It is currently 29 Mar 2024, 00:50

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
PostPosted: 31 Dec 2009, 01:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Nooit op dinsdag? Nou, echt wel! :cool

Makkelijk natuurlijk als je de hele week vrij bent en vriendje ook nog s kaarten wint, wat alweer 32 euro scheelt per 2 (Y)

Nooit in Watt geweest! Maar 1x wel en daarna wil je niet anders meer, als ze voortaan maar wel die verwarming aanzetten...........tjezus wat was t koud, buiten en binnen. Je moest echt doordansen om warm te worden en laat nou net die eerste dj's Sander Baan en Joachim wel lekker draaien, maar met te weinig vermeerdering van bpm...
Maar verder mooie main-zaal, strak, modern, eenvoudig, andere zaal niet gezien - goed geluid - bijpassende verlichting - voor 90% leuk en gezellig gemêleerd publiek, zowel qua kleding als leeftijd - niet te vol maar wel lekker gezellig vol - redelijke prijzen - 2 bars, nooit lang hoeven wachten -gratis parkeren (na 11 uur) - gratis garderobe en eigenlijk gratis wc's, maar de wc-madam is zo lief en geeft de voorkeur aan Len Faki boven André Hazes, dat je spontaan wel gaat betalen... :cool

De organisator bleek een oude bekende: Jeroen/Fa. Gezellig liepen we meteen bij binnenkomst al bijna omver (kleine opdonder met bijpassende pet) en hij meldde meteen dat er maar 1 zaal open was, omdat Galuzzi zich ziek had gemeld op het laatste moment, maar we konden wel tot 6 uur doorgaan..... spekkie naar t bekkie natuurlijk! (Y)
Aldus werden Sander Baan en Joachim gedwongen tot n b2b tot ca. 1 uur, waarna Reboot geen live performance gaf, wegens n onlangs gecrashte laptop, maar "gewoon" n dj-set... was erg tof, maar leek wel of t lang duurde voor m, want aan t eind ging hij n beetje experimenteel (meestal oké) maar uiteindelijk toch n beetje vervelend te werk.... dus werd t hoogste tijd voor Len Faki om ca. 3 uur!

Tja Len Faki.... Hij ging bruut van start, gooide meteen de gashendel open... ik miste alleen iets subtiels.
Nog geen tel nadat ik dit bedacht, bracht ie de wat warmere gedetailleerde geluidjes wat meer naar voren en werd t n compleet dampende set :hat

En dan Frenkieeee hè......... hij stuurde:
-zeker 3 dubbelgangers op me af, die aldus geen Frenk heetten en
-m'n hele programma door de war ;)

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 31 Dec 2009, 12:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 30 Apr 2007, 22:57
Posts: 1213
Location: Dorst, omg. Breda
Ook ik heb een erg goeie avond gehad. Inderdaad jammer dat Galluzzi ziek was.. maar dit betekende wel dat ik geen moeilijke keuzes hoefde te maken :) Het was ook mijn 1e keer Watt, maar vond t wel een leuke tent. Niks speciaals of zo, gewoon leuk. Meteen rechts vooraan gaan staan en mn ogen open gehouden voor YvonnY, maar kon nog niemand vinden. De boxen stonden naar het midden gericht dus mijn oren bleven (vooralsnog) redelijk gespaard. Sander en Joakim draaiden niet onaardig, lekker opwarmend. Daarna Reboot, zoals gezegd niet live maar ik kon er wel wat mee. Vooral zijn laatste plaat wil ik graag geIDed hebben. En daarna Faki.. tsja.. die ramde er lekker op los. Hoogtepuntje natuurlijk Stranger to Stability.. daarmee krijg je de handjes wel in de lucht natuurlijk :) Inmiddels waren we ergens anders gaan staan omdat het cock-gehalte rechts vooraan erg hoog was geworden. Maar ook linksmidden in de zaal was geen YvonnY te bekennen. Toen ik even een rondje ging lopen sprak ik nog wel 2 mensen aan, maar beiden gaven aan geen YvonnY te zijn.

Rond kwart over 5 hielden we het voor gezien. Ik was ondertussen ook al weer 24 uur op, maar ik kon nog wel door.. alleen de rest zat er doorheen. Maar toen ik eenmaal in mn bedje lag was ik binnen 5 seconden weg :)


Top
   
PostPosted: 02 Jan 2010, 14:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Haha, wij stonden midden achteraan op de "traptreden" of rechtsachteraan. Ik heb ook wel n rondje gelopen...

By the way: ik heb geen oordop nodig gehad, muziek stond zeldzaam goed afgesteld! (Y)

_________________
I love PoesUps!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 3 posts ] 

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 42 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma