It is currently 29 Mar 2024, 02:55

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
PostPosted: 05 Dec 2010, 17:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 22 Jan 2009, 18:54
Posts: 37
Location: Dordrecht
Belofte maakt schuld!

Bijdeze dus een klein report van mij, de uitgebreide versie laat ik aan de ervaren members over :o

Echt een topnachtje gehad in Paradiso! Door vakantie helaas Hernan moeten missen in september, maar vannacht de sneeuw weten te overwinnen en na een rit van ruim anderhalf uur uiteindelijk in Paradiso aangekomen.

Presetone was lekker bezig, sfeer en muziek waren wel een beetje matjes (tot het punt dat Pappa ten tonele verscheen dan.)
Pappa schakelde meteen een tandje of 3 bij, vette diepe platen. De sfeer zat er meteen in. Persoonlijk vond ik het eerste uur het beste, daarna wat minder, maar volgens mij niet op de laatste plaats omdat 1 cdspeler er weinig zin in had. Tegen het einde van zijn set kwam er nog een topplaat voorbij met een zwoele saxofoon, de nieuwe Carl Cox?? ID anyone?
Minpuntje was wel de opkomst, na Pappa liep de paradiso al vrij snel leeg... Maar wat wil je met dat hondenweer, petje af voor alle mensen die er wel waren hoor!

Earth is voor mij altijd een succes, top publiek en dito muziek. En voor 2011 zeker geen vakantie in september, Per fluisterde me al in dat Hernan zeker terug komt september 2011. Blocken die agenda dus.

Leuk om eindelijk wat Members van GC live te ontmoeten, en dan kom je er achter dat je ze al jaren her en der op de feestjes tegenkomt :lol
@Bertje: Gelijk maar even de archieven in gedoken en kwam zowaar nog een foto van jou en René tegen. :oops

Nu tijd voor de 10e bak koffie van vandaag, ben met geen stok opgang te krijgen zeg.. :rolleyes


Top
   
PostPosted: 05 Dec 2010, 18:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Daar houd ik nou van: mannen die hun woord houden (Y)

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 05 Dec 2010, 18:59 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Jouw report is beter dan die van die ervaren member onder je, Ralf. ;)
Nice to meet you, trouwens.

Ik kan verder niet zo heel veel over Earth vertellen. Kwam met Pappa boven toen hij moest beginnen en weer naar beneden toen hij klaar was.
Ik vond hem lekker draaien. Inderdaad aardig het gas er op. Niet echt hoog qua bpm, maar gewoon lekker door rollen met niet al teveel melodie.
Die Carl Cox plaat stak er boven uit. Tis trouwens een remix van Egbert. Net uit op Dush, dus dan moet je hem wel kunnen vinden.

Andere dj's dus niet gehoord. Het was bij Pappa gezellig druk. Veel bekenden en zeker en zeer goede sfeer.


Aparte pre-party trouwens. Zit je thuis aan tafel met Anthony Pappa en Milli Vanilli. Die trouwens aan een goede comeback bezig is. Doet vocals en is singer/songwriter voor producers als Guy J, Love Girls enzo..
Er was dus genoeg gespreksstof met alle gemeenschappelijke vrienden en interesses.

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 05 Dec 2010, 19:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
TOp avond met een top pappa en super veel bekenden...aangename verrassing deze avond...eric e boven nog even gehoord, en die techte er ook fijn op los....fijn los gegaan, mevrouw c-jay en ik.....

Ook presetone krijgt van mij een pluim...fijne opwarm set..


Top
   
PostPosted: 05 Dec 2010, 19:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
[quote="Jerry"]Jouw report is beter dan die van die ervaren member onder je, Ralf. ;)


Ja bedankt hè....
Als je nou opgelet had, dan had je gezien dat er geen 'punt' achter stond :evil

Twee dagen van te voren kaarten gekocht en daar had ik meteen al weer spijt van, gezien t ijzelige weerbericht, die ‘n worst nightmare was voor zelfs de meest ervaren stapper. Het was glad, het begon net weer te sneeuwen en dat ging langzaam over in hagel en regen. :x We hadden voor de gelegenheid maar een auto met werkende verwarming geregeld. :) Gelukkig was het op de grote wegen redelijk goed te doen, maar we moesten vriendin Angel ophalen in het pittoreske plaatsje Rijpwetering en daar houden ze wel van een wit landschapje. De smalle rechte en mooie zwarte weg er naar toe, met duidelijke witte strepen, was nu geheel wit. Gokken dus! Dat deed ook n overstekende muis, waar onze chauffeur een diep respect voor bleek te hebben, daar hij de auto bijna tot stilstand zette tegen n boom, na een kleine glijpartij. Onnodig achteraf, want het bleek een rat te zijn. :cow
Terug op de A4 en weer in de bewoonde wereld werd het wegdek steeds beter begaanbaar en we waren aldus toch nog voor twaalven in Amsterdam/Paradiso. :D

Victor Coral en Onno deden hun best de aanwezigen op te warmen. En dat ging wel aardig, al had ik steeds ’t gevoel net 1 slag achter te lopen in de danspasjes. Dat heb ik wel vaker als ik in de auto, verkrampt naar de weg gestaard heb en vergat adem te halen. Bovendien kwam ik erachter dat een wittebonenschotel, niet de ideale maaltijd is om een stapavond mee te beginnen….. Gelukkig waren er wat acts met grote vlaggen, en da’s niet alleen goed voor de verkoeling! :p
En we werden afgeleid door wat Sinterklazen, die uitdagend op het podium in Sinterklaasondergoed stonden te poseren. Eentje probeerde een pepernoot aan me te slijten, helaas mag ik geen snoepjes aannemen van vreemde mannen. Fluistert ie zwoel in mijn oor: “maar je kent me toch, ben hier ieder jaar”.
Nadat Dansliefhebber een blonde danseres, die kalkoenbewegingen maakte van het podium af had gejaagd, konden we echt gaan beginnen. :cool

Anthony Pappa, wat een held! Hij zette al op n aardig tempo in, maar wist wel diep te blijven. Lekker een paar klassiekers (of kende ik de nummers alleen maar?) en hij had alleen heel even n inkakker halverwege ofzo, maar toen was t toch hoog tijd om drinken te halen. Ik vond t 2e deel van zijn set ook heerlijk. Hij heeft echt n heerlijke eigen stijl en staat zelf ook lekker mee te swingen. :hat

Tegen de tijd dat C-Jay, compleet met hoed en buikballon, ons bijna van t podium af lazerde (hij had z’n aura niet helemaal onder controle) was het tijd voor Per, wc, drank, roken etc. Uiteindelijk werd het Erick E, waar we bleven hangen met ongeveer de hele ploeg, waaronder ook Ralph! Lollig om met jou en je vriend (René?) kennis te maken. Jullie dolden de hele groep! :roll
Erick E draaide zijn minimale stijl, eenvoudig maar wel lekker. :cool Ik heb m wel s slechter gehoord. Maar Per draaide ook wel lekker, dus toch maar weer s ouderwets heen en weer gerend.

Terwijl wij zo met z’n allen binnen aan ‘t tobben waren, had t ondertussen buiten warm water geregend…. :D
Dus de terugweg ging vlekkeloos!
Iedereen weer dank voor de gezelligheid! (Y)

_________________
I love PoesUps!


Last edited by YvonnY on 06 Dec 2010, 11:56, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 05 Dec 2010, 20:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
Mooi verslag yvon... ik was die buik ballon al bijna vergeten...Haha!
Was weer een mooi mal avondje... was weer ff geleden dat ik "uiting zonder zelf te draaien", maar potdrie wat een goeie keus dat hier te doen. lang niet op earth geweest, maar heb een heul fijne avond gehad.

hele weekend was trouwens top. :hat


Top
   
PostPosted: 06 Dec 2010, 10:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 30 Jan 2006, 14:35
Posts: 67
Location: Middelharnis
Echt weer een TOP avond gehad. Het was nog een hele toer om in A'dam te komen, za. 4 dec. om 14.00 uur thuis vertrokken en zo. 5 dec. om 09.00 uur was ik weer terug :lol Maar het was het waard, was weer niet van de dansvloer af te slaan. Nu overal spierpijn, bedankt Anthony en Per (Y)

_________________
HET LEVEN IS ALS JE NEUS, JE MOET ERUIT HALEN WAT ERIN ZIT!!


Top
   
PostPosted: 06 Dec 2010, 12:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Sep 2006, 20:59
Posts: 252
Location: adam
Het was zekerteweten weer een erg fijn feestje!!!

Momma had Pappa nog niet eerder meegemaakt ;) :roll

En wat stond die ErickE lekker te draaien zeg potverdikkeme (Y)


Top
   
PostPosted: 07 Dec 2010, 13:28 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:17
Posts: 791
Location: Groovecollection.nl
[quote="YvonnY"]Bovendien kwam ik erachter dat een wittebonenschotel, niet de ideale maaltijd is om een stapavond mee te beginnen….. Gelukkig waren er wat acts met grote vlaggen, en da’s niet alleen goed voor de verkoeling!


:lol

_________________
Proper music: [url]http://www.soundcloud.com/dwk[/url]


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2010, 10:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 20 Jun 2005, 19:13
Posts: 55
Location: Gouda
Wat een komisch reisverslag, dikke pret voor Yvonny en aanhang letterlijk gaandeweg.....

Gelukkig hebben we het op Time Warp ondertussen ook heel goed gehad want Anthony Pappa (en Earth) missen geeft toch best ernstig te denken 8-)

_________________
Happy Party Bird !!!!!


Top
   
PostPosted: 02 Mar 2011, 15:05 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
viewtopic.php?f=13&t=8147 hier een uurtje Pappa live in onze podcast :)

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 40 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma