It is currently 28 Mar 2024, 14:53

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 50 posts ]  Go to page 1 2 3 Next
Author Message
 Post subject: Extrema 2010
PostPosted: 18 Jul 2010, 10:44 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:17
Posts: 791
Location: Groovecollection.nl
Was weer geinig! De laatste 4 uur met Howells en Digweed maakten muzikaal goed wat de eerste uren mistten .. die gingen vooral om gezelligheid, een beetje rondlopen en alleen bij Joris Voorn een noemenswaardig dansje. In de Bedrock tent was het goed toeven, zeker de laatste uren waar Danny heerlijk diep opwarmde en Digweed vooral uur 1 geniaal was, uur 2 had best iets platter/festivalleriger/Prydzer gemogen op het einde en zo waar, een trainwreck bij Ome John? :8o

Maar die laatste plaat ... ALLEMACHTIG wat een dikke partyplaat, wat ging die facking los zeg!!! :tune

Verder altijd weer leuk wat boarders te spreken, jammer dat Onno gewond was want een feestje zonder een springende Partyhardy is als patat zonder saus! Gelukkig heeft de rest van de aanwezige boarders toch behoorlijk gedaant in zijn plaats, wij hebben iig ons best gedaan want anders gaan die DJ's toch met een kutgevoel naar huis ... je rekent toch op een springende idioot of 2 als Bedrocker als je naar ons kaaslandje komt.

Oh en parkeren op P5/6 was schijt! Ik vond ons al zielig met 1 uur stilstaan maar de rest van de Hoorn-afvaardiging heeft een dikke 2 uur stilgestaan (N)

_________________
Proper music: [url]http://www.soundcloud.com/dwk[/url]


Top
   
 Post subject: Re: Extrema 2010
PostPosted: 18 Jul 2010, 11:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 11:05
Posts: 139
Ben benieuwd naar de foto's.
En die 'laatste plaat' natuurlijk....


Foto's! Foto's! Foto's! :D


Top
   
 Post subject: Re: Extrema 2010
PostPosted: 18 Jul 2010, 11:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Was idd n behóórlijke trainwreck ja. Bewijst maar meteen dattie toch n écht mens is. :)
Ik heb zowat de hele dag in de Cocoon tent gestaan om tot de conclusie te komen dat Digweed de set van de dag pakte.
Die Acidklapper op een gegeven moment....jeuzes...als ik er alleen al aan denk, schiet ik weer in de status van gister. Grrrrr.....miauw.

Onno gewond? Wat heb je dan, ouwe? Beterschap iig. (Y)

Organisatorisch viel er niks, maar dan ook niks aan te merken op Extrema.
Voldoende wcs overal (met gratis drinkwater), munt automaten (hoe kóm je erop? Geniaal!), nergens lang wachten, goede doorlooproutes, het decor en aankleding top.
Maarrrr (de ervaren lezers weten dat ik hier aan t opbouwen ben)...komtiedan he, maarrrrrr......in mijn belevingswereld miste ik de sfeer die ik voorgaande jaren als n uitermate positieve toevoeging ervaren heb.
We hebben nog wel wat rondgelopen, maar waar we ook kwamen...het ging nergens echt los.
Tis zeker niet zo dat er n ruk sfeer hing, maar ik miste die bepaalde outdoor jubel stemming.
Ik ga nu ff vloeken in mn eigen kerk (Keep the Väth), maar zelfs bij hem ging t niet los zoals het zou moeten. Hij liep trouwens ook goed te k*tten óók zeg! In feite zou hij gewoon al wappie aan moeten komen; dan krijg je een wereld set voorgeschoteld. In ieder geval kapte hij zn set 20 minuten voor tijd af. :\

Ik betwijfel of dit een vervolg krijgt volgend jaar. Een beginnend outdoor feest (Infinity) beleef ik even leuk (kwa sfeer leuker) en wil ik wat groters, rij ik liever ff die Heimat in.
Desondanks heb ik zeker een leuke dag gehad, punt. :D

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
 Post subject: Re: Extrema 2010
PostPosted: 18 Jul 2010, 12:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Jan 2006, 20:55
Posts: 1484
Location: Hoogvliet
Mooi verhaal amigo.


Top
   
 Post subject: Re: Extrema 2010
PostPosted: 18 Jul 2010, 13:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 30 Apr 2007, 22:57
Posts: 1213
Location: Dorst, omg. Breda
Heb een prima dag gehad, zoals hierboven vermeld was het prima georganiseerd. Maar wat was het geluid overal slecht! Bij Cocoon op het begin van de dag veel te zacht, en bij Bedrock hoorde ik niks anders dan een laag gebrom. Zo zonde.

Van Desyn Masiello (geen 2006-Desyn) naar Nic Fanciulli (sterk!), naar Sven (redelijk) naar Howells (goed! maar jammer van het geluid) naar Lawler.

Tsja, Lawler. Eerste keer dat ik een hele set van hem heb gehoord (slecht van mij eigenlijk) maar ik ben nu wel helemaal verkocht. Wat stond hij ongelooflijk te beuken, hij knalde heel die tent aan gort. Wat een einde van de dag! Immens.


Top
   
 Post subject: Re: Extrema 2010
PostPosted: 18 Jul 2010, 14:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
Paulus was toch gewond en niet Onno :8o

het eerste wat me opviel was het publiek WTF wat oud!!!!! zelfs ik 24 voelde me nog jong en dat hoort niet zo te zijn. beetje jammer. volgende keer die ghb moeders maar weg.. heel irritant. :8o

de Vivatent vond ik heel erg kaal en het geluid veels te zacht daarom was er ook haast niemand pas toen lawler ging draaien werd het pas druk en ging het geluid ook veel harder.

tot nu toe dit korte verslagje :cool

_________________
"We MKN er een groot feest van!"
"MKN Like No One Can"


Top
   
 Post subject: Re: Extrema 2010
PostPosted: 18 Jul 2010, 15:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 24 Oct 2005, 18:40
Posts: 782
Location: Ergens
[quote="MKN"]zelfs ik 24 voelde me nog jong en dat hoort niet zo te zijn. beetje jammer. volgende keer die ghb moeders maar weg.. heel irritant. :8o


Je bent 24 en je kan de toegevoegde waarde van ghb moeders niet inzien?

Ik leef met je mee.

_________________
For seven seconds each day my brain cells align and provide me with a focus and
certainty of knowledge that borders on prophetic wisdom.


Top
   
 Post subject: Re: Extrema 2010
PostPosted: 18 Jul 2010, 15:21 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
heb me ouderwets vermaakt. muziek was leuk voor zover je daar aandacht aan besteed. veel boarders en andere bekenden gesproken. bedankt allemaal voor de topdag!

daarna tot 5 uur in AIR geweest. Digweed draaide bruut en volgens mij veel langer dan aangegeven op de timetable. :cool

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: Re: Extrema 2010
PostPosted: 18 Jul 2010, 19:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
2 MKN: ik ben niet aangesproken, maar draai om je oren kan je krijgen :p

Ik ben ook nergens in juichstemming geweest, maar heb me meer dan prima vermaakt! (Y)

Laat binnen voor ons doen: half 2, eerst maar even een rondje gelopen, voor t eerst over de brug, gaf n apart gevoel. Nergens was er muziek waar ik voor bleef staan... de afgelegen Viva-tent was nog vrijwel leeg zelfs.
Bij Cocoon bleven we hangen. Grote tent, maar erbuiten vond ik t kaal, stoffig en ongezellige doorgangsroute. Egbert draaide leuk, maar t was warm in de hut en Dubfire begon n halfuur te laat (file?). Hij draaide behoorlijk stevig, maar geluid viel soms uit en vanwege de wamte zijn we met z'n allen naar Bedrock gegaan.
Daar hing al wel n uitstekend sfeertje in en buiten de tent. Relaxed met die hangmatten. Jammer van het geen uitzicht op de plas hebben, maar mijn stekkie was eigenlijk wel gevonden. Stukkie Joris Voorn meegepikt en daarna absoluut geen zin in slak Guy J, dus toch nog ff naar Cocoon voor Sven Väth die wisselend goed/minder goed draaide. Geluid rechts vooraan was wel te doen.
Terug naar Bedrock: ik had geen zin om nog ver te gaan lopen, was veel te gezellig daar, dus gokte ik op Danny Howells (al tijden niet meer gehoord) en dat was zeker oké :hat en op Digweed. Zou hij nou eindelijk mijn teleurstellingen van de afgelopen tijd wegvagen en zou hij eindelijk mijn laatste Extrema 2007 goedmaken? Ja, dat deed ie :hat

Volgend jaar weer! :tune

De terugweg was klote vanaf Pendelbus (geplet) en daarna vanaf P-6 uur in de file gestaan tot aan de snelweg zowat. Bob raakte onderweg lens kwijt en toen moest ik rijden, na een ontnuchterend halfuur speld in hooiberg zoeken :rolleyes Vervolgens bij Tilburg weer bijna n file ingereden, die ik nog net kon ontwijken, door Tilburg in te rijden en over Waalwijk naar Rotterdam etc. te rijden. Uiteindelijk om 3 uur thuis :sleep

_________________
I love PoesUps!


Last edited by YvonnY on 18 Jul 2010, 19:08, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject: Re: Extrema 2010
PostPosted: 18 Jul 2010, 19:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Gezellig feestje met veel bekenden :) Vond Guy J de man van de dag! :cool

[quote="Paulus de Kalebouter"]
Onno gewond? Wat heb je dan, ouwe? Beterschap iig. (Y)

Thanks! Liesbreuk.

[url=http://www.destift.com/media/2010/07/18/extrema-outdoor-2010/]BNN Extrema Outdoor 2010 Report[/url]

_________________
[url=http://djshawnfarrell.wordpress.com/]DJ Shawn Farrell Blog[/url]
[url=http://progressivehousemusic.wordpress.com/]Progresssive House Blog[/url]


Top
   
 Post subject: Re: Extrema 2010
PostPosted: 18 Jul 2010, 19:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Jul 2006, 21:10
Posts: 80
Location: Eindhoven
leuke editie extrema! grotedeels in de bedrock gestaan, eerst nog Nic Fanciulli, daarna joris voorn, danny howells en mr digweed! :cool
Alleen jammer dat de Bedrock tent in de bossen stond (m.u.v. de hangmatten) te donkere tent op een zonnig festival....jammer.
Geef mij maar de vertrouwde Lakeside aan het water, net als Lakeside 2008 met Hernan Cattaneo


Last edited by Frankniss on 18 Jul 2010, 20:30, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject: Re: Extrema 2010
PostPosted: 18 Jul 2010, 19:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
ik had het meer over de dagjes mensen ghb moeders en vaders ;) yvonne en chantal dus niet :p.

jammer dat het bij jullie niet los ging.

Ik was alleen maar in een juichstemming. Tim is er getuige van :p

-puntjes
begin het geluid bij viva te zacht.
1 uur in de file gestaan na afloop.

+puntjes
Egbert / LOS!!!!!
Dj Sneak / Wat een zomerseset het deed me denken aan Behrouz 2 jaar geleden man van de dag!
M.A.N.D.Y. / goh wat een diepe plaatjes het deed me weer denken aan DC10 :cool
Steve Lawler / Held! and did it again!

_________________
"We MKN er een groot feest van!"
"MKN Like No One Can"


Top
   
 Post subject: Re: Extrema 2010
PostPosted: 18 Jul 2010, 21:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Partyhardy!"]Gezellig feestje met veel bekenden :) Vond Guy J de man van de dag! :cool

[quote="Paulus de Kalebouter"]
Onno gewond? Wat heb je dan, ouwe? Beterschap iig. (Y)

Thanks! Liesbreuk.

[url=http://www.destift.com/media/2010/07/18/extrema-outdoor-2010/]BNN Extrema Outdoor 2010 Report[/url]

Beterschap Onno!


Als ik die registratie zie van BNN, en die is best leuk gedaan, bekruipt mij wel meer en meer het gevoel dat het helemaal niet meer om de muziek gaat. Zo'n show aan het eind, heel fijn allemaal, maar wat kost dat allemaal wel niet? Als ik een show wil zien ga ik wel naar Cirque du Soleil.

Maar ach, wat dat betreft zullen er wel mensen zijn die dat leukvinden, maar dit soort zaken samen met de dagjesmensen doen mij niet echt van festivals houden.

Gewoon een dampend Paard van Troje met alleen liefhebbers!

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject: Re: Extrema 2010
PostPosted: 19 Jul 2010, 07:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 22:08
Posts: 208
Sluit me aan bij Partyhardy: Guy J was de man van de dag wat mij betreft! Ook genoten van Joris Voorn en Extrawelt. Prima dag al met al :)


Top
   
 Post subject: Re: Extrema 2010
PostPosted: 19 Jul 2010, 08:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
ik heb in belgie 's avonds laat (met een bourgondisch rond buikje) de reportage zitten kijken, en sorry hoor, maar wat was die weer tenenkrommend slecht! lijkt wel alsof het elk jaar slechter wordt??

BNN heeft weer een dieptepunt bereikt, en Valerio gaat steeds slechter en lijziger presenteren... bah....

slecht camerawerk, slecht geluid, een onverstaanbaar interview met dennis ferrer waarbij je ook alleen dennis' oor zag en de interviewer vol in beeld (moet dat niet andersom?), joris voorn die "dubfire" als ondertitel krijgt, tenenkrommende muziek, valerio die elke studiogast dezelfde vragen stelt, elke dj met "reportages" ongeveer 10 seconden in beeld en erick e een volle 5 minuten, "chuckie" muziek terwijl sven vath staat te draaien....... nou ja..etc.

het was hardop lachen in belgie kan ik je vertellen....


Top
   
 Post subject: Re: Extrema 2010
PostPosted: 19 Jul 2010, 09:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
Extrema samengevat in 1 woord: Mwooahh

Rond 3-en waren we binnen, dankzij een file... uiteraard onze eigen schuld. Vervolgens hadden we wel genoeg contant geld voor een parkeerplaats, maar niet voor een lockertje en was er op het terrein geen pinautomaat aanwezig. Ben er nog niet over uit wie hier een denkfoutje heeft gemaakt. Gelukkig toch nog wat kunnen regelen via wat ruilhandel met plastic muntjes.

Een timetable hadden we niet en het terrein was ook lekker door elkaar gehusseld, vandaar dat we de goeie dj's nogal mis waren gelopen. Uiteindelijk maar gewoon voorgenomen om bij leuke muziek te blijven hangen.

De VIVA tent was ok! De Cocoon tent was wel aardig, zeker kwa aankleding... maar het geluid was behoorlijk puntjepuntjepuntje. De Coca Cola kar tegenover de ingang van deze tent ramde nog harder. Maar, als je je oor op de woofers legde was het nog aardig te pruimen.

De muziek van de techhouse stage aan het water, de futurefunk en de BNN stage... geen commentaar daar over, want ik heb mezelf voorgenomen om wat minder kritisch te zijn. Maar de sfeer daar was wel top, en er werd vrolijk gewiebeld. Ik ben dan de beroerdste niet, en fake dan mijn euforische toestand.

De Bedrock tent, of was het nou de lakeside (??), heeft mijn dag helemaal gemaakt. Joris Voorn was erg fijn, evenals Guy J... lekker loos gaan met lekkere melodien. Danny Howells deed gewoon zijn ding, met een housey inslag. Vond dat hij best iets meer gas kon geven op dat tijdstip, maar toch een dikke voldoende op de rave-meter. Dan uiteindelijk Digweed als hekkensluiter... Wat een waanzinnige set, en wat een gestoorde platen! Mijn excuses als ik me heb misdragen tijdens zijn set, maar de remmen gingen los en kon ze niet meer intrappen helaas! En inderdaad Paulus, die acid plaat, genieten... Halverwege zijn set weer een vast deel van de GC-crew tegen het lijf gelopen, was weer erg leuk jullie te zien :D Met de set van Digweed en gezelligheid een meer dan waardige afsluiter gehad.

Tijdens de vuurwerkshow zsm naar de auto proberen te komen om de file voor te zijn (yeah right), om uiteindelijk van 12.00 tot 2.00 op parkeerplaats 5 te moeten wachten voordat we uberhaupt konden gaan rijden. Anyway, op de radio was Digweed live vanuit de Air te horen... dus dat maakte het toch wel weer acceptabel.
Net zoals ieder jaar roep ik dat ik hier niet meer heen ga vanwege de drukte en platte herrie, dus waarschijnlijk ben ik er volgende keer gewoon weer bij.

(Y)

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
 Post subject: Re: Extrema 2010
PostPosted: 19 Jul 2010, 10:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jun 2006, 15:51
Posts: 274
Location: Utrecht
Was rond 3 uur pas binnen, en nadat ik samen met een maatje eerst een beetje in de zon gezeten heb omdat we op andere vrienden moesten wachten, zijn we daarna gelijk maar naar de Viva tent gegaan.

Was het lopen al zat voor ik uberhaupt op het terrein was, dus ben ik maar de rest van de dag in die tent gebleven, en dat was achteraf helemaal geen gek idee.

Audiofly was leuk, M.A.N.D.Y. nog leuker, en Lawler, tsja, gewoon de beste DJ ooit, de tent ging helemaal plat...

Rond half elf richting kluisjes gelopen om mijn jas op te halen, daarna richting McD gelopen voor onze privé-taxi, en rond 12en ofzo weer thuis.

Topdag gehad iig.

_________________
http://soundcloud.com/nyx_1978


Top
   
 Post subject: Re: Extrema 2010
PostPosted: 19 Jul 2010, 13:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Nog geen gelegenheid gehad om wat te schrijven maar heb wel wat filmpjes:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=NAAkPOvD5CQ[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ldIfF31l9uc[/youtube]

En mijn held van de dag (net als eerder al gemeld) Digweed:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=NVH7qQsKRDU[/youtube]


Top
   
 Post subject: Re: Extrema 2010
PostPosted: 19 Jul 2010, 14:26 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:17
Posts: 791
Location: Groovecollection.nl
Afsluiter Digweed: Chemical Brothers - Swoon (Boys Noize remix) :tune

Wanneer iemand deze in 320 te koop weet dan hoor ik het graag!

_________________
Proper music: [url]http://www.soundcloud.com/dwk[/url]


Top
   
 Post subject: Re: Extrema 2010
PostPosted: 19 Jul 2010, 20:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Jun 2005, 18:17
Posts: 282
Location: Amsterdam
[quote="C-Jay"] joris voorn die "dubfire" als ondertitel krijgt


Chris dat was Egbert (live) Joris Voorn draaide in de Bedrock tent later op de dag.

maar inderdaad mega slechte reportage van BNN, er werd wel heel erg vaak ingezoemd op de borsten van de vrouwen.

_________________
[color=#404000]There Are No Secrets, Only Information You Don't Yet Have![/color]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 50 posts ]  Go to page 1 2 3 Next

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 33 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma