It is currently 28 Mar 2024, 17:29

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 67 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next
Author Message
 Post subject: Re: ADE 2011
PostPosted: 23 Oct 2011, 12:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Feb 2006, 15:23
Posts: 417
Location: Den Haag
[quote="Jerry"]even bij Lawler op Vrij wezen kijken


Ben je niet tegengekomen Jer....

_________________
courtesy of ISC music 2002


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2011
PostPosted: 23 Oct 2011, 12:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Dec 2005, 13:18
Posts: 494
Location: Amsterdam
[quote="turbomartin"]Au au au, wat doet het pijn als ik de Digweed-reacties lees.

Ik had mijn geld ingezet op Plastikman in de HMH. Immers, hoe vaak krijg je nog de kans om die act op zo'n dikke lokatie te zien? Ambivalent en Magda stonden in het 'voorprogramma'. Persoonlijk vond ik vooral Magda erg lekker draaien, alleen het volume stond gewoon te laag. Om 2u dan Plastikman. Ik ken zijn repertoire, en ik wist dat het puur improvisatie zou worden met bliepjes, 808 en dikke visuals. Zoals aangekondigd zou hij het geheel ook wat dansbaarder maken, dat was wel gelukt. Maar zijn muziek was gewoon niet aanstekelijk genoeg en ik had niet echt het idee dat hij in control was over zijn apparaten. Al had je mijn neefje van 3 op dat podium gezet dan kreeg je waarschijnlijk hetzelfde resultaat. Het op- en afbouwen van de act, waardoor de zaal zeker een kwartier donker en stil was, wil ik wel door de vingers zien.

Na 1,5 uur Plastikman mocht Marco Carola de avond redden. Dat deed hij toch boven verwachting.

Al met al een schraal vijfje voor deze hele avond. Had zeker voor die prijs (44eu) wel gehoopt op iets beters. Maar dat ik hiervoor Digweed heb laten schieten dat vind ik eigenlijk nog het ergste :)


Ik vond Magda juist niet zo best... gelukkig maar kort hoeven te horen. Daarna meteen Hawtin die een lekkere set neerzette met bijbehorende visuals... zeer vet om te zien! Het feit dat het daarna 20min donker en stil bleef was slecht georganiseerd, voor EUR 44 mag je een gelikte productie verwachten.

Carola heeft de avond meer dan gered! Vooral de laatste 1,5 uur was ie op zijn best :cool

Top
   
 Post subject: Re: ADE 2011
PostPosted: 23 Oct 2011, 17:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
[quote="Jerry"]even bij Lawler op Vrij wezen kijken..................

morgen dus afsluiten met onze eigen avond in Club NL. Ben zeer benieuwd naar de set van Deepfunk. De man is on fire de laatste maanden. Hernan draait alles van hem zonder te hoeven luisteren vertelde hij me. nog mensen van hier die even vroeg een drankje komen doen? We beginnen om 10 uur dus het hoeft niet laat te worden. ;)


Heb je niet gezien Jer?
Vanavond even niet... moet de plooien van gisteren nog uit mijn gezicht zien te strijken :rolleyes

Zaterdag stonden dus de enige 2 ADE-feestjes voor mij op het programma.
Om kwart voor 4 werden we (ex-vriendje/stapmaatje Sander en ik)afgezet door een bereidwillige vriendin op het Museumplein. Het zonnetje scheen nog erg lekker, dus nog even niet ondergronds. Lekker flesje rosé gekocht, papieren zak eromheen ;) en lekker op de rand van de vijver deze zonnige feestmarathondag ingewijd :)
Om half 5 besloten we maar s de ingang van Vrij te zoeken en dat was niet ver.... Gewoon een parkeergarage in lopen, die omgetoverd was als feestruimte. Zag er goed uit, het leek wel een minifestivalterrein by night, met eettentjes en zithoek + spelletjes. Het was nog helemaal niet druk, had ik ook nog niet verwacht, dus onder de muziekkeuzes van Julian Perez hebben we eerst n paar potjes "4 op 1 rij" gespeeld. Stand 2-2!
Om 17 uur begon Okain in de mooie dj-booth aan zijn zomerse set, de eerste danspasjes waren een feit! Lekker duidelijk dat de naam van de betreffende dj heel groot achter m oplichtte en daar bleef staan tot de volgende. Respect voor de dj! Moeten ze overal eens gaan doen! :cool
Om 18 uur sloot Walter zich gezellig bij ons aan en daarna was het al gauw de beurt aan Boris Werner, die wat tempoversnellingen toepaste :cool
Alhoewel het voornamelijk een kinderfeestje was, was de sfeer wat mij betreft top! Het werd ook al gauw steeds drukker... Joost en MKN kwamen ook nog langs... Onno en Tijs in een flits gezien, die waren alweer naar het volgende feest...
Om 20 uur Deetron! Eerst nog ff een wafel met slagroom gescoord en toiletbezoekje. Omdat er geen stromend water was stonden er van die handige pompjes met gel erin om je handen schoon te maken. Helaas waren die al snel op net als het plee-papier. Maar ik had tassen onder de tafel ontdekt waar de rollen inzaten en ik vond ook nog zo'n handig pompje, die ik gewoon neergezet heb. Kom ik daarna van t toilet af, zie ik een stuk of 4 mensen met alleemaal wit schuim op hun handen, dat er niet meer afging. Bleek dat het een gewoon zeepje was, dat ik had neergezet :lol Ik ben heel snel de zaal weer ingelopen en ging vol gas verder met feesten.
M.A.N.D.Y. was om 21.30 aan de beurt. Ook erg goed :hat maar ik had iets meer stevigers verwacht in aanloop naar Lawler zijn set. Ik had nog 2 filmpjes gemaakt, maar die zijn niet zo best, want ik moet ook leren om stil te staan als ik film... lastig! :p
Om 23 uur dan het hoogtepunt van dit feest: Steve Lawler, maar tijdens zijn set had ik voor het eerst spijt dat Dubfire er niet was, want o, o, Steve dit was volgens mij je slechtste set ooit (N) Beetje jammer!
Helaas moesten we tot het eind blijven, want onze chauffeur zou ons pas om 1 uur ophalen.....
Walter en ik gingen nog door naar Loveland... Eerst stonden we nog bij een verkeerd feestje voor de deur :sleep voordat we eindelijk de ingang van de Westerunie vonden... Om 2 uur konden we dan eindelijk verder gaan met feesten! Wat een drukte in de Westerunie, ik was blij dat ik zaal 1, de bar en een wc kon vinden (ik was er ook niet eerder geweest) dus van de andere dj's hebben we niks meegekregen... Was wel weer gezellig om ons heen met Chane, Amber, nog wat Brabantse vriendjes, Onno (kon alleen de zachte "G" nog uitspreken, voor de rest was zijn stem helemaal zoek :lol ) en Saskia en later toch ook nog Joost en Tijs!
Alleen nog een uurtje Jeremy Olander gedaan, die nu iets minder goed draaide dan op DV, maar desalniettemin een goeie set neerzette en nog 3 1/2 uur Eric Prydz, die nu beter was dan op DV. Hij heeft er weer een echt feest van gemaakt met een hoog handenindelucht gehalte (Y)
Om half zeven was het "gelukkig" afgelopen, ik was helemaal versleten, na 14 uur op mijn benen. Ik werd op A'dam CS afgezet en ik zat nog niet in de trein of ik sliep al :8o

_________________
I love PoesUps!


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2011
PostPosted: 23 Oct 2011, 18:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
Vrijdag duurde het weer veel te lang voor iedereen was opgetrommeld en klaar was, net een stelletje vrouwen. Daardoor moesten we applescal missen en het begin van Eelke. Locatie was wel tof, alleen een beetje jammer dat ze al onze joints in beslag namen. Aan het begin leek het meer op een vrijdagmiddag borrel en ik was een beetje bang dat het de hele avond zo zou blijven. Maar aan de andere kant was het ook pas iets van half 9 ofzo.

Het einde van Eelkes set was heeeeel dik en gelukkig pikte het publiek dat ook op. Het grootste gedeelte van Hernans set heb ik soort van gemist omdat ik aan de praat raakte met iemand. Hij draaide wel lekker geloof ik maar niet heel speciaal.

Na hernan was het weer een heel gedoe iedereen mee te krijgen naar panama, dus daar kwamen we ook weer later aan dan gepland en was saiz al lang bezig. De paar plaatjes die we nog mee kregen klonken wel heel lekker. Beetje jammer dat de pipo de clown muziek in de kleine zaal meer mensen leek te trekken dan de grote zaal. Niet dat die leeg was, maar als je wilde breakdancen had je daar wel genoeg ruimte voor. Niet gedaan overigens. Papa draaide wel ok, al lukte het me deze avond gewoon niet echt om mee de diepte in te gaan.

Toen helaas eerder naar huis gegaan, het grootste gedeelte wat nog mee was had ochtenddienst gehad die dag en waren allemaal een beetje naar de klote. Al met al een zeer vermakelijke avond, maar er had wat meer in gezeten.

_________________
[url=http://soundcloud.com/delodic]Delodic soundcloud[/url]


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2011
PostPosted: 23 Oct 2011, 18:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 14 May 2011, 23:59
Posts: 1189
Location: Eindhoven
Leuke reports :).

_________________
In the beginning there was Jack, and Jack had a groove...


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2011
PostPosted: 23 Oct 2011, 21:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Saithn"]Vrijdag duurde het weer veel te lang voor iedereen was opgetrommeld en klaar was, net een stelletje vrouwen.

KNIP

Na hernan was het weer een heel gedoe iedereen mee te krijgen naar panama, dus daar kwamen we ook weer later aan dan gepland en was saiz al lang bezig.

KNIP

Toen helaas eerder naar huis gegaan, het grootste gedeelte wat nog mee was had ochtenddienst gehad die dag en waren allemaal een beetje naar de klote.


Gaat goed daar :lol

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2011
PostPosted: 23 Oct 2011, 22:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
Ja haha, toestanden! :lol Altijd als je met een grote groep bent, hoewel er aan het eind niet zoveel meer over waren.

_________________
[url=http://soundcloud.com/delodic]Delodic soundcloud[/url]


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2011
PostPosted: 24 Oct 2011, 00:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 30 Apr 2007, 22:57
Posts: 1213
Location: Dorst, omg. Breda
Alleen het laatste half uur van Sasha en co was de moeite waard, daarvoor hebben ze me echt niet kunnen boeien. Ben dus ook een redelijk deel van de tijd beneden geweest.

Donderdag Innervisions was te druk, en helaas zonder Dixon. Viel beetje tegen, misschien heb ik de laatste tijd teveel Innervisions meegepakt. Wel veel leuke dames.

Zaterdag RA X best aardig, vooral Robag Wruhme was goed. Agoria ook lekker. Al met al prima, niet hoogstaand.

Vandaag 3e keer Trouw deze week. Om 13u binnen, lekker de diepte in in de Verdieping. Rest van de dag beetje gependeld tussen beneden en boven. Precies op de juiste momenten, veel goede muziek gehoord en heerlijke sfeertjes die er hingen. Om 22u weg gegaan, was echt gesloopt. Moest ook nog een uur rijden. Morgen weer werken dus ik duik nu mijn bed maar in.

Wellicht later nog iets meer details van mijn kant :)


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2011
PostPosted: 24 Oct 2011, 10:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
[quote="Frenkieee"]Wel veel leuke dames.

Dat is een understatement, dames zijn helemaal into Innervisions. In de Verdieping was het trouwens prima te doen en werd er meesterlijk gedraaid. Innervisions is gewoon te popi geworden vandaar de drukte ;)

Anyway ik heb mijn eigen ADE marathon ook weer overleefd. Zaterdag begonnen met BC met James Holden in de Melkweg. James was weer in prima vorm en heb aardig wat space momentjes gehad. Ik hoorde ook een versie van Count the ways, heeft Sasha daar geen remix van gemaakt?

Na BC direct door naar Chicago om de hoek voor Max Cooper, man man man wat een set draaide hij. Verder was het publiek nogal tam en het was er snikheet. Even daarna dus alweer weggegaan. Toen weer terug naar de Melkweg voor wat techno van de Electric Deluxe club. Hele vieze, smerige bedoeling in de goede zin van het woord met Liebing als uitschieter. Had even het idee dat ik in de Berghain was zo heerlijk was het.

Vanuit de Melkweg even wat gegeten en toen door naar Trouw. Ik vond het opzich wel ok (lees: tamme sfeer) maar iedereen zag er nogal uitgedost net-uit-bed uit vond ik en mistte de smerigheid. Soul Clap draaide prima maar mistte wel een stuk opbouw. Al met al prima tijd gehad :)

_________________
It's JUST muzik


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2011
PostPosted: 24 Oct 2011, 10:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 05 Sep 2007, 19:20
Posts: 241
Location: Madrid
Leuke reports allemaal! :)

Iemand toevallig nog donderdag naar de Cadenza/ Pureliner boatparty geweest? Ben wel benieuwd hoe dat was..


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2011
PostPosted: 24 Oct 2011, 15:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Wat een super week weer! Heb nog steeds geen stem, hopelijk komt hij snel terug!

Woensdag naar Hardwell´s uitverkochte Revealed label night geweest in Club Home. Geweldig voor hem om op nummer 24 nieuw binnen te komen in de DJ Mag Top 100, super, hij gaat doorbeuken naar de top 10 in de aankomende jaren :)
Halverwege de avond door naar de overkant, Club Air waar Dr. Lektroluv erg fijn bezig was (Y)

Donderdag eerst borrel in de Duif, daarna DJ Mag feestje, daar niet lang gebleven want wilde op tijd naar de Innervisions avond. Heb maximaal 5 minuten in de rij bij Trouw hoeven wachten, liep goed door :) Vond het een top avondje, Ame eerst live daarna dj set en Henrik Schwarz levert altijd kwaliteit.

Vrijdag hele avond op de Armada Night gebleven. Wilde nog even naar Digweed maar het was te gezellig in de PTA dus daar tot het einde gefeest :cool

Zaterdag naar Vrij onder het museumplein, wat een vette locatie zeg, heel cool! Daarna door naar Eric Prydz op Loveland, top set van hem! Veel bekende tracks en deze werken gewoon enorm goed op de dansvloer, knallen! Vervolgens door naar Bungalow 8, wat een schijt tent is dat, gelukkig snel weer weggegaan daar.

Zondag heel even naar Club NL voor GC avondje, Flavourables stonden lekker op te warmen. Daarna door naar Trouw voor de beste avond van het ADE, wat een sfeertje gisterenavond en heerlijke platen. Seth Troxler/Visionquest braken de tent af. Het was er juist wel een heerlijke smerige boel (hoe laat ben jij weggegaan Michie?) Wat een TOP avond om deze week af te sluiten :cool

_________________
[url=http://djshawnfarrell.wordpress.com/]DJ Shawn Farrell Blog[/url]
[url=http://progressivehousemusic.wordpress.com/]Progresssive House Blog[/url]


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2011
PostPosted: 24 Oct 2011, 18:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
[quote="Partyhardy!"]hoe laat ben jij weggegaan Michie?


Na Soul Clap, werd vandaag gewoon weer verwacht vandaar, volgend jaar neem ik vrij ;)

_________________
It's JUST muzik


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2011
PostPosted: 24 Oct 2011, 20:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
[quote="Exhale_02"][quote="turbomartin"]Au au au, wat doet het pijn als ik de Digweed-reacties lees.


Ik vond Magda juist niet zo best... gelukkig maar kort hoeven te horen. Daarna meteen Hawtin die een lekkere set neerzette met bijbehorende visuals... zeer vet om te zien! Het feit dat het daarna 20min donker en stil bleef was slecht georganiseerd, voor EUR 44 mag je een gelikte productie verwachten.

Carola heeft de avond meer dan gered! Vooral de laatste 1,5 uur was ie op zijn best :cool

Die bijbehorende visuals waren wel echt bizar, dat had ik eigenlijk nog niet genoemd in mijn review. Verder ben ik het bij nader inzien ook wel met je eens over de show. Voor die prijs had het best wat vloeiender gekund. Ik denk dat die crew ook redelijk in tijdnood zit bij de optredens, ze doen per weekend 2 of 3 van dit soort shows achter elkaar... :o

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2011
PostPosted: 25 Oct 2011, 00:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Zaterdag ben ik met wat vrienden naar Muzyq in Oost gegaan waar Sven Väth met zn Cocoon imperium zijn avond had.
Eerst om de hoek mn wagen geparkeerd bij die gasten en ff gechilled.
Rond half 12 naar Muzyq gelopen zodat we nog net het laatste deel van Frenk Wiersma's set mee konden pakken. Deze man staat altijd garant voor mooie melodieuze platen strak in elkaar over gemixt.
Om 12 uur nam Sven plaats achter de draaitafels. Meteen vanaf de eerste plaat was t raak. 3 Uur lang heeft hij vette tracks laten horen variërend van die typische Väth plaatjes naar doorstamp Techno naar zelfs n aantal Deep House platen.
Zn set is [url=http://www.wupload.com/file/817461506/sven_vath_-_cocoon_ade_special_amsterdam_2011-10-23.mp3]hier[/url], [url=http://freakshare.com/files/nsxavkii/sven_vath_-_cocoon_ade_special_amsterdam_2011-10-23.mp3.html]hier[/url], [url=http://www.filesonic.nl/file/2702711304/sven_vath_-_cocoon_ade_special_amsterdam_2011-10-23.mp3]hier[/url] en [url=http://www.filefactory.com/file/ce88676/n/sven_vath_-_cocoon_ade_special_amsterdam_2011-10-23.mp3]hier[/url] te downloaden.
Na Sven kwam Onur Özer op. Deze beste man heb ik afgelopen zomer een heerlijk setje horen draaien bij Woodstock69. Maar ongeveer tegelijkertijd zou Arjuna Schiks in de kleine zaal live zijn ding doen. En aangezien ik een groot bewonderaar ben van hem en zijn producties ben ik daar maar vooraan in dat zweethok gaan staan knallen. En wat was dat weer genieten geblazen! Fakking dikke grijns op mn smoel en na n uur n paar traantjes in mn ogen. :)
Om 5 uur werd in in de grote zaal Onur Özer afgelost door Frank Lorber.
Deze sympathieke Berlijner draait al wat jaartjes mee en dat hoor je aan de vette platen (vinyl. Baas! :)) waarmee hij me blijft verbazen en zie je als je hem aan t werk ziet op zn apparatuur en aan zn enthousiasme als hij zelf lekker in zn muziek zit. (Y)
Afsluiters van deze avond waren in de kleine zaal Rauwkost en in de grote Olivier Weiter. Ook al zijn hun stijlen verschillend ik vind hun muziek errug vet. Daarom ben ik half 7 naar Rauwkost gegaan en na n half uurtje naar Roel en man o man, wat was hij weer fijn bezig! Dikke platen, veel enthousiasme en interactie met zn publiek. Hierdoor had hij tot 9 uur echt nog n goed gevulde dansvloer. Helaas was de stagemanager onverbiddelijk toen hij wat extra draaitijd vroeg. Hij moest echt stoppen ondanks dat t publiek wilde dat hij doorging. Ik had me geen betere afsluiter van deze nacht kunnen wensen. (Y)

De locatie was aardig. Veel kleiner als the Sand en de Powerzone wat de sfeer wat intiemer maakte. Helaas kon deze niet tippen aan de sfeer van die avond n paar jaar geleden in Doornroosje waar Sven de hele nacht draaide. Kwam ook n beetje door t publiek. Cocoon lijkt toch wel wat toegankelijker voor het mainstream publiek te worden. Je zag toch n hoop mensen hier die je enige tijd geleden niet op Techno feestjes tegenkwam. Geen rottigheid ofzo, maar veel minder losgaanpubliek zeg maar. Daarnaast vond ik de beveiliging erg arelaxed overkomen. Wat zag ik veel mensen buiten worden gezet al vanwege n peuk ofzo. Wat me meteen bij de rookruimte aldaar brengt...gewoon ergens onbeschut buiten. Vind ik met die buitentemperatuur niet echt kunnen. Ik rook dan wel niet, ja de dampen van mn kop, maar af en toe n luchie scheppen is wel lekker. Maar niet als je er meteen n longvliesverknettering aan overhoudt. :rolleyes
De bediening bij de barren was verder goed. Nergens hoeven te wachten. Enkel dat ze de barren n half uur voor t einde sloten, vond ik n beetje raar. Dat is juist t tijdstip dat ík wat te drinken ga halen. ;)
Al met al n zeer geslaagde avond/nacht/morgen. Op naar Time Warp! :)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2011
PostPosted: 25 Oct 2011, 11:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 08 Aug 2005, 03:03
Posts: 592
Location: In de Keukenhof
Alleen op donderdag naar Laurent Garnier geweest in Paradiso.
Wat was dit goed, van GC alleen Joost gezien, aan de reports te zien kan dit ook wel kloppen!
In een week met zoveel keus, toch een pareltje er tussen uit kunnen plukken. Zowel sfeer als muziek waren geniaal, daarnaast om 4uur zat de hut nog helemaal vol :hat


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2011
PostPosted: 25 Oct 2011, 11:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Aug 2005, 23:53
Posts: 799
Mooi dat iedereen het leuk heeft gehad!

Is er niemand nog naar Diynamic & Rejected label night geweest in Studio 80? Schijnt ook super te zijn geweest. Hoorde dat Jordi iig was gegaan en die had een topavond gehad.
Jammer genoeg zelf dit jaar nergens heen geweest :(

Trouwens over de 80 gesproken... ik las dat er daar ineens veel undercover uitsmijters liepen die over de deuren van de wc gingen kijken.

Als je daar binnenkort heen gaat hou daar dan rekening mee ;)


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2011
PostPosted: 25 Oct 2011, 13:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
[quote="glannie"]Mooi dat iedereen het leuk heeft gehad!

Is er niemand nog naar Diynamic & Rejected label night geweest in Studio 80? Schijnt ook super te zijn geweest. Hoorde dat Jordi iig was gegaan en die had een topavond gehad.
Jammer genoeg zelf dit jaar nergens heen geweest :(

Trouwens over de 80 gesproken... ik las dat er daar ineens veel undercover uitsmijters liepen die over de deuren van de wc gingen kijken.

Als je daar binnenkort heen gaat hou daar dan rekening mee ;)

Ik ben vanaf 7 uur bij D&R geweest, ging idd heel lekker daar. Undercover security sloeg helemaal nergens op, zag regelmatig mensen worden verwijderd. Dikke fail dus

_________________
It's JUST muzik


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2011
PostPosted: 25 Oct 2011, 17:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Oct 2005, 17:58
Posts: 67
Location: Roosendaal
Wij waren donderdag ook bij Laurent Garnier. We hadden 2 vrienden meegenomen die erg twijfelde of ze hier wel naar toe moesten gaan. Ik kan je vertellen Laurent Garnier heeft er 2 fans bij. Sfeer en muziek waren waren optimaal... :D

Duister en diep waren de trefwoorden van deze nacht...


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2011
PostPosted: 25 Oct 2011, 20:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Sep 2005, 14:28
Posts: 94
Leuk om al die reports te lezen!

Zelf naar 2 feestjes geweest: Vrij Op zaterdag met Deetron, M.a.n.d.y en Lawler. Viel toch wel een beetje tegen. Deetron die laat op gang kwam, maar redelijk ok klonk. Daarna M.a.n.d.y die ik niet geheel bijzonder vond. Alle hoop was toen gevestigd op Lawler, helaas kwam hij veel te laat op gang, einde was wel erg sterk, maar al met al een mager 7tje voor dit fuifje.

Daarna richting de Westerunie gegaan met de heer Islost. Toko was bomvol en waren gelukkig op tijd voor Prydz. 3 uur lang goed vermaakt, soms wel een klein beetje cheezy, maar wat een heerlijke dijenkletsers tijdens zijn set. Vele hoogtepunten volgden elkaar en ook gewoon tot half 7 doorgaan, wat een held!

Next stop Awake met Mills!


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2011
PostPosted: 25 Oct 2011, 22:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 16:29
Posts: 569
Iemand nog naar TokoMC geweest met Ostgut Ton? Moest verzaken, wel benieuwd hoe het was....

_________________
There was madness in any direction...


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 67 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 48 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma