuh dat Chris dit nah net post. :)

[quote="C-Jay"]juist als "dure bekende" dj vind ik toch ook dat je een verantwoording naar je publiek hebt, waarvan veel mensen speciaal voor jou komen...


Ik hoor echt nét dattie pannekoek aan Roel heeft gevraagd of hij t laatste uurtje van em wilde overnemen en af wilde sluiten. :rolleyes
Daar heeft hij vriendelijk voor bedankt.
Wat voor n patient ben je dán.....sta je kapót meer te verdienen en dan toch kijken of je er n uurtje korter voor kan draaien. Hij kan heel goed produceren en ik sta vaak dik te genieten bij zn sets, maar dit zijn hoerenstreken.

[quote="C-Jay"] dan doe je maar alsof je het naar je zin hebt. vibe / uitstraling van de dj slaat toch altijd beetje over op je publiek vind ik..... zo had ik ooit steve lawler geboekt in patronaat en man man man, wat een zure, zure bek had 'ie.. niet normaal. voor bedragen boven de 5 ruggen, dan DOE je maar alsof je die twee uurtjes lol hebt. het is toch potdrie ook je werk? 2 uurtjes en met zulke bedragen? ga je maar lekker zuur doen in je kleedkamer, vliegtuig of hotel, maar niet in de dj booth.... flikker op....

Toen ik in mijn jongere jaren (dat was in de tijd dat de aarde nog bevolkt werd door van die hele grote, enge beesten met van die korte armpjes) bij McDonalds werkte, zei de manager: "Als je hier binnen komt, loop je door n deur waar boven n bord 'artiesten ingang' hangt. T kan mij niet schelen of je je examen niet hebt gehaald, of je je auto in de prak hebt gereden of dat je er van je vriendin niet op mocht...zodra je onder dat bord doorloopt, zet je je meest grote smile op want je bent hier n artiest en de klanten vinden t prettig als ze door iemand geholpen worden die lacht."
Sommige vonden dat maar raar, maar ik begreep t wel. Wat Chris zegt: je straalt t over. Hetzelfde als je de telefoon opneemt met n lach op je gezicht; je stem wordt vriendelijker en de persoon aan de andere kant merkt dat meteen. :)

[quote="C-Jay"] dan moet je maar lekker minder drugs nuttigen als het allemaal teveel is / als je het niet leuk vindt / niet aankan / teveel moet vliegen...what ever.

Of juist meer! ;)

[quote="C-Jay"]fabrieksarbeiders in de Hoogovens, met minimumloon, een auto die uit elkaar valt, en die amper rond kunnen komen, DIE mogen zuur kijken, 2 uurtjes per dag. en niet een superstar dj die z'n monitortjes niet exact op smaak zijn afgesteld en de volgende dag weer naar ibiza vliegt.

Juiiisttt! Dát dus. (Y)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 20 Sep 2013, 14:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
[quote="turbomartin"]Heeft ie in de kleine 'zaal' now en wow ook een keer geflikt toch? Althans, toen zette hij een mix cd op en ging hij aan de bar staan kantelen :)


:roll Kijk, dat vind dat ik dan wel weer humor. Ken je eindelijk ns n biertje met n DJ drinken en slap ouwehoeren.

Een andere DJ staat gewoon met zn publiek mee te feesten. (Y)
[img]http://distilleryimage0.s3.amazonaws.com/21de0d88214611e390551231391e53f0_7.jpg[/img]

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 20 Sep 2013, 15:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
Effe gegoogled, was een vrouwelijke reporter van partyscene, die een weekend stuk schreef, o.a. dus over Patronaat.
2009....how time flies. :)

Vanwege de piep ga ik ook minder uit, wat op zich geen verkeerd ding is. Wat wel op mijn verlanglijstje stond was Darren Emerson in het Patronaat. Darren Emerson was de voormalig jongste telg van de wereldberoemde live-technoformatie Underworld, en heeft nu een solocarrière waarin hij vooral veel produceert, remixt en dj-sets geeft over de hele aardbol. Allejezus wat draaide deze man slecht! Wat een lawaai! Van de hak op de tak en geen plaat met ook maar een beetje melodie, wat je wel zou verwachten met een stukje Underworld in je achterhoofd. Ook was hij strontvervelend tegen de organisatie, zette de muziek weer harder, terwijl het zachter moest - dat soort dingen.

Dj en producer C-Jay daarentegen warmde op maar draaide tien keer beter. We stonden ons backstage net dood te ergeren en oerhollandse grapjes over Emerson’s muziek te maken, toen Tom - de stagemanager van Darren Emerson - naar mij toe kwam met een fles sjampoepel. Hij probeerde me dronken te voeren, die belhamel. Uiteraard zag hij me vast aan voor een hitsige dj-groupie, maar dat veranderde al snel toen ik begon te ratelen over nieuwe releases en het mixprogramma Tractor. Werd het toch nog gezellig. Darren had ook te diep in het sjampoepelglaasje gekeken en teveel ‘Lager Lager Lager’ gezien en was een pain in the ass. Hardhandig zwierde hij met me over de dansvloer na zijn set. Nou houd ik best van wild en ruw, maar deze dans deed me denken aan een rondedans van een lompe, boerse Jack Sparrow met anderhalf been.

Sappig detail: Darren’s stagemanager nodigde me uit om in een hotelkamer op Schiphol verder te keuvelen over het leven, de jaargetijden, sneeuw en dat soort dingen. Ook de kersverse papa Darren lonkte naar me. Oftewel: ik moest mee de taxi in. Voor de zoveelste keer al dat een dj me meevroeg. En weten jullie wat ik zei, tot enorme verbazing van de dronkelap met zijn scheepsmaatje? ‘Nee dank jullie’. Vier ogen keken me aan of ze water zagen branden. Vol ongeloof stonden Darren en Tom me aan te staren. C-Jay en ik lachten in ons vuistje. ‘Brenda is geen afterpartyvoer zeg, godverdulleke. Wat denkt die omhooggevallen superster wel niet.’


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2013, 23:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
(Y) :roll

_________________
I love PoesUps!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 21 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 37 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma