It is currently 28 Mar 2024, 21:28

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
PostPosted: 13 Jun 2011, 18:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 05 Sep 2007, 19:20
Posts: 241
Location: Madrid
Leuk bootfeestje op de Theems in London afgelopen zaterdag! Was helemaal de moeite waard!
Toch altijd goeie sfeer naar mijn mening met feestende Engelsen :tune
En Desyn draaide goed, beter dan zijn sets die de laatste tijd gereleased worden.

Coole ervaring om op de Theems een boatparty mee te maken, bij deze dus zeker een aanrader (Y)


Top
   
PostPosted: 13 Jun 2011, 18:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:12
Posts: 2121
ruub, als je nu een report schrijft als Paulus.. zie link..

viewtopic.php?f=5&t=8412

dat "leeft" tenminste. Dit is wel erg summier.

_________________
Brabantse Nachtu !!


Top
   
PostPosted: 13 Jun 2011, 20:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Cool! Had daar wel bij willen zijn, Desyn blijft een koning! (Y)

_________________
[url=http://djshawnfarrell.wordpress.com/]DJ Shawn Farrell Blog[/url]
[url=http://progressivehousemusic.wordpress.com/]Progresssive House Blog[/url]


Top
   
PostPosted: 15 Jun 2011, 20:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
[quote="Bartk"]ruub, als je nu een report schrijft als Paulus.. zie link..

viewtopic.php?f=5&t=8412

dat "leeft" tenminste. Dit is wel erg summier.

Het lijkt me dat dit aan degene is die het report schrijft. Elk party report is een toevoeging, zijn toch doorgaans de leukste topics. Dus Ruub, gewoon doorgaan op de manier die jij prettig vindt!

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
PostPosted: 20 Jun 2011, 17:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 05 Sep 2007, 19:20
Posts: 241
Location: Madrid
[quote="Joostislost"][quote="Bartk"]ruub, als je nu een report schrijft als Paulus.. zie link..

viewtopic.php?f=5&t=8412

dat "leeft" tenminste. Dit is wel erg summier.

Het lijkt me dat dit aan degene is die het report schrijft. Elk party report is een toevoeging, zijn toch doorgaans de leukste topics. Dus Ruub, gewoon doorgaan op de manier die jij prettig vindt!


Ach, ik begrijp de reactie wel (Y)
Maar ik moet toegeven dat ik op den duur al best onder de wel bekende invloed van alcohol was :oops
Gebeurd dat alleen met mij? Of is het herkenbaar... Dat wanneer je al een behoorlijke tijd uitkijkt naar een party, en het dan eindelijk zover is, en je vervolgens nogal snel aangeschoten, dronken bent, waardoor je maar weinig 'echt' meekrijgt van de muziek.. BALEN :cow

Hoe dan ook, bij deze een 'probeersel' van een wat uitgereider report:

De boatparty was geplanned voor zaterdag 11 juni, van 18h00 tot 22h00 (eigenlijk niet eens zo heel lang zou je denken). Vrijdagavond al aangekomen in London, maar, zoals verwacht, in Brussel al redelijk aangeschoten opgestapt, vervolgens in de bar van de Eurostar verder gegaan (altijd leuke bar trouwens!), met veel onbekenden drankjes genuttigd.
Vervolgens in London zou het dan het beste zijn direct door te gaan. Maar ja, eerst langs het hotel, waar vervolgens de inzinking al snel kwam. Gevolg, coma tot de volgende dag. Ach tenminste een goeie nachtrust gehad.

Zaterdag beetje rond gehuppeld in London, van pub tot pub. Heerlijke cultuur wat dat betreft! (Y)
Eindelijk was het dan zover! We waren één van de eersten op de boat, die daarna snel volraakte, feest was ook uitverkocht. Eerst een paar warm-up dj's. Lekkere muziek, goeie sound! (dat was wel gaaf, voor een boot niet verkeerd lijkt me). Verder nog even het gebabbeld met Desyn. Beetje dingen uitgewisseld over downtempo muziek. (het onderwerp dat ik hier ook aangemaakt had als topic).
Verder ontzettend veel mensen ontmoet, echt iedereen heel hartelijk! Leuk is dat. Begrijp me niet verkeerd, maar dat mis ik nog wel eens met het Nederlandse volk, iets te nuchter ofzo..
En ja, als je het dan goed naar je zin hebt, vliegen de uurtjes voorbij. Zoals dus ook tijdens deze avond..

Ik vond later echter op de facebook van Desyn Masiello een filmpie terug die iemand daar gepost had. Daar staat echt een fantastisch nummer op! Lekker zomers :cool
Uiteraard hoopte ik al of iemand van het forum hier 'm kan ID'en. Dat zou super zijn! Bij deze de link: (vervolgens staat ie bij 'foto's en video's van Desyn Masiello)
http://www.facebook.com/desynmasiello#! ... ?sk=photos

Dus enig idee iemand....?? Please.. :tune

P.S. Zo beter Bartk? ;)

En nu op naar de boatparty met Sander Kleinenberg (after Extrema) en hopelijk Sasha! Rock on! :tune

Top
   
PostPosted: 20 Jun 2011, 18:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:12
Posts: 2121
[quote="ruubje"] Rock on! :tune


en of ! :D top dat je je verslag hebt uitgebreid. Foto's kleuren de zaak verder in. (Y)

_________________
Brabantse Nachtu !!


Top
   
PostPosted: 20 Jun 2011, 19:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Mooi verslag. (Y)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 7 posts ] 

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 35 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma