It is currently 18 Apr 2024, 19:47

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 25 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
 Post subject: Lowlands 2011
PostPosted: 22 Aug 2011, 16:48 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=STVSTg_6P7I[/youtube]

en dat het hele weekend door :cool

Donderdagavond laat aangekomen op de camping 4 maar ik had mijn tent al door iemand van onze groep laten opzetten dus ik hoefde alleen mijn luchtbed op te pompen, stoeltje neerzetten en me vanaf de 1e minuut vermaken met 50.000 mafkezen op de camping..

Na een korte nachtrust richting zijn we richting het festival terrein gelopen. Ondertussen kom je langs een hema campingwinkel waar 's nachts spontaan een feest uitbreekt. (tot 7 uur in de ochtend...)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ZmBo0stkIoA[/youtube]

En een supermarkt waar je een croissantje kunt kopen met een kop koffie.
Terrein kun je eigenlijk altijd direct op zonder in een rij te moeten staan behalve als je direct het terrein op wil in de ochtend wanneer de boel net open is. Wat mij meteen opviel is de aankleding van het terrein, echt super. Totaal niet het idee dat je op een groot festival rondloopt. Daarnaast veel straattheather. Waardoor je continu wel iets leuks ziet en je zonder problemen uren kunt rondlopen.

Ik geloof dat we eerst naar de grote alpha tent waren gelopen waar de wombats speelden. Klonk wel aardig. Daarna een tijd rondgelopen, eten (loempia's) en richting James Blake. Klonk prima voor even maar het gezelschap waar ik mee was wilde ook nog bij de Jeugd van tegenwoordig kijken. Viel mij erg tegen het optreden. Gelukkig was daarna één van de optredens van het weekend. Chase&Status, gruwelijk hard. Mix van prodigy en pendulum. 8-) Erg vet optreden. Verder kwa bands nog deus en de arctic monkeys gehoord, deus was een ingetogen optreden en arctic monkeys iets te rommelig.

Na 22:30 wordt het natuurlijk tijd voor de danceacts. Laatste stukje paul kalkbrenner meegepakt, muziek mwoah, sfeer bizar zo vet... Helaas lukte het mij niet om daarna nog iets te pakken kwa dance wat ik echt vet vond. Seth Troxler was helaas afwezig en vervangen door bart skills, de bravo was volledig voor de dubstep liefhebbers maar ook veels te druk. Net als bij kyle hall in de x-ray.

Zaterdag verslag volgt later.


Top
   
 Post subject: Re: Lowlands 2011
PostPosted: 22 Aug 2011, 18:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Leuk te lezen, Harmen. (Y)

Haha, té grappig filmpje bij de campingwinkel. :roll
Waar is t feestje? Híer is t feestje. Hééé-ma, hééé-ma. :lol

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
 Post subject: Re: Lowlands 2011
PostPosted: 22 Aug 2011, 23:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Loempia's op Lowlands zijn de bommmmmmmmmmmmm! (Y) (Y)
Denk dat ik er vorig jaar wel 35 heb gegeten.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject: Re: Lowlands 2011
PostPosted: 23 Aug 2011, 14:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Als ik het zo zie en hoor, zou ik vooral bij de camping winkel gestaan hebben. :lol


Top
   
 Post subject: Re: Lowlands 2011
PostPosted: 23 Aug 2011, 19:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Ik ook :lol

Mooi verhaal :hat

_________________
I love PoesUps!


Top
   
 Post subject: Re: Lowlands 2011
PostPosted: 23 Aug 2011, 20:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
[quote="SnuggLe"]Loempia's op Lowlands zijn de bommmmmmmmmmmmm! (Y) (Y)
Denk dat ik er vorig jaar wel 35 heb gegeten.

:o Achter elkaar?

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
 Post subject: Re: Lowlands 2011
PostPosted: 23 Aug 2011, 21:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
met saus bij?

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
 Post subject: Re: Lowlands 2011
PostPosted: 24 Aug 2011, 11:00 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:17
Posts: 791
Location: Groovecollection.nl
Bram feest niet zo vaak meer dus alstie los gaat dan heeft ie ook meteen écht trek!

_________________
Proper music: [url]http://www.soundcloud.com/dwk[/url]


Top
   
 Post subject: Re: Lowlands 2011
PostPosted: 24 Aug 2011, 16:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Onno, ik spot je op partyflock. Je bent vast gelegd ;)


Top
   
 Post subject: Re: Lowlands 2011
PostPosted: 24 Aug 2011, 17:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
Potjandrie, wat baalde ik toen het uitverkocht was. Dit altijd lollige feestje wil je gewoon niet missen.
Niemand die wat te melden heeft over de LL-pannekoeken? Heb er zonder overdrijven een paar honderd weggewerkt de afgelopen jaren :D

Dit ding wat je poste ziet er ook erg wreed uit harmen.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XocP3SHSntU[/youtube]

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
 Post subject: Re: Lowlands 2011
PostPosted: 24 Aug 2011, 18:09 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
Jah Amon Tobin en Isam. Ik liep met theseus (GC member) hier naar toe omdat het bij Ame megadruk was en toen zagen we die visuals in de bravo...zo vet. Helaas dus zo'n beetje de hele show gemist maar die paar minuten wat we hebben gezien was echt indrukwekkend. Dit staat nu ook op mijn must see lijstje.


Top
   
 Post subject: Re: Lowlands 2011
PostPosted: 24 Aug 2011, 20:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
[quote="Dansliefhebber"]Onno, ik spot je op partyflock. Je bent vast gelegd ;)


hehe ik zie het lol!

Vond het een top weekend! Veel verschillende artiesten gehoord en wat een weertje! :) Enige grote nadeel vond ik de drukte. Het was echt afgeladen vol in alle tenten tijdens alle dance acts/avond programma. Je kunt niet lekker dansen, geen drankje halen en ook niet naar het toilet. Alleen plat gedrukt worden en luisteren naar de muziek. Lang leven de dancefeesten waar je wel gewoon de ruimte hebt :cool

_________________
[url=http://djshawnfarrell.wordpress.com/]DJ Shawn Farrell Blog[/url]
[url=http://progressivehousemusic.wordpress.com/]Progresssive House Blog[/url]


Top
   
 Post subject: Re: Lowlands 2011
PostPosted: 24 Aug 2011, 21:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
[quote="Partyhardy!"] Het was echt afgeladen vol in alle tenten tijdens alle dance acts/avond programma. Je kunt niet lekker dansen, geen drankje halen en ook niet naar het toilet.


Ja met allemaal van die mensen die normaal nooit op een dansfeestje komen ;)

_________________
It's JUST muzik


Top
   
 Post subject: Re: Lowlands 2011
PostPosted: 25 Aug 2011, 08:56 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
Van mij mogen die wel vaker op dansfeesten komen want het gaat echt hard los.

Tijdens sandwell district en collabs vond ik het trouwens wel meevallen kwa drukte in de tent.


Top
   
 Post subject: Re: Lowlands 2011
PostPosted: 27 Aug 2011, 15:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
:lol
[quote="Arjan"]met saus bij?


Met saus!

[quote="emre"]Bram feest niet zo vaak meer dus alstie los gaat dan heeft ie ook meteen écht trek!

Klopt, te weinig. Maar ik heb ALTIJD trek. Eten is een hobby.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject: Re: Lowlands 2011
PostPosted: 29 Aug 2011, 20:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
Top lowlands gehad!!! Elke avond weer chill terug naar het huis van Jerremy, afteren, lekker uitslapen, ontbijten en rond de middag weer naar het terrein..heerlijk!

Hoogtepunten: paul kalkbrenner, beady eye, the roots, flogging molly, james blake en vooral.............jamie woon!!!! Wat een koningsconcert!!!! Super! Echt kippenvel en vele hoera momenten.... bizar goed. Aanrader om hem te gaan zien mensen!

En wat kan je nog van LL zeggen behalve dat alles super geregeld is, en het eten geweldig? Ondanks de wat mindere line up een heel erg fijn weekend gehad, maar die Bravo..........WAT een drama zeg!!!
Vol, voller, volst!!! En dan vooral zaterdag vol van het nivo: plassen en biertje halen en dan weer terug naar je vrienden? Dan ben je dus 30 minuten verder.... als varkens in een hok!!! Niet echt chill.... en ik trek best wat drukte, maar dit sloeg nergens op. Veevervoer met technobeats..

Zaterdag werdern ik EN mijn liefje ook nog us ziek rond tien uur...beetje combi van eten, drinken en mal doen die fout viel of zo...kotsen, ziek, zwak, naar, ellendig, koud......en die tent trokken we toen al helemaal niet meer...helaas een taxi moeten nemen naar lelystad en liebing en speedy j moeten missen, maanden naar uitgekeken...zucht...... volgende dag weer zo fris als een hoentje, dus toch gewoonweg iets niet goed gevallen...
Gary Beck nog redelijk meegekregen, en was te gek...

Spijt: van het feit dat we toch last minute kozen voor amon tobin en niet voor elbow... want WAT een vet podium had die tobin, en WAT een rukmuziek.... althans, ons kon het niet bekoren en veel te experimenteel en vaag voor dat tijdstip... hadden we toch maar elbow gedaan...

Geen spijt: om spontaan een uur in de rij te gaan staan voor het Holland Ballet die ff het Zwanenmeer kwam opvoeren... wat mooi!!!!
En honderden debiele LL gangers vonden het prachtig!! Joelen, gillen, schreeuwen... de spreekstalmeester van het ballet wist niet wat hij meemaakte, en het ballet had nog nooit zon applaus gehad...schitterend!

Al met al, briljant weekend, super optredens gezien, en net terug van een weekje vakantie in de stacaravan in Drenthe...heerlijk!!!
Ik pak een biertje....


Top
   
 Post subject: Re: Lowlands 2011
PostPosted: 29 Aug 2011, 22:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 09 Nov 2005, 21:45
Posts: 41
We zijn weer geland. N week bijgeslapen na een slopend weekend in de polder.

Donderdagmiddag rond half 4 vetrokken uit Den Haag en met maar n kwartiertje file reden we om half 6 de parkeerplaats op. Met het parkeren van de auto barste ook de hemel open, tusen 6 en half 8 behoorlijk noodweer dus maar in de auto gewacht op droog weer onder het genot van veel bier. tegen 8 uur kwamen we bij de ingang aan met ons volgestouwde karretje, ideaal want alles paste erop en dus de handen vrij en geen hernia van het zeulen met teveel spullen.
Uurtje in de rij gestaan en daarna direct de reeds geopende camping 5, 6 of 7 opgelopen. iig de camping voor de campercamping. Onze vaste stek was zoals gewoonlijk nog vrij, toch ieder jaar weer n gevoel vaqn thuiskomen. Kampement opgebouwd en tegen 11 uur uitgeput maar voldaan neergeploft n n heerlijk avondjenacht gechilled bij de tent met de groep. De meegebrachte drank ging er iig in als koek. Tegen 4 uur de tent ingedoken in behoorlijk beschonken toestand.

morgen verslag van de vrijdag...

_________________
Witch part of no didn't u understand??


Top
   
 Post subject: Re: Lowlands 2011
PostPosted: 29 Aug 2011, 22:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
[quote="C-Jay"].


Bravo! wat een kort... bondig verslag :lol

Feit: je heb 99 de punt(.) gebruikt :roll

_________________
"We MKN er een groot feest van!"
"MKN Like No One Can"


Top
   
 Post subject: Re: Lowlands 2011
PostPosted: 30 Aug 2011, 08:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
MKN... ik snap je grap ff niet?
Jij ziet alleen een punt staan? Ik zie al mijn tekst gewoon.. please explain?


Top
   
 Post subject: Re: Lowlands 2011
PostPosted: 30 Aug 2011, 13:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 09 Nov 2005, 21:45
Posts: 41
Na een niet al te lange nacht wakker geworden met regen.
De klok leerde dat het pas 8 uur was en de gebruikelijke hitte waar we normaal mee de tent uit werden verdreven liet door de regen gelukkig nog op zich wachten. Ook wel eens lekker om niet al s'morgen vroeg met luchtbed en al buiten te liggen omdat het in de tent niet meer te harden is. Fijn, het uitslapen tot n uur of 11 kunnen oprekken en toen was de temperatuur in de tent tocht echt wel opgelopen tot meer dan suptropische waarden. Douche opgezocht (was is dat op LL toch heerlijk geregeld), ontbijtje gehaald en kennis gemaakt met de buren om ons heen die waarschijnlijk in de nacht waren aangekomen toen wij al op 1 oor lagen. Best bizar, je gaat naar bed en in een weide omtrek om je tent staat werkelijkwaar niemand en de volgende morgen staat alles scheerlijn aan scheerlijn. Aardige peeps, veel papa's die net als ons n weekendje muziek, cultuur en gek doen op het program hadden staan en de koters voor een weekendje aan moeders hadden toevertrouwd.

Programma boekje dr bij gepakt en besloten rond 15 uur richting festival terrein te gaan. Gelukig geen last gehad van lange wachtrijen, binnen 10 minuten waren we binnen. Het scheen dat een uur eerder er rijen hebben gestaan van 1,5 uur!!

Eerst de veelbesproken aanpassingen op het terrein bekeken en op het eerste gezicht was het een goede zet. Maar waarom verplaats je in godsnaam de Bravo met als idee door de tent nu haaks op de zijkant te zetten daar meer mensen in kwijt te kunnen maar vervolgens die zelfde Bravo kleiner maken als voorheen. Dan gaat je hele theorie die je als organisatie hebt toch niet op?

Het eerste optreden in de Bravo zouden we pas in de avond zien dus echt oordelen konden we daar nog niet over.

Heerlijk rondgelopen, cocktails gedronken, gegeten en de Jeugd gekeken in de Alpha. Niet al teveel van verwacht en is denk ik gewoon niet mij ding.

Na de Jeugd naar de Titty Twister geweest voor Puur gelul. Een uur onder aanvoering van Jeffrey Huf div. voordrachten , haagsche humor en gedichten. Ook Wim de Bie zou komen (jeugdheld) maar bij binnenkomst werd al snel duidelijk dat deze vandaag niet zou komen. Jammer maar we hebben in dat uurtje best gelachen om het soms bedenkelijke niveau.

Hierna richting camping gegaan om ons op te laden voor de avond.
Lekker cocktails gemixt op de camping, serene rust (we waren volgens mij de enige rond die tijd op de camping) en heerlijk gechilled. Met Kalkbrenner aangekomen op het festivalterrein en waar ik al bang voor was werd werd werkelijkheid, druk, drukker, drukst. Nier normaal tot meters dik stonden de mensen naast de tent. kwartiertje geprobeerd maar ging echt nergens meer over. Later op de avond nog Lady Aida gezien in de Xray, ook weer bizar druk maar net als bij Kalkbrenner wel heerlijke muziek. Daarna alla hoop op de India maar ook hier was het hutje mutje. Seth Troxler kwam niet maar ROD (benny Rodriquez) maakte de avond toch nog goed, wat een set. funky, mooie opbouw en vervolgens heerlijk knallen.
Benny, u did it!!
Moe maar voldaan tegen half 5 de tent opgezocht voor n paar uur slaap.

Vanavond verslag van de zaterdag, nu weer an die arbeit

_________________
Witch part of no didn't u understand??


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 25 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 32 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma