It is currently 20 Apr 2024, 06:40

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 20 Mar 2011, 17:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Feb 2007, 11:46
Posts: 1099
Location: Lamswaarde
Super gezellig.... Leuk om de gezichten eens te zien van de boarders..

Diep, Walter, Yvonny, etc.....

Een indruk:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lmALaSMbE3c[/youtube]

:tune

_________________
D.Y.M > http://soundcloud.com/dimnon


Top
   
PostPosted: 20 Mar 2011, 17:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
Gisteren voor het eerst naar café d anvers geweest voor onze Argentijnse geweldenaar. We waren redelijk vroeg en zo'n beetje de eersten op de dansvloer. Mooie club trouwens, deed me een klein beetje denken aan westerunie. Heb eigenlijk amper hoeven wachten aan de bar of bij de wcs.

Volgens mij mochten x-lan en deniz nogwat opwarmen wat ze zeer verdienstelijk deden. Misschien dat ik hun sets nog wel ietsje beter vond dan die van hernan, maar dat zal ongetwijfeld ook komen omdat mijn bob het helaas al om half 5 voor gezien hield. Toen Hernan bij earth de laatste keer draaide toen merkte je heel duidelijk dat ie wat gas terug nam en de diepte in ging. Gisteren was dit contrast met de vorige dj veel minder, maar dat volgens mij had Per er in paradiso toen ook flink het gas op terwijl gisteren de sets wat meer op elkaar afgestemd leken. Neemt niet weg dat hij heerlijk draaide!

De sfeer was beter dan verwacht trouwens. IK had wat filmpjes gekeken van de vorige editie in antwerpen en vond het publiek toen een beetje saai. Volgens mij was het wel een Nederlandse bedoeling daar, want iedereen die ik sprak kwam uit Nederland.

_________________
[url=http://soundcloud.com/delodic]Delodic soundcloud[/url]


Top
   
PostPosted: 20 Mar 2011, 20:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Wat een magische nacht! Alles klopte gewoon: de club, het publiek en de set van Hernan (andere dj's heb ik niet zo meegekregen :oops ).

We waren wat verlaat omdat we na de hotelincheck eerst nog ff een kroeg in waren gedoken met een man of 7, waardoor we om een uur of 1 in een flinke rij terechtkwamen geflankeerd door wat lichtzedige dames in uitdagende lingerie in roodverlichte etalages.

Eenmaal binnen waren we weer snel van de schrik bekomen en werden we opgeslokt door een flinke mensenmenigte. En idd het leek wel of t n Nederlands feestje was..... Maar Belgen waren er vast ook, maar die praten niet zo veel als wij waarschijnlijk ;)

Om half 3 nam Hernan ons weer mee op een betoverende reis, die tot half 7 duurde. Het was misschien niet zijn beste set ooit maar persoonlijk vond ik m heerlijk draaien (Y) , alleen t laatste uurtje was ietsjes minder. En dat vond ie zelf ook: Toen wij om ca. 7 uur vanmorgen op de lift wachtten in ons hotel, kwam hij ook binnenwandelen (hij sliep daar ook) en hebben we nog ff 10 minuten met m gebabbeld over zijn set, zijn kinderen, zijn vlieguren, hoe hij tot zijn dj-keuze voor zijn eigen stage op DV is gekomen èn op welke feesten hij ons weer verwacht. Dancevalley dus zoals bekend en op Extrema België, bij deze nu ook bekend :o

Na een heerlijke nacht met Chantal in t hotel ;) , daarna nog bijna de hele middag in de zon op het terrasje naast het hotel gezeten met nog wat andere partyvrienden. Voor herhaling vatbaar!

2 Dimsel: ik heb je eerder gezien, jaren geleden, maar waar?

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 20 Mar 2011, 20:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
[quote="Saithn"]Volgens mij was het wel een Nederlandse bedoeling daar, want iedereen die ik sprak sprak Nederlands.

;)

Leuke verslagen. Goed dat jullie t naar je zin hebben gehad. (Y)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 20 Mar 2011, 21:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
[quote="YvonnY"]we nog ff 10 minuten met m gebabbeld over zijn set, zijn kinderen, zijn vlieguren, hoe hij tot zijn dj-keuze voor zijn eigen stage op DV is gekomen èn op welke feesten hij ons weer verwacht. Dancevalley dus zoals bekend en op Extrema België, bij deze nu ook bekend :o

En dat in 10 minuten :lol

_________________
It's JUST muzik


Top
   
PostPosted: 20 Mar 2011, 22:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 24 Oct 2005, 18:40
Posts: 782
Location: Ergens
Hoeveel verdiepingen had dat hotel van jullie dames? Dat hij 10 minuten met jullie in de lift staat?

Of hebben jullie hem laten zien wat wulpse Nederlandse dames tussen de 25 en 35 capabel in zijn terwijl jullie deze informatie ontfutselden?

_________________
For seven seconds each day my brain cells align and provide me with a focus and
certainty of knowledge that borders on prophetic wisdom.


Top
   
PostPosted: 21 Mar 2011, 07:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 18 Nov 2005, 13:31
Posts: 331
Location: noordwijkerhout
[quote="Chefke"]wulpse Nederlandse dames tussen de 25 en 35

Wat ben je toch een schatje Chefke.....

Maar misschien was het iets langer dan 10 minuten.... je hebt van die momenten die voorbij lijken te vliegen en toch eeuwig duren, of andersom 8-)

Top
   
PostPosted: 21 Mar 2011, 08:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
Hoe hij tot zijn DV dj keuzes is gekomen? Oeps? :\
Hij heeft toch niet verteld over mijn dreigbrieven aan zijn adres en de paardenkop afzender C-Jay ("i will make you an offer you cant resist") in zijn bedje?

Ik zeg, fijn dat het zon goeie avond was.. had er graag bij geweest.
Maar eerlijk is eerlijk: het concert van Hurts in de Melkweg was ook ziekelijk goed... pfff... niet willen missen.


Top
   
PostPosted: 21 Mar 2011, 10:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Feb 2007, 11:46
Posts: 1099
Location: Lamswaarde
2 Dimsel: ik heb je eerder gezien, jaren geleden, maar waar?[/quote]

Tja....Ga al 21 jaar naar feesten en partijen....pick one...!!

Earth, Timemachine, RoXy, Mazzo, La Rocca, VIPclub, etc etc...

:tune :tune :tune

_________________
D.Y.M > http://soundcloud.com/dimnon


Top
   
PostPosted: 21 Mar 2011, 14:04 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Jeetje... wat netjes allemaal zeg.
Was altijd in de veronderstelling dat superstar dj's na afloop in het hotel er nog een orgie met hun groupies op na hielden... Blijken ze serieuze gesprekken te voeren :cow


Of... is er toch nog iemand zn kamer binnen geglipt?!? Dames? :p

_________________
have a happy period


Top
   
PostPosted: 21 Mar 2011, 15:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 09:13
Posts: 710
Location: Arnhem
Chane, we hebben het hier over Hernan, niet over Sven Väth.... :)


Top
   
PostPosted: 21 Mar 2011, 15:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
Ja, maar OOK over chantal. :p


Top
   
PostPosted: 21 Mar 2011, 19:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
:roll

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 21 Mar 2011, 21:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Hulde voor de wending die aan dit topic wordt gegeven. (Y) :)

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
PostPosted: 21 Mar 2011, 21:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
ja, ja, ja, mijn imago leidt een eigen leven geloof ik. Ik had geen tijgersting aan hoor dus het is keurig bij weltrusten gebleven.

Berteke en Jan waren zo lief om mij op te halen wat ze hebben moeten bekopen met enorme files en vertragingen. Uiteindelijk ook nog Govert opgehaald in Hoogvliet en om 15u kwamen we aan bij het hotel. Tsja, toen kwam alles goed en waren de files vergeten We komen bij het hotel, staat Hernan ook bij de ingang. Bleek dus in hetzelfde hotel te overnachten. Uitgebreid gebabbeld met hem waarna hij naar zijn kamer ging om te slapen. Hij kwam nl. rechtstreeks vanuit Londen waar hij gedraaid had met Nick Warren en moest zijn uurtjes nog even pakken. Wat is het toch een relaxte vent. Hij vond het zo leuk dat we met zoveel mensen vanuit NL naar Antwerpen waren gekomen voor hem en hij hoopte ons niet teleur te stellen.

We hadden enorme mazzel met het weer, we hebben heerlijk op een terras gezeten vlak naast het hotel en waar we begonnen met 5 man, eindigden we ongeveer met 15 man. ’s-Avonds lekker gegeten waarna we ons even terug trokken in ons hotel kamer om te ontspannen. Eenmaal in mijn kamer, vermenigvuldigde het aantal mensen. Yvonne, Walter, Sander, Edward en Arja kwamen nog even buurten voordat ze de stad in gingen. Toen kwam mijn tijd om me op te leuken voor het feest. 00u met de taxi en binnen no time binnen in Cafe d’Anvers.

Wat nu weer op viel, je hebt etickets met een barcode maar een scan hebben ze niet, ze hebben een berg A4tjes met namen op alfabetische volgorde. Ik vind het ongelofelijk, dat is ook waarom het lang duurt bij de ingang. Niet dat ik daar last van had maar anderen wel begreep ik.

Zelf vind ik cafe d’Anvers echt een fijne club. Het is wat donkerder, het heeft wat ruws net als de westerunie, je hebt de ruimte om te zitten (niet aan mij besteed overigens) en het geluid is goed. We hadden vip kaartjes maar de muziek klinkt daar toch wat minder, het is alleen wel eens handig qua drinken halen. Er mag nog steeds gerookt worden, al weet ik niet of ik dat nou echt een voordeel vind en wat wel nieuw voor mij was, dat je met munten moest betalen. 2,50 per munt.

Ik vond zelf de muziek lang wat mak qua tempo. Het was niet verkeerd meer om een uur of 1/1.30 wil je toch eindelijk wel eens fatsoenlijk kunnen dansen. Maar goed, de nacht was nog lang.

Om 02.30u begon onze vriend. Ik heb genoten, had meer dansruimte dan vorig jaar maar met pijn in mijn hart moet ik bekennen dat hij me niet 4uur lang mee op een trip genomen heeft. Ik miste iets, kan er de woorden niet voor vinden want ik heb op zich goede platen gehoord maar het pakte me niet zoals ik gewend ben. Maar goed, het was wel een beregezellige en lekkere avond. Wat een hoop bekenden, heel progressive liefhebbend Nederland stond daar.

Hij heeft tot 06.30u gedraaid en toen was de koek bij mij ook wel op. Het werd ook rustiger al viel me op dat er uberhaupt al best wat mensen bijtijds weg gingen.

Pff, en dan kom je buiten als de zon al op komt, dat is even wennen hoor. Ben daar niet zo’n fan van. Op zoek naar een taxi en na 3 pogingen troffen we een busje waar we met zijn 6en in konden. En dan wordt de nacht nog even afgesloten met een treffen bij de lift om 7u in de ochtend met onze vriend. Hij kwam vlak na ons aan, we hadden wel een taxi kunnen delen. Weer even gebabbeld en een stuk wijzer geworden, zoals Yvon ook al heeft geschreven hierboven.

En nee, ik ben niet met ‘m mee gegaan hoor. Ik heb diep respect voor hem en vooral bewondering voor hoe hij is als mens. Dat hij gewoon nog uitgebreid de tijd neemt om met ons te kletsen terwijl hij de dag ervoor direct vanuit een club aankomt, een paar uurtjes slaapt, uren draait en ’s-ochtends moe in het hotel komt. En dan toch weer even geinteresseerd, vraagt wanneer hij ons weer ziet, uit zijn hoofd zijn agenda weet, zelfs alle namen die hij heeft geboekt voor DV waarbij hij nog even uitlegt dat hij vindt dat er ook Nederlandse dj’s horen te staan omdat het een Nederlands festival is en hij het respectloos vindt om daar dan alleen maar dj’s te boeken uit andere landen, hij gaf aan dat hij best langer wilde draaien in cafe d’Anvers maar dat hij het niet netjes vindt om tijd in te pikken van anderen, dat hij zelf ook resident is geweest en weet hoe het voelt wanneer je gepland staat en de headliner de tijd van je weg pakt, ik neem mijn petje af. Reken maar dat het een eenzaam leven is als je 200 reizen per jaar hebt, in hotels leeft, met tijdverschillen te maken hebt en wetende dat je thuis 3 mooie vrouwen hebt die je vaak moet missen. Zijn hele ritme is thuis ook anders door zijn dochters en dan gooi je dat allemaal om in de weekenden. Ik heb bewondering voor hem. En wat een knappe dochters heeft hij….hij heeft me nog heel trots zijn gezin laten zien op foto.

De groupies hebben het er nog even over gehad…tsja, je fantaseert ook wel eens; wat doe je als hij vraagt of je mee gaat naar zijn kamer….ik zou het doen…maar niet voor de sex. Ik zou lekker een goed glas wijn willen drinken en hem willen leren kennen, ik heb teveel respect voor hem om misbruik van hem te maken. Ik wil wat te fantaseren over houden, anders gaat het magische er voor me af.

Daar gaat mijn imago….


Top
   
PostPosted: 21 Mar 2011, 22:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Feb 2007, 11:46
Posts: 1099
Location: Lamswaarde
Sooww...dat is een lap tekst........ wanneer komt het boek? :lol

_________________
D.Y.M > http://soundcloud.com/dimnon


Top
   
PostPosted: 21 Mar 2011, 22:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
De meeste van die wulpse groupies tussen 25 en 35 dachten alleen nog maar aan slapen op dat tijdstip ;)

Maar idd:
[quote="Dansliefhebber"] Ik heb diep respect voor hem en vooral bewondering voor hoe hij is als mens.

(Y)

Maar we hadden m toch eigenlijk nog wel ff voor die champy op de kamer kunnen uitnodigen?

En hoezo betaalde jij maar € 2,50 per munt, ik moest € 3 dokken :rolleyes

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 21 Mar 2011, 23:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
haha, scherp van jou Yvon, het was ook 3 euro p.m. Ik ben even niet meer zo scherp op deze maandag.

Ik dacht later ook, we hadden hem zeker nog wel voor een glaasje bubbels uit kunnen nodigen. Stom dat we dat niet gedaan hebben, kwam door de (te) grote groep bij de lift denk ik ;)
2Dimsel; ik ben altijd wat lang van stof. En dan heb ik me nog ingehouden ;)


Top
   
PostPosted: 22 Mar 2011, 07:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 18 Nov 2005, 13:31
Posts: 331
Location: noordwijkerhout
[quote="Dansliefhebber"] Stom dat we dat niet gedaan hebben, kwam door de (te) grote groep bij de lift denk ik ;)

En niet alleen de grootte van de groep.....blablabla.... :-)

Maar inderdaad Yvonne, het had mijn best besteedde fles bubbels ooit geweest.... :p

Top
   
PostPosted: 22 Mar 2011, 18:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
... nou had i.i.g. de gootsteen een hele goeie morgen :p

_________________
I love PoesUps!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 43 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma