It is currently 29 Mar 2024, 06:25

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 10 posts ] 
Author Message
 Post subject: 2010-04-03 Awakenings
PostPosted: 04 Apr 2010, 08:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
net terug. Even kort Dubfire man van de avond. Nic Fanciulli Held!!!

_________________
"We MKN er een groot feest van!"
"MKN Like No One Can"


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2010, 11:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
is er een nieuwe trend gaande of zo? reviews van 1 zin? :8o


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2010, 12:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Minder kans op spelfouten. :\

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 05 Apr 2010, 20:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Feb 2010, 15:51
Posts: 33
Location: Scheveningen
Om dan ook maar kort en krachtig te zijn: Het was fantastisch! :D hihi 8-)

_________________
[color=#0040FF]Save water[/color], [color=#FF40BF]drink champagne![/color]


Top
   
PostPosted: 05 Apr 2010, 20:36 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Helemaal mee eens :)

_________________
have a happy period


Top
   
PostPosted: 05 Apr 2010, 20:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
We waren al vrij vroeg binnen zo rond 22:45. Ik kon nog net een groot stuk van Nic Fanciulli mee pakken. Ik moet zeggen, het tempo lag erg laag maar er werd al vrij stevig gedraaid. Omdat het tempo zo laag was, was het een heerlijke inkomer. Kortom voor mij was de avond toen al grotendeels gezet (in positieve zin dan). wat is Nic Fanciulli toch een held! Bijna al die platen waren hemels, helemaal mijn ding en stijl. Dat heb ik al een hele tijd niet meer meegemaakt.

Al gauw namen Joris Voorn en 2000 and One het over. De eerste plaat was duidelijk ook van hum. Dat kon je aan allerlei elementen horen. Je merkte ook dat de show eigenlijk nu pas begon. Bij Nic was het geluid een stuk zachter en met de lampjes gebeurde niet zo heel veel. Muziekaal vond ik het eerste half uur van het duo niet zo veel aan. Een beetje kaal en standaard loopjes. Later werd het vuurwerk ;) en ging het los. [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XHkdB02JmKA[/youtube] [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=muwpL51XI5E&feature=related[/youtube]Ook werden de lasers ingeschakeld. Wat ik persoonlijk heel vet vond was de ledwall+lampen die van boven naar beneden werd getakeld. Wel lachen toen voor het eerst die lasers op spiegelbol werd gericht iedereen draaide om. Ik moet zeggen het was wel een mooi gezicht.

Dubfire: Wat me opviel qua geluid dat alles een stuk helderder en strakker klonk net alsof hij een stuk betere geluidskaart in zijn laptop had zitten dan Joris Voorn en 2000 and One. Maar Jezus wat een show!!! Wat een introductie!! dubFIRE!!! [youtube]http://www.youtube.com/v/SnsL2IVLlcs[/youtube] De beste introductie van een dj die ik tot nu toe ooit heb meegemaakt. En dan ben ik nog niet eens begonnen over die platen die hij draaide. Ik had een minmaal setje verwacht. Integendeel zette hij een unieke brute technoset neer! Man van de avond als het aan mij ligt. Beste plaat van de avond was die ene met die bliepjes [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=e6XczUbtxfY[/youtube] [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_dD2xD_do0A[/youtube]. Kippenvel moment en los! Na de plaat Grindhouse begon hij een beetje in te kaken.

Chris Liebing deed me een beetje tegenvallen. Het ging wel lekker door maar toch miste ik iets. Ik hoorde nog wel Terence Fixmer - Electric City voorbij horen komen wat voor mij een feest van herkenning was.

Oscar Mulero: hupsakee gelijk na 144 bpm. Dat was het eerste wat me opviel terwijl Chris & Dubfire na mijn gevoel onder de 133 bpm bleef. Mulero deed er nog een schepje boven op. Beetje jammer, ik was er gelijk ook helemaal uit. Was niet echt mijn ding. Half 6 hielden we het voor gezien. Top avond gehad.

Walter, Yvonne en Sander gezien. :lol

_________________
"We MKN er een groot feest van!"
"MKN Like No One Can"


Top
   
PostPosted: 06 Apr 2010, 20:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Dec 2005, 13:18
Posts: 494
Location: Amsterdam
Hmmm... heb toch wat gemist met die ziekte in mijn hoofd! Jammerdepammer!


Top
   
PostPosted: 06 Apr 2010, 20:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Wat heb ik me bruut vermaakt zeg. Topeditie, heerlijke sfeer, leuk groepje om me heen, en die Dubfire.. wat een masterlijke set! Het tweede deel van Voorn en 2000 and One was erg goed, zoals MKN al schreef, en Chris Liebing was ook goed te pruimen. Oscar Mulero was inderdaad het aftaaimoment, zinloos gebeuk, maar dat schijnt altijd even te moeten aan het eind. Awake is inmiddels een moetje.

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
PostPosted: 06 Apr 2010, 21:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Tjeeeeemig, als ik dit allemaal lees maar vooral die filmpjes zie van Joris, Secret Cinema en die opening van Dubfire heb ik spijt dat ik me er niet toe gezet heb om na Hernan hier nog heen te gaan. Sodeknijters, wat ziet dat er gaaf uit en klinkt het goed (Y) (Y) (Y)


Top
   
PostPosted: 06 Apr 2010, 23:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
En met dat 2e deel van Joris en 2000+one kwamen wij al binnen. Heerlijk vroeg voor ons doen :) en meteen met de neus in de technoboter....
Ik heb me prima vermaakt tot 5 voor 7, we zouden niet helemaal tot t eind blijven :p

Mede dank aan ons (GC-)gezelschap :hat

_________________
I love PoesUps!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 10 posts ] 

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 43 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma