It is currently 18 Apr 2024, 21:26

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 41 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 24 Aug 2011, 00:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
[quote="YvonnY"]

Maar wat een arrogant deurbeleid daar zeg, snap niet dat iemand daar nog n poging doet om naar binnen te willen :\

Mwah ik vind het niet arrogant en dat zeg ik niet omdat ik wel naar binnen mocht. Ze hebben een deurbeleid welke bekend is en ja het is een risico, maar was dat vroeger niet altijd?

_________________
It's JUST muzik


Top
   
PostPosted: 24 Aug 2011, 12:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
[quote="YvonnY"]Maar wat een arrogant deurbeleid daar zeg, snap niet dat iemand daar nog n poging doet om naar binnen te willen :\

Dat is niet arrogant, dat is selectief en dat doen ze om t kijk- en dagjes volk te weren en t echte feestvolk binnen te krijgen. Berghain was in de eerste instantie ook een echte gay-tent he, dus eigenlijk mogen alle hetero's gewoon blij zijn als ze toegelaten worden.

@ Frenkieee: zorg dat je verwachting is dat je de Berghain niet binnenkomt; kom je erin, heb je de tijd van je leven, kom je er niet in denk je:"Dat wist ik eigenlijk al." en ben je minder teleurgesteld. :)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 24 Aug 2011, 13:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
hoe vaak ben jij geweigerd bij de berghain paul?

Of misschien wel leuk om van iedereen hun successrate te zien. Officieel heb ik het nog niet geprobeerd, maar aangezien mijn vrienden toen geweigerd waren en ik in de rij gestaan heb is mijn rate

0/1 = 0%

_________________
[url=http://soundcloud.com/delodic]Delodic soundcloud[/url]


Top
   
PostPosted: 24 Aug 2011, 13:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Tot nu 0 keer. :) Maar nah zie ik er ook wel excentriek uit hoor, met mn hippie broeken. ;)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 24 Aug 2011, 14:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 14 May 2011, 23:59
Posts: 1189
Location: Eindhoven
Haha, misschien moet er een "hoe-kom-je-in-de-Berghain" thread komen. Daar kun je alle kleding en make up tips kwijt :lol .

_________________
In the beginning there was Jack, and Jack had a groove...


Top
   
PostPosted: 24 Aug 2011, 15:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
:D

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 24 Aug 2011, 15:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
0 van de.... 10?

Onno komt volgens mij ook altijd probleemloos binnen

_________________
[url=http://soundcloud.com/delodic]Delodic soundcloud[/url]


Top
   
PostPosted: 24 Aug 2011, 20:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 30 Apr 2007, 22:57
Posts: 1213
Location: Dorst, omg. Breda
@Paulus: ik verwachtte het ook niet echt, maar hoopte wel vurig :)

Onno komt natuurlijk altijd binnen, niemand die het in zijn hoofd haalt die goedlachse kerel te weigeren ;)


Top
   
PostPosted: 24 Aug 2011, 20:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
Laten we er anders een keer met z'n allen heen gaan, natuurlijk niet zeggen dat we bij elkaar horen en dan kijken wie er wel of niet binnenkomt ;)

_________________
It's JUST muzik


Top
   
PostPosted: 24 Aug 2011, 20:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
Ik ben ook wel in voor een blikverruimend avondje. Laat maar weten wanneer/waarmee/waarom etc.

:)

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
PostPosted: 24 Aug 2011, 21:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Top reportje Michie, jammer dat je weinig titels kent want ben benieuwd wat voor housy tracks Sasha dan draaide.

Het deurbeleid blijft altijd spannend. Ik kom er al een hele tijd (4 jaar oud en nieuw gevierd) maar ook vaak tussendoor en kwam altijd binnen totdat jaja begin dit jaar ik ook ineens geweigerd werd. Was er speciaal voor Ame dus begon hem al te knijpen maar gelukkig 2 uur later weer gegaan en toen kwam ik wel binnen. Over randomness gesproken, je weet het nooit daar.

_________________
[url=http://djshawnfarrell.wordpress.com/]DJ Shawn Farrell Blog[/url]
[url=http://progressivehousemusic.wordpress.com/]Progresssive House Blog[/url]


Top
   
PostPosted: 24 Aug 2011, 21:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
@Onno, vast wel wat tracks uit die Ushuaia set van hem recentelijk. Ik draai thuis de laatste tijd ook weinig dus ben ook niet zo goed op de hoogte. Al met al vond ik de set die hij draaide prima passen in de Panoramabar. :)

_________________
It's JUST muzik


Top
   
PostPosted: 24 Aug 2011, 21:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Klinkt goed!! :hat

_________________
[url=http://djshawnfarrell.wordpress.com/]DJ Shawn Farrell Blog[/url]
[url=http://progressivehousemusic.wordpress.com/]Progresssive House Blog[/url]


Top
   
PostPosted: 25 Aug 2011, 08:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 16:29
Posts: 569
Het deurbeleid draagt bij aan de mystiek en blijft nogal random op een paar basisprincipes na.

Het blijft een irritante situatie maar in het geval van de Berghain kan je niks anders doen dan schouders ophalen en accepteren (en er maar een beetje vanuit gaan dat het niet aan jou ligt :) )

Ik ga elk jaar met groepje vrienden naar Berlijn, en dat maakt de Berghain ook wat lastig, met een groepje kan je het natuurlijk sowieso shaken....

_________________
There was madness in any direction...


Top
   
PostPosted: 31 Aug 2011, 08:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Aug 2005, 23:53
Posts: 799
Ik vind het altijd zuur om te horen, dat mensen die graag zo hard partyen als dat ik weet dat iedereen hier kan, worden geweigerd.

Als ik ergens benauwd ben om erin te komen is het hier wel, ondanks de 100% succes ratio. Puur omdat je meestal al zo'n eind in de planning hebt om erheen te gaan dat je niet meer wil dat het fout gaat. Dan kun je nog wel zoals Paulus in de rij gaan staan met het idee dat je er niet in komt, maar als je weekendje Berlijn om Sasha @ Panoramabar draait dan is dat natuurlijk zwaar kut.

Als je kan ALTIJD proberen gastenlijst te regelen is mijn gouden tip voor dit soort gevallen.

2e gouden tip is hoe verknaakter je eruit ziet, hoe meer kans om binnen te komen. Doe lekker je DDR-shirtje aan met een vale C&A-broek die sinds de jaren '80 niet meer uit de kast is geweest en je hebt exponentieel meer kans om toegelaten te worden.


Top
   
PostPosted: 31 Aug 2011, 22:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Ik ben er ook geweigerd, met een gay-friend nog wel! Maar goed, die ziet er uit als een bandlid van Duran Duran. En misschien had ik mijn paarse jasje thuis moeten laten.

Probleem bij deze tent is juist dat er geen beleid is, maar het door de bank genomen willekeur is. Ik kan er weinig mee. Ook niet met het argument dat je dan juist de leuke mensen binnen krijgt en de op en top partysfeer. Want, zoals in mijn geval, er stond een koppeltje uit Utrecht voor ons, die totaal niet wisten waar ze eigenlijk voor de deur stonden en vragen vroegen of er ook Tiesto-achtige djs stonden (geluk voor hen aan mij, dus ze kwamen binnen). Niet echt het toppubliek.

Ik hou er gewoon niet van dat ik up of down moet dressen om meer kans te maken om een tent binnen te komen. Ik ben wie ik ben en als je als uitsmijter aan mijn harses niet kan zien dat ik totaal lost ga, dan moet je per direct ontheven worden uit je functie. Nee, doe mij Ibiza maar, waar ik in het verleden op een hemdje, slippers en een zwembroek afters heb bezocht. Dat was feest.

Slotopmerking over Berlijn vs. Amsterdam: afgelopen zaterdag op Voltt geweest en daar ging het bij Schwarz en Kaden totaal los. Kaden blerde nog in de mic dat de laatste jaren Amsterdam absoluut het bruutst is. Kan gespeeld zijn, maar het kwam gemeend de strot uit. Kortom, in Berlijn kom ik zeker terug, maar naar de Berghain ga ik alleen nog om eens flink de bek van al die quasi alto uitsmijters vol te schijten. :cool

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
PostPosted: 31 Aug 2011, 23:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
:roll :roll

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 01 Sep 2011, 10:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Dec 2005, 13:18
Posts: 494
Location: Amsterdam
[quote="Joostislost"]
Kaden blerde nog in de mic dat de laatste jaren Amsterdam absoluut het bruutst is. Kan gespeeld zijn, maar het kwam gemeend de strot uit.


Hij zou ook wel een baas zijn als 'ie zou blèren dat Berlijn bruter is... :lol

Top
   
PostPosted: 01 Sep 2011, 17:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Aug 2005, 23:53
Posts: 799
[quote="Joostislost"]Ik ben er ook geweigerd, met een gay-friend nog wel! Maar goed, die ziet er uit als een bandlid van Duran Duran. En misschien had ik mijn paarse jasje thuis moeten laten.

Probleem bij deze tent is juist dat er geen beleid is, maar het door de bank genomen willekeur is. Ik kan er weinig mee. Ook niet met het argument dat je dan juist de leuke mensen binnen krijgt en de op en top partysfeer. Want, zoals in mijn geval, er stond een koppeltje uit Utrecht voor ons, die totaal niet wisten waar ze eigenlijk voor de deur stonden en vragen vroegen of er ook Tiesto-achtige djs stonden (geluk voor hen aan mij, dus ze kwamen binnen). Niet echt het toppubliek.

Ik hou er gewoon niet van dat ik up of down moet dressen om meer kans te maken om een tent binnen te komen. Ik ben wie ik ben en als je als uitsmijter aan mijn harses niet kan zien dat ik totaal lost ga, dan moet je per direct ontheven worden uit je functie. Nee, doe mij Ibiza maar, waar ik in het verleden op een hemdje, slippers en een zwembroek afters heb bezocht. Dat was feest.

Slotopmerking over Berlijn vs. Amsterdam: afgelopen zaterdag op Voltt geweest en daar ging het bij Schwarz en Kaden totaal los. Kaden blerde nog in de mic dat de laatste jaren Amsterdam absoluut het bruutst is. Kan gespeeld zijn, maar het kwam gemeend de strot uit. Kortom, in Berlijn kom ik zeker terug, maar naar de Berghain ga ik alleen nog om eens flink de bek van al die quasi alto uitsmijters vol te schijten. :cool

Ik vind het ook niet echt superchill dat ik me up of down moet dressen voor iets, maar als het allemaal met zo'n uitkomst is als Berghain dan conformeer ik zonder pijn in het hart.
Wel eens met de "er is geen beleid"-opmerking en dat is ook echt iets wat zal steken bij iedereen die er meerdere keren is geweest en dan ineens geweigerd wordt, zoals Onno.

Over het algemeen werkt het beleid mijns inziens wel om het juiste publiek binnen te krijgen. Bij Watergate is het groepje waar ik mee was zo eens gevraagd welke dj's er binnen stonden die avond en welke muziekstijl er werd gedraaid. Nu is dat geen probleem voor mij om op te dreunen en waren we snel binnen. Toch een kleine zege voor dat type deurbeleid denk ik dan, want zeker niet iedereen van het groepje had dat kunnen opnoemen :)

Afgelopen weekend was heel fijn idd :)

Top
   
PostPosted: 04 Sep 2011, 20:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
Interview met de doorbitch ;) van Berghain: http://www.nytimes.com/2011/09/03/world ... .html?_r=1

_________________
It's JUST muzik


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 41 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 28 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma