It is currently 20 Apr 2024, 03:16

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
PostPosted: 24 Oct 2010, 14:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Oók weer iets nieuws....kep vannacht de gaten in mn nieuwe broek gedanst. En dansen dat deed die lange darm. Van half 11 tot kwart voor 7 bijna non stop.
Mijn god, wat een feest was het. :D

Het begon al bij Cassy. Die warmde errug lekker op. Hele lekkere tracks draaide ze. Alleen af en toe mixfouten. Beetje Panoramabar onwaardig.
Daarna kwam Guillaume & The Coutu Dumonts een uur lang live zn ding doen. Nog nooit van gehoord, maar wat swingde dat als een malle. Doordrenkt met dikke lagen Funk en erg uplifting feestmuziek. Staan knálluh! :)
Daarna Sven 2 uur geluisterd. Klonk ook erg goed.
Om 3 uur even naar boven gegaan voor Rauwkost. Wat me meteen opviel, is de warmte die in de muziek zit t.o.v. die van Sven beneden. Half uurtje meegepakt om toch nog even t laatste half uur van Väth te horen. Had ik beter niet kunnen doen, want -hoewel heel veel mensen t vet vonden- ik vond t nergens naar klinken. Één langgerekte schelle sirene en non stop stroboscoop licht.
Omdat mn benen begonnen te verzuren, heb ik Extrawelt voor t grote gedeelte zittend luisterend doorgebracht. Even opladen voor t laatste uurtje Olivier Weiter boven.
Das maar goed dat ik dat heb gedaan, want t werd zelfs 7 kwartier weiter machen. :) Echt zúlke vette tracks gehoord! Hij verbaast me iedere keer weer.
Vanwege het feit dat ik die nacht "artiest" was, heb ik t laatste gedeelte achter hem in de booth gestaan en de jonge garde een klein lesje losgaan gedoceerd. Ze moeten t toch ééns gaan overnemen he? ;)
Want daar schortte t in mijn beleving wel erg aan: hoog staande receptie gehalte beneden. Boven ging t nog wel los, maar beneden was t drama.
Toen bijv. Sven begon met draaien wilde n hoop mensen naar voren om vervolgens stil te gaan staan. :rolleyes Lekker met je pull overtje aan en n biertje in de hand zwijgend met je vrienden elkaar aan staan gapen. Gelukkig begrepen t paar mensen t wel die nacht en t leuke is dat je die dan ook de hele nacht tegenkomt. :)

Het leukste van de avond was dat ik Timo en Louelle nog eens gezien heb voordat ik ze moet missen.
Plus de leuke mensen die ik heb ontmoet die aan n onvergetelijke nacht hebben meegwerkt.

Nu net thuis van een bescheiden, doch zéér gezellige, after bij een halve Rauwkost thuis. Rauw was t niet, kostelijk vermaakt heb ik me zeker.
Vanaaf maar n beetje bijtijds naar mn nest. ;)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 24 Oct 2010, 14:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Mooi verhaal weer :lol

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 25 Oct 2010, 17:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Toptekst!

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 3 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 47 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma