It is currently 28 Mar 2024, 18:06

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 16 posts ] 
Author Message
PostPosted: 28 Mar 2010, 21:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
nog iemand geweest? hoe was Sultan & Yousef? kortom verslag graag.

_________________
"We MKN er een groot feest van!"
"MKN Like No One Can"


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2010, 01:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Jun 2005, 18:17
Posts: 282
Location: Amsterdam
Close topic ;)

_________________
[color=#404000]There Are No Secrets, Only Information You Don't Yet Have![/color]


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2010, 09:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
niemand geweest???


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2010, 10:24 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
Ja ik ben geweest. Ik was al ruim een jaar niet meer in de panam geweest en wist niet eens dat ze nu kluisjes hadden. We waren redelijk vroeg zodat we Lamber nog konden horen draaien. Dat was ook meteen het beste setje van de avond. Erg fijne plaatjes. Helaas ook nog erg rustig in de panama op dat moment.

Na lambert was het tijd voor Yousef. Het begin was wel aardig maar daarna werd het wel heel erg eentonig. Kleine zaal was een stuk gezelliger. Muzikaal misschien niet heel erg goed maar het ging er wel lekker los. Helaas bleef het erg rustig en toen ik in de grote zaal bij Sultan kwam vond ik het wel welletjes. Kwam er niet meer lekker in.

Leuk avondje maar helaas veels te rustig.


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2010, 11:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Feb 2006, 15:23
Posts: 417
Location: Den Haag
Ik ben ook sinds jaren weer een keertje naar Panama geweest.
Was er ook redelijk op tijd en heb Lambert ook horen draaien. Klonk wel aangenaam. Yousef vond ik niet boeien, beetje nietszeggend....
Studio was inderdaad stuk gezelliger en ging het af en toe nog een beetje los. Daarna nog een uurtje Sultan aangehoord wat ik persoonlijk wel een stuk beter dan Yousef vond.

Nog ff met René staan praten. Op progressive achtige feestjes hoeven we in Panama niet meer te rekenen (op Digweed en Sasha etc. na). Niet meer rendabel....

_________________
courtesy of ISC music 2002


Top
   
PostPosted: 31 Mar 2010, 00:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
[quote="Ome Jan"]Nog ff met René staan praten. Op progressive achtige feestjes hoeven we in Panama niet meer te rekenen (op Digweed en Sasha etc. na). Niet meer rendabel....


Zijn we daar zelf met ons commentaar en no-shows èn als uitstervend ras liefhebbers niet zelf schuldig aan?

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 31 Mar 2010, 13:23 
Offline
just started
just started

Joined: 02 Mar 2010, 14:07
Posts: 15
Je slaat de spijker op zn kop!

Vorig jaar hebben we een aantal hele mooie GU edities gehad, maar klaarblijkelijk heeft het progressive publiek steeds minder zin om nog vaak de deur uit te gaan, of Nick Warren / Sultan is niet goed genoeg, dat kan ook :) het aanbod wordt steeds schaarser en toch blijven mensen thuis, dan houd het op een gegeven moment op.

ondanks dat het in de panama niet heel druk was was het wel een leuke avond, vond Sultan zelf erg goed, yousef inderdaad eentonig.

eind april komt er nog een mooie editie aan, q night.
En daarnaa gaan we kijken hoe we het verder in gaan vullen, ik zelf zit te denken aan 2 of 2 keer per jaar een all star event ipv veel losse avonden.

mensen zijn toch steeds meer opzoek naar een totaal beleving naar mijn mening. mensen suggesties?! :)


Top
   
PostPosted: 31 Mar 2010, 13:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Mijn enige tip zou zijn een leuke locatie zoeken, bepaalt erg veel. Dus geen Supperclub boot waar het suf is, geen Panama waar het sfeerloos is en al helemaal geen Hotel Arena waar het suf is. Zoek nu eens naar een coole locatie. Denk aan een FlexBar, Studio 80, Trouw o.i.d...

_________________
[url=http://djshawnfarrell.wordpress.com/]DJ Shawn Farrell Blog[/url]
[url=http://progressivehousemusic.wordpress.com/]Progresssive House Blog[/url]


Top
   
PostPosted: 31 Mar 2010, 14:40 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Dat geluid alleen al bij de Panama :x

_________________
have a happy period


Top
   
PostPosted: 31 Mar 2010, 14:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
[quote="Chane"]Dat geluid alleen al bij de Panama :x

En toch is dat raar want ze hebben funktion one hangen. Daar zou meer uitgehaald kunnen worden.

Maar goed, jammer van Panama, was voor mij altijd lekker om de hoek en heb er menig fijn avondje gehad. Ik wacht toch wel met smart op lekkere progressive avondjes.

Top
   
PostPosted: 31 Mar 2010, 15:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Volgens mij spelen er twee dingen:

- Progressive in combinatie met de Panama is nooit een gelukkig huwelijk geweest.
- Progressive is in Nederland totaal uit. Ik denk dan ook niet dat het in locaties als de Flex Bar of Trouw opeens wel druk zal zijn op prog-avonden.

Wat volgens mij wel zou kunnen werken is prog djs combineren met djs die de nu populairdere muziek draaien, bv. zoals op de avond vorig jaar dat Carl Craig samen met Radio Slave draaide in Trouw en zoals op Welcome to the Future al een beetje gebeurt, al zou dat wat mij betreft nog meer prog georienteerd morgen zijn.

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
PostPosted: 31 Mar 2010, 15:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:12
Posts: 2121
locatie is bepalend voortaan. hernan bijvoorbeeld in paradiso. Volle bak. Het kan dus wel

_________________
Brabantse Nachtu !!


Top
   
PostPosted: 31 Mar 2010, 16:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Precies, het moet een gezellige, goede locatie zijn, dan gaan ook weer meer mensen. Ik had echt wel naar Sultan gewild maar ga gewoon niet naar de Panama.

_________________
[url=http://djshawnfarrell.wordpress.com/]DJ Shawn Farrell Blog[/url]
[url=http://progressivehousemusic.wordpress.com/]Progresssive House Blog[/url]


Top
   
PostPosted: 01 Apr 2010, 21:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Oct 2005, 12:35
Posts: 2670
Location: @ Home
Ik denk wat joost zegt wel klopt, de smaak van vele is toch afgelopen jaren enigszins veranderd. Daarin kunnen er genoeg leuke opties gemaakt worden.

Het proggie publiek is tevens ook wat ouder en stapt dus veel selectiever. Ik zelf kan ook vaak niet op vrijdagen stappen, wegens werk.

Ook het open minded gedrag wat ik vroeger had, qua dj's is redelijk ver te zoeken. Je wilt een bepaalde verwachting en een totaal beleving.

Ik denk dat ook locatie zeker een belangrijk feit is, als je hier al meerdere malen leest dat panama een niet zo een fijne tent is, dan denk ik er persoonlijk 2x over na om te gaan. Ik weet ook niet of GU nog wel de allure heeft, die het vroeger had. Maar doe misschien eens een GU met Carl Cox in de westergas. Ik weet zeker dat dit uit gaat verkopen, omdat carl een goede reputatie heeft voor een heel divers publiek en daarbij divers kan draaien en het gewoon een FEESTJE wordt. Locatie is ook top en geluid idem. Alle elementen om goede zaken te doen.

Voor de rest is het moeilijk te bepalen, want de beste stuurlui staan altijd aan wal.
Een mindere editie hoeft in ieder geval niet te betekenen, dat er geen markt voor is. Het hoeft ook niet perse in Amsterdam, want velen zijn bereid een aardig eindje om te rijden voor hun favo DJ's.
Ik denk dat als je Sultan bijvoorbeeld met een Remy had geprogrammeerd, je een veel breder publiek had getrokken. Sultan is nog bij velen onbekend en Remy heeft een ontzettende fan base. Die combinatie zou misschien wel kunnen werken. Op bloemendaal werkte dat wel, want diverse mensen gesproken die voor Liebing kwamen, maar ook behoorlijk wat die voor Kollektiv kwamen. Daarbij heeft Rachmad ook een goede naam, dus dit werkte in ieder geval Top.

_________________
Eenieder die vecht voor de toekomst, leeft er nu al in.


Top
   
PostPosted: 01 Apr 2010, 21:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
Almar je slaat de spijker op zijn kop (Y)

_________________
"We MKN er een groot feest van!"
"MKN Like No One Can"


Top
   
PostPosted: 02 Apr 2010, 01:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Ik had t niet beter kunnen verwoorden ;)

_________________
I love PoesUps!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 16 posts ] 

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 47 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma