It is currently 29 Mar 2024, 13:10

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 16 posts ] 
Author Message
 Post subject: Even naar Pappa...
PostPosted: 18 Jun 2011, 07:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Met dank aan de guestlist oftewel Jerry:

Helaas haakten allen (3) vrienden af, maar ik had r zin in! En Panama durf ik nog wel alleen naar toe, zeker als er 90% bekenden (volgens t opperhoofd) op je staan te wachten. Nou Jer, waren zeker weer allemaal jouw kennissen, want ik kwam maar aan de 9% :p

Jerry had de eer om te openen en was daar waarschijnlijk enthousiast aan begonnen, maar dat kan ik om half 12 niet bepalen. Niet zo heel veel meegekregen helaas van zijn set , want t eerste halfuurtje is om te acclimatiseren, te lullen etc. en bovendien was t geluid maar weer s supervlak en later overstuurd. Dat opgeteld bij een ijskoude luchtstroom boven de (wat ziet die )dansvloer (eruit). Dan is toch niet gek dat er 1 danser op die vloer zich uitleeft voor een nog niet enthousiast publiek. Maar de laatste platen die ik hoorde waren vet, maar al wel met een redelijk straf tempo. :cool
Daarna kwam A. Pappa in beeld en de eerste paar nummers waren zeker oké, maar tempo ging alras verder omhoog, zeker toen hij zo nodig back-2-back moest met Dave Seaman. Verbieden die gelegenheidsstelletjes, is bijna nog nooit iets goeds uit voortgekomen! :rolleyes
Ken je dat, dat je t gevoel hebt net een paar seconden uit de maat te dansen en maar niet op de goeie maat uitkomt? :8o
Dat had ik nou die eerste 2 uur, mede dankzij het nog steeds matige geluid en hooggehakte sandalen, die toch echt iets te hoog bleken voor mijn laars- en/of laaggewende voetjes. :cow
Toch nog wat boarders gezien, maar gezien de verwachtingen dus weinig in mijn ogen. Alleen MKN, Saithn, Remco, Kambiz, RobJuffermans en uiteraard Jerry & Sherley, vielen mij op.
De laatste 2 uur was zoals het hoorde: iets beter geluid (of was t gewenning?) met doordouwen Prog/techhouse en een vleugje Techno, wel iets te weinig diepgang :hat (alleen konden de speakers, die zware bassen nog steeds niet aan).... beetje jammer (nog steeds) Panama (N)
't Kan natuurlijk ook zijn dat ik mijn gehoordempers s moet laten aanpassen, aangezien links tegenwoordig ook in rechts past en andersom :\

En toch had ik t niet willen missen :p

En Jerry, je moet echt s een normale tas kopen voor je vrouw, eentje die normaal sluit... hoeft echt niet zo duur te zijn ;)

_________________
I love PoesUps!


Top
   
 Post subject: Re: Even naar Pappa...
PostPosted: 18 Jun 2011, 08:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
ja, het geluid was 3keer bagger. Zo ontzettend plat, alsof je naar een mono radiootje zit te luisteren

_________________
"We MKN er een groot feest van!"
"MKN Like No One Can"


Top
   
 Post subject: Re: Even naar Pappa...
PostPosted: 18 Jun 2011, 13:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
Het was een beetje een nostalgisch avondje voor me. Panama was de tent waar we bijna altijd te vinden waren toen we net in Amsterdam. De laatste keer dat ik er was, was met eelke geloof ik, dus ik was er al een tijdje niet meer geweest en zeker niet met mn vaste vriendengroep.

Sfeer was boven verwachting en muziek eigenlijk ook. Papa had ons een beetje teleur gesteld de laatste keer dat we hem zagen in de patronaat. En van seaman had ik al een hele tijd niets meer gehoord. We kwamen aan toen seaman al begonnen was en ik vond het wel lekker klinken maar was een beetje bang dat ie te plat door zou gaan. Ik hoopte op nog wat melodieusers, en dat kwam gelukkig ook.

Toch ook nog even in de kleine zaal geweest waar wat funkier gedraait werd, maar uiteindelijk toch weer snel terug.

Geluid was niet best inderdaad, maar dat is altijd met panama en eigenlijk maakte ik me er niet heeeel erg druk om gisteren. Al met al een prima feestje

_________________
[url=http://soundcloud.com/delodic]Delodic soundcloud[/url]


Top
   
 Post subject: Re: Even naar Pappa...
PostPosted: 18 Jun 2011, 16:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Aaargh de kleine zaal... was ik ff vergeten... Je moest er natuurlijk langs als je naar t toilet of aan de sigaret wilde.

Had ik nou begrepen dat José en Trebon daar een voorbeeld moesten zijn voor jong talent? Dan was t maar goed, dat t daar niet druk was, want wat een takkeherrie bereikte mijn oor, toen ik er langs liep. Was José dus.. Bedroevend (N)

_________________
I love PoesUps!


Top
   
 Post subject: Re: Even naar Pappa...
PostPosted: 18 Jun 2011, 18:51 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Heb me prima vermaakt. Leuk tijd met Anthony en Dave. Zoals verwacht werd het pas om 1 uur druk. Viel me niet tegen. Was bang dat het rustiger zou worden. Blijft moeilijk om de verwende Nederlanders van de bank te krijgen. :p

Ik mocht stoppen met draaien wanneer ik maar wilde. Rond kwart over 12 vond het wel genoeg. Lekker zelf feesten en we hadden ook nog iemand die zijn verjaardag vierde in de groep. Dat draaien ben ik ook altijd snel zat. :lol Begon trouwens op 122 en zette het weg voor die jongens op 124 bpm. Lijkt me niet te snel toch, Yvonne?

Anthony en Dave hadden vlak ervoor besloten om het een beetje samen te doen. Om het half uur deden ze dus niet echt back to back. Anthony had wel een beetje moeite om met Dave mee te gaan. Die bleef maar knallen terwijl Anthony wel wat dieper en techiër wilde. Volgende keer maar een keer Anthony solo een keer doen. Dat lijkt me vet.
Het werkt in ieder geval. Paar weken geleden met Sharam was het net zo druk maar die hielt de energie niet vast en daardoor liep het erg leeg om 3 uur. Nu bleef het redelijk vol en de sfeer was ook stukken beter.

Nu beetje hoofdpijn. Flessen wodka in de DJ booth heft zijn tol.

Tot de volgende keer allemaal :cool

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: Re: Even naar Pappa...
PostPosted: 19 Jun 2011, 14:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 29 Sep 2005, 21:38
Posts: 85
Ach Jerry, ik houd me niet bezig met het technische verhaal of de muziek nu te hard stond of dat het tempo er wel of niet goed in zat. Bij mij gaat het erom of ik het leuk en gezellig heb gehad en dat de muziek goed bij mij binnen kwam. De set van Jerry heb ik inderdaad vanaf iets voor half 12 tot kwart over twaalf mogen meemaken. De zaal moest nog vollopen en Jerry deed het wat mij betreft prima, maar ja het blijft ondankbaar om in te draaien.

Vanaf Anthony Pappa viel mij op dat het publiek dat er was er reuze veel zin in had. De dansvloer was vol en iedereen die in de Panama was, was in beweging. Dave nam het na een half uur over en inderdaad het tempo ging omhoog, moest even wennen maar ook dat maakte het publiek niet uit. Van begin tot het einde is het publiek blijven staan en ik ook. Opvallend vond ik de relaxte sfeer die er achter de draaitafels was te bespeuren.

Al met al een heerlijke avond, niet echt een topper zoals we vroeger meemaakte in Panama. Maar ik ben bang dat die tijd over is, het rookverbod betaald zijn tol. Helaas.

Jerry nog bedankt voor de uitnodiging.


Top
   
 Post subject: Re: Even naar Pappa...
PostPosted: 19 Jun 2011, 17:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Uiteindelijk te lang in de BC12 blijven hangen waardoor het geen zin meer had om nog te komen. Zo te lezen geslaagd feestje! (Y)

_________________
[url=http://djshawnfarrell.wordpress.com/]DJ Shawn Farrell Blog[/url]
[url=http://progressivehousemusic.wordpress.com/]Progresssive House Blog[/url]


Top
   
 Post subject: Re: Even naar Pappa...
PostPosted: 19 Jun 2011, 22:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
[quote="Jerry"] Begon trouwens op 122 en zette het weg voor die jongens op 124 bpm. Lijkt me niet te snel toch, Yvonne?



Ik heb die beats niet geteld, maar jij was zeker niet te snel!

_________________
I love PoesUps!


Top
   
 Post subject: Re: Even naar Pappa...
PostPosted: 19 Jun 2011, 23:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
Tel jij geen beats Yvon? :p

_________________
It's JUST muzik


Top
   
 Post subject: Re: Even naar Pappa...
PostPosted: 19 Jun 2011, 23:45 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
[quote="YvonnY"][quote="Jerry"] Begon trouwens op 122 en zette het weg voor die jongens op 124 bpm. Lijkt me niet te snel toch, Yvonne?



Ik heb die beats niet geteld, maar jij was zeker niet te snel!

dan begrijp ik deze niet :p

[quote="Yvonny"]Maar de laatste platen die ik hoorde waren vet, maar al wel met een redelijk straf tempo.

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: Re: Even naar Pappa...
PostPosted: 20 Jun 2011, 19:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Ik ook niet :p

_________________
I love PoesUps!


Top
   
 Post subject: Re: Even naar Pappa...
PostPosted: 20 Jun 2011, 19:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
:lol

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
 Post subject: Re: Even naar Pappa...
PostPosted: 20 Jun 2011, 21:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
Of bedoelt ons Yvonneke het tempo waarin ze doorgaans gestraft wordt?


Top
   
 Post subject: Re: Even naar Pappa...
PostPosted: 24 Jun 2011, 12:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
[img]http://s3.amazonaws.com/twitpic/photos/large/224148784.jpg?AWSAccessKeyId=AKIAJF3XCCKACR3QDMOA&Expires=1308912281&Signature=%2B9HFJvW9CaMmSIOZes6FRlC%2BBAA%3D[/img]

Die Dave blijft er goed uitzien!

_________________
It's JUST muzik


Top
   
 Post subject: Re: Even naar Pappa...
PostPosted: 24 Jun 2011, 12:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Jan 2006, 20:55
Posts: 1484
Location: Hoogvliet
idd lekker ding :rolleyes


Top
   
 Post subject: Re: Even naar Pappa...
PostPosted: 24 Jun 2011, 18:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Ik zie alleen n kruisje en hopelijk is die niet van Dave Zaadmans.

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 16 posts ] 

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 30 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma