It is currently 28 Mar 2024, 13:34

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
PostPosted: 29 May 2010, 22:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Ik had nu al zo'n paginaatje of 3 verwacht. ;)

Sandeep heerlijk platen zo vroeg op de avond in de kelder.
Daarna naar boven naar Taras. Doordat het geluid daar slecht was, weer terug de kelder in.
Om 2 uur weer naar boven voor Hernan.
Spacey platen, subliem mixwerk, niks op aan te merken als een DJ van dit wereldformaat.
Alleen was ik niet zo in de mood voor die lange breaks en dat t tempo zo laag bleef. Daarom even bij Remy gaan kijken in de kelder.
Tja, dan staat die daar lekker te knallen, dus daar zijn we -op een paar kleine uitstapjes naar vrienden boven- niet meer weggeweest.
Verder een hoop leuke bekende GCers gezien en nieuwe leren kennen. :)
Relaxed publiek en dito sfeer. (Y)
Leuk begin van een mega weekend.

Nu jullie......... :)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 30 May 2010, 09:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:12
Posts: 2121
zelfde beleving al paulus. Heerlijke platen van hernan alleen kwam het niet helemaal over door de muziekinstallatie. Had zelf ook zin om te knallen. Naar beneden dus waar remy de boel vakkundig aan het kort knippen was. Die gast moet een standbeeld krijgen.

_________________
Brabantse Nachtu !!


Last edited by Bartk on 30 May 2010, 21:46, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 30 May 2010, 12:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Met mijn routenet printje (misschien toch eens een tomtom overwegen) op naar Rotterdam. Ik heb er 1,5u over gedaan om op plaats van bestemming te komen, ben niet zo eigen in Rotterdam, ben wel 3x gedraaid. Auto kon ik nog kwijt in een klein straatje in de buurt en om 1u stapte ik naar binnen.

Vriendelijk ontvangst bij de deur en via de wc die gratis was (je mocht wat geven als je het er voor over had), de grote zaal in. Ik merk dat ik niet zo'n liefhebber ben van binnen komen terwijl de zaal al lekker gevuld is. Ik ben dan altijd even mijn draai kwijt. Ik heb er sowieso wat meer tijd voor nodig gehad in Watt. Ik weet niet wat het was, ik denk dat grote lege hoge podium half de zaal in waardoor ik me wat klein voelde en een opstapje miste. Die was er wel maar achterin de zaal en dat is te ver voor oog contact met mijn held ;)

Tarras vond ik wat mak en het geluid stond ook wat zachter. Maar ik heb 'm maar even mee gekregen. Om 2u kwam onze vriend. Ik ben het wel eens met Paulus, het was niet zo'n magische set als eerdere avonden. Hij ging de diepte in en kwam niet echt tot climaxen. De zaal werkte ook niet echt mee, iedereen was zo mak als een lammetje. En die vloer, zo irritant dat je zo vast plakt. Ik vraag me altijd af hoe dat kan. Bij de ene club is dat veel erger dan bij een andere. Ik heb maar een flesje water gehaald om op de plekken te gooien waar ik wilde dansen. Ik ben wel trouw bij mijn vriend gebleven, voelt toch een beetje als verraad als ik naar de beneden zaal ga terwijl hij boven draait. En Remy hoor ik toch wel vaker. Ik ben uiteindelijk pas tegen 6u weg gegaan met een redelijk voldaan gevoel. Het was niet waar ik op had gehoopt en dat is denk ik de combi van dingen; het geluid wat gewoon niet goed klinkt, de lijmvloer, de tamme sfeer en de missende climaxen in de set van Hernan. Maar ik heb me wel vermaakt en wat waren er weer veel bekenden.

Op zich ook fijn dat het rook gedeelte buiten was. Het is een soort binnentuin met leuke zitjes. Moet er trouwens niet aan denken dat je naast de Watt woont qua geluidsoverlast.

Vervolgens naar huis rijden terwijl de zon al opgekomen is. Dat is wel even geleden voor me. Gelukkig had ik mijn zonnebril mee maar het hakt er wel in zo'n stuk alleen rijden, zon op je hoofd en cruise control aan. Ben blij dat ik heel thuis ben gekomen. Ben ook als een blok in slaap gevallen thuis.

Nu op naar Remy volgend weekend :tune


Top
   
PostPosted: 30 May 2010, 14:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Mijn TomTom (Mio Moov) stuurde me ook weer s straatjes in die niet bestonden, dus ik weet niet of je daar nou wijzer van wordt. Uiteindelijk had ik toch weer good old stratenboek (papier) nodig om te weten waar we zaten. ;)

Dit was zeker niet Hernan's beste set, ik weet niet of t aan t geluid lag, want toen ie overnam van Taras vd Voorde ging hij toch zeker wel kenmerkend diep, je wist meteen dat Hernan achter de knoppen stond (Y)
Helaas is ie dat lekker soundje ergens halverwege kwijtgeraakt en zeker t laatste uur was te veel zweeftrance, wat ik hoorde. :rolleyes
Ik heb daardoor ook veel in de benedenzaal vertoeft, waar ik me heb laten verrassen door Sandeep en Joachim. Remy behoeft geen krans :hat

Het was zeer zeker weer een heel gezellige nacht!
Ik ben niet gauw van slag van een kerel, maar Hernan gaf me in t laatste kwartier nog een blik.... dat was ernstig hartverwarmend :D en maakte weer veel goed!

Tegelijk met Dansliefhebber de deur uit... dat maak je niet vaak mee :p

Daarna wraak genomen op Mio Moov en expres de verkeerde kant opgereden... hij is ook nog steeds van slag ;)

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 30 May 2010, 20:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
oei? chantal krijgt concurrentie van yvonny?
let the catfight begin! :)




ps stambeeld = staNDbeeld..

remy = held! :cool
hernan ook altijd goed, jammer dat ik er niet bij kon zijn.


Top
   
PostPosted: 30 May 2010, 21:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:12
Posts: 2121
(Y) c-jay. :lol gelijk aangepast

_________________
Brabantse Nachtu !!


Top
   
PostPosted: 04 Jun 2010, 16:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
[QUOTE=DJReality;865071]Here some vids from last night in Rotterdam. Hernan played a great 4-hour set!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_40Fo5HnH14[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9sFyzdMVpB8[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=LPpsgaTLhAM[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=S-Hx5y2ddA8[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QRY7clvllbQ[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jEMjNnRfQIU[/youtube][/QUOTE]

Wat filmpjes die gepost waren op mercuryserver. Ziet er niet echt uit alsof het losgaat

_________________
[url=http://soundcloud.com/delodic]Delodic soundcloud[/url]


Top
   
PostPosted: 04 Jun 2010, 23:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Dec 2006, 02:57
Posts: 106
Location: Near Eindhoven
Hey, ik stond naast die filmer :)

Heb me goed vermaakt, dak ging er niet af maar toch goed vermaakt!!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 42 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma