It is currently 18 Apr 2024, 02:28

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 18 posts ] 
Author Message
 Post subject: Inifnity
PostPosted: 11 Jul 2010, 12:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Ik heb een erg leuke dag gehad. Moet wel bekennen dat de warmte killing was.

Ik was er om 14.30u, parkeren bij de ingang gratis, melden bij de gastenlijst en hup naar binnen zonder al te strenge controle. Bij binnenkomst heb je rechts een klein meertje met een strook met bomen en gras er naast. Daar was een kleine stage en omdat dit het enige stuk was waar je uit de zon kon zitten en lekker met je voetjes in het water kon, was het daar de hele dag wel druk.
Links was een nieuwe stage toegevoegd in het zand gedeelte. Het zag er leuk uit maar daar was het de hele dag rustig. Ik denk toch mede door het zand, het stoof alle kanten op met die warmte en droogte.
Als je tussen deze 2 stages door loopt kom je op gras en de main uit. Dit keer wat kleiner gemaakt dan vorig jaar. En dan rechts in de hoek een ronde witte tent met coud 9. Ik vind het altijd wel ongelofelijk om te zien dat de hardere stijl liefhebbers gewoon gaan. Het was echt bloedje heet in die tent maar het heeft vanaf het begin vol gestaan. In die hoek ook de klusijes en gratis toiletten en dan ook nog die je gewoon door kan trekken en wat dixi's.
Verder stond er zo'n red bull tentje met allemaal zitzakken waar ook gretig gebruik van werd gemaakt. Op diverse plekken barren en er was verkoop van zonnebrand, sigaretten, ijsjes, fruit en eten (wat qua eten weet ik even niet, ik heb vooral vette snacken voorbij zien komen, patat e.d.)

Door de warmte was het echt topsport overdag. Men kwam, incl. mezelf, pas laat op gang. Ik heb veel gezeten in de schaduw dus niet alles gehoord wat ik wilde horen.

Vanaf 18u werd het eigenlijk pas echt lekker, je kreeg nu ook schaduw bij de main. Ook qua muziek vond ik het nu pas echt op gang komen maar misschien kwam dat ook wel door de warmte. Ik vond Kombinat 100 erg lekker en daarna Secret Cinema en Egbert. Er was rond 21u een eerste bui, die ging nog. Het werd daarna weer droog en in de lucht zag je ook weer een opklaring komen. Het was gewoon even lekker die regen. Maar iets voor 22u kwam er weer een bui en nu zag je ook dat de lucht echt donker werd en bleef. Ik had mee gekregen wat voor noodweer er voorspelt was en Andre en ik besloten weg te gaan. Zo zeg, wat ben ik blij geweest met deze beslissing. Op de snelweg naar huis brak het echt los. Ik heb 50 gereden omdat het gewoon niet harder te doen was. Ik zag mensen al langs de snelweg stil staan, die dirfde niet meer te rijden. Flitesn, donderen, stormen, gekkenhuis. Ik heb Chefke gelijk gewaarschuwd dat hij moest maken dat hij daar weg kwam (hij was net een uur binnen). Gelukkig heeft hij de wijze raad van deze muts opgevolgd en is gegaan. Ik weet niet hoe het Paulus en zijn meisje is afgegaan, die waren er nog toen ik weg ging. Ik hoop echt dat iedereen goed is thuis gekomen want wat een noodweer zeg. De tent van cliud 9 is in de lucht gevlogen, terrein op last van de brandweer ontruimd, hekken weg geblazen, het was echt chaos.

Ook leuk, thuis komen en mijn ramen stonden op een kier. Zowel mijn kleedkamer als slaapkamer helemaal onder water. Heb op mijn kniën een uur moeten dweilen, emmers vol.

Maar goed, al met al een geslaagde editie. Een stuk drukker dan vorig jaar.


Top
   
 Post subject: Re: Inifnity
PostPosted: 11 Jul 2010, 16:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Was zeker hooswerk gister (N) @ een andere plas... alleen t hemelwater was lekker.

Gelukkig hebben jullie nog een paar uur kunnen genieten (Y)

_________________
I love PoesUps!


Top
   
 Post subject: Re: Inifnity
PostPosted: 11 Jul 2010, 17:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Balen dat je huis vol geregend was, Chantal. :( Wel fijn dat je goed thuis bent gekomen.
Wij ook, bedankt voor je bezorgdheid. We liepen t terrein af en toen begon de storm. Hekken buiten waaiden al om en t begon hard te regenen. Toen we in de auto zaten, kwam echt álles naar beneden.
Bij de snelweg aangekomen zagen we dat bijna al t verkeer op de vluchtstrook stilstond.
Op zulke momenten komt t mooi uit dat ik in een zeecontainer op wielen rij; ik kon de reis redelijk snel maken.

T festival verder vond ik leuk. :)
Het was wel erg rustig, dus ik hoop echt dat die gasten uit de kosten komen. Verleden jaar was hun eerste keer en dan moet er meestal wel geld bij, maar je hoopt dat t jaar daarna er toch wel wat aan over te houden. Vooral gezien de energie die ze erin hebben gestoken.

Wij kwamen tussen 1 en half 2 binnen, hebben ff muntjes gehaald en zijn toen lekker bij Dave Ellesmere en Gabriel Ananda gaan staan om 2 uur. Hele fijne set draaiden die twee. :)
Daarna zou om 4 uur Galluzzi beginnen, maar die smerige pizzabakkert was te laat.
Daarom besloten we naar de Kopjek stage te gaan die, zoals Chantal al vermeldde, lekker in de schaduw naast t water stond.
Kopjek Creatives is een redelijk nieuw initiatief uit Groningen waar MKN ongetwijfeld meer over kan vertellen. (Oh ja Edwin, Martin was verBAASd (hihi) dat jij en ik elkaar ook kennen ;))
Wat ik wel weet, is dat Kopjek een afkorting is van 'kus op je kut' en daar hoor ik weer verhalen over dat dit hele dikke feesten zijn. In Grün dus, mijne dames en heren.
Enfin, bij die Kopjek stage dus, draaiden op dat moment Arwin Lee en Massier.
Nog nooit van deze beste mannen gehoord, maar wat ze draaiden swingde de pan uit.
Lachuh ook dat er bij deze stage twee schildersdoeken stonden waar je wat op kon schrijven en dat er kartonnen bordjes op een stokje (alszijnde tekstballonnen uit de strip) werden uitgedeeld. Leuke sfeer hier.
Na ruim een uur wilden we toch ff bij Galluzzi gaan kijken, maar toen zei Don (een maat van me en één van de organisatoren van dit festival) dat hij moest draaien. Na alles wat hij voor me had gedaan, wilde ik dit zeker niet missen en ik ben blij dat we bij die stage zijn gebleven.
Hij draaide B2B met Kyoshi (mij ook geheel onbekend) en samen gooiden ze er hele fijne platen op. Diepe en duistere, maar ook lekkere funky en swingende. Op een gegeven moment kwam er zelfs een saxofonist live meespelen. Errug fijn dit. Echt een zomer festival set. (Y)
Na hun set hebben we alsnog de laatste platen van Galluzzi meegepakt.
Hij draaide leuke platen, maar t was nah niet echt van 'ja'.
Kombinat 100, daarna, begon lekker, maar op n gegeven moment vonden we t toch n beetje eentonig worden.
Beetje rondgelopen, wat gegeten (idd vette bek, maar ook heel lekker vers fruit).
Daarna de op set van Secret Cinema met Egbert los gegaan, want wat klonk dat lekker. Hele dikke platen die door deze heren werden geklapt.
Tegen het eind van hun set begon het wat te regenen wat voor wat lekkere verkoeling zorgde. Maar t begon wat harder te regenen toen de set was afgelopen en toen besloten we ook maar om naar huis te gaan.
De rest is bekend.

De positieve dingen van dit festival vond ik de kleinschaligheid, de locatie vind ik ook leuk, de toch wel dikke line up, veelal leuke mensen die ik heb ontmoet, gratis parkeren en de organisatie.
Minder vond ik toch de diversiteit kwa muziekstijlen. Het zou niet uit moeten maken, maar je blijft toch verschillend soort publiek trekken. En nah is t niet zo dat die verschillende soorten elkaar bijten, maar vaak wordt dat haantjesgedrag vertoond binnen één zo'n groep. Helaas toch vanuit mn ooghoeken n vechtpartij gezien en veel van die doorgesnoven coke patsertjes die er schijnbaar lol in hebben de drankjes uit andermans handen te lopen.
Voor de rest heb ik erg veel plezier gehad en lol gemaakt met bekenden en onbekenden. Kortom: leuke dag! :)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
 Post subject: Re: Inifnity
PostPosted: 12 Jul 2010, 00:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Volgens mij had je het wel naar je zin bij Secret Cinema en Egbert
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=S9eEdcmAiDY[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=P8Z8Z-KSgpU[/youtube]

Vanaf de schaduw kant rond 15.30u.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=61vjqbgq3wM[/youtube]


Top
   
 Post subject: Re: Inifnity
PostPosted: 12 Jul 2010, 21:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Ik vind overigens de naam 'Kus op je Kut' voor een feest echt helemaal niks.


Top
   
 Post subject: Re: Inifnity
PostPosted: 13 Jul 2010, 09:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 24 Oct 2005, 18:40
Posts: 782
Location: Ergens
Meer een naam voor een afterparty.

Chantal, kom je na extrema nog afteren?

_________________
For seven seconds each day my brain cells align and provide me with a focus and
certainty of knowledge that borders on prophetic wisdom.


Top
   
 Post subject: Re: Inifnity
PostPosted: 13 Jul 2010, 11:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
:D

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
 Post subject: Re: Inifnity
PostPosted: 13 Jul 2010, 14:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
:roll

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
 Post subject: Re: Inifnity
PostPosted: 13 Jul 2010, 22:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
:roll je weet het mooi te brengen ;)


Top
   
 Post subject: Re: Inifnity
PostPosted: 14 Jul 2010, 12:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Sjef, hulde, ze komt!

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,

ik ken de regels van het spel,

ik ken de zin van het bestaan,

maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
 Post subject: Re: Inifnity
PostPosted: 14 Jul 2010, 12:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Das dan weer ff afwachten. ;)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
 Post subject: Re: Inifnity
PostPosted: 14 Jul 2010, 14:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 24 Oct 2005, 18:40
Posts: 782
Location: Ergens
Dit is een pittig topic geworden.

Ik zal binnenkort eens het achterste van mijn tong laten zien.

_________________
For seven seconds each day my brain cells align and provide me with a focus and

certainty of knowledge that borders on prophetic wisdom.


Top
   
 Post subject: Re: Inifnity
PostPosted: 14 Jul 2010, 16:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Je achterste en je tong? Ik denk dat Cambyses nu ieder moment kan gaan posten hier. :)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
 Post subject: Re: Inifnity
PostPosted: 14 Jul 2010, 16:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Inderdaad, Cambyses, rimkoning, kom er maar in..

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,

ik ken de regels van het spel,

ik ken de zin van het bestaan,

maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
 Post subject: Re: Inifnity
PostPosted: 14 Jul 2010, 17:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
:roll jullie zijn lekker bezig hier :roll


Top
   
 Post subject: Re: Inifnity
PostPosted: 14 Jul 2010, 20:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 24 Oct 2005, 18:40
Posts: 782
Location: Ergens
Ik kan dus concluderen dat Cambyses liever naar de KopjeR stage gaat?

_________________
For seven seconds each day my brain cells align and provide me with a focus and

certainty of knowledge that borders on prophetic wisdom.


Top
   
 Post subject: Re: Inifnity
PostPosted: 14 Jul 2010, 22:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
[quote="Joostislost"]Inderdaad, Cambyses, rimkoning, kom er maar in..

Ik wilde ook iets van die strekking typen, maar 'kom er maar in' vond ik toch n beetje te gevaarlijk. ;)

[quote="Chefke"]Ik kan dus concluderen dat Cambyses liever naar de KopjeR stage gaat?
Of Kopjel. :)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
 Post subject: Re: Inifnity
PostPosted: 16 Jul 2010, 08:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Wat een vrolijkheid weer op de vroege ochtend. Hulde! (Y) :roll

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 18 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 20 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma