It is currently 28 Mar 2024, 19:53

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
PostPosted: 26 Jul 2010, 12:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 08 Aug 2008, 18:22
Posts: 191
Location: Zevenbergen
Sjongejonge die Howells wat een held, wat een dijk van een set, geweldig!

Moet erbij zeggen dat Lin hem wel perfect neer legde voor Howells, heerlijk opgewarmd.

Verder leuke sfeer, goed geluid, niets op aan te merken.

Ohw en Yvonny de slagboom truc is gelukt gister ghehe, trouwens leuk je weeres gezien te hebben.


Last edited by []Bj[] on 26 Jul 2010, 16:48, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 26 Jul 2010, 14:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
Ja uiteindelijk groeide dit nog uit tot een mooi feestje.

We kwamen aan rond een uur of 5 uur half 6 en het was natuurlijk niet zulk mooi weer. Er werd al superlekker gedraaid maar het was toch wel een beetje te leeg. Nou zou ik daar normaal niet zo'n probleem mee hebben, maar ik had iedereen meegeluld om eens wat anders te doen en dus van amsterdam naar scheveningen te rijden. Als je dan daar aankomt en het is zo leeg dan voel je de rest denken van: was dit nou de moeite waard. Helemaal omdat er twee vrienden mee waren die meestal neit echt mee gaan naar de prog feestjes en danny howells niet kenden.

Maargoed, we gingen lekker chillen en op een gegeven moment kwam yvonny aanlopen met euhh... :oops We hadden op internet gezien dat er nog een feestje was dat wel aardig leek, maar wisten niet waar die tent lag en hadden geen zin om te zoeken. Maar yvonny wist ons te vertellen dat het maar 2 tenten verderop was. Nou daar waren we maar even gaan kijken, ook om de twee nonproggers tevreden te stellen, en het was er aardig druk. Maar in notime waren we het alweer zat want het was een beetje zielloos daar allemaal.

Weer teruggekomen bij de karavaan leek het al iets drukker te zijn en Lin was erg lekker bezig. Yvonny moest me er nog even aan herinneren hoe irritant mijn forumnaam te onthouden is, waarna ze me traditiegetrouw aan alle forumers ging voorstellen die ik nog niet ken :) (Y) Dat waren bart jan en...(even in mn telefoon kijken ;) ) jiska. Even een tijdje staan praten maar toen brak het geweld toch wel los.

Lin warmde echt heerlijk op. Draaide nog een track waar we op zoek naar waren en die we daarna gevraagd hadden aan dr maar uiteraard niet goed verstonden. Iets genaamd Sun, zegt dat iemand wat? :lol Na Lin begon Howells die niet helemaal naar mijn smaak startte... maar daarna was het echt GEKKENHUIS :tune Ik heb een paar goede sets van howells gehoord en een paar mindere dus ik weet altijd niet zo wat ik van hem moet verwachten, maar gister was echt de beste set die ik van hem gehoord heb :)

Uiteindelijk was de dansvloer goed gevuld en de sfeer was ook goed. Al met al mooi feestje :)

_________________
[url=http://soundcloud.com/delodic]Delodic soundcloud[/url]


Top
   
PostPosted: 26 Jul 2010, 15:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Mooie reports! :)

Track die je bedoelt kan Caribou - Sun zijn? :cool

_________________
[url=http://djshawnfarrell.wordpress.com/]DJ Shawn Farrell Blog[/url]
[url=http://progressivehousemusic.wordpress.com/]Progresssive House Blog[/url]


Top
   
PostPosted: 26 Jul 2010, 15:15 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
briljante track !!!
Lin draaide hem vrijdagavond ook al in club NL

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 26 Jul 2010, 17:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
Het was weer erg fijn ondanks die rare sluitingstijd van 2 uur :8o

_________________
It's JUST muzik


Top
   
PostPosted: 26 Jul 2010, 17:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
[quote="Partyhardy!"]Mooie reports! :)

Track die je bedoelt kan Caribou - Sun zijn? :cool


Jep, thanks! :)

Hoorde hem al een paar maanden terug in trouw, geloof bij 360 soundsystem. Erg fijne track

_________________
[url=http://soundcloud.com/delodic]Delodic soundcloud[/url]


Top
   
PostPosted: 27 Jul 2010, 00:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Oct 2005, 12:35
Posts: 2670
Location: @ Home
Leuk om weer anoniem te blijven...... maar wat een feest.

Howells in zijn element.... Lin die perfect opwarmde.

Tim Wolf die ervoor draaide was ook sterk bezig alleen niet in de trend van de andere DJ´s en sneu voor al die andere DJ´s die voor een lege tent draaide.

Tequila die erg goed smaakte :)

Sfeer was erg aangenaam en plezierig

Howells (Y)

Jammer dat het weer en het aantal mensen het een beetje liet afweten, maar voor de liefhebber was het echt een hele perfecte dag.

_________________
Eenieder die vecht voor de toekomst, leeft er nu al in.


Top
   
PostPosted: 27 Jul 2010, 06:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
[quote="Smiley"]Leuk om weer anoniem te blijven...... maar wat een feest.


Kom uit de kast :P

_________________
It's JUST muzik


Top
   
PostPosted: 28 Jul 2010, 00:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
[quote="[]Bj[]"]Ohw en Yvonny de slagboom truc is gelukt gister ghehe, trouwens leuk je weeres gezien te hebben.


Haha, ik had m ook weer deukloos voor elkaar ;)
Leuk idd om jullie ook weer te zien (Y)

[quote="Saithn"]kwam yvonny aanlopen met euhh... :oops
= mijn Sander = geen GC, maar bijna iedereen kent m wel! Hij moest trouwens rustig aandoen, want hij was net n week geleden geopereerd aan n dubbele dosis liesbreuk.... dat rustig is uiteindelijk niet echt gelukt :rolleyes

[quote="Smiley"]Leuk om weer anoniem te blijven......
Echt hè? had je wel s willen 'betrappen'...

Enfin: Na een zaterdagavondse kater :x van hier tot Tokyo (laatste dat ik me herinner is een glas Italiaanse prachtwijn van ca. 19 eu per glas :8o ) toch maar naar Scheveningen gegaan.
En dat was ook om de intens verdrietige beelden van Duisburg te doen laten vervagen. Danny Howells zou wel raad weten.... hij had me op Extrema weer hernieuwd verrast! :hat

Om 21 uur waren we ter plaatse, alwaar we warm verwelkomd werden door BJ en Jisca (Dazzle 78) en dj Lin! Leuke set. 't Was natuurlijk geen echte zomerdag en ook nog s the day after D... dus was t niet druk, maar de sfeer was goed!
Tijdens de subliem diepe, maar heerlijk dansbare set (Y) van Danny kon je ook goed merken dat er zeker 80% liefhebbers op afgekomen waren en dat waren toch wel zo'n 100 man/vrouw, die de ruimte voor de dj-booth goed en enthousiast vulden.
Toch hoorde ik ook van diverse mensen (Spenker o.a.), dat ze Danny voor de 1e x meemaakten en dat dit meteen n onuitwisbare betere ervaring was :hat
De bewegingen van Danny waren ook goed te volgen, omdat de booth laag was en dat is zeker bij deze dj altijd leuk. Sander heeft nog leuke filmpjes op z'n foon, maar die is net nieuw, en hij weet nog niet hoe dit te plaatsen...

2 Jerry: je ansichtkaart werd erg dankbaar ontvangen :p

Aan't eind natuurlijk een toegift: dat werd een forse electro-klapper... daarna wilden we more, more, more.... Danny kwam zelfs achter die booth vandaan, om te vertellen dat ie niet allowed was om nog verder te gaan.... maar wij wilden niet ophouden en uiteindelijk kreeg hij toestemming om nog verder te draaien... Fantastisch (Y)

Voor de liefhebbers: ik hoorde van Paul Sparkes, dat ie Danny 3 oktober in A'dam geboekt heeft... studio 80 was t geloof ik :cool

Stom, dat ik na zo'n geweldige avond, toch nog naar t journaal op tv keek: slapeloze nacht :x

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 28 Jul 2010, 09:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
Ik kreeg nog een berichtje van een vriendinnetje die er niets aan vond bij Howells en naar Secret Cinema was gegaan. Je raad het al, een technoliefhebster. Ik vond het echt heerlijk, beetje Fabricsound :cool

_________________
It's JUST muzik


Top
   
PostPosted: 01 Aug 2010, 09:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Feb 2007, 18:12
Posts: 45
Location: Oudenbosch
oh oh

beter laat dan nooit zullen we maar zeggen :lol
wat een superfeestje was het!

ja Ruben (was t toch he) :hat , leuk je te leren kennen
Yvonny en Sander ook van de partij, altijd leuk!
heerlijk gezellig zo. Was dankbaar dat het geen superweer was want er stonden veelal liefhebbers binnen en dat was goed te merken.
Me prima vermaakt met de lieve mensjes om me heen en van de sets van Lin en Danny.

Mijn lieve partymaatje BJ natuurlijk voor het last-minute avontuur en de lol om Chakra's en lifters :roll

vet avondje!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 38 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma