It is currently 24 Apr 2024, 22:15

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 42 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next
Author Message
 Post subject: Re: Loveland
PostPosted: 16 Aug 2010, 20:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
het feest maak je zelf?
das pas een dooddoener...kan je net zo goed thuis feesten met vrienden..
als ik uitga, wil ik toch als minimale vereiste dat ik de muziek goedvind.. of is dat heul raor? :) wordt een beetje moeilijk losgaan als je niet door de muziek meegenomen wordt...natuurlijk ga je naar een feest met het idee van "dit wordt een knaller", maar soms wordt het hem niet...

als ik de muziek niks vind, is het feest voor mij ook al gedoemd te mislukken...en volgens mij geldt dat voor zon beetje iedereen hier op GC toch?

edit: kwam nog langs morillo gewandeld, en daar ging het wel enorm los! pannekoekenhouse, maar toch altijd mooi om een honderden mensen op hetzelfde moment te zien springen...super!


Last edited by C-Jay on 16 Aug 2010, 20:15, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject: Re: Loveland
PostPosted: 16 Aug 2010, 20:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 30 Apr 2007, 22:57
Posts: 1213
Location: Dorst, omg. Breda
Uiteindelijk toch nog een maatje gevonden die mee wilde, dus hoefde toch niet in mn uppie die kant op! Uiteindelijk wat later dan anders op t feestje beland (rond half 4 pas), toch even een rondje gedaan en daarna beland bij Michael Mayer. Die draaide een heel sexy setje, heerlijk om er in te komen. Maatje wilde even naar Leger, maar binnen 10 seconden hadden we het wel gezien. Totaal geen sfeer en nietszeggende beats.

Dus.. op naar de Warehouse Arena! Daar kwam ik inderdaad Sido tegen. We waren een van de weinigen in de tent op dat moment (bij Marcus Worgull), slechts een handjevol mensen stond binnen. Het geluid was ook bagger. Wij iemand aangesproken, bleek de lichtman te zijn, de geluidsman was even eten. Toen die terug was heeft ie er meteen voor gezorgd dat alle boxen het weer goed deden. Lekker setje van Worgull. Toen Âme bezig was begon het wat drukker te worden (en terecht, lekkerr). Zeker vanaf het moment dat Henrik Schwarz af ging sluiten. Man, dit is een van de beste (live)sets die ik ooit heb gehoord. Wat een platen heeft die man toch, ongelooflijk! En heerlijk om hem bezig te zien achter de decks, lekker energiek en constant een smile op zn gezicht.

Verder was het gewoon goed geregeld. Waren zo binnen en hadden snel munten. Alleen het barpersoneel was vaak wel erg tam. En het weer maakte natuurlijk veel goed (ook al heb ik veel binnen gestaan).

Heerlijk track bij Âme.. ik kom ook nog langs. Jezelf terugzien op video is nog 10x erger dan je eigen stem terughoren :D
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1ilo9OitYhg[/youtube]

Deze ook weer gehoord.. mijn favo track van het moment.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6CgMrSEA2Sk[/youtube]

Wilde hierna nog naar Scheveningen voor Galluzzi, maar ik hoorde van Sido dat Melon, die een 6uurs set in Trouw zou gaan draaien, vergezeld ging worden door Ame en Schwarz, dus de beslissing om ook die kant op te gaan was niet moeilijk :) Daar deden de heren het nog eens dunnetjes over, en zo was de nacht @ Trouw een mooie afsluiting van al met al een prima dag!


Top
   
 Post subject: Re: Loveland
PostPosted: 16 Aug 2010, 20:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
dan moet je wel meenemen dat jou (en mijn) oren superverwend zijn. En dat geldt ook voor een hoop GC mensen. Dus als je naar een feest gaat met een bepaald verwachtingspatroon, beinvloed dat enorm je perceptie. feest zit wel degelijk in jezelf. Nogmaals Nederlanders zijn gewoon te verwend. :p

Ik ben iets minder snobby geworden hier, omdat je eenmaal moet roeien met de riemen die je hebt. Vorig weekend lekker staan swingen op een dj die ik niet kende, maar wel op een leuk feestje met leuke mensen. Muziek was toen eigenlijk ondergeschikt. Ik heb geen idee welke platen hij draaide etc. Maatje van me stond te openen en ze draaiden allebei tech housachtig maar niet iets met echt hoogte punten of zo. toch nogmaals een superavond gehad. Dus misschien heeft het publiek er iets mee te maken? Maar Diep heeft zich zo te lezen prima vermaakt. Makes you wonder


Last edited by Mistik on 16 Aug 2010, 20:20, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject: Re: Loveland
PostPosted: 16 Aug 2010, 20:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
nou, anders formuleren dan: ik heb me ook VERMAAKT (zonnetje, bekenden, lekker koud bier, goeie patat, lekker kletsen) maar muzikaal kon het totaal niet boeien. en voor MIJ is dat toch heul belangrijk :cool zo dan?

i know, we zijn enorm verpest door de loop der jaren.
zou toch wel heerlijk zijn als je onbevangen helemaal los kan gaan op chuckie. :lol


Top
   
 Post subject: Re: Loveland
PostPosted: 16 Aug 2010, 20:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
beter! :lol maar hoe was Sasha dan?

Ik merk dat ik dat onbevangen luisteren wel weer een beetje terug krijg hier. Nooit helemaal natuurlijk, maar ik wordt iets minder snobby.


Top
   
 Post subject: Re: Loveland
PostPosted: 16 Aug 2010, 20:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Zo.. wat een prima verslagen allemaal voor mij.. hulde en gladiolen! Dit betekent wel, om in florasferen te blijven, dat er al een hoop gras voor mijn voeten is weggemaaid.

Dus hierbij kort de bevestiging dat ik C-Jay op twee punten gelijk moet geven: ik was in een ultiem vage bui en de muziek was overall genomen tegenvallend. Lekkere sets waren er van Oxia en Stacey Pullen. Picotto was nog net te doen en Sasha.. tja, een paar goede platen heeft hij altijd wel, maar het bijzondere is er echt af. En natuurlijk is die Max Cooper mix van Xpander een prachtige track, maar de laatste drie tracks die ik van Sander Kleinenberg's set meekreeg waren pompende house, dan wil het publiek door (ik ook) en dan sta je stil als er een plaat komt met een weliswaar mooie, maar ook (te) lange pianobreak. Kortom: eens met de hiervoor geponeerde stelling dat er op de main meer gepompt moet worden en Sasha lekker in een donker holletje geboekt moet worden. Een holletje waar ik overigens niet aanwezig zal zijn. Sasha ontwikkelt zich namelijk in rap tempo tot de Boney M van de housescene.

Verder kan ik alleen maar een dikke pluim uitdelen aan de organisatie: alles verliep ultiem soepel, echt grote klasse. Tel daarbij op dat voor mijn gevoel het halve Rise-veld vol stond met bekenden en gezellige onbkenden en de conclusie is duidelijk: ik heb een topdag gehad.

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
 Post subject: Re: Loveland
PostPosted: 16 Aug 2010, 20:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
de boney m van de housescene. :roll


Top
   
 Post subject: Re: Loveland
PostPosted: 16 Aug 2010, 21:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 09 Aug 2006, 21:50
Posts: 1104
Location: Delft
[quote="Dansliefhebber"][quote="lion73"][quote="Dansliefhebber"]Doe vooral maar gewoon, dan doe je gek genoeg.
Kan ik niet meer horen, deze uitspraak :x (N)
Nou, sorry hoor. Zal het nooit meer zeggen.

Lieve Chantal, er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen ;)

_________________
Nothing ventured, something lost.


Top
   
 Post subject: Re: Loveland
PostPosted: 16 Aug 2010, 21:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 30 Apr 2007, 22:57
Posts: 1213
Location: Dorst, omg. Breda
Hier nog eentje die zich wél prima wist te vermaken :lol

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8-V63kpkXPE[/youtube]

Ik stond hier toevallig niet ver vandaan. Iemand die de twee tracks toevallig kan IDen?


Top
   
 Post subject: Re: Loveland
PostPosted: 16 Aug 2010, 21:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
[quote="Mistik"]Maar Diep heeft zich zo te lezen prima vermaakt.

+1

Komt grotendeels door veel, heel veel leuke vrienden, bekenden en onbekenden. :D
Tot aan Michael Mayer was het muziekaal zozo.
Daarna vet met Einmusik, half uurtje De Man Zonder Schaduw en daarna twee uur Sasha.
Aardige en sympatieke gast ook die Mayer. Ff mee staan praten. Hij was erg gecharmeerd van mn helm. :)
Dat aardige en sympathieke geldt ook voor Egbert. Ook nog ff mee staan babbelen.
Zo chill dat sommigen gewoon met twee benen op de grond staan en zich niet verheven voelen boven hun publiek. (Y)
Verder de hele dag gedanst, gespeeld, gevaren, nog meer gedanst en gek gedaan. Party machen! :D

Daarna nog even vermaakt met Galluzzi en zn vrouw in Scheveningen.
Mooie afsluiter van n mooi dag. :)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
 Post subject: Re: Loveland
PostPosted: 16 Aug 2010, 21:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
[quote="Frenkieee"]Hier nog eentje die zich wél prima wist te vermaken :lol

Vind het knap, zeker op die muziek. Pfff, wat een gepingel zeg.

Kwam nog een foto van je tegen Paulus, ik zoek 'm nog even op voor je. [img]http://static-webregio.nl/content/images/xl/loveland-festival-amsterdam-25.jpg[/img]
Je staat er beeldig op :roll

Top
   
 Post subject: Re: Loveland
PostPosted: 16 Aug 2010, 21:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Jan 2006, 20:55
Posts: 1484
Location: Hoogvliet
Heyyy hier staan meer bekende op....Paulus, heb jij GEVAREN??? Hoe heb je in godsnaam dat lange logge lichaam in zo'n bootje gekregen :lol


Top
   
 Post subject: Re: Loveland
PostPosted: 16 Aug 2010, 21:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Jan 2006, 20:55
Posts: 1484
Location: Hoogvliet
Ik heb trouwens minder haar achterop mijn hoofd dan ik dacht....

Chantal, zou je 'm mij ook ff willen pm-en??


Top
   
 Post subject: Re: Loveland
PostPosted: 16 Aug 2010, 22:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
[quote="Dansliefhebber"]Je staat er beeldig op :roll

Op mn Paasbest. :lol

[quote="Diep"]Paulus, heb jij GEVAREN??? Hoe heb je in godsnaam dat lange logge lichaam in zo'n bootje gekregen :lol
De gebakken lucht eruit laten lopen en mezelf opvouwen; dan gaat t prima. :)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
 Post subject: Re: Loveland
PostPosted: 16 Aug 2010, 22:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Linkje waar dus foto's staan:
http://www.webregio.nl/amsterdam-centru ... tival.aspx


Top
   
 Post subject: Re: Loveland
PostPosted: 16 Aug 2010, 22:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
geweldige foto paulus!


Top
   
 Post subject: Re: Loveland
PostPosted: 17 Aug 2010, 08:42 
Offline
Moderator
Moderator

Joined: 08 Jun 2005, 22:46
Posts: 404
Location: Den Haag
Top dag gehad. Zonnetje, leuke mensen!
Indeling was perfect. Alle platte ellende lekker afgezonderd. Hier ben ik alleen in de middag 5 minuten wezen kijken maar dat was toch wel zo erg dat ik mn oren dat bespaard heb. Tuurlijk, ieder z'n ding, maar het verbaast me toch altijd dat zelfs de meest platte ellende zoveel volk trekt. Volgens het time table stonden we bij sunnery james en nog iemand..maar guttugut…hoe houden de mensen dat vol.. :cow
Aan de andere kant van het terrein was de underground stage het beste toeven. Lekker klein, prima sfeertje daar. Af en toe even in de techno tent geweest maar dat kon me allemaal niet boeien. Veel te mooi weer voor en volgens mij is die zeker in de middag nooit echt gevuld geweest.
En verder drankjes in de zon bij Fire gedaan. Prima sfeertje, maar muziekaal pas bij Sasha interessant. Al ben ik het ermee eens dat in de avond op de main er veel meer geknald moet worden..daar zit iedereen toch de hele dag een beetje op te wachten.
DV wist dat jaren geleden hal. In de middag wat rustiger aan en dan doet iedereen een klein dansje, drinkt een drankje en ligt wat in het gras. Savonds bv een Cox neerzetten en de vallei gaat los. Dat is wat mensen willen om die tijd..
Maar hoe dan ook, ik heb me prima vermaakt en zo zijn al mijn festivals (awake/extrema/loveland) prima geweest dit jaar.


Top
   
 Post subject: Re: Loveland
PostPosted: 17 Aug 2010, 21:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Top feest!! :cool

Heel veel gezelligheid, lekker weer en goede muziek gehoord :) Heb niets van Sander K meegekregen en kwam precies op de main aan toen Sasha begon, hij draaide heerlijk, rustig opbouwen en later aantal vette knallers (Y)

Secret Cinema sloot ook perfect af! :D

Zie nu dat ik ook veel mensen gemist heb, jammerrr!

_________________
[url=http://djshawnfarrell.wordpress.com/]DJ Shawn Farrell Blog[/url]
[url=http://progressivehousemusic.wordpress.com/]Progresssive House Blog[/url]


Top
   
 Post subject: Re: Loveland
PostPosted: 18 Aug 2010, 07:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Mooi man de verschillen tussen wat mensen van bv een Sasha vinden.

Leuke discussie ook over feestjes in NL. Is het niet zo dat:
- 80% van de mensen die veel naar feesten gaan zoiets hebben van "been there, done that, got the t-shirt"?
- dat house in NL nu totaaaaal mainstream is en dat NLse festivals tegenwoordig ook gewoon TROS-volk trekken;
- de algehele tendens is 'dat we maar los willen en moeten' met elkaar?

En ja, de dooddoener 'een feest maak je zelf' blijft voor mij wel waarheid. It's all about the attitude. Mensen pikken minder van elkaar en in het calvinistische NL moet je niet je kop boven het maaiveld steken. Helaas.

Daarom ga ik lekker gek doen op Lowlands ! :oops :p

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject: Re: Loveland
PostPosted: 21 Aug 2010, 03:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Misschien is Loveland, dan wel het mooiste voorbeeld van het feit, dat wij bijna allen oud worden en t leven gewoon doordraait... ben er zelf dan wel niet geweest (arm & te oud), maar bekende van mij (1/2 mooi/half kunstmatig mooi en origineel jong) van mijn nietbestaande-dochtersleeftijd heeft daar rondgehangen. Zij was blij dat zij daar geweest was. Namen als "Chuckie" zijn er om te onthouden en verder is mooi zijn 'tha bomb', als je maar minstens een paar halve uren zweeft boven dat mooie lijf.... ;)

_________________
I love PoesUps!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 42 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 23 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma