It is currently 18 Apr 2024, 11:23

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
 Post subject: PanPotten @ Catwalk
PostPosted: 28 Feb 2011, 22:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Wekenlang naar uitgekeken en zaterdag 26 februari was t eindelijk zover: met stapmaatje Sander een nachtje PanPotten @ Catwalk.
Maar voor t zover was moesten we ons eerst door de sets van Joey Daniël en Anton Pieëte worstelen. Maar dat bleek totaal geen probleem!

Rond twaalf uur kwamen we binnen in de langgerekte ondergrondse club in t Rotterdamse centrum. Was al weer ruim twee jaar geleden, dat ik daar was, maar het is eigenlijk een erg leuke, duistere lokatie met overal zitjes langs de muren, die bij de dansvloer zijn bekleed met dikke en dunne stootbulten (die muren dan). :cool

300 MPH-organisator Joey Daniël was al n uur bezig met zijn keurig opbouwende set van minimal, tribal, naar vette vage techhouse. Om kwart over 12 kreeg hij de vollopende club al los! Fantastisch! :hat Wie zegt dat Rotterdammers niet gezellig zijn?
Wel n nadeel dat t bloedheet werd voorin bij de dj-booth, door t lage plafond en deze dampende set.
Tegen twee uur, liet hij t gas iets los, om Anton Pieëte live ook nog wat speling te geven.

Pieëte had heel even wat moeite om erin te komen, maar daarna vond ook hij de juiste snaren en liet ondergronds Rotterdam omhoogkomen! :cool
Gelukkig was er ergens een deur opengezet, voor wat frisse lucht, dat was ernstig nodig. Al heeft dat achteraf weer voor een flinke verkoudheid gezorgd… :(

En opeens was het tijd voor een 4-uurs set van de beide Duitse heren van Pan Pot. Beiden apart meegemaakt op Scheveningse stranden, maar nooit samen. Daar waar ze op het strand een heftig feestelijke set neerzetten. Deden ze dat hier wat serieuzer, maar eveneens supergoed. Toppertjes! (Y)
Ik zou GC-er Ralph hier nog tegenkomen, die had ik voor t eerst en laatst gezien in december, al leek t wel n jaar geleden, want ik had geen idee meer hoe hij er uit zag :oops En dat bleek wederzijds, want ik meen dat we zeker al n (half) uur naast elkaar aan t dansen waren, voor ik iets vaag bekends zag. En dat verbond ik nog niet eens meteen aan ene Ralph, die dat dus wel bleek te zijn :lol Leuke herkennismaking!
En MKN, kom nou s onder die verhuisdozen vandaan: je hebt wat gemist! (geldt ook voor Chane). :p

De vette techhouse en techno van PanPot zorgde voor vele juichhandjes in de lucht, een vol blijvende zaak en YvonnY, die in tijden niet zo lekker gedanst heeft. Ik was om half zeven toch al moe en moest nodig naar bedje toe…

_________________
I love PoesUps!


Top
   
 Post subject: Re: PanPotten @ Catwalk
PostPosted: 01 Mar 2011, 13:10 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Cool!
Wilde in februari nog wel ff n feestje pakken.
Click was ik te laat mee en afgelopen weekend was ik een weekendje weg.
Kwam dus niks van terecht :x
Volgende week weer voor mij :D

_________________
have a happy period


Top
   
 Post subject: Re: PanPotten @ Catwalk
PostPosted: 02 Mar 2011, 17:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
Mij niet eens gemist? :(
Ik ben er volgende week weer met Ame :D

_________________
It's JUST muzik


Top
   
 Post subject: Re: PanPotten @ Catwalk
PostPosted: 02 Mar 2011, 17:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Tuurlijk wel ;) maar ik dacht dat MKN misschien zou komen, van jou wist ik dat niet....

_________________
I love PoesUps!


Top
   
 Post subject: Re: PanPotten @ Catwalk
PostPosted: 07 Mar 2011, 16:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
na een hefige verhuisweek heb ik het toch maar rustig aan gedaan.

_________________
"We MKN er een groot feest van!"
"MKN Like No One Can"


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 5 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 33 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma