It is currently 23 Apr 2024, 11:22

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
 Post subject: Koninginnedag 2011
PostPosted: 02 May 2011, 01:04 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
waar zijn we geweest?
wie heb je gehoord?
en wat heb je meegemaakt?

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: Re: Koninginnedag 2011
PostPosted: 02 May 2011, 07:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:12
Posts: 2121
ikke in eindhoven geweest. Rustiger dan voorgaande jaren , wat ik persoonlijk wel fijntjes vond. Eindhoven heeft ook een nieuw beleid. Minder dance, breder aanbod en familie activiteiten. Goede atie! sfeer was weer als vanouds 8-) Het begon de laatste jaren echt uit de hand te lopen. Verder niks van muziek meegekregen :D pilsen en ouwehoeren.

_________________
Brabantse Nachtu !!


Top
   
 Post subject: Re: Koninginnedag 2011
PostPosted: 02 May 2011, 08:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
Mijn koninginnedag was een beetje lame. Paar vrienden hadden nachtdienst gehad en anderen waren veel te laat in de stad. Daarbij kwam dat ik zelf 's ochtends ook nog zat te stressen wat dingen af te maken.

Uiteindelijk pas iets voor vijfen de stad in naar Dimitri, die draaide op de kruising van de vijzelstraat en de herengracht. Sfeer en muziek was erg lekker, maar de lokatie was wel een beetje kut.

En toen het afgelopen was om 8 uur zijn we naar huis gegaan, filmpje gekeken en gaan pitten :rolleyes

_________________
[url=http://soundcloud.com/delodic]Delodic soundcloud[/url]


Top
   
 Post subject: Re: Koninginnedag 2011
PostPosted: 02 May 2011, 10:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
Vrijdagnacht de Melkweg gedaan...leukste feest sinds tijden, en ik ben helemaal techno fan geworden... specifiek, van Lucy, resident van de Berghain! Mijn God, WAT een DJ, wat een sound, wat een set!!
1 Ding is zeker, ik ga nog dit jaar naar Berlijn. :) Heerlijk....

Speedy en Chris waren ook te gek, en het geluid was superhard en loepzuiver!

Topnacht, en echt tot het einde gebleven met mijn vriendinnetje uit Den Haag. :) Konden blijven slapen bij vrienden van haar in Oost, en de fietstocht die op de heenweg 20 min duurde, was terug dik 45 min... volledig van het (fiets)pad af. Letterlijk.. haha! Superleuke after gehad in de tuin, en zaterdagmiddag uitbrakmiddag...

Zaterdag om half 7 's avonds ff "een uurtje" gaan liggen, en om 23 uur weer wakker geworden...toch maar ff weer naar beneden, wat gedronken, peukje... en daarna weer ons nestje in gedoken... Zondag onverwacht fris weer wakker geworden om 9 uur.
Ableton opgestart (want weer veel en veel te laat met mijn werk begonnen), en voor de Miss Flevoland gig nog wat voorbereidend werk gedaan... Hier kon ik niet alleen dance draaien, maar ook wat jazz stuff van Jean Michel Jarre, en een ambient stuk van hem.... de contest duurde veeeeeeeeeeeeeeel te lang (van 14 - 1730 uur, benen waren kapot!!) en daarna nog 1,5 uur op de after borrel gedraaid.... best gezellig, maar niks bijzonders... wel grappig, goeie vriend Jerremy uit Lelystad kwam ook nog ff langs. Die was ook nog aan het bijtrekken van vrijdag.

19 uur weer samen in mijn auto gestapt, wat gevroten bij de Mac bij lelystad, naar Beverwijk terug gekacheld, beetje tv gekeken, etc. etc. ... en toen was het weekend voorbij... :)


Top
   
 Post subject: Re: Koninginnedag 2011
PostPosted: 02 May 2011, 14:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Donderdag voor t eerst naar de Air gegaan met mn maat die al een tijd niet weg is geweest. Sven draaide daar 4 uur waar hij de eerste 2 van nodig had om te leren hoe zulks apparatuur allemaal werkt, te beatmatchen en uit te zoeken wat nah goede platen zijn om te draaien. ;) Daarna 2 uur lang vette muziek gehoord. Sfeer vond ik ietwat tegenvallen. Gelukkig waren er een paar leuke mensen en Olivier Weiter met zn meissie. Hier na afloop even mee gechilled waarna ik mn maat weer thuis bracht in Nieuwegein.
Bij hem thuis geafterd met zn meissie erbij tot zo'n 2 uur 's middags en toen naar huis gegaan. Onder de douche door gerend, wasje gedraaid en ander huishoudelijk werk, happie gegeten en toen rustig naar de Trouw gereden.

Trouw was uitverkocht, maar er werden nog wat kaarten aan de deur verkocht.
Boven draaiden Edwin Oosterwal, Joris Voorn en Technasia en op De Verdieping (die op de begane grond zit) draaiden Cassy en Frank Lorber B2B. Ook al kwam ik hiervoor; de belangrijkste reden was toch wel de wetenschap dat deze avond bezocht zou worden door 2 vrienden van me met hun (en stiekem ook de mijne) vriendinnetjes.
2 keer eventjes boven geweest, maar ik vond mn draai toch t best bij Cassy en Lorber. Leuke avond gehad! (Y)
Helaas heb ik toen 3 uurtjes van mn Kdagvierdaagse moeten missen, want mn gappies wilden nah eindelijk eens weten of ik écht zo goed kan snurken. Dus met ze meegegaan naar hun hotel, douche gepakt en op mn slaapmatje het overtuigende bewijs geleverd.

Met zn 5en rond een uurtje of 11 een stevig pannekoekenontbijt genuttigd zodat we konden shoppen op de vrijmarkt. De hele dag in de Jordaan gehangen waar we bij Earth van de zon, muziek en drankjes genoten en ter verhoging van het feestelijk gebeuren wat oranje balonnetjes oplieten.
Ik denk dat t ergens tussen 5 en 6 was toen mn maten besloten zichzelf weer een nieuwe zomerse look aan te meten. Tenslotte liggen de mooiste en beste koopjes op de kleedjes waarvan de eigenaar al naar huis is gegaan. Het duurde dan ook niet lang voor de beide heren een mooie zomerrok over hun spijkerbroek aanhadden (één met bijpassende panty), een mooi blousje de ander een luchtige trui en wat mooie accesoires.
Dat ze hun slag hadden geslagen bleek al snel, want iedereen keek met veel bewondering en zaadvragende ogen naar ze.
We zijn toen een hapje gaan eten bij een Indonesisch eethuisje waarna de meiden gingen slapen en wij verder gingen met n kroegentocht.
De gezelligheid duurde voort tot een uurtje of 2 toen we aftaaiden en naar het hotel terug liepen. Mn spullen gepakt, in de bus gegooid, mn tandjes gepoetst, deo en luchie op en een ander maatje van me gebeld die in de Paradiso stond.
Hier heb ik hem opgehaald en zijn we naar zn broertjes huis aan het Rembrandtpark gereden waar nog meer mensen zouden komen.

De bedoeling was dat er nog een klein bescheiden feestje gehouden ging worden in het park daar. Dus hebben we tot een uurtje of 11 theetjes gedronken, muziek gedraaid en geluisterd en ander plezier gehad.
Het werd een leuke day in the park met een groepje van 30 man/vrouw compleet met kleedjes, drankjes, hapjes, een lege aggregaat maar tóch muziek.
Toen het af begon te koelen zijn we met n groepje bij iemand thuis gaan zitten, ff bijgekomen, hebben we pizza gegeten waarna we afscheid hebben genomen van elkaar.
Om half 1 was ik thuis waar ik een uur mn voeten heb zitten schrobben waarna ik tot de conclusie kwam dat mn bed wel heel erg lekker lag.

Je kan wel zeggen dat ik een alleraardigste tijd heb gehad mede dankzij een hoop leuke, lieve en gezellige mensen. :)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
 Post subject: Re: Koninginnedag 2011
PostPosted: 02 May 2011, 14:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
Hulde voor uw uithoudingsvermogen Paulus! (Y)
(en dat je uberhaupt op zo'n moment pannekoeken naar binnen krijgt)


Top
   
 Post subject: Re: Koninginnedag 2011
PostPosted: 02 May 2011, 15:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
T was zo'n beetje mn enige vaste voedsel wat ik ophad, maar wat was die heerlijk die pannekoek met gember.
Daarna n heerlijke peppechino gedronken om wakker te blijven. ;)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
 Post subject: Re: Koninginnedag 2011
PostPosted: 02 May 2011, 19:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 30 Apr 2007, 22:57
Posts: 1213
Location: Dorst, omg. Breda
Koninginnenacht met een groepje vrienden zitten barbequen en drinken. Was beregezellig. Lekker onder het afdakje terwijl het aan het onweren is 8-)

Koninginnedag zoals altijd met een groep van een man of 20-30 uit mijn dorp op de Havermarkt in Breda gestaan. Lekker zonnetje, gezellig, slechte muziek.

Rond een uur of 7 ben ik met een paar maten naar Amsterdam gegaan om daar in Trouw te gaan staan genieten van heerlijke disco van de heren van Wolf+Lamb en Soul Clap. Half 7 in mn nest, geweldige avond gehad!


Top
   
 Post subject: Re: Koninginnedag 2011
PostPosted: 02 May 2011, 20:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Mooie verhalen (Y)

Leuk dat je nog contact hebt met Jeremy C-Jay (is t tenminste die enige echte Jeremy?)

Koninginnenach-middag lekker aan de rosé op de markt in Gouda, waar men druk bezig was met de opbouw van de nach.... de rosé viel erg lekker, waardoor ik de rest van de nach op afstand vanaf mijn balkon (in die ene regenbui die over NL trok) heb genoten van o.a. Van Dik Hout en Paul Elstak...
Op Koninginnedag eerst nog ff lekker werken en daarna naar Panama om ca. half tien. Ik was r al 2/3 jaar niet meer geweest. Ik rekende op een leuk rommelig Koninginnedagfeestje... en dat was t ook ;)
Veel bekenden zaten op moment van binnenkomst in de gang, omdat er binnen nog een cd op stond en er allemaal dronken kippen zonder kop rondliepen... een half uur later was t allemaal oké en draaide Libanees Fady Ferraye de vlaggen van de stokken... goeie dj (Y)
Jerry en Sherley gefeliciteerd met hun moedige trouwe voornemens, waarna Jerry plaatsnam achter de draaitafels. Mooie platen, maar af en toe wat minder dan we van hem gewend zijn. Wat ik er van mee gekregen heb dan, want ik was druk met gezelligheid enzo... :cool
Nick Warren was ook niet slecht, maar heb m beter gehoord...
Om half 3 taaide onze chauffeur af en ik dus ook... Weet niet of Johnny de Mol nog heeft gedraaid, zag m volgens mij nog wel ergens rondstruinen.
Enfin: ik had t toch niet willen missen en we hebben t nog afgemaakt met een fijne after bij vrienden thuis....

Op naar Bloemendaal 7 mei (ook met Fady Ferraye) :tune

_________________
I love PoesUps!


Top
   
 Post subject: Re: Koninginnedag 2011
PostPosted: 02 May 2011, 21:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 23:44
Posts: 796
Location: Amsterdam
Samengevat: drank, pil, wegkwijt...

_________________
Music is not a choice, it's instinct!!!


Top
   
 Post subject: Re: Koninginnedag 2011
PostPosted: 02 May 2011, 21:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
jep yvon, DIE jerremy... nu alweer zo'n 9 jaar met hem bevriend...nooit uit beeld geweest....via het Kremlin forum toen aan de praat geraakt, eerste keer real life in de Q ontmoet toen ik daar draaide, en de rest is geschiedenis....

en het "grappige": we zitten allebei in hetzelfde schuitje wat vrouwen betreft... zijn vrouw sloeg een maand of 1,5 voor de mijne aan het muiten, en verder hebben we exact (!) hetzelfde traject doorlopen qua muitende ega...best bizar... daardoor nog meer naar elkaar toe gegroeid. sja... hij is nu zo goed als gescheiden al. geloof dat alleen de rechter de boel nog moet tekenen en dan klaor...
raar deel 2: ik heb hem en zijn vrouw nog min of meer gekoppeld tijdens een set van mij in de Revolution... en nu dit. Min of meer tegelijk aan de relatie gegaan, met 1 jaar verschil getrouwd allebei, en zo goed als tegelijk door een muitende vrouw uit elkaar... rare wereld.

en zijn vrouw en die van mij zijn nu de beste vriendjes... lopen elk feest af dat er is... go figure. :rolleyes


Top
   
 Post subject: Re: Koninginnedag 2011
PostPosted: 02 May 2011, 22:41 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
Ik heb even een kort rondje amsterdam west gedaan. Earth at westerstraat was leuk maar ik vond het geluid wel erg zachtjes. Daarna poolparty op de marnixstraat met de Jeugd van Tegenwoordig :cool :roll en daarna een stukje van baskerville meegepakt maar daar was ik te nuchter voor :o

Ben ook nog even bij de europarking geweest waar een oldschool feestje was van huppels inc. Helaas helemaal in de schaduw want dat beton blokkeert elk beetje zon... Was verder een teringbende haha maar de sfeer zat er wel goed in(iets te goed misschien want én public zonder schaamte je vriendin vingeren... :rolleyes ... )


Top
   
 Post subject: Re: Koninginnedag 2011
PostPosted: 02 May 2011, 22:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Nee Harmen... jij??? :lol

2 C-Jay: tja what can I say (als vrouw en expert in mislukte relaties)....

_________________
I love PoesUps!


Top
   
 Post subject: Re: Koninginnedag 2011
PostPosted: 03 May 2011, 08:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
Haha? Harmen, buiten vingeren is de shit van 2011...wist je dat nog niet? Ik ben helemaal voor, en sluit me aan bij dit initiatief...


Top
   
 Post subject: Re: Koninginnedag 2011
PostPosted: 03 May 2011, 10:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
[url=http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/05/grachtneuken_tijdens_qday_2011.html]Grachtneuken Qday 2011.[/url]

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
 Post subject: Re: Koninginnedag 2011
PostPosted: 03 May 2011, 11:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Dec 2005, 13:18
Posts: 494
Location: Amsterdam
[quote="Harmen"] Was verder een teringbende haha maar de sfeer zat er wel goed in(iets te goed misschien want én public zonder schaamte je vriendin vingeren... :rolleyes ... )


Ik had dat niet van je verwacht Harmen... :o

Top
   
 Post subject: Re: Koninginnedag 2011
PostPosted: 03 May 2011, 11:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
Grachtneuken! Geweldig!! (Y)


Top
   
 Post subject: Re: Koninginnedag 2011
PostPosted: 03 May 2011, 15:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Jongens jongens wat een verhalen hier :lol
Paulus, hulde voor het leuke verhaal! (Y) En dan zo'n droge reactie van Daan :lol

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject: Re: Koninginnedag 2011
PostPosted: 04 May 2011, 10:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Aug 2005, 23:53
Posts: 799
[quote="Exhale_02"][quote="Harmen"] Was verder een teringbende haha maar de sfeer zat er wel goed in(iets te goed misschien want én public zonder schaamte je vriendin vingeren... :rolleyes ... )


Ik had dat niet van je verwacht Harmen... :o

Deze post verdient mijn:
[img]http://www.headshift.com/assets/blog/seal-of-approval.jpg[/img]

en die van Daan ook btw, waarvan akte!!

Top
   
 Post subject: Re: Koninginnedag 2011
PostPosted: 05 May 2011, 20:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 23:44
Posts: 796
Location: Amsterdam
(Y)

_________________
Music is not a choice, it's instinct!!!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 25 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma