It is currently 28 Mar 2024, 09:30

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 13 posts ] 
Author Message
PostPosted: 22 Feb 2014, 12:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
Ik was er, maar vond er helaas geen fluit aan.. en ik had echt zin in een topavondje. Om half 11 nog even een biertje gedaan in de baut, en snel de rij in gegaan omdat ie al vrij lang werd. Voor 11-en (opening) stond de rij al tot aan de straat. Diep respect voor de mensen die in hun t-shirtje achteraan sloten, ik had het met 2 truien en een jas al verrekte koud.

Had wat meer vuurwerk verwacht van Seth. Draaide wel gewoon lekker, met hier en daar een knaller er tussendoor. Maar niet de meest wazige, psychedelische, funky rammers waar ik op had gehoopt. Misschien had ik tot na 4-en moeten blijven, maar als je na 6 redbull nog maar 1 oog open kan houden dan is het tijd om te gaan. Jimmy Edgar had ik ook wat meer van verwacht, maar.. het geluid stond wel zo hard dat je automatisch een beetje ging bewegen.

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
PostPosted: 22 Feb 2014, 14:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Jan 2006, 20:55
Posts: 1484
Location: Hoogvliet
Focking 2 uur in de rij gestaan! Stelletje bloedhonden!! Ik wilde het eea plaatsen op FB van Trouw, maar ze hanteren een communistisch systeem, dus op de frontpage word elke vorm van kritiek geweigerd. Toch heb ik ze dit ff persoonlijk vermeld:
Wat een schande was die rij van gisteren! We kwamen om 23:15 aan, en waren om 01:10 binnen. BIJNA 2 UUR!!! Blijkt dat de verdieping nog bijna leeg was en Troxler voor een half volle zaal stond te draaien......schiet mij maar lek!!!
En als je dan een deurbeleid hanteert, doe het dan goed. De hele dansvloer stond vol met stilstaande corpsballen en nieuwsgierige toeristen die de 'infamous' Trouw een keer gezien moesten hebben. Duidelijk dat Troxler ook z'n draai niet te pakken kreeg vanwege de staande receptie, maar dat terzijde...
Ik heb veel leuke nachten mee mogen maken in Trouw, maar het laatste jaar is voor mij al aan een einde gekomen door dit wanbeleid. Jullie zullen zeggen, who cares?! Voor jou genoeg toeristen en prins pilzen die ons nieuwe, exclusieve (panarmabar van de polder) deurbeleid accepteren en 2 uur voor de deur willen staan koukleumen...Prima! Succes er mee!!!


Top
   
PostPosted: 22 Feb 2014, 14:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
Ja helemaal mee eens over dat deurbeleid. Ik moest van de doorbitch (in bontjas, seriously..) ook even laten zien wat ik onder mijn jas aan had voordat ik naar binnen mocht. En vervolgens kom je binnen de meest foute figuren tegen. Maarja misschien had ik m'n schoenveters anders moeten strikken. Met een dubbele knoop heb je dan al snel de schijn tegen.

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
PostPosted: 22 Feb 2014, 14:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Goed gezegd Diep! Maar blijft jammer voor jullie!

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 22 Feb 2014, 15:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Jan 2006, 20:55
Posts: 1484
Location: Hoogvliet
Ik heb de Trouw altijd een hele toffe tent gevonden, maar dit kan echt niet....
Er stonden voor ons een groep studenten die hun overhemd uit moesten trekken om binnen te komen....WTF
Als je ziet dat ze er niks te zoeken hebben, laat ze dan gewoon niet binnen....klaar!! Scheelt ons ook een hoop irritatie, omdat die 'boomlange' lullo's de dansvloer terroriseren door vooral stil te staan en de puisten staan uit te knijpen op de dansvloer....
Maar de irritatie komt vooral voort uit de 2 wachten in de kou, en dan in een halflege tent binnen te komen door zo'n @#$%wijf aan de deur


Top
   
PostPosted: 22 Feb 2014, 23:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
Dat nieuwe beleid is idd echt ruk! Laatst stond ik bij Garnier gelukkig maar 45 min in de rij en dan stond ik nog vrij vooraan. Achter mij liep het ver de Wibaut op. Je moet dus bij een grote naam minimaal 30 min voor opening aanwezig zijn. Er werd wel warme choco uitgedeeld.

Wel hoorde ik de tip van reserveren om te eten in hun restaurant. Dan kun je gewoon blijven zitten en hoef je niet voor je kaartje te betalen. Eten schijnt ok en niet te duur te zijn.

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
PostPosted: 24 Feb 2014, 15:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
@Diep, erg vervelend en jammer om te lezen. Ik was er ook vrijdag en het publiek was gewoon echt kut. Seth Troxler trekt blijkbaar toch een bepaald publiek wat niet echt het Trouw publiek is. Ik zou Trouw ook gewoon mailen hierover en hoop je echt nog wel een keer te zien :)

_________________
It's JUST muzik


Top
   
PostPosted: 24 Feb 2014, 16:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
[quote="Michie23"]Ik zou Trouw ook gewoon mailen hierover


Zolang er een rij voor die deur staat, gaan ze echt geen emails lezen.

Wat vond jij van de muziek dan? :)

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
PostPosted: 24 Feb 2014, 16:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Jan 2006, 20:55
Posts: 1484
Location: Hoogvliet
Mich, ik heb Trouw een bericht gestuurd via FB.....no reply!

Toch als ze die achtelijke rij blijven hanteren, zien ze mij niet meer terug. Het zou veel sneller kunnen gaan, maar die heks houdt expres de rij in stand om een bepaalde hype te creeren. Kijk als het een half uur max zou zijn zou ik daar nog vrede mee kunnen hebben, maar 2 uur!!!!
Ik hoorde dat vorige weekend er mensen 3 uur in de rij stonden, en toen ze bij de deur kwamen er doodleuk gezegd werd dat de tent vol was en ze voorlopig geen mensen binnenlieten...

Troxler was geen schim van de vorige keren, maar dat lag ook echt deels aan dat klootjesvolk wat niet mee te krijgen was...


Top
   
PostPosted: 24 Feb 2014, 18:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
[quote="turbomartin"][quote="Michie23"]Ik zou Trouw ook gewoon mailen hierover


Zolang er een rij voor die deur staat, gaan ze echt geen emails lezen.

Wat vond jij van de muziek dan? :)

Ik vond de muziek niet bijzonder, weinig tot geen hoogtepunten.

@Diep, via fb reageren ze eigenlijk niet vandaar dat ik mail zei. Ik snap je frustratie over de traagheid van de rij want naar mijn idee kan dat veel sneller. De rij van vrijdag heb ik zelf echter nog nooit meegemaakt, zelfs niet bij ADE. Ik zou het vrijdag nog een kans geven, Mano trekt echt wel een heel ander publiek dan Troxler.

_________________
It's JUST muzik


Top
   
PostPosted: 25 Feb 2014, 09:54 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Zoooo... klote man (N)
Dat soort wachtrijen is echt niet normaal zeg.
Ben er nog steeds niet geweest, maar als dit de standaard wordt, zal ik er ook nooit komen.

_________________
have a happy period


Top
   
PostPosted: 30 Apr 2014, 15:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Er is per direct weer voorverkoop :)

We vroegen gisteren naar jullie mening over het nieuwe beleid van geen voorverkoop. Er kwamen gemengde reacties: positieve, maar ook veel negatieve. Het lijkt er helaas op dat wij door te stoppen met voorverkoop juist een hele grote groep trouwe mensen hebben buitengesloten. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

We willen luisteren naar jullie reacties. Mede daarom hebben wij ervoor gekozen om het beleid weer terug te draaien: per direct zijn er dus voor alle avonden weer kaarten beschikbaar in de voorverkoop. Ook zullen er voor elke clubnacht nog een groot aantal kaarten beschikbaar blijven aan de deur voor de late beslissers.

Dus, met ingang van vandaag is alles weer zoals het was. Op naar de laatste paar fantastische maanden!

Lees hierover meer op onze blog: http://bit.ly/1pNI3E7

Alle tickets voor de maand mei: http://bit.ly/MruVSN


Heb ze voor 25 mei Ame gelijk binnen gehaald! :cool

_________________
[url=http://djshawnfarrell.wordpress.com/]DJ Shawn Farrell Blog[/url]
[url=http://progressivehousemusic.wordpress.com/]Progresssive House Blog[/url]


Top
   
PostPosted: 03 May 2014, 14:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
Gisteren was het de drukste avond ooit dus dat scheelt ;)

_________________
It's JUST muzik


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 13 posts ] 

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 25 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma