It is currently 24 Apr 2024, 02:47

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 71 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next
Author Message
 Post subject: Re: Dance Valley
PostPosted: 08 Aug 2011, 20:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
Jozef, het was fijn u weer te zien... kort maar hevig, ik kan er weer tegenaan.. (Y)


Top
   
 Post subject: Re: Dance Valley
PostPosted: 08 Aug 2011, 20:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
[quote="Jerry"][quote="Dansliefhebber"]Doet me denken aan Sander Kleinenberg die staat te smsen terwijl hij draait.

even een smsje sturen moet kunnen als je een tijdje staat te draaien. Tegenwoordig nemen ze allemaal al hun laptop mee in de booth om hun email te checken ook. :p
Sorry, je kan 'm verdedigen maar het was meer dan 1 sms en hij heeft wel vaker akties gehad in de dj booth waar ik me als bezoeker/klant/iefhebber vreselijk aan heb gestoord. Doe dan in ieder geval ook alsof je wat doet ;) Maar goed, gelukkig is dit ook niet altijd geweest hoor, heb 'm ook vaak genoeg enthousiast gezien maar het blijft toch hangen.

En wat je zegt van; oh.. en stop 'playing the same records every day' :lol was het eerste wat ik ook dacht... :lol

Top
   
 Post subject: Re: Dance Valley
PostPosted: 08 Aug 2011, 20:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
Het feit dat die Angello zo reageert zegt al genoeg, waarom maakt hij zich druk? Die man krijgt genoeg geld. Maar ze zullen niet voor niets die filmpjes willen verwijderen :lol

_________________
It's JUST muzik


Top
   
 Post subject: Re: Dance Valley
PostPosted: 08 Aug 2011, 21:17 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
[quote="Dansliefhebber"][quote="Jerry"][quote="Dansliefhebber"]Doet me denken aan Sander Kleinenberg die staat te smsen terwijl hij draait.

even een smsje sturen moet kunnen als je een tijdje staat te draaien. Tegenwoordig nemen ze allemaal al hun laptop mee in de booth om hun email te checken ook. :p
Sorry, je kan 'm verdedigen maar het was meer dan 1 sms en hij heeft wel vaker akties gehad in de dj booth waar ik me als bezoeker/klant/iefhebber vreselijk aan heb gestoord. Doe dan in ieder geval ook alsof je wat doet ;) Maar goed, gelukkig is dit ook niet altijd geweest hoor, heb 'm ook vaak genoeg enthousiast gezien maar het blijft toch hangen.

En wat je zegt van; oh.. en stop 'playing the same records every day' :lol was het eerste wat ik ook dacht... :lol

ik verdedig niemand hoor, Chantal. Ik wil alleen niet dat je boos op me wordt als ik volgende keer staat te smsen tijdens het draaien. ;)

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: Re: Dance Valley
PostPosted: 08 Aug 2011, 21:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 14 Jul 2008, 15:42
Posts: 115
Location: Netherlands
Dance Valley 2012: Danny Tenaglia de hele dag op mainstage, als laatste plaat "I Feel Love" en dan geen vuurwerk maar een helicopter die 100.000 vuurvliegjes naar beneden laat dwarrelen.

Oh ja .. en geen regen ;)


Top
   
 Post subject: Re: Dance Valley
PostPosted: 08 Aug 2011, 22:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
Lol@Joost

Verder wil ik de DJ gewoon enthousiast zien werken en niet de hele tijd zien sms'en of lullen met de mensen in of achter de booth. Wat dat betreft is die James Zabiela wel een sfeermaker net als Howells een aantal jaren geleden.

Verder een lekker dagje gehad in de vallei: nergens wachten met drinken of pissen en heerlijke setjes gehoord van Prydz en Hernan, maar zou er nooit EUR 69 voor neergelegd hebben. Tis echt veel te groot geworden en dat terwijl de meesten mensen ff een rondje maken en dan uiteindelijk toch maar bij één of twee tenten blijven hangen.

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
 Post subject: Re: Dance Valley
PostPosted: 08 Aug 2011, 22:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
[quote="Michie23"]Het feit dat die Angello zo reageert zegt al genoeg, waarom maakt hij zich druk? Die man krijgt genoeg geld. Maar ze zullen niet voor niets die filmpjes willen verwijderen :lol

Ik geloof hem wel hoor. Hij ziet toch duidelijk al die cameramensen om hem heen staan, dan bedenk je je toch wel 2x voordat je een simpelweg een cdtje opzet?

_________________
[url=http://soundcloud.com/delodic]Delodic soundcloud[/url]


Top
   
 Post subject: Re: Dance Valley
PostPosted: 08 Aug 2011, 22:23 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Topdag gehad! :cool
Gekkenhuis met Prydz en Hernan en al de leuke bekenden om me heen :D

Lol @ Steve Angello... pannenkoek.

_________________
have a happy period


Top
   
 Post subject: Re: Dance Valley
PostPosted: 08 Aug 2011, 22:44 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
en de collega dj's gaan er nog even overheen:
http://www.facebook.com/pages/Funk-DVoi ... 03?sk=wall

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: Re: Dance Valley
PostPosted: 08 Aug 2011, 23:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Jan 2006, 20:37
Posts: 216
Location: Tilburg
Toch nog nog last minute gegaan, voor 25 euro was ik binnen.
Onderweg op de snelweg in een gigantische regenbui terecht gekomen, was rond 16.00. Dus dat wordt lekker door de modder ploeteren dacht ik zo. Rond 17.00 pas binnen. Gelukkig was het wel droog toen.
Waren met 3 man en die andere 2 zijn niet zo van de progressive, dus te weinig in Sudbeat geweest. Maar goed ik had toch al de helft gemist.

Wat ik van Nick Warren en Eric Prydz heb gehoord was gewoon goed!
Daarna even naar de main gegaan. Stond nog een gek boven op die kubussen. Fergie draaide nog Meet Her At the love parade (fergie remix), blijft een fijn plaatje. Het was wel duidelijk minder druk op de main en maar een matte sfeer. Komt natuurlijk ook door het weer, maar ook de line-up van de main was natuurlijk teleurstellend. Je verwacht dan tenminste iemand van het kaliber Armin van Buuren of Tiesto.
In de tenten vond ik het overal wel redelijk vol en gezellig.
Nog bij Roog in de tent geweest en daarna naar Cattaneo. Super!
Ook nog een stukje Umek en afgesloten bij Above & Beyond, was niet onaardig als afsluiter.

Verder nergens lang hoeven te wachten en we waren ook zo weer de snelweg op richting het zuiden.


Top
   
 Post subject: Re: Dance Valley
PostPosted: 08 Aug 2011, 23:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 24 Oct 2005, 18:40
Posts: 782
Location: Ergens
Wat heeft die Angello lelijke schoenen.

_________________
For seven seconds each day my brain cells align and provide me with a focus and
certainty of knowledge that borders on prophetic wisdom.


Top
   
 Post subject: Re: Dance Valley
PostPosted: 08 Aug 2011, 23:11 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
@Yanze: kan je je email adres even updaten in je profiel? roel@yanze.nl werkt niet meer en ik krijg nu al je foutmeldingen binnen aangezien je je op dit topic hebt geabonneerd om bij elke reply een email te ontvangen.

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: Re: Dance Valley
PostPosted: 08 Aug 2011, 23:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Jan 2006, 20:37
Posts: 216
Location: Tilburg
Wat een aanfluiting die Steve Angello.

Conclusie Dance Valley: Main grote flop en de tenten top (Y)


Top
   
 Post subject: Re: Dance Valley
PostPosted: 08 Aug 2011, 23:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
2012: Tent Valley?

_________________
It's JUST muzik


Top
   
 Post subject: Re: Dance Valley
PostPosted: 08 Aug 2011, 23:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Laatste reactie van Steve:
"I just reviewed the clip everyone is talking about . so let me explain , when i do some festivals i have a team there that does all my pyro , fx and co2´s , + most of them have a synced "fireworks show" that is synced to the music so nothing goes wrong for the fireworks show since timing everything is extremely hard for them , so i have a medley mix i close with so they can have everything synced , most big festivals have that and its nothing new , as soon as your closing under a big finale you have that going on.. does that explain it ? i know some of you will still hate cause of the fact that hating if your game but i have now explained it and take it or leave it . i don't have to prove myself that i´m able to mix i´ve done that my whole life and spend more time mixing then with my daughter so thats it . hope some of you understand , if you don't sorry about that .. S A"

Afijn, het zal me verder ook worst zijn, ik zal hem toch niet opzoeken ;)

En Jer, je weet het nu: niet smsen als je aan het draaien bent :lol


Top
   
 Post subject: Re: Dance Valley
PostPosted: 09 Aug 2011, 06:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
Volgend jaar zetten we gewoon een foto van Steve op de main en draaien we zijn laatste album. We weten immers toch wel dat hij kan mixen, dat hij liever bij zijn dochter is, en dat het voor het geheel van de show beter is als hij met zijn tengels van de knoppen af blijft. (Y)

Ik heb een topdag gehad met verdraaid veel bekenden. Sudbeat was werelds. Ook prima dat de Prydztent en Ovum niet verder dan 5 meter ernaast stonden. Scheelde heel wat meters en je hoefde niet zo ver door de modder te ploegen. Tiptoppers die mijn dag hebben gemaakt: Saiz, Funk d'void, Josh Wink, Cattaneo, Jeremy Olander, Radio Slave, Prydz. En niet te vergeten al die lieve boarders :D

Btw als er een volgende keer komt, dan ga ik er met de trekker heen.

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
 Post subject: Re: Dance Valley
PostPosted: 09 Aug 2011, 08:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
LOL Joost :lol

Oh en Jerry, dat zijn wel veel tekens voor een twitterbericht :o

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject: Re: Dance Valley
PostPosted: 09 Aug 2011, 10:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Jan 2007, 13:46
Posts: 676
Location: T.B.C.
Ach.. Angello.. Niks anders dan een poppenkast voor het plebs. Had ook niet anders verwacht! Al had ie misschien wel ff met zn arrogante bek naar z'n TMF publiek kunnen gaan staan.

Ook ik heb alleen de Sudbeat tent, de wc's, de lockers en de bar gezien! Persoonlijk had de lineup een beetje een andere volgorde mogen hebben. En dan het liefst Zabiela na 0:00. Best leuk zo'n spingend mannetje hoor, maar wat een gepriegel.

De laatste 2,5 uur Sudbeat... Howells en Cattaneo (met een lichte nadruk op die laatste).. Elke plaat/loop raak, topsfeer door alle lieve (on)bekenden die malle dansjes doen, gekke bekken trekken en meer van dat. Echt de ouderwetse feeststemming die ik lang niet meer meegemaakt heb.. :hat

Voldaan (en zonder oponthoud) naar huis, met pijn in je buik van het lachen en pijn in je kuiten van het dansen.. Hulde.. (Y)

Ow trouwens Chantal: Dan vind ik ook dat een DJ mag eisen dat er op de dansvloer niet geouwehoert of gesmst mag worden! Dat doe je maar in je eigen tijd.. ;)


Top
   
 Post subject: Re: Dance Valley
PostPosted: 09 Aug 2011, 11:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Oct 2005, 12:35
Posts: 2670
Location: @ Home
Ik vond Wink dus echt helemaal drama.... Hij had beter op wooferland kunnen staan met zijn set. Labeleigenaar van Ovum die de meest upfronte tunes bezit trekt de ene na de andere oude klapper te voorschijn. Klap op de vuurpijl... don't laugh. :(

Mijn broertje waarschuwde al voor het feit, dat als hij in NL is soms erg teleurstellend kan zijn.

Radio Slave = BAAS! en Hernan = KONING

Wat ik ook echt een pluspunt vind is de aankleding van de tenten. Heel veel moeite in gestopt.
De sfeer op Dancevally was ook als vanouds, iedereen vrolijk en blij ondanks de regenbuien die tussendoor vielen.

Waar wel nog aan gewerkt kan worden is de keuze aan DJ's in een tent. Overgang van Prydz naar Radio Slave is toch een behoorlijke omslag in stijl.

Voor de rest mainstage Trevor meegepikt. Leuke binnenkomer, Davide Squillace meegemaakt door de hoosbui, Robert Babicz omdat we het plinkie plonk gehalte beu waren van Davide.

Eten was ok.... Ze kunnen nog wel een puntje zuigen aan het eten op Wooferland, want dat was echt tip top in orde.

Kijken waar ik volgend jaar heenga, maar Dancevalley is in iedergeval geen must meer.

_________________
Eenieder die vecht voor de toekomst, leeft er nu al in.


Top
   
 Post subject: Re: Dance Valley
PostPosted: 09 Aug 2011, 11:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
[quote="Shylock"]Ow trouwens Chantal: Dan vind ik ook dat een DJ mag eisen dat er op de dansvloer niet geouwehoert of gesmst mag worden! Dat doe je maar in je eigen tijd.. ;)

Klein verschilletje, ik word niet betaald om er te dansen, daar betaal ik voor. Maar ik ben het wel met je eens dat het langzamerhand echt te gek wordt met mensen die aan het filmen zijn. Bij James Zabiela ook, hij heeft een andere schare fans die als een gek naar voren komen en allemaal gaan staan filmen. Lijkt me voor een dj echt niet leuk.Ik pak wel eens een stukje mee, 30 sec. en hup weg dat ding. En zelfs dan voel ik me eigenlijk ongemakkelijk. Mijn filmpjes zien er vaak ook niet uit omdat ik toch niet kan stil staan op fijne muziek :lol

Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 71 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 23 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma