It is currently 29 Apr 2024, 11:19

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 150 posts ]  Go to page Previous 14 5 6 7 8 Next
Author Message
PostPosted: 02 May 2006, 14:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
Verdorie, ik had een kaartje en kon meerijden met iemand anders. Ben alleen als een os door dit feest heengeslapen. Ook mede dankzij de fanfares die overdag door mijn straat knalden :mad

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
PostPosted: 02 May 2006, 15:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Aug 2005, 23:53
Posts: 799
[quote="Tijs"]Zo nu eindelijk een reactie van mij.
......

Goed om te horen dat je weer een beetje boven Jan bent gast (Y)

Top
   
PostPosted: 02 May 2006, 15:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Feb 2006, 15:23
Posts: 417
Location: Den Haag
[/quote]
Goed om te horen dat je weer een beetje boven Jan bent gast (Y)[/quote]

Boven mij? Ik zie nix??? :D

_________________
courtesy of ISC music 2002


Top
   
PostPosted: 02 May 2006, 16:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 10:56
Posts: 1155
Location: Rotterdam
[quote="Ome Jan"]

Boven mij? Ik zie nix??? :D


Hieronder sta ik! ;) :lol


[quote="glannie"][quote="Tijs"]Zo nu eindelijk een reactie van mij.
......

Goed om te horen dat je weer een beetje boven Jan bent gast (Y)

Zekers! 8-)

Top
   
PostPosted: 02 May 2006, 18:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Tijs"]Zo nu eindelijk een reactie van mij.

[quote="SnuggLe"]Maar, erger voor mij; de gastenlijst klopte niet.
Doe je rustig aan Koninginnenach en de dag zelf om s'avonds los te kunnen, krijg je dit. Dus Armada een (N)

Hoop dat andere mensen een betere avond hebben gehad, want ik ben al weer fijn thuis....


Ik snap toch echt niet waarom je dan aan de deur niet alsnog een kaartje heb gekocht?? Als je er eenmaal bent!? In een andere thread las ik dat je eerst kaarten had maar die had verkocht omdat je op de GL stond... Of vond je het niet waard voor Sander K?

Ik had het ZEKER over voor Sander K., ware het niet dat het stink-dik-vet uitverkocht was. Ik heb ook nog gevraagd: " Kan ik een kaartje kopen?" maar dat kon dus niet. Het enige wat zou kunnen was buiten een kaartje kopen, maar ik heb daar zo niemand gezien, behalve 1 gek die 40 euro vroeg (en maar 1 kaartje had, en ik was met Anke). Helemaal stom dat er veel mensen toch alsnog die avond op de lijst gezet zijn.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 02 May 2006, 18:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
Er is volgens mij maar 1 waardige vervanger van sasha in nederland en dat is toch wel sander.. of ben ik nu gek?

wie moet je anders neerzetten?


btw van www.djsasha.com

SHOW CANCELLATIONS

Sasha regrets canceling his performances this past weekend in the Netherlands and Romania due to illness. He will try to organize make up dates as his schedule permits.


Top
   
PostPosted: 02 May 2006, 18:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 10:56
Posts: 1155
Location: Rotterdam
[quote="Mistik"]Er is volgens mij maar 1 waardige vervanger van sasha in nederland en dat is toch wel sander.. of ben ik nu gek?

wie moet je anders neerzetten


Het gaat er niet om wie de vervanger is omdat hij op zo'n korte termijn gewoon onvervangbaar is. Sander was een goede optie maar is niet vervanger sasha waardig imo (je hebt tenslotte betaald voor Sasha...)

[quote="Mistik"]
btw van www.djsasha.com

SHOW CANCELLATIONS

Sasha regrets canceling his performances this past weekend in the Netherlands and Romania due to illness. He will try to organize make up dates as his schedule permits.


Netjes! Klote alleen dat die excession site is vernieuwd... echt een RUK site nu... was eerst super duidelijk schema van alle gigs van betreffende djs te vinden das nu wel anders plus super onvolledig

Top
   
PostPosted: 02 May 2006, 19:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 24 Mar 2006, 14:35
Posts: 49
Location: Netherlands
Wat een gezeik hier zeg, alleen maar KLAGENDE mensen, verschrikkelijk en dat op (voor mij) een van de mooiste dagen van het jaar...

Ik heb ook gewoon 25 E betaald en had al vroeg in de middag vernomen dat de heer Sasha ziek op bed lag, heel jammer, maar echt geen nieuws dat mijn dag ook maar enigszins heeft beïnvloed! En geloof me, Sasha is een van mijn grote inspiratoren...

Zelfs Stonebridge heeft mij kunnen bekoren met een, voor hem, vrij stevige set die echt wel een beetje was afgestemd op de rest van de line-up. Als je wist hoe deze man meestal draait, heb ik niets dan lof over zijn set van afgelopen zaterdag. Ik vond hem ONTZETTEND meevallen.

Nogmaals, de kunst met dit soort dingen is LOSLATEN. JE kan nou eenmaal niet alles onder controle hebben. Toen ik zag dat het echt 's avodns definitief niet doorging met Sasha, heb ik een fantastisch feest gehad met mijn vrienden en ik heb gelachen en gedanst, who cares dat er iemand anders staat dan je had VERWACHT?!?! Tis koninginnedag people, relax echt. Er stond toch niet NIEMAND te draaien?!?!

Als de scene ergens aan kapot gaat zijn het wel deze zeikers, en zelf nog niet eens een degelijk feest in een schoolkantine neer kunnen zetten... :sleep

Verder heeft de Panama het natuurlijk super opgelost met een naam als Sander K., maar dat weet iedereen stiekem zelf ook wel...

Koninginnedag 2006, wederoom een TOPdag


Top
   
PostPosted: 02 May 2006, 19:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
das nog eens een goed betoog.. inderdaad loslaten is de kunst..dat geld geloof ik voor meer dingen dan alleen avondje uit. mijn avond was ook absoluut niet verpest, alhoewel ik liever de 16 bit lolitas wat later en langer had gehoord had gehoord ipv van Stonebridge. Ben zowieso een voorstander van minder djs en langere sets. Op de een of andere manier verkeren promoters in Nederland in de veronderstelling dat ze tig djs moeten boeken op een avond om het vol te krijgen.
:x

Tijs kun je mij eens uitleggen wat dan wel Sasha waardig is? Sander is van de beste dj's van Nederland en ver daarbuiten. natuurlijk zijn ze totaal niet te vergelijken kwa platenkeuze, maar wel kwa inzet, mixtechniek en nivo. Sander draaide goed zaterdag en ik ging alleen eerder weg omdat ik met mijn vriendin in amerika moest bellen.. anders was ik wel tot het einde gebleven :)


Top
   
PostPosted: 02 May 2006, 20:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 10:56
Posts: 1155
Location: Rotterdam
2 Pure... ik heb ook een top avond gehad... & tijdens de avond geen woord gerept over dat GVD sasha er niet was.... maar hier heb ik wel zin om dat even te melden... want het was toch wel ergg zonde!

[quote]dat de heer Sasha ziek op bed lag, heel jammer, maar echt geen nieuws dat mijn dag ook maar enigszins heeft beïnvloed! En geloof me, Sasha is een van mijn grote inspiratoren...


Het is ook niet dat mijn dag er door werd beinvloed... ik wist toen en weet nu alleen wel wat ik gemist heb die avond!


[quote="Mistik"]
Tijs kun je mij eens uitleggen wat dan wel Sasha waardig is? Sander is van de beste dj's van Nederland en ver daarbuiten. natuurlijk zijn ze totaal niet te vergelijken kwa platenkeuze, maar wel kwa inzet, mixtechniek en nivo.

I rest my case! :)

Top
   
PostPosted: 02 May 2006, 20:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Mistik, je posts gaan de laatste tijd taaltechnisch met sprongen vooruit, maar nog even een puntje van aandacht dat ik reeds eerder met je heb gedeeld, het is geen 'kwa' maar 'qua'. Pure zal wel boos op me zijn dat ik hierover zeik - maar ja - ik ben GODVERDOMME een taalpurist ! Bedankt he. :)

Oh ja, Sasha is en blijft een slappe piemel.

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
PostPosted: 02 May 2006, 20:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 24 Mar 2006, 14:35
Posts: 49
Location: Netherlands
[quote="Joostislost"]Mistik, je posts gaan de laatste tijd taaltechnisch met sprongen vooruit, maar nog even een puntje van aandacht dat ik reeds eerder met je heb gedeeld, het is geen 'kwa' maar 'qua'. Pure zal wel boos op me zijn dat ik hierover zeik - maar ja - ik ben GODVERDOMME een taalpurist ! Bedankt he. :)

Oh ja, Sasha is en blijft een slappe piemel.


Het hooghouden van een correcte spelling der Nederlandsche taal is een waardige eigenschap! ;)

Top
   
PostPosted: 02 May 2006, 20:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Uitstekend. :)

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,

ik ken de regels van het spel,

ik ken de zin van het bestaan,

maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
PostPosted: 02 May 2006, 22:11 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
[quote="Mistik"]natuurlijk zijn ze totaal niet te vergelijken kwa platenkeuze, maar.wel kwa.. mixtechniek en nivo

Hier ben ik het totaal niet mee eens :sleep


Panama heeft het wel netjes opgelost in zo'n korte tijd.

Top
   
PostPosted: 02 May 2006, 22:38 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:17
Posts: 791
Location: Groovecollection.nl
Pure fijn dat je meedoet in de discussie en natuurlijk heeft iedereen recht op een eigen mening hier, hoe afwijkende deze ook is .... maar:
[quote="Pure"]en zelf nog niet eens een degelijk feest in een schoolkantine neer kunnen zetten... :sleep

is toch wel one of the silliest comments in this thread :8o
Alsof je een Oscar winnende regisseur/acteur moet zijn om commentaar te mogen leveren op een film :8o Dan zouden die 16 miljoen bondscoaches in Nederland toch erg stil zijn tijdens het WK.

[quote="Pure"]Verder heeft de Panama het natuurlijk super opgelost met een naam als Sander K., maar dat weet iedereen stiekem zelf ook wel...

Daar was iedereen het al over eens ;)

Verder komt voor mij Sander K idd niet in de buurt van Sasha (maar ja ik ben een Sasha-whore) hetgeen niet wil zeggen dat ik Sander K niet kan waarderen ... hij valt tegenwoordig net buiten mijn top 5 maar heeft er wel tijden ingestaan. Wel is het zo dat Sasha ongeveer 1x per jaar in een Nederlandse club te bewonderen is, dus tuurlijk is het teleurstellend als hij niet komt; hoe kan dat nou geen effect hebben op je humeur?!

* edit * en hoe slecht klinkt die Stonebridge dan anders? Ik vond het nu al :cow

_________________
Proper music: [url]http://www.soundcloud.com/dwk[/url]


Top
   
PostPosted: 02 May 2006, 22:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
das nog eens een goed betoog.. :p


Top
   
PostPosted: 02 May 2006, 23:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 22:19
Posts: 536
Location: Amsterdam
Met dodenherdenking en bevrijdingsdag in het vooruitzicht zat ik gisteren een documentaire over Hitler te kijken. Afgezien van een hele slechte cast en het feit dat je natuurlijk geen echte nazis kan neerzetten met brits sprekende akteurs viel mij op dat het begin van de vorige eeuw gewoon best wel een nare tijd was. Er was geen voedsel, geen werk, geen onderdak voor velen, de regeringen van zo ongeveer heel Europa lagen in puin en de toenmalige uitgaansscene bestond uit sobere cabaretvoorstellingen met politieke satire.

In de documentaire was er ook zo'n cabaret, en dat werd gerund door een jood. Bla, bla, bla, derde rijk, bla, bla, dus op een dag waren de voorstellingen in dat cabaret gecancelt en kreeg de eigenaar op kosten van de staat een onvrijwillige vakantie naar vakantiepark Dachau.

Niemand die toen ging zeuren dat de cabaretvoorstellingen niet meer werden vertoond. Niemand die zeurde dat ie voor niks een kaartje gekocht had.

Zijn we nu werkelijk zo verwend geworden vandaag de dag dat als een DJ een keer ziek is, we meteen 6 paginas aan commentaar moeten leveren?

Ja, we leven in een andere tijd, en nee, deze vergelijking is totaal van de pot gerukt en puur alleen neergeschreven voor het shockerende effekt. Maar we mogen heus wel iets blijer zijn dacht ik zo. De man was alleen maar ziek en zelfs daar heeft hij zich voor verontschuldigd! In tegenstelling tot wat er met de eigenaar van het cabaret gebeurde is dit duidelijk _niet_ het einde van de wereld.

_________________
...Geen gespreks voor het huwelijk!...


Top
   
PostPosted: 03 May 2006, 00:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
[quote]maar nog even een puntje van aandacht dat ik reeds eerder met je heb gedeeld, het is geen 'kwa' maar 'qua'


Sowieso... ;)

_________________
No you can't have my number.... caus i lost my phone...


Top
   
PostPosted: 03 May 2006, 00:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:17
Posts: 780
Location: Back home
Amen!!
:p

_________________
Shake what ya mamma gave you !!


Top
   
PostPosted: 03 May 2006, 08:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
:lol

_________________
No you can't have my number.... caus i lost my phone...


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 150 posts ]  Go to page Previous 14 5 6 7 8 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 44 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma