It is currently 28 Mar 2024, 20:37

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: I Love Land 2011
PostPosted: 14 Aug 2011, 16:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
De hele week was t weer spannend of t zou gaan regenen of niet op zaterdag de 13e. De berichten wisselden weer van uur tot uur. Gelukkig bracht zaterdagmorgen de radio en een blik naar buiten het gewenste antwoord: het zou gaan regenen. Gelukkig maar, want anno 2011 is een festival geen feest als er geen regen is geweest! :p

Om kwart voor 12 stonden we (Angel en ik) nog droog in geen rij bij de ingang van het Sloterpark voor onze eerste x Loveland. In een wip naar binnen, kluisje gehuurd, bloemetje in het haar... hop, terrein verkennen, heel de House state niet gezien, maar wat moet je daar ook?
Op Rise City open air ons gesetteld met een eerste roseetje (en tweede en derde) en Remy lekker chill aangehoord. Wat praatjes met jan en alleman. Gezellig! :cool
Tegen de tijd dat Kaiserdisco in de booth verscheen was het al een stuk meer bevolkter. Terecht want dit duo draait verrekt lekker.
Eindelijk kwam dan de lang verwachte regen, weet niet meer precies wanneer, want de rosé had een iets te zonnige uitwerking ;)
Op Fire City (mainstage, uiteraard ook open air) heerlijk gesprongen op Sébastian Léger, tussen door uitstapjes naar Underground City (overdekt, maar erg druk) met o.a. Terry Francis en Butch, die ik wel oké vond totdat hij die vreselijke mix met dat belegen jazznummer draaide, met die kerel met die bibberstem, waar ik helemaal nerveus van wordt. Weer weggevlucht, helaas daardoor Aril Brikha gemist (daar was ik benieuwd naar). Ach, ik heb ook Christian Smith en Gui Boratto gemist op Rise City. Kan niet alles meemaken jammergenoeg.
Arjuna Schiks was even een cooling down in een warm tentje, Nest Village geheten. Lekkerrrr :cool
Op Fire City teruggekeerd, nog even wat van Marco Carola meegepikt, had meteen spijt dat ik hier niet eerder bij was, want dit klonk heerlijk!
Om 19 uur waren we helemaal klaar en lekker doorregend, voor Dubfire! Het plastic dak boven zijn hoofd, met een liter of 100 regenwater, werd tijdens zijn eerste nummer nog even leeggegooid.
Hij maakte de verwachtingen helemaal waar, wat een koning, wat een topset (Y) Diep, geil en als een trein!
Helaas werd het om half 8 droog, weg met al die kleurrijke poncho's en om een uur of 8 gebeurde wat toch niemand had gehoopt! Iedereen draaide zijn gezicht naar het Westen en moest de zonnekoning aanbidden, onder luid boegeroep!!! Dubfire en zijn crew lagen in een deuk....
Sven Väth daarna, was geen keizer, maar vooral het laatste uur gewoon goed :hat Heb t niet helemaal meegekregen, want ik werd afgeleid door een lekker ding ;)
Wat een feest, ik heb alleen maar leuke en vrolijke mensen gezien, goeie dj's, echte wc's blablabla...
Heb alleen een andere vriendin die om 5 uur met de trein kwam, nooit gevonden, want er was weer geen telefoonbereik. Gelukkig heeft zij zich ook erg vermaakt!
Volgend jaar weer! :D

_________________
I love PoesUps!


Top
   
 Post subject: Re: I Love Land 2011
PostPosted: 14 Aug 2011, 17:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Leuk verslag, Von. (Y)
Goed te lezen dat je t naar je zin hebt gehad.

[quote="YvonnY"]Helaas werd het om half 8 droog, weg met al die kleurrijke poncho's en om een uur of 8 gebeurde wat toch niemand had gehoopt! Iedereen draaide zijn gezicht naar het Westen en moest de zonnekoning aanbidden, onder luid boegeroep!!! Dubfire en zijn crew lagen in een deuk....

Fakking hilarisch! :roll

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 2 posts ] 

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 40 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma