It is currently 18 Apr 2024, 04:22

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 15 posts ] 
Author Message
 Post subject: Dancevalley 2010
PostPosted: 08 Aug 2010, 14:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
Ik ben zelf niet geweest, hoe was het? Hoorde dat dit het hoogtepunt was:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VBwKI90vV0Q&feature=player_embedded[/youtube]

_________________
It's JUST muzik


Top
   
 Post subject: Re: Dancevalley 2010
PostPosted: 08 Aug 2010, 14:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
wtf? :cow


Top
   
 Post subject: Re: Dancevalley 2010
PostPosted: 08 Aug 2010, 15:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Oct 2005, 22:34
Posts: 880
Location: Hoboken, Belgium
En wij Belgen maar lopen klagen over de Q-Dance stage op Tomorrowland :lol


Top
   
 Post subject: Re: Dancevalley 2010
PostPosted: 08 Aug 2010, 16:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
Haha ik heb helemaal niets met die gast, maar ik moet zeggen.... sfeertje hoor! :roll

_________________
[url=http://soundcloud.com/delodic]Delodic soundcloud[/url]


Top
   
 Post subject: Re: Dancevalley 2010
PostPosted: 08 Aug 2010, 16:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Ik heb een top dag gehad. Was om 12.30u binnen. Ik dacht dat het wel druk zou zijn omdat het pas om 12u open ging maar ik denk dat velen het weer hebben afgewacht en wellicht later kwamen.

Het voorterrein waqs heel anders in gedeeld, de ingang was wel op hetzelfde gedeelte maar een kwartslag gedraaid. Moest echt even goed kijken waar wat stond. Op zich erg leuk gedaan, veel verschillende kleuren en soorten tenten met allemaal vlaggen over het hele terrein die in de grond geprikt waren. Wel vond ik het wel erg veel stages waardoor je zeker op het voorterrein alles ongeveer door elkaar hoorde. Maar eenmaal in een tent was dat gelukkig niet het geval meer.

Eerst een rondje gewandeld en blijven hangen bij A State of Trance waar Menno de Jong draaide. Trance is niet echt mijn ding maar het wiebelt wel lekker weg op de bassen en daar stonden erg veel bekenden. Was dus meer een uurtje socializen. Poncho aan, poncho uit...afijn, daar ben ik aardig druk mee geweest. Maar wel fijn dat ik 'm bij me had. Ondergrond ging toen nog wel maar dat was later wel een ander verhaal.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Ydyzn4EckBg[/youtube]

15u via de kluisjes en Erick E, was de bedoeling naar de main. Bij Erick E was het volle bak in de tent. Ik wilde hem wel eens zijn nieuwe stijl horen draaien maar dat is dus niet gelukt. De klok gaf 15.20u aan en Hernan zou op de main om 15.30u beginnen dus op naar de vallei. Daar heb ik echt genoten van zijn set (met de schaduwen van Hernan achter hem, Sherley en Jerry). Het begon wel te regenen dus poncho weer aan en gaan met die banaan. Ik heb echt genoten en met 2 armen in de lucht staan genieten. Wat heeft hij een heerlijke set gedraaid.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=n4KVTzAEcnw[/youtube]

Wat me in het geheel opviel was dat het rustig was op het terrein. Bij de main was het niet druk (zal ook door het weer gekomen zijn) maar zelfs in tenten was het echt prima vertoeven. Ik had verwacht dat het in de tenten volle bak zou zijn maar dat was helemaal niet het geval.

Na de set van Hernan zijn we naar de This is tent gegaan waar Gui Boratto ging draaien. Ik vond het matig. Best zo nu en dan lekkere platen maar ik miste een drive en piek platen.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MTRWcf8a2GY[/youtube]
Maar goed, we stonden droog, alle ruimte en veel bekenden dus ik heb me zeker vermaakt. Om 19u zou Sander beginnen maar helaas pindakaas, hij was veel later. Dat werd opgevuld met dj Love Girls. Was best te pruimen.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_WWATYwuSlU[/youtube]
Inmiddels brak de zon door en ging de tent uit zijn dak. Dat is altijd wel grappig om te zien, na een hele dag regen en dan de eerste zonnestralen en iedereen gaat uit zijn dak.

De club besloot naar buiten te gaan en ik zei dapper, ik blijf. Maar ik besefte dat ik dan alleen stond (was Berteke en Jan kwijt) dus ben mee gelopen. Pffff, wat een drama in de blubber. Toen zag je pas echt wat het veroorzaakt had, de hele dag regen. Ik had al gelijk spijt dat ik die kant op ben gegaan, notabene de trance stage. Ik heb mensen echt onderuit zien glijden. Het was bijna niet te doen. Ik had gelukkig oude waterdichte gympjes aan maar fijn was het niet. Na 5 minuten bij de trance ben ik met een omweg (via de vallei) naar Click gewandeld om Remy te horen. Een erg leuke klein tent met zelfs een boven gedeelte. Hier was het weer helemaal niet druk maar wat draaide hij weer lekker door.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JJUyis8sMEE[/youtube]
Na hem ben ik alsnog naar Sander gegaan in de This is tent. Mwah, ik vond het niet geweldig maar me wel weer prima vermaakt.

Om 22u stopte het, ben ik op mijn gemak gaan wandelen naar de kluisjes waar ik om 22.30u had afgeproken met mijn compaan. Compaan had het alleen nog helemaal naar zijn zin in de trance vallei dus had zijn taak gedelegeerd naar een lief vriendinnetje van ons die me met zijn auto naar huis heeft gebracht. Ik zat aardig onder de modder dus de douche was meer dan welkom.

Ondanks de regen heb ik echt een prima ontspanne ndag gehad. Het heeft me vrijwel niet in de weg gezeten. Je moet je er maar aan over geven, je kan er toch niets aan doen. Heb er het beste van gemaakt en zeker in de tenten was he tprima vertoeven.


Top
   
 Post subject: Re: Dancevalley 2010
PostPosted: 08 Aug 2010, 16:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
dik zeg, die balustrade in de tent van remy. mooi gedaan.


Top
   
 Post subject: Re: Dancevalley 2010
PostPosted: 08 Aug 2010, 20:33 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
[quote="Michie23"]Ik ben zelf niet geweest, hoe was het? Hoorde dat dit het hoogtepunt was:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VBwKI90vV0Q&feature=player_embedded[/youtube]


Onverwachts gast optreden bij Sjonnie Disco & Meester Moeilijk, die met hun act/dj-sets op bijna elk festival van Nederland staan. Mooi om te zien. Alles kan en mag.


Wij besloten zaterdag ochtend pas te gaan. Hernan gebeld. Die was in het Sheraton hotel. Daarheen gereden en ingestapt in een artist bus. Uiteraard bij hem gebleven tot hij na zijn set weg ging. toen de rest van de dag maar bij This Is gebleven.

Was een leuk dagje toch nog.

http://www.facebook.com/album.php?aid=2 ... 539de811eb

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: Re: Dancevalley 2010
PostPosted: 08 Aug 2010, 21:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
Leuke verslagen, mensen. Volgens mij hebben de meesten wel een leuk dagje uit gehad ondanks de blubber en het weer.

Gaaf ook die ring bij Remy!

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
 Post subject: Re: Dancevalley 2010
PostPosted: 08 Aug 2010, 21:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
:lol Haha! Ik las:
[quote="Dansliefhebber"]Poncho aan, poncho uit...afijn, daar ben ik aardig druk mee geweest. Maar wel fijn dat ik 'm bij me had. Ondergoed ging toen nog wel maar dat was later wel een ander verhaal.

Ik vol spanning de rest van t verslag lezen, maar.......niks!
Lees ik bovenstaande nog eens en toen zag ik dat je t over ondergrond had. ;)
Verder leuk verslag en fijn te lezen dat je n leuke dag hebt gehad.

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
 Post subject: Re: Dancevalley 2010
PostPosted: 08 Aug 2010, 23:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Nov 2005, 18:16
Posts: 148
Location: amsterdam
pff het weer was echt een drama. Was rond 2en binnen, eerst maar een beetje over het terein gelopen en tijdje bij This is gestaan, toen weer techno stage etc. Bij Hernan gestaan draaide wel lekker alleen tja me poncho lag in mijn kluisje en ja toen ff naar de kluisjes gegaan. Daarna nog even bij Rush gestaan :hat was wel plat raggen maar wel leuk. Daarna naar Gui geweest viel mij niet tegen... Op gegeven moment idd het moment van de dag dat de zon doorbrak. Mensen in grote getallen naar buiten rennen al juichend en wel :) Nog een uurtje bij Sander geweest, was opzich ook wel te doen maar niet heel super. Afsluitertje gewoon de main gepakt. Underworld - Rez leuk om weer eens te horen.

Leuk om te zien hoe mensen als een debiel de heuvel aflopen naar beneden terwijl je weet dat het de hele dag heeft geregent... De een na de ander ging ook onderuit.. Nah vuurwerk zullen we maar niet over hebben want dat was 1 groot drama. Er stond te weinig wind ( sowieso de plek waarvan het af werd geschoten vind ik al minder) dus door de rook die bij het ontsteken vrij kwam bleef hangen waardoor er na 5 pijlen geen vuurwerk meer te zien was behalve een paar lichtflitsen en een rookgordijn...

Vond de lasers wel mooi, veel beter ook dan vorig jaar.... Tja de stages, vond de LED schermjes wel erg mooi, vooral bij de this is tent, was echt mega! Jammer alleen dat bijna op het eind van de set van Mark Knight het geluid even wegviel en de schermen erg stoorde. Al met al wel een leuke dag gehad... Maarja moest mezelf wel af en toe beetje moed inpraten wanneer je weer door een regenbui liep naar een andere stage.

_________________
Well, oiled, that's what you are ! Come on, and ride, in my muscle car


Top
   
 Post subject: Re: Dancevalley 2010
PostPosted: 09 Aug 2010, 13:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Pfff ook eindelijk weer boven (brak) water na een weekend vol feestjes met als hoogtepunt het meeste natte feest dat ik ooit heb meegemaakt: DV :hat

Vanwege diverse wegopbrekingen (die er nu dus niet waren :D ) vroeg vertrokken uit de buurt van Nijmegen en om 12 uur reden we in de regen het P-terrein op. Ik had geen weerbericht meer gezien, dus dacht dat t verder wel droog zou worden en dus gewoon lekker op mijn slippertjes t terrein op. Vriendje Sander was al 7 jaar niet meer op DV geweest, dus ff opnieuw het terrein introduceren was wel nodig.
Het zag er allemaal gelikt uit, idd wel iets teveel tenten op Solid Ground. Gelachen ook om die idioten van Pink Panter Radio, die her en der, hoog en droog veel lol hadden. We zijn zelfs nog even in de Hardstyle tent geweest :\

We hadden nog niet echt wat op t programma en dus kwamen we al zwervend terecht bij Warren Fellow in de witte Smaakstof-tent, compleet met kanariepiet in n kooi :lol Het klonk zeker niet verkeerd. Ik kwam hier Tijs en Partyhardy tegen :o Gingen die niet naar WTTF?

Tijd voor Hernan op Main en helaas ook tijd om de regencapes te voorschijn te halen. Op Main kwamen we natuurlijk alle bekende Hernan-groupies tegen ;) . Wat een geweldige set toverde hij weer te voorschijn! Hoe beter, hoe harder t ging regenen, maar dat mocht de pret absoluut niet drukken (Y) Ik heb na afloop toch maar wel mijn laarzen aangetrokken!

Via Christian Varela (Intec Digital) :hat naar Anton Pieëte (Smaakstof) :cool weer terug naar Intec voor mijn 2e held van de dag: Umek (Y). Hij draaide zo goed, dat ik niet eens meteen doorhad, dat de zon ging schijnen, maar eigenlijk deed t r ook niet meer toe...

Nog een heel klein stukkje Stephan Bodzin gehoord :hat en daarna hebben we ons over laten halen om af te sluiten bij Sander Kleinenberg, waar ik geen hoge verwachtingen van had, wegens eerdere teleurstellingen. Maar hij was heel serieus bezig een lekker setje neer te zetten en t was daar ook weer erg gezellig!

Lekker veel lol gehad en goeie muziek: één van de betere DV's (Y)

_________________
I love PoesUps!


Top
   
 Post subject: Re: Dancevalley 2010
PostPosted: 09 Aug 2010, 18:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
2Yvin, ik denk dat je gespot bent in de Intec tent. Zie hier een zin uit een reactie op pf:
Een andere vrouw liep met een flesje water rond met daarin een roos. Haha, heb me goed vermaakt met de mensen daar.
Moet jij geweest zijn :lol


Top
   
 Post subject: Re: Dancevalley 2010
PostPosted: 09 Aug 2010, 18:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Klopt :lol

Trouwens ook erg gelachen om die 2 gasten met dat "springtouw" en jouw ene sprong :cool

_________________
I love PoesUps!


Last edited by YvonnY on 09 Aug 2010, 23:01, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject: Re: Dancevalley 2010
PostPosted: 09 Aug 2010, 19:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Ik probeerde het maar het was ietwat lang geleden om in te springen en het touw was niet zo geweldig (of was het mijn balans). Na poging 2 maar opgegeven. :lol


Top
   
 Post subject: Re: Dancevalley 2010
PostPosted: 09 Aug 2010, 20:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
yvon en festivals kennende is het nog een wonder dat die roos in het flesje zat. :cool


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 15 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 24 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma