It is currently 25 Apr 2024, 14:07

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 39 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 22 Oct 2010, 07:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 23:44
Posts: 796
Location: Amsterdam
Heb een erg toffe nacht gehad!
Niveau van draaien lag hoog vanavond!

Heel erg gezellig met alle medeboardes!

Op naar za & zo!!!

_________________
Music is not a choice, it's instinct!!!


Top
   
PostPosted: 22 Oct 2010, 08:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 18 Nov 2005, 13:31
Posts: 331
Location: noordwijkerhout
helemaal mee eens!

fijn feestje!


zo nu nog even 2 uur slapen, dan zo weer naar mijn werk....
arrrggghhhhh


Top
   
PostPosted: 22 Oct 2010, 09:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
Schiet woorden tekort, Sasha is in topvorm (Y)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nawr6XMSkAU&feature=player_embedded[/youtube]

_________________
It's JUST muzik


Top
   
PostPosted: 22 Oct 2010, 09:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
vette cockpit. :)


Top
   
PostPosted: 22 Oct 2010, 13:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Feb 2006, 15:23
Posts: 417
Location: Den Haag
Heldenset van Zabiela. Wat kan die gast toveren met z'n apparatuur!

_________________
courtesy of ISC music 2002


Top
   
PostPosted: 22 Oct 2010, 14:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Toch leuk dat smaken zo kunnen verschillen; ik heb nah echt niks met die Zabiela. :) Neemt natuurlijk niet weg dat ik respecteer wattie doet.
Aparte avond. :D

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 22 Oct 2010, 17:50 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
[quote="Michie23"]Schiet woorden tekort, Sasha is in topvorm (Y)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nawr6XMSkAU&feature=player_embedded[/youtube]



hmm ik vond sasha in het begin niet zo heel bijzonder, mooie platen maar wel erg laag tempo ben na een half uur ook maar naar huis gegaan maar dit had hij meteen wel mogen draaien vanmij :D

Leuk feestje! Geluid niet al te best waardoor de muziek niet tot zijn recht kwam. Wat zabiela allemaal doet met die apparatuur :o Als iemand weet hoe die track met dat drum&bass gedeelte heet dan hoor ik het graag.

prijzen en garderobe waren wel een beetje minder (N) maar de locatie is verder wel erg (Y) en glad . Gingen er een paar vol op hun muil bij de trappen..

Top
   
PostPosted: 22 Oct 2010, 17:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
De hele avond werd er een hoog tempo gedraaid en Sasha ging heel wat bpm lager zitten. Ik vond dat juist echt top, echt weer de Sasha die ik ken. Het is te makkelijk om alleen maar te knallen aan het eind ;)

_________________
It's JUST muzik


Top
   
PostPosted: 22 Oct 2010, 18:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
[quote="Harmen"]hmm ik vond sasha in het begin niet zo heel bijzonder, mooie platen maar wel erg laag tempo ben na een half uur ook maar naar huis gegaan maar dit had hij meteen wel mogen draaien vanmij :D

Mee eens.

[quote="Harmen"]prijzen en garderobe waren wel een beetje minder (N) maar de locatie is verder wel erg (Y) en glad . Gingen er een paar vol op hun muil bij de trappen..
Haha, en goed hard ook. :lol Niet dat dat leuk is....... :\

[quote="Michie23"]De hele avond werd er een hoog tempo gedraaid en Sasha ging heel wat bpm lager zitten. Ik vond dat juist echt top, echt weer de Sasha die ik ken. Het is te makkelijk om alleen maar te knallen aan het eind ;)
Maar wél lekker. ;)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 22 Oct 2010, 19:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Dec 2005, 13:18
Posts: 494
Location: Amsterdam
Prima avondje gehad... Warren draaide erg lekker! Dat gepiel van Zabiela vond ik maar niks ten opzichte van de verhalen die ik hier lees.

Daarnaast is het wel echt belachelijk om € 3 te vragen voor een simpel bekertje aanmaakfrisdrank en bier... om maar niet te spraken over het vragen voor geld voor een ranzige en overlopende wc!


Top
   
PostPosted: 22 Oct 2010, 19:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
Ik vond het ook duur, kwam zeker door de boot die nog moest varen. Geef mij maar de Melkweg zondag :)

_________________
It's JUST muzik


Top
   
PostPosted: 22 Oct 2010, 19:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:12
Posts: 2121
een sasha die staat te spingen in de dj booth, swingt. Mijn god.. moet een fiske zijn geweest:) muziek klinkt erg nice..

_________________
Brabantse Nachtu !!


Top
   
PostPosted: 22 Oct 2010, 19:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Hele fijne avond gehad :D , maar wel met gemengde gevoelens over de muziek.
De boot was iets te smal, dus was het erg druk voorin bij de booth, maar alle mensen (liefhebbers) waren erg tof en gezellig! Voor de rest was t idd een duur feestje! Al was de rosé dan weer wel goedkoop voor 1 muntje, maar dat wil je toch niet de hele avond drinken :sleep

Ik vond t niet zo erg dat Desyn als eerste dj erbij gepropt was; toen ik binnen kwam was ie commerciële meuk aan t draaien en ik kwam al wat GC-ers tegen met een lang gezicht. :rolleyes
Dat veranderde meteen met de 16-Bit Lolita's :hat
Danny Howells vond ik ook weer heerlijk :hat
Nick Warren heb ik eigenlijk niet zo veel van meegekregen, want ik was inmiddels zeeziek :x en verder veel lopen lollen ;)
Zabiela had erg leuke platen, maar was zo lijnloos...
Babicz zal best een leuke producer zijn, maar ik vond m mateloos saai, simpel en sloom draaien. (N) De boot die inmiddels weer was aangelegd, liep ook aardig leeg. Je moest ook veel geduld hebben om t nog vol te houden tot Sasha... gelukkig was de sfeer nog steeds top!
Maar Sasha draaide meesterlijk (Y) , alleen had ie wat meer mogen knallen, zo aan 't eind van de avond. Alleen heel irritant dat die groupies zo voor zijn neus stonden, je kon m geeneens aan t werk zien :(

Parkeren was met dat evenmenttarief wel erg lekker: 16 euro i.p.v. 36 :)

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 22 Oct 2010, 19:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Helemaal met je eens Yvon, qua groupies die recht voor zijn neus gaan staan op een verhoging waardoor hij helemaal verdween. Heel irritant. Dat je een groupie bent oke, dat ben ik zelf ook :lol , maar dan weet je toch dat anderen hem ook bezig willen zien.

Verder moest ik erg wennen aan de lokatie. Inderdaad smal en je voelde je zowat een sardientje. Tot ik boven ontdekte, daar stond je wel lekker. En bij Sasha werd het iesjepietsje rustiger en ben ik vooraan gaan staan. Personeel vond ik erg vriendelijk, beveiliging waren ook prima lui, heb er veel mee staan babbelen. Handig aan het einde want ik was dus mijn jasbon kwijt :oops

Ik kwam binnen toen Danny Howels bezig was. Heb maar een stuk mee gekregen. Nick vond ik heerlijk draaien, lekker opzwepend aan het einde van zijn set. Zabiela, top om te zien hoe enthousiast hij bezig is, kan daar van genieten maar zijn muziek is niet mijn muziek. Robert Babicz vond ik ook bij vlagen oke maar Sasha maakte het mooi af. Ik vond hem en Warren het lekkerst draaien.

Verder vooral gezellig en ook veel aan de wandel en babbel geweest.
En ik weet nu wie michie23 is, weer een gezicht rijker. ;)

Overigens ben ik nog een kleine after gehad in Amsterdam. Ik zat om 14u vanmiddag in de trein terug. Kan je melden, dat was heel apart. Heb wel lol gehad.


Top
   
PostPosted: 22 Oct 2010, 20:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 09 Aug 2006, 21:50
Posts: 1104
Location: Delft
Ook hier een prima avond :cool

(N) James Zabiela, puur beoordeeld op zn sounds. Ik kon er niks mee.
(N) (Y) n vrij krappe maar ook knusse boot. Mooi belazerd met die mooie brede ruimtes op de foto`s
(N) Dames bij de garderobe hadden geen werkoverleg gehad voor aanvang
(N) bij aankomst mn doppen vergeten. Toch maar ff heen en terug a 25 euri taxikosten

(Y) algehele sfeer an boord
(Y) waarvoor de toon al werd gezet door vet relaxte portiers
(Y) Nick Warren
(Y) meeting n greeting allerhande mensen van dit forum
(Y) dat ik mn doppen heb opgehaald

:cool

_________________
Nothing ventured, something lost.


Top
   
PostPosted: 23 Oct 2010, 12:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 24 Oct 2005, 18:40
Posts: 782
Location: Ergens
(N) Vertraging vliegtuig zodat ik de boot letterlijk en figuurlijk mistte.

_________________
For seven seconds each day my brain cells align and provide me with a focus and
certainty of knowledge that borders on prophetic wisdom.


Top
   
PostPosted: 23 Oct 2010, 13:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Ja, ik miste je al ouwe. :(
Als het een schrale troost is dan heb je niet veel gemist hoor. ;)
Sorry dat ik je niet terug heb geSMSt; ik was niet zo met mn telefoon bezig.

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 23 Oct 2010, 14:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Jammer Chefke :(

Ik had je wel terug gesmsd, maar ik zag net pas dat ie niet verzonden was :cow

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 23 Oct 2010, 14:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Alles hier al gezegd volgensmij. Belachelijke prijzen, belachelijk gepriegel van Zabiela (ja, technisch vast goed, maar er zat to-taal geen lijn in).

Wel lekkere muziek van Warren, Babicz, 16Bit's, Howells. Verder zeer leuk om veel boarders en andere oude bekenden weer eens te zien. Het was net een reunie voor mij. Sommigen zo lang niet meer gezien dat die me niet meer herkenden met mijn huidige kapsel. Lol.

Sasha helaas moeten missen omdat ik op tijd in Zandvoort moest zijn, maar dat mocht de pret niet drukken.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 23 Oct 2010, 16:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 05 Sep 2007, 19:20
Posts: 241
Location: Madrid
klein reportje,

Echt een gave avond! Zoveel top dj's op één avond, wat een verwennerij :) Was zelf één van de eerste die binnen was, ik wilde Desyn namelijk graag horen draaien. En hij draaide naar mijn mening echt heel gaaf! De stijl van hem waarbij het BPM behoorlijk laag ligt, vind ik echt heel cool (Y) Goeie tunes, niet zo duister, vind ik eigenlijk ook wel prima! (iemand enig idee welke nummers hij draaide?) Daarna 16bit, vond ik wederom goed! Dat nummer van Sander Kleinenberg - Maniac was een goeie keuze. Daarna Danny Howells. Die vind ik absoluut niet speciaal ofzo. Geen denderende platenkeuze en ineens die BPM omhoog gooien. Naar mijn mening wordt de muziek dan opeens toegankelijk voor wie dan ook. Iets dat waarschijnlijk veel mensen ook willen horen op een avondje uit, snellere muziek en drank. Toch gaat mijn voorkeur zeker naar de langzamere variant. James Zabiela en Robert Babicz konden me niet echt boeien. Sasha daarentegen vond ik echt super.

Locatie vond ik leuk. Vooral toen we gingen varen, net een schoolreisje :p

Op naar de volgende.. :tune


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 39 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 45 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma