It is currently 29 Mar 2024, 14:45

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
 Post subject: Queensday was....
PostPosted: 01 May 2010, 02:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Gekkenhuis @ work.... :cool

_________________
I love PoesUps!


Top
   
 Post subject: Re: Queensday was....
PostPosted: 01 May 2010, 08:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 01 Mar 2008, 02:14
Posts: 228
Location: Alkmaar
Drukke werkdag voor mij...


Top
   
 Post subject: Re: Queensday was....
PostPosted: 01 May 2010, 11:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Ik kan alleen wat zeggen over chemistry op amstelveld. Wij hebben de hele dag gevaren zijn 2x aan gaan meren bij Amstelveld. Eerste keer kon ik niet zien wie er draaide, 2e keer was dennis v.d. geest en klonk wel lekker dansbaar. Maar ik denk dat alles dansbaar was door de wijn die ik op had...pfff. Het was in ieder geval lekker druk daar en het weer werkte gelukkig vanaf vroeg in de middag mee.

Uiteindelijk heb ik de boot gemist dus ben met de trein terug gegaan, wat een onderneming maar ik ben thuis gekomen. En zelfs nog door mijn pa opgehaald vanaf het station want mijn huissleutels lagen nog op de boot. Gelukkig hebben zij reservesleutels.

Vond het wel jammer dat ik mijn orientatie wat kwijt ben als ik in zo'n volle stad loop want ik wilde nog best wat opzoeken qua feestjes maar had geen idee waar dan precies wat is als ik daar op die volle grachten loop.


Top
   
 Post subject: Re: Queensday was....
PostPosted: 01 May 2010, 11:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
Konninginnenach waren we naar weteringsplantsoen geweest. Geweldige muziek :tune alleen ontzettend veel saaie mensen. Ik hoorde de ene na de andere geniale plaat en iedereen stond zo'n beetje stil. Tot het ging regenen. Ondanks dat ik in shirt liep viel het allemaal wel mee, want het was niet koud. En veel saaie mensen gingen weg. Applescal draaide nog tot mijn verassing, alleen ik moet zeggen dat zijn tracks niet helemaal goed over kwamen.

Koninginnedag zelf waren we eerst helemaal vanuit de pijp naar de oosterdok gelopen (Waar club 11 vroeger zat) bij GZG. Zonnetje brak door toen we er aankwamen. Goed sfeertje alleen wel erg druk, dus we zijn vooral aan de zijkant gebleven. rond een uur of 6 of 7 waren we nog naar loveland gegaan bij artis in de buurt. Lokatie was best mooi en groen alleen de muziek was wel een stuk minder. Maar we kwamen een aantal bekenden hier tegen dus dat maakte dan ook niet zoveel uit. 9 uur naar huis gegaan en het daarbij gelaten eigenlijk :)

_________________
[url=http://soundcloud.com/delodic]Delodic soundcloud[/url]


Top
   
 Post subject: Re: Queensday was....
PostPosted: 01 May 2010, 14:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
.... :D Lachuh! ;)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
 Post subject: Re: Queensday was....
PostPosted: 01 May 2010, 15:03 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
donderdag onverwachts toch even bij de opening van Air wezen kijken. Veel mensen die je op een normale clubavond niet ziet, maar op zo'n opening er bij moeten zijn. Mooie club, maar wel veel trapjes en afstapje die je niet wilt tegenkomen in niet sobere toestand. Johnny de Mol stond erg lekker te draaien. Na wat handjes schudden en en drankje op naar Cocoon. Top avond daar, lekkere muziek, goede sfeer. Uiteindelijk veel later weg dan geplanned en daardoor al brak aan de lange dag op de boot begonnen.

Boot was top. Erg druk op sommige stukken van de Prinsengracht, maar verder niks aan de hand. Blij dat het weer erg mee viel. Na de boot op 8 uur even naar huis gelopen om op te frissen en toen via een afterparty bij iemand thuis die ik niet ken beland in de Sugarfactory. Apenkooi deed deze avond en met Sjonnie Disco & Meester Moeilijk en Fountain & Peter Kan op het programma was dit een zekerheidje wat muziek en gezelligheid betreft.

Was echt een top Koninginnenacht/dag !!!

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: Re: Queensday was....
PostPosted: 01 May 2010, 16:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
Haha die opening van air ja :D Ik zag er een stukje van op AT5 geloof ik. IEDEREEN stond stil tijdens sander kleinenberg op 1 iemand na. Die kwam in actie toen ze zag dat er een camera op dr gericht stond :8o 1 van de eigenaren gevraagd of het al een beetje los ging. Zijn antwoord: het dak gaat eraf :lol

_________________
[url=http://soundcloud.com/delodic]Delodic soundcloud[/url]


Top
   
 Post subject: Re: Queensday was....
PostPosted: 01 May 2010, 20:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 May 2007, 18:21
Posts: 149
Location: Gouda
Ik weet niet wat er uitgezonden is, maar er werd gewoon lekker gefeest hoor :)

impressie:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JFR93xHe-tM[/youtube]


Top
   
 Post subject: Re: Queensday was....
PostPosted: 01 May 2010, 22:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Air ziet er goed uit op de filmpjes op you tube (Y)


Top
   
 Post subject: Re: Queensday was....
PostPosted: 01 May 2010, 22:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
Dit stuk werd uitgezonden. Ik moet toegeven dat het ook niet echt een opzwepende plaat is, maar wel erg tam allemaal.

http://www.at5.nl/artikelen/40049/eerst ... een-de-i-t

Jammer dat t stukje met de eigenaar er niet bij zit :)

_________________
[url=http://soundcloud.com/delodic]Delodic soundcloud[/url]


Top
   
 Post subject: Re: Queensday was....
PostPosted: 01 May 2010, 23:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Jun 2005, 18:17
Posts: 282
Location: Amsterdam
[quote="Dansliefhebber"]Vond het wel jammer dat ik mijn orientatie wat kwijt ben als ik in zo'n volle stad loop want ik wilde nog best wat opzoeken qua feestjes maar had geen idee waar dan precies wat is als ik daar op die volle grachten loop.


Toch bij de aanschaf van een nieuwe telefoon één kiezen met gps?

_________________
[color=#404000]There Are No Secrets, Only Information You Don't Yet Have![/color]


Last edited by Bedrocks on 03 May 2010, 13:56, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject: Re: Queensday was....
PostPosted: 03 May 2010, 12:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Jan 2006, 20:55
Posts: 1484
Location: Hoogvliet
Air is een mooie tent, maar om daar nou 45 min voor in de rij te staan....Echt los ging het ook niet, wel waren er super veel mooie vrouwen :o (de man/vrouw verhouding was sinds tijden weer gelijk, HOERA) .Kleinenberg is echt helemaal de weg kwijt. Na het debacle in de Melkweg, was hier wederom geen lijn te bekennen in zijn set. En dan Johnny de Mol maar primetime laten draaien om een uur of 4 :x . Koninginnedag was fantastisch!!!!! We hadden weer 2 dagen een hotel op de Marnixstraat, waardoor we ze de stad in huppelde ehhh kropen. Vanaf 11h naar de Jordaan, waar ik het als Rotterdammert altijd het meest naar mijn zin heb. Lekker slap ouwehoeren daar en bier tanken, love it....'s middags ff naar GZG geweest, maar daar was het idd te druk. Daarom lekker terug naar de Jordaan, richting Earth in de Westerstraat, waar het zonnetje lekker aan het schijnen was. Paulus stond aldaar flink zijn zakken te vullen, met het vullen van balonnen :p dus dat gaf nog een extra warpzone. Per stond er ongekend op los te beuken, wat helemaal niet verkeerd was, maar 9h kwam dus alweer veelste snel......Daarna hebben we de vrouwen teruggebracht naar het hotel, zijn we met z'n 2en een kroegentocht gaan doen......sjezus, wat een freakshow was dat, wat we daar allemaal meegemaakt hebben.....uiteindelijk 3.30h in bed. helemaal naar de klote, maar voldaan. :)


Top
   
 Post subject: Re: Queensday was....
PostPosted: 03 May 2010, 15:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Leest weer lekker weg Diep :roll

Er zijn toch altijd weer nieuwe fans voor de heer SK:

quote: "......een geweldige superavond gehad en Sander Kleinenberg nog nooit horen/zien draaien.. Super DJ! Ben verkocht ....." :\

_________________
I love PoesUps!


Top
   
 Post subject: Re: Queensday was....
PostPosted: 03 May 2010, 18:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
Johnny draait echt niet verkeerd. Vind het wel aardig van Sander dat ie wat van zn prime time set aan Johnny geeft.


Top
   
 Post subject: Re: Queensday was....
PostPosted: 03 May 2010, 19:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Jan 2006, 20:55
Posts: 1484
Location: Hoogvliet
Als ik J de Mol wil zien, kijk ik wel naar 'waar is de Mol'.... Ik kan het niet waarderen als ik ergens naartoe ga, waar ik stevig voor betaald heb (22.50e), dat ik er geen waar voor krijg. Hoe zou jij het vinden, als je naar een optreden van Digweed gaat, dat hij aankondigt dat hij zijn 'kleiduiven schietende' broer een plaatje heeft leren draaien, en dat hij die 1.5 uur van zijn 4 uur durende set geeft, om alle vrouwen in de tent het hoofd op hol te brengen......?


Top
   
 Post subject: Re: Queensday was....
PostPosted: 04 May 2010, 21:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
weet je zolang die broer gewoon goede muziek draait zou het mij geen reet interesseren. Je hebt toch geen geen geld betaald met garantie op dj zus op dat tijdstip? Volgens mij stond Johnny gewoon aangekondigd op de flyer en ging je naar een This is met Sander Kleinenberg en o.a Johnny de Mol.

Johnny draait echt niet verkeerd, maar bij jou is hij dus bij voorbaat not done omdat ie bekend is van TV? wat een onzin. En ik begrijp uit Jerry's report dat hij lekker stond te draaien. en de keren dat ik hem hoorde draaide hij ook niet verkeerd. Misschien moet je je vooroordelen niet je oren laten beinvloeden? en volgens je eigen woorden was sander de weg kwijt kwa muziek dus veel kun je dan toch niet gemist hebben?


Top
   
 Post subject: Re: Queensday was....
PostPosted: 04 May 2010, 21:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
*MKN pakt wat popcorn, een biertje en roept "Jerry, jerry!!"

:lol

_________________
"We MKN er een groot feest van!"
"MKN Like No One Can"


Top
   
 Post subject: Re: Queensday was....
PostPosted: 04 May 2010, 22:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jul 2005, 23:12
Posts: 530
Location: amst' el vain
:lol

Valt mij inderdaad ook op... ál die lange tenen en ego's. Pass that popcorn.

_________________
[size=75]"Ignorance is bliss..."[/size]


Top
   
 Post subject: Re: Queensday was....
PostPosted: 05 May 2010, 09:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Jan 2006, 20:55
Posts: 1484
Location: Hoogvliet
Dan ga jij toch met een andere insteek naar een feest dan ik. Als er aangekondigd staat dat er een 4 uur set gedraaid wordt door Kleinenberg(waarvoor ik daar toch naartoe ga), dan verwacht ik dat ook (ook al is het een rukset). Niet dat dj badmuts of wie dan ook in zijn plaats staat te draaien. En Jerry is weggegaan toen ik binnenkwam, dus lijkt me sterk dat hij ''de Mol'' primetime heeft horen draaien. Volgende editie dus liever Sander K met Yolanthe Cabau van Kasbergen, die even een versnelde dj cursus gedaan heeft. Want dat is iig nog leuk om naar te kijken ;)


Top
   
 Post subject: Re: Queensday was....
PostPosted: 05 May 2010, 09:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Nah, dan sta ik alleen naar die tieten te staren als ze draait. Dat is ook niet leuk.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 38 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma