It is currently 29 Mar 2024, 01:48

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
PostPosted: 13 Mar 2011, 17:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
Last minute toch naar dit feestje in m'n achtertuin geweest, geen moment spijt gehad. Ik was al tegen 11en binnen om Jeff Moore te luisteren welke ik al een paar keer heb gehoord in Catwalk en hij stelde me niet teleur. Daarna kwam Voorn en sorry hoor, ik vind het echt kaas en snap niet waarom velen hem zo goed vinden? Een aantal remixen van hem vind ik zwaar ok maar ook de rest van zijn producties boeien me echt niet. Dus ik snel naar zaal 2 welke lekker achterin was.

Daar kwam ik in een muzikale trip waar je u tegen zegt en waar ik tot het eind ook niet meer uit kwam. Eerst Matthias Kaden, wat draait die man heerlijk energiek, van minimal tot techno met latin invloeden. Heerlijk dansbaar. Daarna kwam Pantha du Prince welke voor mij echt het hoogtepunt van de avond waren. Ik schaam mij nu wel dat ik deze gasten nooit eerder aan het werk heb gezien, man man wat zijn ze goed. Spaceachtige bliepjes en belletjes muziek noem ik het maar. Daarna kwam James Holden die ik ook al jaren niet meer had gehoord maar deze man draait gewoon stevige diepe melodic prog wat mij echt deed denken aan hoe Sasha vroeger draaide. Ik was dan ook best verbaasd dat men dat trekt. Holden blijft een unieke sound hebben en zijn producties doen het nog steeds prima.

Als afsluiter kwam Karotte met overigens nog steeds een goedgevulde zaal. Karotte is een held, die weet gewoon precies hoe hij het publiek mee moet krijgen en tovert de ene plaat na de andere uit zijn koffer zonder nou perse het BPM omhoog te gooien. Al met al vond ik ondanks dat het superdruk was het 1 van de meest geslaagde feestjes die ik heb meegemaakt.
:cool

Filmpjes
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=76SFVZ6hOBM&feature=player_embedded[/youtube]

James Holden die Groj-Arnica Hypericum (Mattheis rmx) draait, supervette plaat!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=d-2LnCz42OA[/youtube]

Heel kort stukje gefilmd van Pantha du Prince maar dit zegt genoeg :D

_________________
It's JUST muzik


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 44 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma