It is currently 29 Mar 2024, 10:36

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 13 posts ] 
Author Message
PostPosted: 12 Mar 2011, 17:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
Lekker avondje weer! Estroe als ultieme opwarmster, echt petje af :D Digweed bouwde daarna rustig op en in het laatste anderhalf uur gingen de bommen los. Ze werden ook goed ontvangen door 't publiek, iedereen had er weer zin in zo te zien. Moet wel eerlijk zeggen dat er af en toe een paar kazige honkie tonkie techhouse platen tussen zaten, maar John had vast ingeschat dat dat in NL nog wel kan. Vond het zelf niet echt een smet op de avond.
Veel oud forum tuig tegen het lijf gelopen, leuk om iedereen weer eens te zien! Heb wel een aantal mensen niet gezien, maar die stonden vast tussen de groupies tegen het podium aangeplakt.
Nog heel even in de oude zaal geweest, die een-na-laatste act klonk best lekker... Maar wat een rraarr volk daar binnen, categorie vrijmibo on acid. 3 wazige gesprekken later stond ik weer veilig bij diggers.

Nu eerst grondig de colavlekken uit mijn kleding boenen ;) ;) en dan eindelijk mijn mandje in.

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
PostPosted: 12 Mar 2011, 21:58 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
wel een goede avond gehad in een uitverkochte melkweg. tijdens het eerste rondtje lopen gelijk de goed bedachte brug achter de dj booth ontdekt en daar niet meer weg geweest.

leuk om te zien dat veel oude earth schaapjes ook weer eens weg mochten. het leek wel een reünie.

kostelijk vermaakt. aftertje in Boom Chicago gedaan tot half 8 en toen naar huis gelopen.


volgende week Hernan. dan maar weer eens op de muziek letten :)

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2011, 18:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Sep 2005, 09:00
Posts: 318
Wat een top avondje was dit zeg pff!
Digweed ging wel erg snel op het beuqen, gelukkig kapte z'n pioneer er toen even mee, en kon hij weer vanaf het begin beginnen en sloeg toen ineens een melodieuze weg in :) bouwde het vervolgens heerlijk op en op om de bommen te droppen!!

Ik heb erg vanwege veel gezelligheid niet nauwlettend op de muziek gelet, maar het was wel duidelijk dat John niet z'n beste avond qua mixwerk had, maar alsnog genoten van de set en een super feestje 8-)


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2011, 19:09 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Was je er ook?!
Zo te zien aan facebook berichten en foto's heb ik meer bekenden niet gezien dan wel deze keer. :)

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2011, 22:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Sep 2005, 09:00
Posts: 318
Yes yes, Ik dacht wel dat je er zou zijn, en wilde eigenlijk nog ff een rondje doen, maar het feest was te goed :P

qua tracks weet ik btw nog wel dat ik Martin Dawson - What the F*ck en Super Flu remix v Ruede Hagelstein - Emergency
en deze vooral deze
http://www.youtube.com/watch?v=Zf8wSmgv ... ded#at=101
heb gehoord!
en uiteraard Full Stop en op t einde Personal Jezus, verder wil ik graag weten wat te rest was ;)


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2011, 23:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 24 Oct 2005, 18:40
Posts: 782
Location: Ergens
Helaas wilde iemand een keer een sigaret roken, maar werd deze persoon er door een woedende en tierende uitsmijter uitgesmeten. Je mag dus niet roken op de stoeltjes mensen.

Dit was tegen half 4, dus die desbetreffende persoon heeft wel een bangelijke afterparty gemaakt, dus zo erg was het niet.

_________________
For seven seconds each day my brain cells align and provide me with a focus and
certainty of knowledge that borders on prophetic wisdom.


Top
   
PostPosted: 14 Mar 2011, 18:49 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
Ik vond het echt een top feest. Ja het was druk maar de muziek, mensen etc maakte die drukte al een stuk minder erg. Eindelijk digweed op een fatsoenlijk soundsystem 8-) Ben wel benieuwd wat er nu precies met die cd speler aan de hand was dat het in 1x stil viel, beetje vreemd.


Top
   
PostPosted: 14 Mar 2011, 22:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Sep 2005, 09:00
Posts: 318
Ik vond de drukte reuze meevallen voor wat ik van de Melkweg gewend ben! Het was gewoon vol, maar niet proppen zoals bij de popi avonden als een Gui Boratto bijv.
Je kon makkelijk van de dansvloer naar het balkon en weer terug, het lang wachten bij de bar kwam gewoon door het onhandige bar personeel :P


Top
   
PostPosted: 15 Mar 2011, 15:22 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Topavondje! :)

_________________
have a happy period


Top
   
PostPosted: 19 Mar 2011, 10:07 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
De set van estroe was trouwens ook erg goed. Op soundcloud staat nu ook een transitions mix van haar

http://soundcloud.com/electro-mix-memor ... -11-dj-set


Top
   
PostPosted: 19 Mar 2011, 12:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 16:29
Posts: 569
Vette mix hoor!

Check ook die andere mixen, die januri mix deed het wonderwel goed toen ik vanmiddag onder de lentezon mijn meters in het Westerpark maakte :)

_________________
There was madness in any direction...


Top
   
PostPosted: 21 Mar 2011, 21:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Hier nog even een gedetailleerd diepte report: het fuifje was massief goed met name door veel bekenden wiens aanwezigheid ik als aangenaam omschrijf. Digweed was aan de platte kant, duidelijk minder dan eerder in de Panama en op Extrema.

Martin, excuus dat ik telkens dat glas cola uit je handen mepte. Mijn spastische bewegingen nemen rond het tijdstip dat ik je sprak immer grootse vormen aan.

Tot zover het gedetailleerd diepte report.

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
PostPosted: 22 Mar 2011, 04:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
Haha geeft niks hoor Joost. Ook al maak je af en toe wat kwijt, je bijdrage aan de avond compenseert dat weer 8-)

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 13 posts ] 

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 48 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma