It is currently 24 Apr 2024, 00:42

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 31 Jan 2010, 14:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
mogguh...

nou, als ik zo vrij mag zijn zelf te beginnen: WAT een leuk feestje dankzij iedereen die er was...

hele, hele goeie sfeer, regelmatig gejuich, handen massaal de lucht in, backstage mayhem en gossip, een lawler die er zin in had, zijn Aerdenhoutsche vrouwelijke fans die zin in Steve hadden, heul veul bekenden, goed geluid......... blij....
leek wel een reunie...
joostislost, peterb, chantal, jerry, roel, shylock, lizadediva.....pfff..noem maar op.... kremlin flashback anyone? :)

en.....mijn apc40 / laptop ontmaagding is ook achter de rug.
wat een fijn stukje gear om mee on stage te staan..heerlijk...

maar belangrijker: hoe vonden jullie het???
(gezien de vrolijke snoet van MKN de hele nacht kan zijn antwoord wel raden, maar kom maar op.......)

:cool

ps mijn set staat nu te renderen... hoop ik snel online te hebben.


Top
   
PostPosted: 31 Jan 2010, 16:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Ik kan me alleen maar aansluiten bij je.

Ik had twijfel vanwege het weer maar mijn partner in crime stond voor de optie 'niet gaan' absoluut niet open en hij was de bob. Onderweg wel wat sneeuwbuitjes gehad maar het was goed te doen. Rond 23.30u waren we binnen. Ik ging voornamelijk voor C Jay want Terry Toner is me niet altijd goed bevallen en dat is ook het geval bij lawler, soms is het mij teveel trommeltjes. Maar man, wat zijn we positief verrast.

Op de 1 of andere manier vond ik het geluid bij jou Chris. zo nu en dan niet in orde. Het leek wel of er soms een box haperde. Later kwam dat goed gelukkig. Je hebt heerlijk opgewarmt in een tempo wat al erg goed dansbaar was. Terry draaide ook verrassend lekker, mijn zijn guitige glimlach mond achter de dj booth. En Lawler knalde de tent nog even op zijn kop. Grappig hoeveel mensen gelijk helemaal vooraan willen staan om oog in oog te staan met blijkbaar hun favo. Podium achter de dj booth werd inmiddels ook gebruikt als danvloer en dat creeerde mooi wat ruimte om te dansen.

Veel bekenden, vriendelijke portiers, drinken te betalen (water zelfs gratis), goede sfeer, leuk publiek (een keer niet zo'n hoog gehalte studentiko types) fijne muziek...afijn, een avondje om in te lijsten.

Van mij mag The Sessions wel weer leven in geblazen worden.
:tune

p.s. MKN herkende ik pas later met zijn sikkie en hoed (Y) Volgens mij heb je alleen maar vooraan staan genieten :hat


Top
   
PostPosted: 31 Jan 2010, 16:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
kwam ik ook achter ja, dat van die box. links bleek af en toe te haperen.
oplossing was simpel: ergens een kabeltje aandrukken...zucht...
gelukkig had de geluidsman dit vrij snel door. :)


Top
   
PostPosted: 31 Jan 2010, 18:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
even snel ten eerste: goedemorgen wat een nacht!!
ten tweede: waar was Paulus?
ten derde: en Joost?
ten vierde: Steve Lawler is een held!
en tenslotte ten vijfde: Hoedje af :cool

_________________
"We MKN er een groot feest van!"
"MKN Like No One Can"


Top
   
PostPosted: 31 Jan 2010, 19:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Oct 2005, 12:35
Posts: 2670
Location: @ Home
Mooie tent

Bij de entree is patronaat erg overzichtelijk en voel je de bass
je tegemoet komen.

Ik vond de schermen voor visuals erg stoer. Jammer dat er alleen
in mijn ogen niet echt gebruik van is gemaakt. Vond het erg simpel in ieder geval.

Het geluid vond ik ok, tot nu toe kan niks nog tippen
aan het geluid in 't paard in Den Haag. Ik mis gewoon echt
zo een dikke bass. Het was wel erg mooi afgesteld en nergens schel.

Fijn zijn toch echt wel de drankprijzen van mixjes,
Resultaat een goed beschonken toestand en een vlotte babbel door teveel rode stier in het bloed.

Ik vond C-jay echt te hard van start gaan qua tempo en ook niet aansluiten bij de sound van Toner en Lawler. Maar goed, c-jay heeft een eigen sound die hij uitdraagt. Daarvoor respect. Dit resulteerde alleen wel in het stil leggen van de muziek om Toner aan te kondigen. Na alle verhalen hier was ik erg wanhopig wat hij ging draaien. Maar ook ik was aangenaam verrast. Zaten een aantal hele sterke klappertjes in zijn set.

Mooi was ook die knakker die op dat podium stond. Leefde in zijn eigen wereldje en gelukkig dat die dranghekken er stonden, dat beperkte hem waarschijnlijk in bepaalde zaken die zijn benevelde geest hem in gaven :D
Maar hij kon behoorlijke robot moves :o en die fles water was zijn redding :lol
Later zelf ook nog gezellig op dat podium gekke danspasjes gezet en genoten van de muziek.
De aanstekelijke trommeltjes van Lawler werkte in ieder geval goed.

Gezien ik nog steeds verslaafd ben aan het stofje nicotine, moest ik af en toe even een tussenstop maken in dat verschrikkelijk gesloten aquarium.

Lawler computerde lekker, maar niet meer of niet minder. Ik kan er nog steeds niet aanwennen om een Dj te zien met een laptop. Ik hoor niet het verschil, alleen dat een DJ in beschonken toestand geen trainwrecks kan maken wat wel eens storend kan zijn voor het uit zijn dak zijnde publiek. Dus leg mij uit wat er zo stoer is aan die laptop en de toegevoegde waarde in je performance. Ik vind het in ieder geval weinig entertainment gehalte hebben.
En dan het eind van de avond, 5 voor tijd stoppen, lijkt wel werk :p
Geen toegift geen geschreeuw, geen gejoel. Gewoon de stekker eruit dichtklappen die pc en naar huis.

Eerste feestje van het jaar was fijn, maar gaat niet de boeken in.

Laatste opmerking, iedereen beweert dat Lawler zo diep draait, maar ligt het dan deze avond, Ik vond het verre van diep.

Nu uitbrakken :)

_________________
Eenieder die vecht voor de toekomst, leeft er nu al in.


Top
   
PostPosted: 31 Jan 2010, 21:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
2MKN; Joost heb ik gesignaleerd hoor, maar jij hebt alleen maar met je neus tegen de dj booth aan gestaan, Joost stond meet naar achter ;)

En die vent op het podium, geweldig. Leek een act op zich. De hele nacht zijn zonnebril op, een T Shirt aan met afbeelding van iemand ook met zonnebril en een periode duidelijk steunend op het drang hek.


Top
   
PostPosted: 01 Feb 2010, 00:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Joost zal zelfs meerdere keren erkend worden, er was zelfs ruzie tussen 2 dames om 'm :lol

MKN was idd moeilijk herkenbaar met die sik, maar zijn enthousiasme was aanstekelijk! :hat

super gesZellig feest met al die bekenden.... hing ook n zeer oke sfeer :hat Goede tent, Patronaat......

Toner is dus wel goed, als hij maar 'bijtijds' draait

en Lawler was deze keer niet echt diep, maar voor de time being erg aanstekelijk :hat

4 uur sluit is nog steeds K** ook al waren we deze keer ruimschoots op tijd (zelfs nog n ministukje C-Jay mee mogen maken)... en dus moest er weer een vrijwillige after op volgen :lol Thanks B&J

Ga nu eindelijk ff echt slapen........... samen met die andere mafkees :sleep

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 01 Feb 2010, 09:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
Huh Almar was jij er ook? :8o

_________________
"We MKN er een groot feest van!"
"MKN Like No One Can"


Top
   
PostPosted: 01 Feb 2010, 11:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 21 Sep 2007, 17:22
Posts: 204
Location: Etten-Leur
WAT een avond! WAT een feest! :) DAMN!!

Bij binnenkomst C-Jay gehoord...Ik moet zeggen..Dat ik persoonlijk wat minder prog luister en er dus niet meer zo onzettend bekend mee ben, ik toch erg heb genoten van zn set. Best wel diep (toch iets teveel effecten naar mijn mening) maar ik vond het niet echt opbouwend voor Lawler.Goed en lekker maar naar mijn mening niet in de juiste setting.

Daarna Hans Jochems...Ik had eerlijk gezegd geen goede hoop.Aangezien we hem in de Melkweg gehoord hebben was ik erg benieuwd.
Maar ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben! :) Lekker platen..opbouwend..swingend..very nice!!

En toen eindelijk het moment waar ik op gewacht had....MR LAWLER!! :)

WAT een wereld set!! OMG!! @ Smiley: hij draaide zeer zeker diep maar misschien is jouw mening over diep anders? ;)
Rollend..duister..funky...alles!! TOP!!!Jammer dat ie zn set niet mocht afmaken maar helaas..
Hij heeft maar weer eens bewezen dat hij (in mijn ogen dan) nogsteeds de beste is!! LOVE IT!!

Iemand nog wat track id's onthouden toevallig??
Ik heb iig zeker deze gehoord:

Sirak & David Pher - Danzar
Danny Serrano & Mendo - Esperanza
Slam - We doin' This Again??

Hopelijk weet ik zo rond de donderdag weer meer titles?? ;) :p

Cheerzz..!!

_________________
Music is the sountrack to our Lives...


Top
   
PostPosted: 01 Feb 2010, 11:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Nov 2005, 10:00
Posts: 161
Ik kwam iets over 12'en binnen, voor het eerst in het Patronaat. Eerste indruk; mooie, nette tent die wel wat weg heeft van 't Paard, lekker donker en goed geluid.

De beats bleken van C-Jay afkomstig en ik vond hem erg lekker draaien. Jammer dat Toner het overnam, want die vond ik persoonlijk een stuk minder... Al hoefde hij maar een uurtje te vullen voor mr. Lawler mocht starten, en dat was meteen een omslag; de sfeer die ik in het begin een beetje miste kwam er toen pas goed in; laat dat maar aan Steve over! :tune

Het eerste uur was heerlijk, maar helaas heb ik door omstandigheden het laatste deel van zijn set moeten missen, dus ik moet het in april maar weer goedmaken met hem :)

Iemand hier maakte trouwens een opmerking over de security en de vriendelijkheid van deze personen...of ze dat al dan niet waren weet ik niet, maar ik vond ze wel storend aanwezig in de zaal. Volgens mij was het geen probleempubliek, dus waarom zou je continu met een paar van die bullebakken door de zaal te patrouilleren? Niet echt sfeerverhogend en als je extra alert wilt zijn op bepaalde zaken kan dat ook met onopvallende collega's...

Maar al met al een prima feestje dat wel iets langer had mogen duren :)


Top
   
PostPosted: 01 Feb 2010, 17:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 24 Oct 2005, 18:40
Posts: 782
Location: Ergens
Ik heb weinig toko's meegemaakt waarbij ze dergelijke vriendelijke beveiligingsfiguren hadden, dus ik vind het een beetje overdreven. Je zou eerder het gebrek aan mensenmassa waardoor je opvalt om een lijn te nemen kunnen aankaarten.

Waarom waren al die hoerige studentes opeens weg na een half uur Lawler? Komt dat door die skank die naast hem stond voor de jaloezie-factor? (Hoppa, en wéér een nieuw tv-format bedacht)

_________________
For seven seconds each day my brain cells align and provide me with a focus and
certainty of knowledge that borders on prophetic wisdom.


Top
   
PostPosted: 01 Feb 2010, 22:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Chef, snuiven op dansvloer is zo Hilversums. PeterB snuift als ontaarde Castricummer netjes op het toilet, daar ben ik van overtuigd.

Hoe dan ook, ik mag niet voorbij gaan aan het gezellige prebiertje dat ik met Egroovez, Miss S en twee kornuiten in het bere bruine cafe van 'El & Ben' had, al deed de omvang van de gevel vermoeden dat er ooit een 'Nel' bij betrokken was. Die Ben is dus een snoeperd en zijn nieuwe vrouw stond achter de bar (nog steeds 60+, topje met tijgerprint & een pruik die ze 's nachts voor het slapen gaan op een paspop zet). Na door alle gasten en ( N)el volledig te zijn gescand, konden we plaats nemen aan een tafeltje met kleedje uit groot moeders tijd en al snel blenden wij compleet in de oer Hollandse sfeer.

Dan de Patronaat. Frisse tent, vol geluid. Waarom de barkeepers zo hoog boven mij uit moesten tornen begreep ik alleen niet. Uurtje van C-Jay meegepakt, as always doordenderende old skool prog. Ik kan het goed waarderen, al vind ik het op het eind van de avond lekkerder.

Toner, die gezien zijn draaitijdstip mijn brief kennelijk had gelezen, draaide ook prima. mr. Lawler begon daarna aan een ultiem sterk eerste uur. Het tweede kan ik niet anders omschrijven als 'breien'. Het swingde wel, maar ging niet echt ergens heen. En dan, helaas ook oer Hollands, om kwart voor vier de muziek uit, klap, laptop dicht en hup naar huis. Wat een sof.

Resume: een prima avond, maar niet eentje die me voor altijd bij zal blijven, ook niet vanwege de kleine catfight die maar net in de kiem kon worden gesmoord. Erg onnodig, want een ieder die mij kent weet dat er genoeg Joost is voor iedereen! :)

MKN, ik heb je inderdaad helaas niet gezien. Dan maar in april!

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
PostPosted: 01 Feb 2010, 22:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Oct 2005, 12:35
Posts: 2670
Location: @ Home
[quote="MKN"]Huh Almar was jij er ook? :8o


ja inderdaad aanwazig... ik wilde je niet in je kodak momenten storen :lol

Komt op een ander feestje ruimschoots goed om even bij te kletsen.

Maar in ieder geval een leuk eerste feestje van het jaar, dat er nog betere mogen volgen.

_________________
Eenieder die vecht voor de toekomst, leeft er nu al in.


Top
   
PostPosted: 01 Feb 2010, 22:53 
Offline
just started
just started

Joined: 08 Feb 2007, 15:42
Posts: 6
Location: almere
Heb een prima feestje gehad.
Lawler was veel beter op dreef dan 2007/melkweg, waar ik hem het laatst mocht aanhoren. Zelfs Toner was goed te doen.
C-Jay... staat nu in mijn favorieten. Alleen jammer van de geluids-probleempjes, maargoed we dansten gewoon door.
Goeie tent blijft dat Patronaat.
En roken, gewoon buiten want dat hok was echt niet te doen.


Top
   
PostPosted: 01 Feb 2010, 23:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
[quote="Smiley"]kodak momenten


foto's komen nog :cool

_________________
"We MKN er een groot feest van!"
"MKN Like No One Can"


Top
   
PostPosted: 02 Feb 2010, 09:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Feb 2006, 15:23
Posts: 417
Location: Den Haag
Was rond kwart over 12 binnen dus nog een stukje van C-jay meegekregen. Vond hem wel goed, maar ook redelijk "stevig" voor begin van de avond.

Toner verraste me ook aangenaam. Blijkbaar leest hij ook dit forum af en toe.....

Lawler was inderdaad eerste uur wel lekker, tweede uur kabbelde voort.

Leuk begin van het nieuwe jaar en weer aardig wat bekenden gezien....

_________________
courtesy of ISC music 2002


Top
   
PostPosted: 04 Feb 2010, 07:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 21 Sep 2007, 17:22
Posts: 204
Location: Etten-Leur
OH YEAH!! Laatste (of ena laatste) plaat van Lawler:

Nina Simone - Sinnerman (Sean Miller Remix)

Van de HTC reclame! ;)

Cheerzz..

_________________
Music is the sountrack to our Lives...


Top
   
PostPosted: 06 Feb 2010, 16:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 21 Sep 2007, 17:22
Posts: 204
Location: Etten-Leur
Kaiserdisco - Amalfino :)

_________________
Music is the sountrack to our Lives...


Top
   
PostPosted: 06 Feb 2010, 17:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Oct 2005, 12:35
Posts: 2670
Location: @ Home
en nu de volledige tracklist van Steve's set, want met 2 losse flodders kunnen we helemaal niks

_________________
Eenieder die vecht voor de toekomst, leeft er nu al in.


Top
   
PostPosted: 07 Feb 2010, 18:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
gelukkig hebben we de fotos nog...met dank aan MKN...
http://bit.ly/9MEbAp


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 33 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma